Jawel.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die periode heb jij niet eens bewust meegekregen.
Een watte?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:19 schreef De_Guidance het volgende:
Humberto Tan is sociaal-liberaal en steekt dat niet onder stoelen of banken.
Dat heeft u geheel correct, mijnheer.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:18 schreef waht het volgende:
[..]
Ja dat deed al een belletje rinkelen. Ene Samsom uit Nederland is onvergelijkbaar met ene Schmidt uit de Oost.
Ik welquote:Op woensdag 4 april 2012 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een kakker-neger tegengekomen.
Is dit de nieuwe schrijfwijze van Leidse academici?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:19 schreef TitusPullo het volgende:
Mwanatabu/Ik ben die aap moe/Gaf me een note omdat ik zei dat Mutant het met z'n schaap doet
Ik heb geen crew, maar een dispuut.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:20 schreef waht het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe schrijfwijze van Leidse academici?
Bron?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:19 schreef De_Guidance het volgende:
Humberto Tan is sociaal-liberaal en steekt dat niet onder stoelen of banken.
Ik heb sowieso de indruk dat men in de Duitse politiek, mischien mede vanwege de kiesdrempel en de overzichtelijke coalitie's, meer erop gericht is zaken gedaan te krijgen dan een ideologische loopgravenoorlog uit te vechten.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De loopgraven zijn daar wat minder diep, ja.
Daar kan een commissie van sociaal-democraten gewoon grondige hervormingen op de arbeidsmarkt voorstellen.
Waar de neuk gaat het over?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb geen crew, maar een dispuut.
Dhr. Pullo ontwijkt medelanders.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:21 schreef De_Guidance het volgende:
Misschien ben ik Titus wel eens tegengekomen in Leiden.
Dus rappers zijn bij voorbaat al kanslozer dan Big Brother Ruud.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb geen crew, maar een dispuut.
Kempi ben jij het?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:19 schreef TitusPullo het volgende:
Mwanatabu/Ik ben die aap moe/Gaf me een note omdat ik zei dat Mutant het met z'n schaap doe
Jij bent bij voorbaat al kanslozer dan Big Brother Ruud.quote:
Inwoners uit Afrika met een pak aan zijn grappig (lokaal dan).quote:
Nee, de schoonfamiliequote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jij bent bij voorbaat al kanslozer dan Big Brother Ruud.
Als ik langs het KOG liep.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:21 schreef De_Guidance het volgende:
Misschien ben ik Titus wel eens tegengekomen in Leiden.
"Daar heb je weer zo'n genocidale mafklapper", mompelt TitusPullo bij het zien van Nuance.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dhr. Pullo ontwijkt medelanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |