Ik denk dat ie de camera's van het programma bedoeldequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Die camera's zijn toch ook van de pers lutser
Haha, snap ik ook. Maar kwam 'n beetje dom over imo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de camera's van het programma bedoelde
Ja slecht ziet zij er uit he..? Haar huid...quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vraag me af hoe oud die Priscilla is.
Ze ziet er vast ouder uit door dat vele "zonnebanken".
dit. Ik vind haar ook heel erg lief overkomen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het eigenlijk zo'n aardig meisje. Ze is vriendelijk tegen iedereen.
Super schattig meisje! Alleen niet zo slim en een beetje uit een aso omgeving (vind ik).quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
Dit vooral ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Iemand moet haar eens leren andere make up te gaan dragen. Haar eigen makeup maakt haar een stuk lelijker best zonde.
Ik vind het ook echt een schat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, ge wit oit noit niequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Al vind ik dat 'weggeven' wel overdreven, alsof je elkaar nooit meer ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |