Ja hequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef DjinN het volgende:
Wahah dit vind ik dan wel weer vetDikke dancebattle daar
Dit is een grap... toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, de roze en de blauwe duif. Romantisch
Wekker, ga af! GA AF!!!quote:
Ja joh, nou weet d'r moeder helemaal zeker dat ze beroemd isquote:Op woensdag 11 april 2012 08:35 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Holycrap, bijna 900,000 kijkers voor Barbie![]()
Is dat zo raar dan? Ik sliep op die leeftijd ook bij mijn oma in bed hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 01:14 schreef Paxcon het volgende:
Slaapt dat jonkie trouwens met z'n oma in bed? Hij zei iets van "ik heb de hele nacht tegen oma getrapt".
Vast wel. Maar ik zou niet over roze en blauwe duiven beginnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:04 schreef Leandra het volgende:
Wij lagen hier dubbel gisteravond, ik zat de hele avond te roepen dat ik ook een koets en een Barbiejurk wil...
Ik geloof dat hij nou niet meer met me wil trouwen
Misschien is hier bewust voor gekozen door de moeder van Mikey. Ik denk dat ze niet wilde dat hij hierin meegesleurd zou worden, maar dat hij natuurlijk wel op de bruiloft aanwezig mocht zijn. Ofzo.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:22 schreef Leandra het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe dat verder met Mikey zit, of die ook regelmatig een weekend bij papa en Barbie logeert, want hij was echt wel vakkundig buiten het programma gehouden tot gisteren.
Oh zo, ja idd. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:34 schreef Leandra het volgende:
Dat snap ik wel, dat z'n moeder het geen goed idee vindt dat hij in dit programma meedoet, maar er is kennelijk wel vrij normaal contact tussen vader en zoon, dus ik ben benieuwd of Barbie nu ook al in de weekenden moet moederen.
vertel meer! ik wil alle roddels en verhalen horen!! jij bent hier de kenner!quote:Op woensdag 11 april 2012 10:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
En o m g die Priscilla.ze woont bij mij achter. Wat een tokkie zeg. Nog dommer dan het achterwerk van een varken. Ik schaam me echt kapot voor figuren zoals zij
En nog lelijk ook.
Ze hadden er in feite ook voor kunnen kiezen om hem 'gisteren' ook uit beeld thouden.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:22 schreef Leandra het volgende:
Ja, verschrikkelijk was dat
Nee, ik denk dat wij ruzie zouden krijgen wie er met de Maserati zou mogen rijden en dat we dat zouden moeten verdelen; de een naar het gemeentehuis, de ander na het gemeentehuis
Ik ben trouwens benieuwd hoe dat verder met Mikey zit, of die ook regelmatig een weekend bij papa en Barbie logeert, want hij was echt wel vakkundig buiten het programma gehouden tot gisteren.
Ik zal eens gaan brainstormen en kijken of ik met wat leuks kan komenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:10 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
vertel meer! ik wil alle roddels en verhalen horen!! jij bent hier de kenner!
Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[
[..]
Ik zal eens gaan brainstormen en kijken of ik met wat leuks kan komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |