Laat dat mokkel toch.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou haar zo graag willen opmaken.
Roodroze lipstick, geen oranje huid, geen getekende wenkbrauwen, fatsoenlijke mascara, ....
Joh, ze ondertitelen er zelfs extra taalfouten bijquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:09 schreef Travel. het volgende:
Waarom ondertitelen ze de taalfouten ook?
en die extensions eruit. Nu is het allemaal netjes weggeföhnd en gestyled, maar vaak zie je ze gewoon zitten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou haar zo graag willen opmaken.
Roodroze lipstick, geen oranje huid, geen getekende wenkbrauwen, fatsoenlijke mascara, ....
Ik schrok een aantal afl geleden wel van haar extensionloze hoofd hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
en die extensions eruit. Nu is het allemaal netjes weggeföhnd en gestyled, maar vaak zie je ze gewoon zitten.
Shit dat heb ik weer gemistquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:10 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik schrok een aantal afl geleden wel van haar extensionloze hoofd hoor!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Iemand moet haar eens leren andere make up te gaan dragen. Haar eigen makeup maakt haar een stuk lelijker best zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |