simpelquote:Op donderdag 5 april 2012 00:04 schreef ukga het volgende:
Opzich vind ik die mike wel een sympatieke kerel. Hij is niet al te snugger mah da ken ie ook niks an doen, hoe heeet dat?
Oh lijkt me ook wel grappig om te zien.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:00 schreef Sosha het volgende:
Ja... Lijkt me totaaaaal niet boeiend, eerlijk gezegd.
De bruiloft? volgens mij dinsdag!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:56 schreef andreajans het volgende:
Wanneer wordt het eigenlijk uitgezonden? Vraag me af of het alleen voor de tvshow was allemaal.....
Thanks! Ben benieuwd....ik verwacht geen deel 2 in ieder gevalquote:
Wat dacht je van Barbie's Babyquote:Op donderdag 5 april 2012 09:02 schreef andreajans het volgende:
[..]
Thanks! Ben benieuwd....ik verwacht geen deel 2 in ieder gevalof vervolg -> het huwelijk van barbie
Ze verwacht trouwens wel dat ze na de bevalling meteen weer op stap kan, maar die vlieger gaat niet op.. Ben benieuwd hoe ze daar straks mee omgaat.quote:
Zijn die er?quote:Op donderdag 5 april 2012 07:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Afwezig?
Bovendien is die bruiloft zonde van de zendtijd en ongewenste reclame voor Den Haag.
Je zou maar Hagenees zijn die noch een witteboordencrimineel en noch een plebejer is...
Waarom zou dat niet? Ik verwacht niet dat ze borstvoeding gaat geven. Dus zodra de hechtingen een beetje genezen zijn, mag de moeder van Ken komen opdraven en hangt zij aan de bar hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ze verwacht trouwens wel dat ze na de bevalling meteen weer op stap kan, maar die vlieger gaat niet op.. Ben benieuwd hoe ze daar straks mee omgaat.
Of het huwelijk van Jokertjequote:Op donderdag 5 april 2012 09:02 schreef andreajans het volgende:
[..]
Thanks! Ben benieuwd....ik verwacht geen deel 2 in ieder gevalof vervolg -> het huwelijk van barbie
Naja je hoort toch wel enigzins zelf voor je baby te zorgen.. Maar dat zal ze idd niet doen..quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet? Ik verwacht niet dat ze borstvoeding gaat geven. Dus zodra de hechtingen een beetje genezen zijn, mag de moeder van Ken komen opdraven en hangt zij aan de bar hoor![]()
Al hoop ik dat de hormonen een beetje goed hun werk doen, en ze toch wel veel bij dr baby wil zijn.
Ze zegt in 't programma toch telkens dat ze er niet aan toe is... Mja, misschien flap je er van alles uit tijdens je zwangerschap uit angst, ofzo..? Ik weet 't niet, heb nog geen ervaringquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Naja je hoort toch wel enigzins zelf voor je baby te zorgen.. Maar dat zal ze idd niet doen..
Ook Michael toch, Michael Taal of zo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef DjinN het volgende:
whahaha die anabolenkop er ook weer bij heHoe heet dat vierkantje ook alweer?
die heb ik ook ff gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |