Er is weer vis aangestrand?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa, binnenkort weer een reisje voor mn werk. Naar het immer pittoreske Duitsland.
Goed zo!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa, binnenkort weer een reisje voor mn werk. Naar het immer pittoreske Duitsland.
Een kale, Nederlandse anarchist met baard schijnt daar de boel onveilig te maken.quote:
Interessante materie. Kijken of ik het los kan peuteren bij de vakstudiegroepquote:Continuïteit en vernieuwing. Een visie op het belastingstelsel
Beetje gratis willen profiteren van Fok zonder iets terug te doen..quote:Op woensdag 4 april 2012 15:58 schreef eriksd het volgende:
Ik kan het niet uitzetten want ik zit op de UvA. Bovendien staat mijn scherm gewoon vol met advertenties.
Dus op de UvA kan je niet quoten? Weirdness!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:58 schreef eriksd het volgende:
Ik kan het niet uitzetten want ik zit op de UvA. Bovendien staat mijn scherm gewoon vol met advertenties.
Waar naar Duitsland?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
Bitterballentax.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:09 schreef eriksd het volgende:
Nooit geweten dat er zoiets is als een frisdrankbelasting in Nederland.
Doen.!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:57 schreef remlof het volgende:
Erik, zet die adblocker eens uit, anders moeten we je bannen.
Dan is je tag gaan zwerven.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:12 schreef eriksd het volgende:
Nope. Ook niet editten.
Geen idee wat een adblocker is trouwens. Alhoewel er evident geen sprake van kan zijn: onderaan heb ik bol.com,
Hehe. Ziet eruit als het excrement van een linkse. De spilzucht inzake toiletpapier spreekt tevens boekdelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef eriksd het volgende:
http://www.advalvas.vu.nl(...)nmakers-aandoen.html
Wat zijn Nederlanders ook een vies volk.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef eriksd het volgende:
http://www.advalvas.vu.nl(...)nmakers-aandoen.html
Waarom wassen Turken zich alleen maar na het poepen?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom wassen Nederlanders hun achterwerk niet na het poepen?
Niet alleen Turken hoor, de halve wereld.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom wassen Turken zich alleen maar na het poepen?
Waarom poepen sommige mensen over elkaar heen?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom wassen Turken zich alleen maar na het poepen?
Ik weet niet hoe jij schijt, maar normaal gesproken veeg je je reet wel af dan.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom wassen Nederlanders hun achterwerk niet na het poepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |