Heb geen bestek meerquote:Op donderdag 5 april 2012 08:57 schreef lezzer het volgende:
Gewoon vast in de week zetten, morgen verder mee gaan
Computer instellen op US-international? Moet je wel blind kunnen typenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb geen bestek meer. Normaal was ik elke dag af, maar nu al 3 dagen niet
(ik haat de @ op een duits toetsenbord, alt Q )
alt?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:35 schreef NanKing het volgende:
Ik zit bijna altijd achter de pc van Jenny, omdat die veel beter is dan de mijne. En ja, die heeft zo een hip tobo dat ik niet mijn achterlijk toetsenbord aansluit.
En het is natuurlijk makkelijk om üöä gewoon op je tobo te hebben, ipv met alt te kutten.
Ligt aan je instellingen. Ik zet dat altijd uit omdat ik vaker met een letter met umlaut eindig dan ik ze nodig heb.quote:
Dat heb jij aanstaan als webdeveloper?quote:
Ja, dit dusquote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Dat heb jij aanstaan als webdeveloper?Ik kan dan echt geen code programmeren hoor, altijd een spatie oid na een ' of een "... vreselijk. Dan alt ik wel voor een ë ofzo
In mijn IDE werkt dit ook nietquote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Dat heb jij aanstaan als webdeveloper?Ik kan dan echt geen code programmeren hoor, altijd een spatie oid na een ' of een "... vreselijk. Dan alt ik wel voor een ë ofzo
| 1 | auml;euml;ouml; |
Nee hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 09:55 schreef wonderer het volgende:
Ja, anders krijg je vraagtekens in je tekst.
En de settings van je browser, toch?quote:
Ja, ok, als je je browser specifiek op Hebreeuws zet gaat het foutquote:Op donderdag 5 april 2012 10:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
En de settings van je browser, toch?
Haha, sorryquote:
Ik zou me er ook maar niet druk van maken.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Het interesseert me ook nog minder dan wat ik er van snap.
Hm. Ik doe toch altijd wel netjes de characterset maar ik kom (nou ja, kwam, heb sinds Fx 9 geen sites meer gemaakt geloof ik) toch regelmatig een ruitje met een vraagteken tegen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:05 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ja, ok, als je je browser specifiek op Hebreeuws zet gaat het foutMaar je kunt in de pagina instellen dat je pagina in (bv) UTF8 is geschreven, en 99% van alle browsers doet een ë dan exact hetzelfde als een ë
Lol, je moet de & hier encoden anders maakt ie er een echte ë van!
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Het interesseert me ook nog minder dan wat ik er van snap.
quote:
Encoding blijft gewoon klotequote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Ik doe toch altijd wel netjes de characterset maar ik kom (nou ja, kwam, heb sinds Fx 9 geen sites meer gemaakt geloof ik) toch regelmatig een ruitje met een vraagteken tegen.
natuurlijk mag dat, voor de schrik. Al die adrenaline heeft zoveel calorieen verbrand, daar kan wel een snoepje bij.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik las Sloggies![]()
Ik zit ook te denken of ik nou snoep mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |