Wat zijn Nederlanders ook een vies volk.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef eriksd het volgende:
http://www.advalvas.vu.nl(...)nmakers-aandoen.html
Waarom wassen Turken zich alleen maar na het poepen?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom wassen Nederlanders hun achterwerk niet na het poepen?
Niet alleen Turken hoor, de halve wereld.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom wassen Turken zich alleen maar na het poepen?
Waarom poepen sommige mensen over elkaar heen?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom wassen Turken zich alleen maar na het poepen?
Ik weet niet hoe jij schijt, maar normaal gesproken veeg je je reet wel af dan.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom wassen Nederlanders hun achterwerk niet na het poepen?
Nee hoor, vraag het half Europa en de rest van de wereld maar.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij schijt, maar normaal gesproken veeg je je reet wel af dan.
Waarom niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom poepen sommige mensen over elkaar heen?
Omdat het voor hem de eerste keer was.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:36 schreef waht het volgende:
Waarom begint Nuance over het wassen van achterwerken?
Het midden-oosten.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, ben je in het Midden-Oosten en is in geen velden of wegen pleepapier te bekennen. Geweldig inderdaad. Zo vooruitstrevend, die lui daar.
Daar hebben ze een ezel die je reet schoonlikt.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, ben je in het Midden-Oosten en is in geen velden of wegen pleepapier te bekennen. Geweldig inderdaad. Zo vooruitstrevend, die lui daar.
Walgelijk inderdaad. Beschaving herken je aan het kunnen doorspoelen van toiletpapier.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
En is er pleepapier, dan kun je die zooi niet doorspoelen want dat kan het riool niet aan. Dus moet je je papiertje in een prullenbakje flikkeren.
Smeerlapperij.
Wel water dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
Dat valt ook onder het midden-oosten, die mensen zien er precies hetzelfde uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het midden-oosten.
Ik had het over Fransen bijvoorbeeld of Italianen.
Dat is zelfs in bepaalde delen van Zuid-Amerika zo.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
En is er pleepapier, dan kun je die zooi niet doorspoelen want dat kan het riool niet aan. Dus moet je je papiertje in een prullenbakje flikkeren.
Smeerlapperij.
Dat heb je in Griekenland ook nog soms. Maar tegenwoordig wel veel minder dan 20 jaar geleden.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
Smeerlapperij.
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor, vraag het half Europa en de rest van de wereld maar.
Toen ik daar in Luxor en omgeving zat waren ze gewoon aan 't schijten aan de kant van de weg, goor volk.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
Kunst, ze hebben er geen geld meer voor.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb je in Griekenland ook nog soms. Maar tegenwoordig wel veel minder dan 20 jaar geleden.
In Antalya zal de riolering zijn aangepast om te voldoen aan de gewoonten van westerlingen.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:43 schreef De_Guidance het volgende:
Ik spoel het altijd door in Turkije, nooit problemen mee gehad.
(ik hoop die plekken achteraf ook niet)
Wat heb ik te zoeken in Antalya?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef waht het volgende:
[..]
In Antalya zal de riolering zijn aangepast om te voldoen aan de gewoonten van westerlingen.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat heb ik te zoeken in Antalya?
Lelijke Anita's uit verschillende landen.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat heb ik te zoeken in Antalya?
Ik zou mezelf even noten voor deze post.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
Sowieso zijn die volkeren ten zuidoosten van Oostenrijk onderontwikkeld, tot je bij Japan komt.
Israël?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
Sowieso zijn die volkeren ten zuidoosten van Oostenrijk onderontwikkeld, tot je bij Japan komt.
Ja, daar bedelen ze ook op Internet om de oplossing van HBOsommetjes.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou mezelf even noten voor deze post.
Die paar intelligenten mogen mij een PM sturen.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, daar bedelen ze ook op Internet om de oplossing van HBOsommetjes.
Niet onaardig mee oneens.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
Emiraten, Australië, Singapore, Hong Kong.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
Loop niet zo te zaniken, dat ze niet onze levensstandaard hebben is gewoon feit man.quote:
Noem hem een relnicht, dan staat het weer gelijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou mezelf even noten voor deze post.
Blabla, you get the point.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Emiraten, Australië, Singapore, Hong Kong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |