Ok.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dan moet je naar de opticien want ik ben 21
Amerikanen en Aziaten idem ditoquote:Op woensdag 4 april 2012 20:22 schreef Voorschrift het volgende: [..] Inwoners uit Afrika met een pak aan zijn grappig (lokaal dan). Die kleuren en maten kloppen voor geen meter.
Awwww, zo jong nog?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar geen vrouw, dus niet interessantquote:Op woensdag 4 april 2012 20:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mwoah, Amerikanen lopen er goed bij wel in pak.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
Afrikanen dragen ook vaak dasspelden.
Zou die man ook stofzuigers verkopen?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:27 schreef waht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al geef je een aap een gouden ring...
Banwaardig ditquote:Op woensdag 4 april 2012 20:27 schreef waht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus rappers zijn bij voorbaat al kanslozer dan Big Brother Ruud.
... het is en blijft iets anders dan een Afrikaan met een dasspeldquote:Op woensdag 4 april 2012 20:27 schreef waht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie nergens Mutant staan.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef TitusPullo het volgende:
Het spijt me, Mutant, ik was autistisch aan het citeren.
http://www.leoslyrics.com(...)ts/kansloos!-lyrics/
Wellicht. Maar dan moet u tussen het verkooppraatje wel tirades over het duivelse westen aanhoren.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou die man ook stofzuigers verkopen?
Ik vind 't gewoon mooi.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
Afrikanen dragen ook vaak dasspelden.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:28 schreef JoaC het volgende:
[..]
... het is en blijft iets anders dan een Afrikaan met een dasspeld
Ach ja, what's new.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:29 schreef waht het volgende:
[..]
Wellicht. Maar dan moet u tussen het verkooppraatje wel tirades over het duivelse westen aanhoren.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ie een border collie was geweest had ik hem willen aaien. Swift
Ik zeg niks.quote:
Baja Beach Clubquote:Op woensdag 4 april 2012 20:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze zijn uit elkaar door de Baja Beach Club in Rotterdam.
Geheel juist.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:28 schreef JoaC het volgende:
[..]
... het is en blijft iets anders dan een Afrikaan met een dasspeld
De laatste woorden van Willem de Zwijger.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:29 schreef Auti het volgende:
[..]We hebben ook nog een arrogante teef; Donja
[ link | afbeelding ]
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben geintrigeerd door je dasspeld.
Wat een geweldige kop.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:29 schreef Auti het volgende:
[ link | afbeelding ]
<.....>quote:Op woensdag 4 april 2012 20:30 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De laatste woorden van Willem de Zwijger.
Zolang hij de mijne maar draagt.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als draagt een Tayler Lautner een gouden ring, het is en blijft een fucking lama.
Je wekt agressie op.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:32 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ben in Turkije aangevallen door een hond, sindsdien vind ik ze niet meer zo lief.
Niks.quote:
Ik ben ook altijd bang voor honden geweest.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:32 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ben in Turkije aangevallen door een hond, sindsdien vind ik ze niet meer zo lief.
WEoverhend, zul je bedoelen. En een das uit de jaren zestig.quote:
Het is net als met mensen, sommige hebben geen goed karakter.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:32 schreef De_Guidance het volgende:
Dat overhemd heb ik ook, schavuit.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
WEoverhend, zul je bedoelen. En een das uit de jaren zestig.
Ja ik weet een vriendin van mij heeft een hond en dat is echt een poepiequote:Op woensdag 4 april 2012 20:34 schreef Auti het volgende:
[..]
Het is net als met mensen, sommige hebben geen goed karakter.
Niks mis met WE.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
WEoverhend, zul je bedoelen. En een das uit de jaren zestig.
Ik lijk vP welquote:Op woensdag 4 april 2012 20:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja ik weet een vriendin van mij heeft een hond en dat is echt een poepie
Die T-shirt aanbiedingen van 2 voor 20 zijn geweldig.quote:
Zeg je nu dat de_Nuance geen goed karakter heeft?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:34 schreef Auti het volgende:
[..]
Het is net als met mensen, sommige hebben geen goed karakter.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:29 schreef Auti het volgende:
[ link | afbeelding ]
In de VS heb je helemaal geen links.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
Die links-rechts polarisatie is trouwens niet typisch Nederland. In Duitsland lijkt het minder te gebeuren, maar de VS heeft er ook een handje vol van.
El Pais del Rey.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de VS heb je helemaal geen links.
''Ik zal zeiken op je graf en tot in het oneindige de spot drijven met het mangakussen van je zoon'' is de volgende zin.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:35 schreef remlof het volgende:
Borgen wordt ook steeds beter!
[ afbeelding ]
Hij deed een PvdA'ertje.quote:
Wall Street is de uitzondering en tevens amper native American. De rest loopt er met button down shirts en comfort-sized eighties materiaal rond.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah, Amerikanen lopen er goed bij wel in pak.
In het juiste circuit tenminste (e.g. Wall street).
Geert Wilders heeft hem uitgezet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |