Dit is een borstel klinkt dan ook vreemder als tietelquote:
1 met pusquote:Op woensdag 4 april 2012 07:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Hebben jullie ook allemaal tenen? Fijn hè?
Yup,quote:Op woensdag 4 april 2012 07:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Hebben jullie ook allemaal tenen? Fijn hè?
quote:Op woensdag 4 april 2012 08:55 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Het was weer gezellig met Dennis. Picknicken op Goetheplatz
Nee hoor, is ook je lichaam die moet wennen aan een ander metabolismequote:Op woensdag 4 april 2012 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is vast iets psychologisch, maar ik heb echt meer dan ooit zin om alles te eten. Gewoon omdat het "niet mag" dat ik opeens echt cravings heb in vanalles.
En ik mis iets om te kauwen 's ochtends. Is dat gek? Magere kwark en fruit geeft me toch niet dezelfde voldoening als brood
.
Kip of kalkoen filet met mosterd!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien gewoon een lekker brood kopen en dan voor de lunch twee sneetjes met kaas. Of is dat dan weer donderwolkenslecht enzo
...
Hier ookquote:
Capri Sun?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:31 schreef LizzyAdam het volgende:
de 3 c's, Chocolate, Cheese and Crisps (of Chips). die doen het ook voor mij.
(en dan is er nog een 3e C, maar dat zeg ik niet hardop)
Precies. En dat geldt voor alles.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk als je er gewoon gematigd mee omgaat dat het dan best mag.
Ja, maar een of twee plakken kaas...quote:Op woensdag 4 april 2012 11:35 schreef Vanyel het volgende:
Alleen als je probeert af te vallen is het beter om met sommige voedingsmiddelen gematigder te zijn dan met anderen..
quote:
Ik ben gedwongen om de fiets vaker te pakken nu m'n OV-kaart stuk isquote:Op woensdag 4 april 2012 11:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar een of twee plakken kaas...
Erik, schroef je ook je beweging op? Dat is ook belangrijk. Wandelen of fietsen of zo.
Ga lopen in je pauze of zo.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben gedwongen om de fiets vaker te pakken nu m'n OV-kaart stuk is. Maar ik wil inderdaad wel vaker gewoon 's avonds op de fiets springen en een uurtje gaan fietsen ofzo.
Maar ja, dat moet er nog een beetje van komen.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, maar daar zijn ze op een gegeven moment wel mee begonnen.
Zooo bekendquote:Op woensdag 4 april 2012 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, maar daar zijn ze op een gegeven moment wel mee begonnen.
Hey, mijn buikomvangquote:
Jouw beleg is ergerquote:Op woensdag 4 april 2012 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben gewoon echt gek op brood.
. En dat is te zien ben ik bang
.
Dat weet ik, ervaringquote:Op woensdag 4 april 2012 14:30 schreef Abby79 het volgende:
Daar helpt een McD burger niet tegen hoor, honger... als je zo'n ding op hebt, heb je een uur later weer honger
QFTquote:Op woensdag 4 april 2012 14:48 schreef lezzer het volgende:
Het grote nadeel van appel is toch wel zo'n vliesje tussen je tanden.
Ik zou wat doen voor een stuk flosdraad...
Brood op zich niet. Maar een half brood per dag?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jouw beleg is erger. Brood is echt niet zo'n grote boosdoener als veel mensen beweren
.
Dan hoort Sitethief bij de andere helft van de vrouwen! Ow, wacht...quote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef LizzyAdam het volgende:
zegtie, in het lesbeau topic, waar de helft van de vrouwen hun spullen in hun broekzak proppen
Komt welquote:Op woensdag 4 april 2012 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog niet op het punt dat nothing as good tastes as skinny feels.
Je mag de mijne wel hebben?quote:
Deze Markquote:
Heb je het nou over Buffy?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:53 schreef wonderer het volgende:
Soms zie je zo'n briljante performance dat je gewoon niet meer weet wat je moet zeggen want het voldoet toch niet.
quote:
Een wat?quote:In mijn mailbox:
Wij bieden u de mogelijkheid als een ver verwijderd assistent te werken.
Ik ook. Jammer dat ik op mijn vrije, kinderloze dag spontaan wakker werd om 7.10u.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gmorgen! Ik sliep vannacht als het prinsesje dat ik ben
quote:
more time to Fok!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer dat ik op mijn vrije, kinderloze dag spontaan wakker werd om 7.10u.
Heb geen bestek meerquote:Op donderdag 5 april 2012 08:57 schreef lezzer het volgende:
Gewoon vast in de week zetten, morgen verder mee gaan
Computer instellen op US-international? Moet je wel blind kunnen typenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb geen bestek meer. Normaal was ik elke dag af, maar nu al 3 dagen niet
(ik haat de @ op een duits toetsenbord, alt Q )
alt?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:35 schreef NanKing het volgende:
Ik zit bijna altijd achter de pc van Jenny, omdat die veel beter is dan de mijne. En ja, die heeft zo een hip tobo dat ik niet mijn achterlijk toetsenbord aansluit.
En het is natuurlijk makkelijk om üöä gewoon op je tobo te hebben, ipv met alt te kutten.
Ligt aan je instellingen. Ik zet dat altijd uit omdat ik vaker met een letter met umlaut eindig dan ik ze nodig heb.quote:
Dat heb jij aanstaan als webdeveloper?quote:
Ja, dit dusquote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Dat heb jij aanstaan als webdeveloper?Ik kan dan echt geen code programmeren hoor, altijd een spatie oid na een ' of een "... vreselijk. Dan alt ik wel voor een ë ofzo
In mijn IDE werkt dit ook nietquote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Dat heb jij aanstaan als webdeveloper?Ik kan dan echt geen code programmeren hoor, altijd een spatie oid na een ' of een "... vreselijk. Dan alt ik wel voor een ë ofzo
1 | auml;euml;ouml; |
Nee hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 09:55 schreef wonderer het volgende:
Ja, anders krijg je vraagtekens in je tekst.
En de settings van je browser, toch?quote:
Ja, ok, als je je browser specifiek op Hebreeuws zet gaat het foutquote:Op donderdag 5 april 2012 10:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
En de settings van je browser, toch?
Haha, sorryquote:
Ik zou me er ook maar niet druk van maken.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Het interesseert me ook nog minder dan wat ik er van snap.
Hm. Ik doe toch altijd wel netjes de characterset maar ik kom (nou ja, kwam, heb sinds Fx 9 geen sites meer gemaakt geloof ik) toch regelmatig een ruitje met een vraagteken tegen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:05 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ja, ok, als je je browser specifiek op Hebreeuws zet gaat het foutMaar je kunt in de pagina instellen dat je pagina in (bv) UTF8 is geschreven, en 99% van alle browsers doet een ë dan exact hetzelfde als een ë
Lol, je moet de & hier encoden anders maakt ie er een echte ë van!
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Het interesseert me ook nog minder dan wat ik er van snap.
quote:
Encoding blijft gewoon klotequote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Ik doe toch altijd wel netjes de characterset maar ik kom (nou ja, kwam, heb sinds Fx 9 geen sites meer gemaakt geloof ik) toch regelmatig een ruitje met een vraagteken tegen.
natuurlijk mag dat, voor de schrik. Al die adrenaline heeft zoveel calorieen verbrand, daar kan wel een snoepje bij.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik las Sloggies![]()
Ik zit ook te denken of ik nou snoep mag.
Vertel?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij krijg ik een keileuke pasen zo ineens
Ik ben jarig op Pasenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ineens allemaal last minute plannetjes komen uit de lucht vallen
Niks high profiles, maar veul leuker dan "mja even naar mijn ouders eerste paasdag. Denk ik." alleen!
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:40 schreef lezzer het volgende:
Oh ja, ik stond ook nog op tijd stil voor een paal![]()
Natuurlijk meteen foto's gemaakt voor op facebook
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou Lezzer zich aant bezatten zijn?
Nee, ik was blazen natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou Lezzer zich aant bezatten zijn?
Nederlandse blazen dan hé, niet het Duitsequote:Op vrijdag 6 april 2012 07:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik was blazen natuurlijk
Donderdagavond, blaasavond
quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik was blazen natuurlijk
Donderdagavond, blaasavond
Maar nu pas weer!quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
O dat zou ik doen als ik zo geschrokken wasG'morgen.
Lekker vroeg V!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben zo ongesteld dat het eng is. Vooral voor mijn collega's
LOL!quote:
Wat ben jij eigenlijk gaaf.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef Vanyel het volgende:
Ja, nee en ik zou eigenlijk best willen.
Maar eerst nog evenSkyrim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 7 april 2012 07:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kinderen zijn sowieso per definitie niet leuk.Ik ken meer uitzonderingen hoor! (mijn nichtje Caithlin van 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Goedemorgen!
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
Oh dan!quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 07:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kinderen zijn sowieso per definitie niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dot werd pas om 7u wakker vanmorgen. En toen kwam ze bij ons in bed knuffelen en kusjes geven en heel hard lachen
Gezellig!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ze kan heel goed snackjes aanwijzen die ze hebben wilquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan Dot al iets zelfstandig? Lopen ofzo?
Ja! Het lijkt eindelijk klaar te zijn.quote:
En ze met enorme happen tegelijk haar mond in stoppen. Gister at ze zoete aardappel. Had ik in plakken gesneden, ik denk dan kan ze oefenen met hapjes eraf nemen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ze kan heel goed snackjes aanwijzen die ze hebben wil
Fijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja! Het lijkt eindelijk klaar te zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:21 schreef Vanyel het volgende:
OK. Eerste batch net teveel hout. Volgende batch meer thee en dan weerproeven
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:37 schreef LizzyAdam het volgende:
Was de zalm lekker?
Ik ga 3x in de week bootcampen. Hehe. Hopen dat ik dan klaar ben voor de Sporttest!
either way, something to look forward toquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:03 schreef wonderer het volgende:
Of je bent klaar voor de sporttest, of je bent dood, denk ik...
Zeker, want ik had het gewoon ook nog gezellig met (mijn) familie).quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef Vanyel het volgende:
Oh ja. Ik snap wel dat dat niet zomaar spontaan gebeurde.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:22 schreef Blue-eyes het volgende:
Dag lieverds, ik meld me ook maar weer eens![]()
Stinkend potje in hotel in Oostenrijk
Om zo'n titel moeten wij als potten toch gniffelen
Dit roept om een paint.quote:Op zondag 8 april 2012 21:14 schreef lezzer het volgende:
Je zou eens net zo visueel ingesteld moeten zijn als ik, en dan bovenstaande lezen....
Kloptquote:Op maandag 9 april 2012 09:37 schreef LizzyAdam het volgende:
Niks mis met een beetje Spice Girls op z'n tijd.
Neuken?quote:Op maandag 9 april 2012 07:18 schreef lezzer het volgende:
Goedemorgen![]()
Komt er nog wat spice in deze reeks?
Ik weet niet eens wie het zijnquote:Op maandag 9 april 2012 10:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihihi, die twee haten elkaar in de serie
Wat is er nou weer meteenquote:Op maandag 9 april 2012 09:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, als dat zou kunnen
/mrs kijkt een Franse film
Ja, ik heb gewoon een hekel aan Franse films.quote:Op maandag 9 april 2012 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is er nou weer meteenaan een Franse film
?
quote:
Nou ja, een zeur, dat zeg ik helemaal nietquote:Op maandag 9 april 2012 10:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon een hekel aan Franse films.
Maar dan zal ik wel weer een zeur zijn
/care
Noem er eens éénquote:Op maandag 9 april 2012 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooral Franse, aangezien er zo veel mooie Franse films zijn.
Niet de meeste intelligente films, maar Taxi 1 t/m 4 (eigenlijk bijna alle (Franse) Luc Besson films hou ik wel vanquote:
Het ging om mooie films, dat kun je van Taxi en Astrix en Obelix toch niet zeggenquote:Op maandag 9 april 2012 12:24 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Niet de meeste intelligente films, maar Taxi 1 t/m 4 (eigenlijk bijna alle (Franse) Luc Besson films hou ik wel van) en de Asterix en Obelix serie (hoewel die in het Vlaams eigenlijk beter zijn
)
En hier is iedereen heel positief over Intouchables.
Ik ben erg liefhebber van Jean Pierre Jeunet, dus dan heb je al Amélie, un long dimanche de fiançailles, Micmacs a tire larigot bijvoorbeeld, alleen als je niet van die stijl houdt dan vind je er alle drie niks aan.quote:
Zeg, moet ik me eigenlijk zorgen maken?quote:Op maandag 9 april 2012 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo. Dronken. Pasen is het leukste feest ooit.
Dat is liefquote:Op maandag 9 april 2012 14:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, anders dan, is het raar als ik me zorgen maak
* lezzer kook asperges en bakt aardappelen
quote:
Niet dat ik hier een dronken Phoebs de hoek om zie komen waggelen hè...quote:
Tijd voor bed? Of zit je bed nu opeens vol met gnoes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |