Precies, kijk naar Ehsan Jami.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ze zijn goed in stoken.
Die moet ik onthoudenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:51 schreef waht het volgende:
De Raad der Hoeders lijkt me een fijne club voor een kroegentocht.
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ze zijn goed in stoken.
Ben jij jaloers op hem?quote:
Dat spreekt voor zich.quote:
Die is wel fijn anti-Ahmedinejad.quote:
Ahmedinejad is eveneens een geslaagde troll.quote:
Dat was echt schapenTV...quote:Op woensdag 4 april 2012 20:04 schreef De_Guidance het volgende:
Een rug te ver was pas leuk en over de rooie.
Beetje wel ja. Met z'n trollface.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ahmedinejad is eveneens een geslaagde troll.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:06 schreef waht het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Met z'n trollface.
[ afbeelding ]
Hij is in Rusland bij een oliemaatschappij terecht gekomen las ik. Daarmee een van de meest schaamteloze politici van de moderniteit.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De grootste troll uit de sociaal-democratische partij in Duitsland, toen hij aan de macht was, was hij dikke maatjes met het bedrijfsleven en heeft ongekend gesneden in de sociale zekerheid.
Slaap je ook met een sinaasappel in je mond?quote:
Altijd weer die negers.quote:
Goed zo.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef waht het volgende:
[..]
Hij is in Rusland bij een oliemaatschappij terecht gekomen las ik. Daarmee een van de meest schaamteloze politici van de moderniteit.
Held, droeg tijdens z'n periode als bondskanselier alleen Italiaanse maatpakken van vele duizenden euro's per stuk.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef waht het volgende:
[..]
Hij is in Rusland bij een oliemaatschappij terecht gekomen las ik. Daarmee een van de meest schaamteloze politici van de moderniteit.
Saaie avond.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef De_Guidance het volgende:
Hallo VS, wat zijn de ontwikkelingen
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Slaap je ook met een sinaasappel in je mond?
Er is in ieder geval genoeg ruimtequote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef De_Guidance het volgende:
Hallo VS, wat zijn de ontwikkelingen
Je verhaspelt een klassiek citaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Slaap je ook met een sinaasappel in je mond?
Alsof het over mij gaat.quote:Je zou bijna vergeten dat veel autisten zwakbegaafd zijn, in instellingen wonen en niet in staat zijn tot normaal menselijk contact. Niks gave, maar een ramp, ook voor hun ouders.
Improv, bitch.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je verhaspelt een klassiek citaat.
Neuhquote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begrijp dat er sprake was van een blauw battle in de SC.
Ik zal eens je hoofd verhaspelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je verhaspelt een klassiek citaat.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef Tem het volgende:
EG, even een hart onder de riem ouwe dibbes.
http://www.volkskrant.nl/(...)bben-hem-nodig.dhtml
Wie?quote:
Niet elke mod heeft dezelfde politieke opvatting, dus altijd battles.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begrijp dat er sprake was van een blauw battle in de SC.
Ik heb het idee dat de sociaal democraten in Duitsland wezenlijk anders zijn dan de onze.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Held, droeg tijdens z'n periode als bondskanselier alleen Italiaanse maatpakken van vele duizenden euro's per stuk.
Jammer. Ik hoop nog steeds dat jullie elkaar uitroeien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |