Vergis je daar niet in, het zijn vooral veel middenstanders met bijv. een eigen winkel die het erg moeilijk hebben.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt vast door al die armzalige ZZP'ers die er bij worden gerekend.
No shit. Wat denk je dat ik met zelfstandige ondernemer bedoelquote:Dat komt vast door al die armzalige ZZP'ers die er bij worden gerekend.
Oh ja, die gaan ook slecht, ik zie hier de ene na de andere winkel sluiten.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in, het zijn vooral veel middenstanders met bijv. een eigen winkel die het erg moeilijk hebben.
Shell, Ahold, Heineken.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
No shit. Wat denk je dat ik met zelfstandige ondernemer bedoel
Heb je je adblocker weer aanstaan dat je niet meer kan quoten?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
No shit. Wat denk je dat ik met zelfstandige ondernemer bedoel
quote:Het marginale toptarief in de inkomstenbelasting in Nederland behoort tot de hoogste in Europa en
ligt ruim boven het EU27 gemiddelde van 37,8%. Alleen België, Denemarken en Zweden kennen
een hoger toptarief. Luxemburg en Oostenrijk hebben een toptarief van 50%, de overige West-
Europese landen kennen een toptarief dat ligt tussen de 40% en 45%. De tarieven in de Centraal
Europese landen zijn over het algemeen substantieel lager; al dan niet door een vlaktaks.
Bovendien vangt in Nederland het marginale toptarief al aan bij 1,2 maal het modaal inkomen. In
vergelijking tot de andere West-Europese landen is de progressie in de inkomstenbelasting relatief
steil. Alleen België, Luxemburg en Denemarken kennen meer progressie. Het VK zit op hetzelfde
niveau als Nederland. In grafiek 2.4.1 is de samenhang tussen het toptarief en het aandeel van de
inkomstenbelasting in het BBP weergegeven. In Nederland is het aandeel van de
inkomstenbelasting in de totale belastingopbrengst laag in verhouding met het hoge toptarief. Dit
lijkt te wijzen op relatief veel grondslagversmallers in verhouding tot andere landen.
Het proletariaat laat weer van zich horen.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:21 schreef von_Preussen het volgende:
http://omroepwest.nl/nieuws/dove-vrouw-doodsbang-na-aanval-tram
De_Nuance, waar was je nou, om die doodsbange meisjes te verdedigen?
i-net rulez.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, die gaan ook slecht, ik zie hier de ene na de andere winkel sluiten.
Nou nou nou, dat zeg je niet over een andere user.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:26 schreef waht het volgende:
[..]
Het proletariaat laat weer van zich horen.
Wat een vreselijk bericht. Het doet me denken aan een soortgelijke aanval in Londen van een paar jaar terug, waar een doofstomme jongen werd doodgestoken in de bus.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:21 schreef von_Preussen het volgende:
http://omroepwest.nl/nieuws/dove-vrouw-doodsbang-na-aanval-tram
De_Nuance, waar was je nou, om die doodsbange meisjes te verdedigen?
Hebben de Ottomanen ooit enige beschaving gehad dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat zeg je niet over een andere user.
Wat is dit nu weer voor Zienswijzevraag?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:33 schreef waht het volgende:
[..]
Hebben de Ottomanen ooit enige beschaving gehad dan?
Het heeft toch niets van doen met robots?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor Zienswijzevraag?
Zienswijze is een profeet die niet wordt gewaardeerd in z'n eigen tijd.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor Zienswijzevraag?
Atatürk.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:33 schreef waht het volgende:
[..]
Hebben de Ottomanen ooit enige beschaving gehad dan?
Ik dacht eerder aan Süleyman de Prachtlievende.quote:
Hij stuurde een vloot naar Spanje om ze te redden van de inquisitie , zo was hij.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:44 schreef waht het volgende:
Of Bayezid de tweede, voor z'n tolerantie jegens joden.
Dat zie je wel vaker, zonen van hoge heren die elkaar de tent uitvechten. Rijkdom is als een vloek.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij stuurde een vloot naar Spanje om ze te redden van de inquisitie , zo was hij.
Helaas waren zijn twee zonen niet zo tolerant tegenover elkaar.
Er is weer vis aangestrand?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa, binnenkort weer een reisje voor mn werk. Naar het immer pittoreske Duitsland.
Goed zo!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa, binnenkort weer een reisje voor mn werk. Naar het immer pittoreske Duitsland.
Een kale, Nederlandse anarchist met baard schijnt daar de boel onveilig te maken.quote:
Interessante materie. Kijken of ik het los kan peuteren bij de vakstudiegroepquote:Continuïteit en vernieuwing. Een visie op het belastingstelsel
Beetje gratis willen profiteren van Fok zonder iets terug te doen..quote:Op woensdag 4 april 2012 15:58 schreef eriksd het volgende:
Ik kan het niet uitzetten want ik zit op de UvA. Bovendien staat mijn scherm gewoon vol met advertenties.
Dus op de UvA kan je niet quoten? Weirdness!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:58 schreef eriksd het volgende:
Ik kan het niet uitzetten want ik zit op de UvA. Bovendien staat mijn scherm gewoon vol met advertenties.
Waar naar Duitsland?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
Bitterballentax.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:09 schreef eriksd het volgende:
Nooit geweten dat er zoiets is als een frisdrankbelasting in Nederland.
Doen.!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:57 schreef remlof het volgende:
Erik, zet die adblocker eens uit, anders moeten we je bannen.
Dan is je tag gaan zwerven.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:12 schreef eriksd het volgende:
Nope. Ook niet editten.
Geen idee wat een adblocker is trouwens. Alhoewel er evident geen sprake van kan zijn: onderaan heb ik bol.com,
Hehe. Ziet eruit als het excrement van een linkse. De spilzucht inzake toiletpapier spreekt tevens boekdelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef eriksd het volgende:
http://www.advalvas.vu.nl(...)nmakers-aandoen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |