Bij mijn dochter in de klas zit ook een jongen met in elk oor een oorbel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
Wel een schattig jochie. Nu al een oorbel.
2 zelfsquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
Kan je nagaan wat een kleine Barbie te wachten staatquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
Wist niemand zover ik weet, denk niet dat ze dat al duideljk gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:42 schreef Sosha het volgende:
Mis ik dat ook al!!! Dat zoontje!! Ik Fok! te veel terwijl ik tv kijk.
Nee ik bedoel dat ik hem nu in deze afl compleet miste omdat ik aan mijn laptopscherm geplakt zitquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wist niemand zover ik weet, denk niet dat ze dat al duideljk gemaakt hebben.
Neh, ik steek daar mn hand voor in het vuur denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat moet Barbie met die gast?![]()
Barbie is een tokkie, maar het lijkt me echt een schatje.
Die Michael lijkt me zo'n type dat haar in elkaar timmert als hij een slecht humeur heeft ...
Ik durf er niet aan te denken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een kleine Barbie te wachten staat
Ik vind em niet eens zo lelijk moet ik zeggen. Ik had het veel erger verwachtquote:
Dat denk ik ook niet. Vind hem best wel lief als je door dat kut, mongool, tering en tyfus heenkijkt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neh, ik steek daar mn hand voor in het vuur denk ik.
Denkk nie dat hij dat haar zou slaan....
En hij stofzuigt uit zichzelfquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Vind hem best wel lief als je door dat kut, mongool, tering en tyfus heenkijkt.
Nee, maar er kunnen er meer komen hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:44 schreef amaranta het volgende:
Het is niet gezegd he, dat ze zwanger is van een maisje
Daarom. Die slaat niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef Sosha het volgende:
[..]
En hij stofzuigt uit zichzelf![]()
Vijftig keer per dag!!! ___![]()
![]()
Hij gooit wel veel dingen kapot.quote:
Misschien was dat een verrassing?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:46 schreef Sosha het volgende:
Ze wist niet wat voor koets ze zou krijgen??
LOLquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tenzij Barbie ook op het kleed schijt, dat trekt hij echt niet hoor
Okee, heb pas twee bruiloften meegemaakt en die waren vrij basicquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien was dat een verrassing?
Ik wist ook niet in wat voor auto ik zou trouwen, dat was iets dat mijn man had geregeld.
Net zoals de bloemen trouwens, dat was ook een verrassing.
Misschien een tip voor die Gypsy-meisjes, hoeven ze niet meer zo te proppen!! Hahahahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef amaranta het volgende:
Damn die koets is enorm, ze kan er in staan
plus 1quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind haar jurk mooier dan die van Yolanthe
De bruid steelt de show, zoals 't hoortquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef DjinN het volgende:
WauwZe ziet er echt mooi uit, en dan die koets met die donkere paarden, ik vind het mooi
Jammer alleen dat Maikel dan zo'n lelijk glanspak heeft
Ik ook. Veel mooier zelfs. Zelfs Michael ziet er beter uit dan Wesley, terwijl het waarschijnlijk een stuk minder kostte.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Couldn't agree with you morequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:
1 april ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef GeenWijn het volgende:
leuke uitzending
waarom heeft bibi dan afgezegd? wat een hoerrrrrrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |