Wat is daar irritant aan dan? Doen ze dat niet met de leaseauto dan wel met de privé auto, naar het werk en naar huis moeten ze toch wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eén van mijn irritaties op de weg zijn al die mensen die een leaseauto rijden ( "omdat dat nou eenmaal bij de functie hoort"), maar iedere dag van huis naar kantoor en weer terug rijden.
Dat is irritant want:quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:06 schreef Accordtje het volgende:
Wat is daar irritant aan dan? Doen ze dat niet met de leaseauto dan wel met de privé auto, naar het werk en naar huis moeten ze toch wel.
Ja precies. Zo denk ik er dus ook over, echter ook bij mij werkt de werkgever daar niet aan mee. En dat zal bij heel veel bedrijven zo zijn, want we staan allemaal 's ochtends in de file omdat de baas wil dat we om 9.00 uur op kantoor zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:07 schreef NiGeLaToR het volgende:
In mijn werk rij ik voornamelijk omdat andere mensen me willen zien omdat er blijkbaar geen vertrouwen is dat ik anders mijn werk doe. Idealiter werk ik 4 x 9 uur, waarvan in ieder geval 2 dagen vanuit huis.
Dan hoef ik maar 2 dagen de weg op en zal ik redelijk minimaal beslag leggen op asfalt, zeker als ik die twee dagen buiten spitstijden kan rijden.
Groot irritatie puntje, mensen die 3-kwart rond gaan zonder dat aan te geven en ik sta precies op dat punt te wachten waardoor je bijna het gas wil intrappen omdat je denkt dat ze eraf gaan en dat toch niet doen en je weer moet remmen en niet 1, bijna allemaal deden ze dat aaarghquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:07 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Ok, mijn irritatie voor vandaag:
Mensen die niet opletten wanneer ze de rotonde oprijden...
Helaas was ik het vandaag die zich daar aan schuldig maakte
Ach, al doe je je knipperlicht 3 kwart aan, rijden mensen er nog steeds op... Heb ik zeer regelmatig. En dan niet, net zoals ik vanmorgen, per ongeluk, maar dan kijken ze je aan zo van: heb je wat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Groot irritatie puntje, mensen die 3-kwart rond gaan zonder dat aan te geven en ik sta precies op dat punt te wachten waardoor je bijna het gas wil intrappen omdat je denkt dat ze eraf gaan en dat toch niet doen en je weer moet remmen en niet 1, bijna allemaal deden ze dat aaargh
Wellicht de TomTom die begint te piepen dat je net te hard rijdt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik geniet altijd enorm van van die mensen die, terwijl er niks voor hen rijdt, ineens de rem in trappen. Dan vraag ik me altijd af waarom iemand dat doet.
Ik vind de trein echt afgrijselijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
We dwalen wat af hier, maar vroeger reed ik elke dag 4 uur. 2 uur heen, 2 uur terug, 5 dagen per week. Toen vond ik het ook nog niet erg.
Maar nu we wat jaartjes verder zijn en ik nu zo'n 30km van werk af woon, vind ik zelfs die 30km veel. Geen zin meer in al dat gerijd en gereis.
Zonde van de tijd ook. In de trein kun je nog wat anders doen en hoef je niet op te letten. Zelfs even een snel dutje. Geen stress meer als de boel wat stagneert want je kunt er toch niets aan doen. In de file zit je je toch op te vreten en je te bezinnen op eventuele sluiproutes om sneller op te schieten. In de trein is het lekker passief wachten en rustig je krantje blijven lezen. Je komt er toch wel.
Ik hoorde laatst van iemand dat veel mensen dat doen om hun cruisecontrol uit te zetten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik geniet altijd enorm van van die mensen die, terwijl er niks voor hen rijdt, ineens de rem in trappen. Dan vraag ik me altijd af waarom iemand dat doet.
Want het knopje is stuk of...?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van iemand dat veel mensen dat doen om hun cruisecontrol uit te zetten.
Reed ooit achter iemand op een doorgaande weg die bij elke bord in de ankers ging om het te kunnen lezenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Had tijdje geleden ook iemand die bij elk zijstraat/bocht/stoplicht(met groen dan) ging remmen/vertragen om overzicht te krijgen ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Reed ooit achter iemand op een doorgaande weg die bij elke bord in de ankers ging om het te kunnen lezen[ afbeelding ]
Dat ook idd. Sommige mensen durven bijna niks te doen als er egens zich in de weide omgeving nog een ander voertuig bevindtquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Gister een trut die niet durfde oprijden bij een rotonde. ettelijke seconden tijd per auto die eroverheen ging, maar nee hoor, en maar wachten en wachten en steeds maar naar links kijken of er 100 meter verderop nog wat aankwam....
Toen maar eromheen gereden...
Of andersom, dat mensen zich in hun voertuig de rotonde op storten, dan in hun drie bijna uit de bocht zeilen, ineens heel hard bijremmen, terugschakelen naar twee, daardoor de fietser op de rotonde bij het uitvoegen niet zien, weer in de ankers moeten dan wel gierend optrekken om die fietser maar vooral geen voorrang te gunnen...quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Gister een trut die niet durfde oprijden bij een rotonde. ettelijke seconden tijd per auto die eroverheen ging, maar nee hoor, en maar wachten en wachten en steeds maar naar links kijken of er 100 meter verderop nog wat aankwam....
En hoe:quote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah ik kies er vaker voor om er niet achter te blijven, helemaal niet als je achter je ook een vrachtwagen hebt. Als er iets gebeurt lig jij in de kreukels.
Als je na drie kansen nog steeds niet opgereden bent wil ik nog weleens m'n toeter gebruiken. Ik vind het gewoon ergerlijk hoe traag sommige mensen zijn in het verkeer en hoe slecht ze vooruit kijken. Dat zie je op rotondes dan ook heel erg. In principe kun je op de rotonde zelf ook al zien of er fietsers aankomen die je dan moet voorlaten, daarvoor hoef je niet bij het verlaten van de rotonde nog eens te remmen om dan pas om je heen te kijken of er iets aankomt. Dat had je al veel eerder kunnen doen en dan had je dus ook niet hoeven af te remmenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Let er wel even op dat die chauffeur pas begint met remmen nadat 'ie de eerste auto geraakt heeft. In een normale situatie is dat dus echt niet het geval.quote:
Vandaag ook gehad. Breed transport voor me, heel treintje achter 1 figuur dat er niet voorbij durft, terwijl deze brede convoi op de vluchtstrook reed. En oja, vervolgens bij het stoplicht na de snelweg tussen voorste voertuig en vrachtwagen gaan staan. Ben er maar achter gebleven, moest er daar ook af.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:45 schreef Gwywen het volgende:
Ook irritant: mensen die een vrachtwagen niet voorbij durven, ineens heel langzaam gaan rijden en er weet ik hoe lang over doen voor ze erlangs zijn
Bij mijn auto gaat de cruise-control d'raf wanneer:quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van iemand dat veel mensen dat doen om hun cruisecontrol uit te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |