quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet fucken met Auti, hij is koning.
Waarom denk je dat ik al sinds tijden een sociaal-democraat in zowel mijn UI als in mijn FoBo heb?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de sociaal democraten in Duitsland wezenlijk anders zijn dan de onze.
Achter de schermen hurrbedurr'en we een eind weg joh, gezelli.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer. Ik hoop nog steeds dat jullie elkaar uitroeien.
Wim-Lex ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet fucken met Auti, hij is koning.
Fuck Voorschrift/ Je bent goor, nicht/Types als jij geven Geer en Goor HIVquote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
Niet elke mod heeft dezelfde politieke opvatting, dus altijd battles.
We overwegen rapcursussen te nemen
PVV'erquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Fuck Voorschrift/ Je bent goor, nicht/Types als jij geven Geer en Goor HIV
Mod Holocaust.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Achter de schermen hurrbedurr'en we een eind weg joh, gezelli.
En Moby dan?quote:
Ik kijk graag vooruit.quote:
Ik ben nog nooit een kakker-neger tegengekomen.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
PVV'er
Negers zijn chill. Excuusbrillo's bij de PvdA niet.
Die oven is enkel bedoeld voor m'n heerlijke appeltaart.quote:
Ik nomineer Quintes.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
PVV'er
Negers zijn chill. Excuusbrillo's bij de PvdA niet.
Humberto Tan.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een kakker-neger tegengekomen.
Ja dat deed al een belletje rinkelen. Ene Samsom uit Nederland is onvergelijkbaar met ene Schmidt uit de Oost.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik al sinds tijden een sociaal-democraat in zowel mijn UI als in mijn FoBo heb?
Maar je hebt gelijk, dat is mij jaren geleden ook al opgevallen, politiek in Duitsland is niet zo links - rechts gepolariseerd.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Fuck Voorschrift/ Je bent goor, nicht/Types als jij geven Geer en Goor HIV
Die periode heb jij niet eens bewust meegekregen.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:17 schreef De_Guidance het volgende:
Tja dat komt omdat Fortuyn maar vooral Wilders (Fortuyn liet ook weinig overeind van de VVD) op de een of andere manier de sociaal-democraten overal de schuld van gaven.
Daarvoor hadden wij ook niet echt een links-rechts polarisatie.
De loopgraven zijn daar wat minder diep, ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik al sinds tijden een sociaal-democraat in zowel mijn UI als in mijn FoBo heb?
Maar je hebt gelijk, dat is mij jaren geleden ook al opgevallen, politiek in Duitsland is niet zo links - rechts gepolariseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |