abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109889873

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
---------------------------

B-) Challenges 2012:

Omdat mensen zichzelf willen motiveren en om een leuke stok achter de deur te hebben stellen mensen zich een doel, een challenge. Hoeveel km ze willen lopen in een jaar.
Elke week kunnen mensen doorgeven hoeveel ze gelopen hebben, waardoor er weer wat op de teller in de OP bijkomt. Wil je jouw persoonlijke challenge ook in de lijst hebben? Dat kán met dank aan Swetsenegger!

Je kan het schema aanpassen of jezelf toevoegen door naar http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam= <--- (Vul hier je eigen username in) te gaan. 'Oefenaccountje': http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam=test

Deze OP vind je hier

En door!
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 april 2012 @ 12:25:42 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_109889900
3 dagen niet gelopen. Begint wel te kriebelen :{
pi_109889960
Als je jeuk hebt...

Ja doei.
pi_109889980
Oke, vanmiddag dus toch maar langs een hardloopwinkel, want ik heb geen zin in blessures.
Al weet ik nu al dat ik me op de een of andere manier toch ga generen als beginner daar, maar ja, iedereen heeft ooit moeten beginnen :)
In ieder geval allemaal bedankt voor de tips ;)
  Moderator woensdag 4 april 2012 @ 12:35:51 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_109890267
Er zijn vast meer mensen die daar schoenen aan het kopen zijn :Y komt goed!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_109890318
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:28 schreef Jolx het volgende:
Oke, vanmiddag dus toch maar langs een hardloopwinkel, want ik heb geen zin in blessures.
Al weet ik nu al dat ik me op de een of andere manier toch ga generen als beginner daar, maar ja, iedereen heeft ooit moeten beginnen :)
Ze zijn er juist voor de beginner :) Die verkopers daar krijgen elke dag beginners, dus nergens om je voor te schamen.

Net lekker terug van een rondje van 9 km. Uiteindelijk 45:43 gelopen met een fikse versnelling aan het einde. Hopelijk snel door naar een 10km onder de 50:00
  woensdag 4 april 2012 @ 12:47:46 #7
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_109890696
quote:
had ik ook :P Ik vond het ook genant om middenin de winkel op een loopband te lopen :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_109891075
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

had ik ook :P Ik vond het ook genant om middenin de winkel op een loopband te lopen :P
Ja daar kijk ik ook al naar uit, zeker met mijn ellendige conditie :')
  woensdag 4 april 2012 @ 13:12:52 #9
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_109891779
Toen ik daar was om mijn schoenen aan te schaffen waren er twee mannen die al best wel veel liepen en dergelijke, maar er was ook een ander meisje dat net al ik nog nooit gelopen had. Zij MOEST van haar oudere zus (die wel hardloopervaring had) naar een speciaalzaak.

Ik ben écht heel blij dat ik speciale schoenen heb :D.

Oh, en ik heb mezelf opgemeten en sinds ik aan het hardlopen ben, heb ik al 3 cm taille minder!
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_109891972
Ik moet ook nog nieuwe hardloopschoenen kopen, loop nu op wat oude schoenen die ik ooit hekocht heb voor hardlopen :@
  woensdag 4 april 2012 @ 13:18:11 #11
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_109891982
quote:
Ik was er op een rustige ochtend, en zat naast een man die al marathons liep schoenen te passen. Zo'n man vindt het natuurlijk geweldig dat er wéér iemand zich gaat wagen aan een nieuwe verslaving. Ik heb jaren niet gesport, maar zat er hartstikke op mijn gemak :)
The remedy is the experience.
  woensdag 4 april 2012 @ 13:25:34 #12
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_109892274
Ik ging er maandagmiddag heen, en het was echt superdruk voor een maandagmiddag :P. Maar goed, ik ga me liever even een uurtje generen dan dat ik na twee keer hardlopen moet kappen omdat ik blessures heb :).

Ook omdat ik beginnend hardloper ben waren ze meteen ook heel behulpzaam met het opstellen van een trainingsschema en waren heel blij dat ik met Evy ging lopen. Ze wilden gewoon voorkomen dat ik gewoon in het wilde weg maar wat ging hardlopen en dat vind ik ook wel heel belangrijk.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_109892445
Die mensen zien natuurlijk ook dagelijks beginners op de loopband, komt allemaal goed, haha.
Ik twijfel alleen nog naar welke winkel ik ga, er zit hier in Tilburg een Runnersworld, maar ik weet ook een runshop Greg van Hest, verder weet ik het niet. Maar ik denk niet dat het veel uitmaakt naar welke winkel je gaat?
pi_109892484
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:30 schreef Jolx het volgende:
Die mensen zien natuurlijk ook dagelijks beginners op de loopband, komt allemaal goed, haha.
Ik twijfel alleen nog naar welke winkel ik ga, er zit hier in Tilburg een Runnersworld, maar ik weet ook een runshop Greg van Hest, verder weet ik het niet. Maar ik denk niet dat het veel uitmaakt naar welke winkel je gaat?
Zal allebei prima zijn, alleen is die van Greg van Hest wat duurder heb ik hier gehoord. Of dat echt waar is weet ik ook niet zeker hoor.
pi_109892893
quote:
17s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet ook nog nieuwe hardloopschoenen kopen, loop nu op wat oude schoenen die ik ooit hekocht heb voor hardlopen :@
Goede schoenen zijn een meer dan goede investering :)

quote:
Natuurlijk niet generen. Die winkels zijn er toch voor om je te helpen! Iedereen is ooit zo begonnen.
pi_109892912
Lekker rondje gelopen net, 6,5 km. Onderweg wat regen, maar dat was niet erg.

Klim gelukkig ook weer wat omhoog in de Challenge. Stond vorige week nog op -10, nu op -7. Lukt me de komende weken wel om steeds 3 keer per week te gaan, komt goed!
pi_109893913
Frustratie :(

kon het vandaag maar 1.2 kilometer volhouden, toen begon de enkel weer te mekkeren.
pi_109893940
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:08 schreef Don_Vanelli het volgende:
Frustratie :(

kon het vandaag maar 1.2 kilometer volhouden, toen begon de enkel weer te mekkeren.
Balen :{
Misschien wat dagen rust nemen?
pi_109894007
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:09 schreef MvN_Rdam het volgende:

[..]

Balen :{
Misschien wat dagen rust nemen?
Mja, had sinds vrijdag (toen liep ik 2K) niet gelopen. Wellicht wil ik gewoon te snel, zware enkelblessure geneest natuurlijk niet zomaar..
  woensdag 4 april 2012 @ 15:07:41 #20
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_109896326
Resultaat vandaag: Nergens last van, 5.22km in een tempo van 9.78km/h. Het is op dit moment basis basis en basis. Alles voor een goede basis!
pi_109896696
Ik ben gisteren begonnen met lopen, gewoon met goedkope schoenen van de decathlon. Op dit moment echt de financieen niet om een goed paar te halen. Maar de schoenen zitten goed, alleen ik kreeg direct al kramp in mijn schenen. Zijn spieren die eraan moeten wennen denk ik?
Wilde met de podcast van evi lopen maar dat hield ik niet vol, dus een kwartiertje gelopen, stukje hard, stukje wandelen, doe het wel lekker op mijn eigen tempo. Morgen weer :D
pi_109897858
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met lopen, gewoon met goedkope schoenen van de decathlon. Op dit moment echt de financieen niet om een goed paar te halen. Maar de schoenen zitten goed, alleen ik kreeg direct al kramp in mijn schenen. Zijn spieren die eraan moeten wennen denk ik?
Wilde met de podcast van evi lopen maar dat hield ik niet vol, dus een kwartiertje gelopen, stukje hard, stukje wandelen, doe het wel lekker op mijn eigen tempo. Morgen weer :D
In het begin had ik ook erg veel last van de benen en allerlei spieren. Goede warming-up helpt in elk geval! Na een week of 2 hetzelfde schema lopen had ik nergens last meer van :-) Spieren moet inderdaad wennen.

Zojuist voor de eerste keer 3km aan 1 stuk gelopen in 20 minuten.. Toen ik een aantal weken geleden begon met lopen durfde ik daar niet aan te denken. Ik neem wel een voorsprong op mn 'beginners loopschema' aangezien ik ook wil trainen voor mn eerste 'wedstrijd' over 6 weken (heideloop 3km).. Conditioneel gaat prima, de benen moeten nog wel wennen :-)
pi_109898033
Succes Cassandra! Al kan ik je van harte aanraden om toch te proberen om die stukjes van 1 minuut te volbrengen.

Ik begon zelf ook ooit met een conditie van 'minder dan nul': die eerste les evy, wát een hel! 1 minuut hardlopen, ik kon niet wáchten tot ze zei dat ik er al was _O- :@ En dóód dat ik was! Maar 't is het wel allemaal waard geweest. Train zeker nog een weekje ofzo dat kwartiertje met wat losse stukjes die je aankunt, maar een schema zoals dat van evy daagt je wel uit om nét even door te zetten als je er eigenlijk al doorheen zit, en dat elke keer een stukje verder waardoor je uiteindelijk ontzettend omhoog schiet qua conditie. Zéker als beginner zijn die kleine uitdaginkjes súper groot, maar de uitdagingen blijven zo groot, omdat de stap van 1 minuut naar 4 minuten maar uiteindelijk van 5 naar 10km en van 10km naar een halve marathon net zoveel doorzettingsvermogen nodig hebben ;)
Ja doei.
pi_109898988
Voel me niet fit genoeg om te gaan hardlopen, maar is het misschien een idee om te gaan wandelen? Of is absolute rust beter dan toch een beetje calorieen verbranden?
  woensdag 4 april 2012 @ 16:20:05 #25
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_109899325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
Voel me niet fit genoeg om te gaan hardlopen, maar is het misschien een idee om te gaan wandelen? Of is absolute rust beter dan toch een beetje calorieen verbranden?
Misschien een stukje fietsen?
pi_109899421
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:20 schreef xzaz het volgende:

[..]

Misschien een stukje fietsen?
Mja...heb een gare studentenfiets met een te laag zadel, geen versnellingen etc. Vraag me af of dat nu zo beneficial is voor de gesteldheid van m'n beenspieren.
  woensdag 4 april 2012 @ 16:26:43 #27
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_109899685
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mja...heb een gare studentenfiets met een te laag zadel, geen versnellingen etc. Vraag me af of dat nu zo beneficial is voor de gesteldheid van m'n beenspieren.
Wat heb je de afgelopen tijd gelopen?
pi_109901790
Verplichte rustdag hier. Ik baal altijd als ik een verplichte rustdag heb. Ik voel me goed, maar mag niet van Evy :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_109901840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:08 schreef mosselmossel het volgende:
Verplichte rustdag hier. Ik baal altijd als ik een verplichte rustdag heb. Ik voel me goed, maar mag niet van Evy :D
Ik heb dat ook hoor :D
Het liefst ga ik morgen weer hardlopen... Maar macht niet van Evy :P
pi_109902082
quote:
17s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:09 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb dat ook hoor :D
Het liefst ga ik morgen weer hardlopen... Maar macht niet van Evy :P
Mjah, en als ik dan hier ook iedereen hoort waarschuwen niet te snel te gaan en pezen en spieren die moeten wennen enzo, dan doe ik maar verstandig. MAAR IK HAAT VERSTANDIG!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_109902117
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:26 schreef xzaz het volgende:

[..]

Wat heb je de afgelopen tijd gelopen?
Zondag zware wedstrijd (90 min tot het gaatje gelopen)
Maandag 7,5 km gelopen
Dinsdag 5,5 km gelopen
Vandaag: voel me niet fit

(De week ervoor gewoon elke dag met om de 2 dagen een lichte training of rustdag)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2012 17:16:52 ]
  woensdag 4 april 2012 @ 17:29:24 #32
342418 VKV
Plausibel
pi_109902537
Kan iemand me uitleggen hoe dat schema in de OP nou precies werkt? :P
  woensdag 4 april 2012 @ 17:36:36 #33
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_109902745
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zondag zware wedstrijd (90 min tot het gaatje gelopen)
Maandag 7,5 km gelopen
Dinsdag 5,5 km gelopen
Vandaag: voel me niet fit

(De week ervoor gewoon elke dag met om de 2 dagen een lichte training of rustdag)
Dan heb je wel een hoge frequentie qua trainingen.. elke dag trainen met af en toe een rustdag zie ik me zelf nog niet (waarschijnlijk nooit) doen. Ik zal rust geven maar zoals jezelf al aangeeft, je voelt je niet fit => niet lopen. Maar dit is allemaal persoonlijke interpretatie. Al eens gekeken naar herstelschema's?
  Moderator woensdag 4 april 2012 @ 17:39:24 #34
155227 crew  Guppy
dus
pi_109902835
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:15 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Mjah, en als ik dan hier ook iedereen hoort waarschuwen niet te snel te gaan en pezen en spieren die moeten wennen enzo, dan doe ik maar verstandig. MAAR IK HAAT VERSTANDIG!
Maar je gaat er zoveel plezier van hebben *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 4 april 2012 @ 17:41:29 #35
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_109902905
Ik ben echt even blij met m'n rustdag :P ik voel me uitgeput.

En VKV, je voegt je naam toe door naar "http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam=VKV" te gaan. Dan wordt gevraagd hoeveel kilometer je challenge moet zijn ,dus wat je dit jaar graag zou lopen. Elke keer als je gelopen hebt, ga je naar de site en tel je het aantal kilometers bij de kilometers die je gelopen hebt op en verander je het cijfer.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en ik geen leugens aan het verkopen ben...
  woensdag 4 april 2012 @ 17:45:12 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109903026
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Succes Cassandra! Al kan ik je van harte aanraden om toch te proberen om die stukjes van 1 minuut te volbrengen.

Ik begon zelf ook ooit met een conditie van 'minder dan nul': die eerste les evy, wát een hel! 1 minuut hardlopen, ik kon niet wáchten tot ze zei dat ik er al was _O- :@ En dóód dat ik was! Maar 't is het wel allemaal waard geweest. Train zeker nog een weekje ofzo dat kwartiertje met wat losse stukjes die je aankunt, maar een schema zoals dat van evy daagt je wel uit om nét even door te zetten als je er eigenlijk al doorheen zit, en dat elke keer een stukje verder waardoor je uiteindelijk ontzettend omhoog schiet qua conditie. Zéker als beginner zijn die kleine uitdaginkjes súper groot, maar de uitdagingen blijven zo groot, omdat de stap van 1 minuut naar 4 minuten maar uiteindelijk van 5 naar 10km en van 10km naar een halve marathon net zoveel doorzettingsvermogen nodig hebben ;)
:Y Ik dacht de eerste keer ook echt dat ik kapot ging op die ene minuut. :o :@ En de tweede en derde keer ook. ;) Maar de kick dat het toch steeds beter gaat is zo gaaf.
En idd ik wilde per se doorlopen tot zij zei dat ik mocht stoppen, als ik op mezelf zou lopen zou ik veel eerder stoppen. Het is dus zeker wel een aanrader in het begin. :Y
pi_109903110
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:36 schreef xzaz het volgende:

[..]

Dan heb je wel een hoge frequentie qua trainingen.. elke dag trainen met af en toe een rustdag zie ik me zelf nog niet (waarschijnlijk nooit) doen. Ik zal rust geven maar zoals jezelf al aangeeft, je voelt je niet fit => niet lopen. Maar dit is allemaal persoonlijke interpretatie. Al eens gekeken naar herstelschema's?
Ja, ik ga het liefst gewoon zo vaak mogelijk. Dan hou ik het 't beste vol voor mezelf. Liever 5 dagen in de week 7 km dan 3 keer 12.

Maar nee, schema's heb ik nog nooit bekeken. Ik loop eigenlijk op m'n gevoel, vandaag voel ik dat ik 't niet moet doen dus dan doe ik het ook niet. Eigenlijk wil ik heel graag, maar het is gewoon niet verstandig.

Dan maar buikspieroefeningen en pushups ofzo. :')
  Moderator woensdag 4 april 2012 @ 17:48:42 #38
155227 crew  Guppy
dus
pi_109903127
Les 1 van Evy was ook echt wel een eyeopener voor mij! Wat ging ik hard kapot! Ik leek wel 80 :o en daar was m'n motivatie, dat kon natuurlijk echt niet
pi_109903150
Evy is natuurlijk dan ook altijd fier op je :)
pi_109903173
Bij mij precies hetzelfde. In augustus mee begonnen. Echt de stukken van 1 minuut helemaal buiten adem. Ik weet nog het overwinningsgevoel bij de eerste keer 5 minuten aan een stuk. En dan las ik hier wel eens van mensen die 5 km hadden gelopen, dat leek me echt onhaalbaar. Nu loop ik er bijna 7!
pi_109903206
Ik ben al zo blij dat ik bijna 3 minuten achter elkaar liep gisteren. Morgen weer :)
  woensdag 4 april 2012 @ 17:55:41 #42
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_109903360
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja, ik ga het liefst gewoon zo vaak mogelijk. Dan hou ik het 't beste vol voor mezelf. Liever 5 dagen in de week 7 km dan 3 keer 12.
Ik zeg altijd, rust is 50% van het hardlopen zeker als beginner, je lichaam krijgt een opdonder van hier tot Tokio, vooral je gewrichten en beenspieren.
Ik heb het probleem dat ik ook wil en conditioneel zit het allemaal prima, heb vandaag het gevoel gehad dat ik geen meter heb gelopen maar m'n linker been denkt daar toch echt wel anders over een teken dat mijn basis niet goed is.
Maar goed, je gevoel heeft je op dit moment nog niet in de steek gelaten dus zou je aan rust wel goed doen :)
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Les 1 van Evy was ook echt wel een eyeopener voor mij! Wat ging ik hard kapot! Ik leek wel 80 :o en daar was m'n motivatie, dat kon natuurlijk echt niet
Altijd mooi wanneer mensen op de fiets je aankijken en je ziet ze denken, waar is hij/zij mee bezig.. "Doe het zelf dan!" ~O>
  woensdag 4 april 2012 @ 18:01:21 #43
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_109903574
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Oeh, hou je schenen wel in de gaten. Shinsplints zijn erg makkelijk om te krijgen, maar je bent er niet snel vanaf :).

Verder wil ik ook lopen! :( Mja, rug+schouder ellende en benauwd. :').

Overigens weet ik nog precies de 1e keer dat ik 5 min liep. Mijn god wat een straf was dat _O-
  woensdag 4 april 2012 @ 18:01:37 #44
342418 VKV
Plausibel
pi_109903592
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:41 schreef Niara het volgende:
Ik ben echt even blij met m'n rustdag :P ik voel me uitgeput.

En VKV, je voegt je naam toe door naar "http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam=VKV" te gaan. Dan wordt gevraagd hoeveel kilometer je challenge moet zijn ,dus wat je dit jaar graag zou lopen. Elke keer als je gelopen hebt, ga je naar de site en tel je het aantal kilometers bij de kilometers die je gelopen hebt op en verander je het cijfer.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en ik geen leugens aan het verkopen ben...
Ohja heel simpel eigenlijk :P Heb mezelf toegevoegd met een challenge van 250 km dit jaar :)
  woensdag 4 april 2012 @ 18:05:22 #45
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_109903742
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:01 schreef VKV het volgende:

[..]

Ohja heel simpel eigenlijk :P Heb mezelf toegevoegd met een challenge van 250 km dit jaar :)
Zuinig hoor :Z
pi_109903852
Heb me ook toegevoegd. Ingezet op 250.... Kan ik dit later nog aanpassen ?
  woensdag 4 april 2012 @ 18:10:52 #47
342418 VKV
Plausibel
pi_109903962
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:05 schreef xzaz het volgende:

[..]

Zuinig hoor :Z
Ik ben net drie weken bezig :P
pi_109904004
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:10 schreef VKV het volgende:

[..]

Ik ben net drie weken bezig :P
Niets zuinigs aan hoor! Iedereen z'n eigen challenge!
Ja doei.
  woensdag 4 april 2012 @ 18:14:41 #49
342418 VKV
Plausibel
pi_109904097
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niets zuinigs aan hoor! Iedereen z'n eigen challenge!
^O^
  woensdag 4 april 2012 @ 18:16:18 #50
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_109904150
Om je challenge nog te veranderen moet je het aan Swets vragen...
250 km is een mooie challenge om mee te beginnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')