quote:Op woensdag 4 april 2012 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat niet die acteur uit Shouf Shouf Habibi?
Zelfde eigenaar als Van Gils, dus wel snorquote:Op woensdag 4 april 2012 20:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet bij de WE vandaan, bedoelde meer hetzelfde design.
Overhemden heb ik nog nooit voor gekeken bij de WE, toch maar eens doen.
Die das!!quote:
Hm, ik vind overhemden kopen lastig, vind ze altijd veel te ruim.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:41 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zelfde eigenaar als Van Gils, dus wel snor
''Ik lust bijzonder graag, een goudgele rakker met een blonde kraagquote:Op woensdag 4 april 2012 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
'Ik hou van Breezers, Corona, maar het meeste van Mirello. Geef mij maar gerstenat, nat, nat, nat, net als Martipello-HELLO!'
quote:
Neuh, volgens mij is het best een geschikte kerel.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg je nu dat de_Nuance geen goed karakter heeft?
Drugshond bindt er z'n Poolse collega's mee vast.quote:
Mooi pak, alleen dat speldje is een beetje kneuterig.quote:
Ik verwacht bij de gemiddelde Nederlandse man inderdaad geen modieuze garderobe.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh zo, nee oke, maar hier loopt de mainstream Nederlander er ook bij als Sjonnie.
Loop maar eens rond en kijk naar de pakken, nooit naar de stomerij geweest, sneakers eronder.
Een modieus pak?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verwacht bij de gemiddelde Nederlandse man inderdaad geen modieuze garderobe.
Laat ze dan maken voor je?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik vind overhemden kopen lastig, vind ze altijd veel te ruim.
Wat ze hier vaak slim fit noemen kan Koos z'n moeder nog met mak in.
Wa's da?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:43 schreef remlof het volgende:
Ah ze bestaan:
[ afbeelding ]
Maar dit vind ik ook niks.
Is zo'n purse als de uwe modieus?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verwacht bij de gemiddelde Nederlandse man inderdaad geen modieuze garderobe.
quote:
Vooralsnog niet nodig, zovaak draag ik ze ook weer niet.quote:
Popknakworsten. Gewoon een paar minuten te lang in de magnetronquote:Op woensdag 4 april 2012 20:45 schreef eriksd het volgende:
Zal ik knakworstjes of popcorn maken. Hmm
Hmmmmm.
Rotary.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Mooi pak, alleen dat speldje is een beetje kneuterig.
Onder de nette broek?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:46 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zag laatst iets zo raars , ik dacht dat ik droomde.
Een donkere jongen rond de 17 gok ik, in driedelig pak.
Eroverheen een enorm versleten geel groene trainigsjack.
En ónder de nette broek een enorm versleten traingsbroek.
Je hebt zijn broek uitgetrokken?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:46 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zag laatst iets zo raars , ik dacht dat ik droomde.
Een donkere jongen rond de 17 gok ik, in driedelig pak.
Eroverheen een enorm versleten geel groene trainigsjack.
En ónder de nette broek een enorm versleten traingsbroek.
'De Beef is IB de area, draai nu niet die Dansplaat die vind ik getverderrie, ja!'quote:Op woensdag 4 april 2012 20:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
''Ik lust bijzonder graag, een goudgele rakker met een blonde kraag
Ik sla er veertig achterover, 'k heb een wondermaag'
- Drink je ook alcoholvrij? - In nog geen honderd jaar, wat een domme vraag''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |