Aan de andere kant; hij zou dan de volgende lijsttrekker moeten worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie z'n geloofwaardigheid kwijt is.
Er zijn toch echt mooiere overhemden bij de WE. Ik heb er mijn Gordon Gekko-overhemd gekocht.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat overhemd heb ik ook, schavuit.
Nee, het was "Je bent niet meer dan een politieke parasiet".quote:Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
''Ik zal zeiken op je graf en tot in het oneindige de spot drijven met het mangakussen van je zoon'' is de volgende zin.
Schenkstroop-alert.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef De_Guidance het volgende:
Obama doet even alsof hij links is voor de stemmen en daarna luistert hij weer naar zijn Broodheren bij Goldman Sachs.
Oh zo, nee oke, maar hier loopt de mainstream Nederlander er ook bij als Sjonnie.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wall Street is de uitzondering en tevens amper native American. De rest loopt er met button down shirts en comfort-sized eighties materiaal rond.
Amerikanen kennen niet de Tailored-traditie van Engeland of Italië.
Ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat niet die acteur uit Shouf Shouf Habibi?
quote:
Zelfde?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Obama is de messias, hij zal het begrotingstekort danig laten oplopen dat de HEERE het verdomme zat wordt en eigenhandig de boel moet komen oplossen.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef De_Guidance het volgende:
Obama doet even alsof hij links is voor de stemmen en daarna luistert hij weer naar zijn Broodheren bij Goldman Sachs.
Wat een onzin. Hij stond gewoon in de praatmodus, kan elk kamerlid overkomen.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet bij de WE vandaan, bedoelde meer hetzelfde design.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Er zijn toch echt mooiere overhemden bij de WE. Ik heb er mijn Gordon Gekko-overhemd gekocht.
'Ik hou van Breezers, Corona, maar het meeste van Mirello. Geef mij maar gerstenat, nat, nat, nat, net als Martipello-HELLO!'quote:
Ik vond het ook niet zo erg, zie het NWS-topic erover, maar hij vond zelf dat ie niet in de fractie kon blijven en dat respecteer ik.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij stond gewoon in de praatmodus, kan elk kamerlid overkomen.
Dat Mariko er nog zit is veel ergerlijker. John maakte een slippertje, boeiend.
En je weet hoe ik alles aangrijp om de PvdA te bashen
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat niet die acteur uit Shouf Shouf Habibi?
Zelfde eigenaar als Van Gils, dus wel snorquote:Op woensdag 4 april 2012 20:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet bij de WE vandaan, bedoelde meer hetzelfde design.
Overhemden heb ik nog nooit voor gekeken bij de WE, toch maar eens doen.
Die das!!quote:
Hm, ik vind overhemden kopen lastig, vind ze altijd veel te ruim.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:41 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zelfde eigenaar als Van Gils, dus wel snor
''Ik lust bijzonder graag, een goudgele rakker met een blonde kraagquote:Op woensdag 4 april 2012 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
'Ik hou van Breezers, Corona, maar het meeste van Mirello. Geef mij maar gerstenat, nat, nat, nat, net als Martipello-HELLO!'
quote:
Neuh, volgens mij is het best een geschikte kerel.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg je nu dat de_Nuance geen goed karakter heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |