simpelquote:Op donderdag 5 april 2012 00:04 schreef ukga het volgende:
Opzich vind ik die mike wel een sympatieke kerel. Hij is niet al te snugger mah da ken ie ook niks an doen, hoe heeet dat?
Oh lijkt me ook wel grappig om te zien.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:00 schreef Sosha het volgende:
Ja... Lijkt me totaaaaal niet boeiend, eerlijk gezegd.
De bruiloft? volgens mij dinsdag!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:56 schreef andreajans het volgende:
Wanneer wordt het eigenlijk uitgezonden? Vraag me af of het alleen voor de tvshow was allemaal.....
Thanks! Ben benieuwd....ik verwacht geen deel 2 in ieder gevalquote:
Wat dacht je van Barbie's Babyquote:Op donderdag 5 april 2012 09:02 schreef andreajans het volgende:
[..]
Thanks! Ben benieuwd....ik verwacht geen deel 2 in ieder gevalof vervolg -> het huwelijk van barbie
Ze verwacht trouwens wel dat ze na de bevalling meteen weer op stap kan, maar die vlieger gaat niet op.. Ben benieuwd hoe ze daar straks mee omgaat.quote:
Zijn die er?quote:Op donderdag 5 april 2012 07:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Afwezig?
Bovendien is die bruiloft zonde van de zendtijd en ongewenste reclame voor Den Haag.
Je zou maar Hagenees zijn die noch een witteboordencrimineel en noch een plebejer is...
Waarom zou dat niet? Ik verwacht niet dat ze borstvoeding gaat geven. Dus zodra de hechtingen een beetje genezen zijn, mag de moeder van Ken komen opdraven en hangt zij aan de bar hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ze verwacht trouwens wel dat ze na de bevalling meteen weer op stap kan, maar die vlieger gaat niet op.. Ben benieuwd hoe ze daar straks mee omgaat.
Of het huwelijk van Jokertjequote:Op donderdag 5 april 2012 09:02 schreef andreajans het volgende:
[..]
Thanks! Ben benieuwd....ik verwacht geen deel 2 in ieder gevalof vervolg -> het huwelijk van barbie
Naja je hoort toch wel enigzins zelf voor je baby te zorgen.. Maar dat zal ze idd niet doen..quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet? Ik verwacht niet dat ze borstvoeding gaat geven. Dus zodra de hechtingen een beetje genezen zijn, mag de moeder van Ken komen opdraven en hangt zij aan de bar hoor![]()
Al hoop ik dat de hormonen een beetje goed hun werk doen, en ze toch wel veel bij dr baby wil zijn.
Ze zegt in 't programma toch telkens dat ze er niet aan toe is... Mja, misschien flap je er van alles uit tijdens je zwangerschap uit angst, ofzo..? Ik weet 't niet, heb nog geen ervaringquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Naja je hoort toch wel enigzins zelf voor je baby te zorgen.. Maar dat zal ze idd niet doen..
Ook Michael toch, Michael Taal of zo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef DjinN het volgende:
whahaha die anabolenkop er ook weer bij heHoe heet dat vierkantje ook alweer?
die heb ik ook ff gemistquote:
Bij mijn dochter in de klas zit ook een jongen met in elk oor een oorbel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
Wel een schattig jochie. Nu al een oorbel.
2 zelfsquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
Kan je nagaan wat een kleine Barbie te wachten staatquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
Wist niemand zover ik weet, denk niet dat ze dat al duideljk gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:42 schreef Sosha het volgende:
Mis ik dat ook al!!! Dat zoontje!! Ik Fok! te veel terwijl ik tv kijk.
Nee ik bedoel dat ik hem nu in deze afl compleet miste omdat ik aan mijn laptopscherm geplakt zitquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wist niemand zover ik weet, denk niet dat ze dat al duideljk gemaakt hebben.
Neh, ik steek daar mn hand voor in het vuur denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat moet Barbie met die gast?![]()
Barbie is een tokkie, maar het lijkt me echt een schatje.
Die Michael lijkt me zo'n type dat haar in elkaar timmert als hij een slecht humeur heeft ...
Ik durf er niet aan te denken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een kleine Barbie te wachten staat
Ik vind em niet eens zo lelijk moet ik zeggen. Ik had het veel erger verwachtquote:
Dat denk ik ook niet. Vind hem best wel lief als je door dat kut, mongool, tering en tyfus heenkijkt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neh, ik steek daar mn hand voor in het vuur denk ik.
Denkk nie dat hij dat haar zou slaan....
En hij stofzuigt uit zichzelfquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Vind hem best wel lief als je door dat kut, mongool, tering en tyfus heenkijkt.
Nee, maar er kunnen er meer komen hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:44 schreef amaranta het volgende:
Het is niet gezegd he, dat ze zwanger is van een maisje
Daarom. Die slaat niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef Sosha het volgende:
[..]
En hij stofzuigt uit zichzelf![]()
Vijftig keer per dag!!! ___![]()
![]()
Hij gooit wel veel dingen kapot.quote:
Misschien was dat een verrassing?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:46 schreef Sosha het volgende:
Ze wist niet wat voor koets ze zou krijgen??
LOLquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tenzij Barbie ook op het kleed schijt, dat trekt hij echt niet hoor
Okee, heb pas twee bruiloften meegemaakt en die waren vrij basicquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien was dat een verrassing?
Ik wist ook niet in wat voor auto ik zou trouwen, dat was iets dat mijn man had geregeld.
Net zoals de bloemen trouwens, dat was ook een verrassing.
Misschien een tip voor die Gypsy-meisjes, hoeven ze niet meer zo te proppen!! Hahahahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef amaranta het volgende:
Damn die koets is enorm, ze kan er in staan
plus 1quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind haar jurk mooier dan die van Yolanthe
De bruid steelt de show, zoals 't hoortquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef DjinN het volgende:
WauwZe ziet er echt mooi uit, en dan die koets met die donkere paarden, ik vind het mooi
Jammer alleen dat Maikel dan zo'n lelijk glanspak heeft
Ik ook. Veel mooier zelfs. Zelfs Michael ziet er beter uit dan Wesley, terwijl het waarschijnlijk een stuk minder kostte.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Couldn't agree with you morequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:
1 april ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef GeenWijn het volgende:
leuke uitzending
waarom heeft bibi dan afgezegd? wat een hoerrrrrrrrrrr
Ik denk dat ie de camera's van het programma bedoeldequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Die camera's zijn toch ook van de pers lutser
Haha, snap ik ook. Maar kwam 'n beetje dom over imo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de camera's van het programma bedoelde
Ja slecht ziet zij er uit he..? Haar huid...quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vraag me af hoe oud die Priscilla is.
Ze ziet er vast ouder uit door dat vele "zonnebanken".
dit. Ik vind haar ook heel erg lief overkomen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het eigenlijk zo'n aardig meisje. Ze is vriendelijk tegen iedereen.
Super schattig meisje! Alleen niet zo slim en een beetje uit een aso omgeving (vind ik).quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
Dit vooral ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Iemand moet haar eens leren andere make up te gaan dragen. Haar eigen makeup maakt haar een stuk lelijker best zonde.
Ik vind het ook echt een schat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, ge wit oit noit niequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Al vind ik dat 'weggeven' wel overdreven, alsof je elkaar nooit meer ziet.
Laat dat mokkel toch.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou haar zo graag willen opmaken.
Roodroze lipstick, geen oranje huid, geen getekende wenkbrauwen, fatsoenlijke mascara, ....
Joh, ze ondertitelen er zelfs extra taalfouten bijquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:09 schreef Travel. het volgende:
Waarom ondertitelen ze de taalfouten ook?
en die extensions eruit. Nu is het allemaal netjes weggeföhnd en gestyled, maar vaak zie je ze gewoon zitten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou haar zo graag willen opmaken.
Roodroze lipstick, geen oranje huid, geen getekende wenkbrauwen, fatsoenlijke mascara, ....
Ik schrok een aantal afl geleden wel van haar extensionloze hoofd hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
en die extensions eruit. Nu is het allemaal netjes weggeföhnd en gestyled, maar vaak zie je ze gewoon zitten.
Shit dat heb ik weer gemistquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:10 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik schrok een aantal afl geleden wel van haar extensionloze hoofd hoor!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Iemand moet haar eens leren andere make up te gaan dragen. Haar eigen makeup maakt haar een stuk lelijker best zonde.
Jup ze had best kort haar idd, maar dan kun je beter ff kort en vandaaruit opnieuw beginnen. Als ze zo nog 5 jaar doorgaat heeft ze straks geen haar meer op dr kop.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:10 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik schrok een aantal afl geleden wel van haar extensionloze hoofd hoor!
daar gaat hij!quote:
Ja en normaal lijkt ze kei gele tanden te hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:13 schreef Sosha het volgende:
Met deze make-up komen haar ogen beter tot hun recht! Wat heeft ze eigenlijk mooie heldere ogen!
Dat je bij deze hinkiepinkieparade gaat letten op de make-upquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:13 schreef Sosha het volgende:
Met deze make-up komen haar ogen beter tot hun recht! Wat heeft ze eigenlijk mooie heldere ogen!
Nu kom ik helemaal niet meer bij van het lachenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Gucci trollen like a boss. Groot gelijk als je zo'n kutjurk aankrijgt.
Michael heeft ze laten bleken he, misschien zij ook wel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja en normaal lijkt ze kei gele tanden te hebben
En zij heeft ze laten inkorten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:14 schreef Sosha het volgende:
[..]
Michael heeft ze laten bleken he, misschien zij ook wel?
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Gucci trollen like a boss. Groot gelijk als je zo'n kutjurk aankrijgt.
Jij hebt geen recht van spreken, jij bent een vent, jij let sowieso op andere dingenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je bij deze hinkiepinkieparade gaat letten op de make-up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Ieder welgesteld mens weet gewoon dat dit een ingestuurde hinkypinkyparade is. Dat schelden ook helemaal.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:15 schreef Sosha het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, jij bent een vent, jij let sowieso op andere dingen
Aanstaande Kerst vermoed ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer komt de Tiny en Lau show 2.0, maar dan met Barbie en Michael?
Hoezo welgesteld?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ieder welgesteld mens weet gewoon dat dit een ingestuurde hinkypinkyparade is. Dat schelden ook helemaal.
Ik vermoed dat hij weldenkend bedoelt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:20 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hoezo welgesteld?
Ingestuurde hinkypinkyparade?
Dat denk ik ook... En 'ingestudeerde'... Maar kom op, dat is elke bruiloft.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij weldenkend bedoelt.
Ingestudeerde, vermoed ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:20 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hoezo welgesteld?
Ingestuurde hinkypinkyparade?
dat wordt nog erger dan dit manquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:23 schreef Sosha het volgende:
Goddegod dat programma over Sterretje... omg...
niet echt heel tof voor je echtgenoot neequote:
Ga je mond spoelen met zeep zeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ga naar het Viva forum voor zulke speculaties, ze trouwrt niet zomaar.
Twintig weken ofzo, dacht ik?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Hoelang is ze nou zwanger? Je ziet niks (kan ook door de jurk komen).
Ze heeft haar huid- én hersencellen doodgezonnebankt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef DjinN het volgende:
Serieus, die Priscilla is ook niet de meest snuggere he
Ja super nummer, zit ook in de film The Holiday! Als je op Youtube zoekt op the holiday music kun je hem volgens mij vinden!quote:
Net op tijd getrouwd dan.quote:
Nee die Jack ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:33 schreef Starlie het volgende:
Was het nou Barbie waar haar vader in het voorstukje tegen te keer ging?!
Ik lach hardopquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:33 schreef DjinN het volgende:
HAHAHAHA Al die schuddende hoofddoekjes bij Eddy Zoey
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:33 schreef DjinN het volgende:
HAHAHAHA Al die schuddende hoofddoekjes bij Eddy Zoey
Ben je er ooit geweest dan? Volgens mij is het juist een super happening!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:34 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik lach hardopzo'n bruiloft als deze (Turks) is vet kut vind ik altijd
Dat bruidsmeisje zag er echt supermooi uit, dat koningsblauw wat ze aanhadquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest dan? Volgens mij is het juist een super happening!
Zo vaak. En nee, ik vind het meestal kut en wil zo snel mogelijk weg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest dan? Volgens mij is het juist een super happening!
Mij lijkt het juist super om een keer mee te makenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zo vaak. En nee, ik vind het meestal kut en wil zo snel mogelijk weg.Maar die Turken gaan beter los dan de grevo's.
Wat lijkt je er zo super aan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mij lijkt het juist super om een keer mee te makenMaar wat vindt je zo kut aan Turkse bruiloften dan ??
Ja hequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef DjinN het volgende:
Wahah dit vind ik dan wel weer vetDikke dancebattle daar
Dit is een grap... toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, de roze en de blauwe duif. Romantisch
Wekker, ga af! GA AF!!!quote:
Ja joh, nou weet d'r moeder helemaal zeker dat ze beroemd isquote:Op woensdag 11 april 2012 08:35 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Holycrap, bijna 900,000 kijkers voor Barbie![]()
Is dat zo raar dan? Ik sliep op die leeftijd ook bij mijn oma in bed hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 01:14 schreef Paxcon het volgende:
Slaapt dat jonkie trouwens met z'n oma in bed? Hij zei iets van "ik heb de hele nacht tegen oma getrapt".
Vast wel. Maar ik zou niet over roze en blauwe duiven beginnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:04 schreef Leandra het volgende:
Wij lagen hier dubbel gisteravond, ik zat de hele avond te roepen dat ik ook een koets en een Barbiejurk wil...
Ik geloof dat hij nou niet meer met me wil trouwen
Misschien is hier bewust voor gekozen door de moeder van Mikey. Ik denk dat ze niet wilde dat hij hierin meegesleurd zou worden, maar dat hij natuurlijk wel op de bruiloft aanwezig mocht zijn. Ofzo.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:22 schreef Leandra het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe dat verder met Mikey zit, of die ook regelmatig een weekend bij papa en Barbie logeert, want hij was echt wel vakkundig buiten het programma gehouden tot gisteren.
Oh zo, ja idd. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:34 schreef Leandra het volgende:
Dat snap ik wel, dat z'n moeder het geen goed idee vindt dat hij in dit programma meedoet, maar er is kennelijk wel vrij normaal contact tussen vader en zoon, dus ik ben benieuwd of Barbie nu ook al in de weekenden moet moederen.
vertel meer! ik wil alle roddels en verhalen horen!! jij bent hier de kenner!quote:Op woensdag 11 april 2012 10:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
En o m g die Priscilla.ze woont bij mij achter. Wat een tokkie zeg. Nog dommer dan het achterwerk van een varken. Ik schaam me echt kapot voor figuren zoals zij
En nog lelijk ook.
Ze hadden er in feite ook voor kunnen kiezen om hem 'gisteren' ook uit beeld thouden.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:22 schreef Leandra het volgende:
Ja, verschrikkelijk was dat
Nee, ik denk dat wij ruzie zouden krijgen wie er met de Maserati zou mogen rijden en dat we dat zouden moeten verdelen; de een naar het gemeentehuis, de ander na het gemeentehuis
Ik ben trouwens benieuwd hoe dat verder met Mikey zit, of die ook regelmatig een weekend bij papa en Barbie logeert, want hij was echt wel vakkundig buiten het programma gehouden tot gisteren.
Ik zal eens gaan brainstormen en kijken of ik met wat leuks kan komenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:10 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
vertel meer! ik wil alle roddels en verhalen horen!! jij bent hier de kenner!
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[
[..]
Ik zal eens gaan brainstormen en kijken of ik met wat leuks kan komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |