Ik ben jarig op Pasenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ineens allemaal last minute plannetjes komen uit de lucht vallen
Niks high profiles, maar veul leuker dan "mja even naar mijn ouders eerste paasdag. Denk ik." alleen!
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:40 schreef lezzer het volgende:
Oh ja, ik stond ook nog op tijd stil voor een paal![]()
Natuurlijk meteen foto's gemaakt voor op facebook
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou Lezzer zich aant bezatten zijn?
Nee, ik was blazen natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou Lezzer zich aant bezatten zijn?
Nederlandse blazen dan hé, niet het Duitsequote:Op vrijdag 6 april 2012 07:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik was blazen natuurlijk
Donderdagavond, blaasavond
quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik was blazen natuurlijk
Donderdagavond, blaasavond
Maar nu pas weer!quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
O dat zou ik doen als ik zo geschrokken wasG'morgen.
Lekker vroeg V!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben zo ongesteld dat het eng is. Vooral voor mijn collega's
LOL!quote:
Wat ben jij eigenlijk gaaf.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef Vanyel het volgende:
Ja, nee en ik zou eigenlijk best willen.
Maar eerst nog evenSkyrim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 7 april 2012 07:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kinderen zijn sowieso per definitie niet leuk.Ik ken meer uitzonderingen hoor! (mijn nichtje Caithlin van 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Goedemorgen!
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
Oh dan!quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 07:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kinderen zijn sowieso per definitie niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dot werd pas om 7u wakker vanmorgen. En toen kwam ze bij ons in bed knuffelen en kusjes geven en heel hard lachen
Gezellig!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ze kan heel goed snackjes aanwijzen die ze hebben wilquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan Dot al iets zelfstandig? Lopen ofzo?
Ja! Het lijkt eindelijk klaar te zijn.quote:
En ze met enorme happen tegelijk haar mond in stoppen. Gister at ze zoete aardappel. Had ik in plakken gesneden, ik denk dan kan ze oefenen met hapjes eraf nemen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ze kan heel goed snackjes aanwijzen die ze hebben wil
Fijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja! Het lijkt eindelijk klaar te zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:21 schreef Vanyel het volgende:
OK. Eerste batch net teveel hout. Volgende batch meer thee en dan weerproeven
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:37 schreef LizzyAdam het volgende:
Was de zalm lekker?
Ik ga 3x in de week bootcampen. Hehe. Hopen dat ik dan klaar ben voor de Sporttest!
either way, something to look forward toquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:03 schreef wonderer het volgende:
Of je bent klaar voor de sporttest, of je bent dood, denk ik...
Zeker, want ik had het gewoon ook nog gezellig met (mijn) familie).quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef Vanyel het volgende:
Oh ja. Ik snap wel dat dat niet zomaar spontaan gebeurde.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:22 schreef Blue-eyes het volgende:
Dag lieverds, ik meld me ook maar weer eens![]()
Stinkend potje in hotel in Oostenrijk
Om zo'n titel moeten wij als potten toch gniffelen
Dit roept om een paint.quote:Op zondag 8 april 2012 21:14 schreef lezzer het volgende:
Je zou eens net zo visueel ingesteld moeten zijn als ik, en dan bovenstaande lezen....
Kloptquote:Op maandag 9 april 2012 09:37 schreef LizzyAdam het volgende:
Niks mis met een beetje Spice Girls op z'n tijd.
Neuken?quote:Op maandag 9 april 2012 07:18 schreef lezzer het volgende:
Goedemorgen![]()
Komt er nog wat spice in deze reeks?
Ik weet niet eens wie het zijnquote:Op maandag 9 april 2012 10:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihihi, die twee haten elkaar in de serie
Wat is er nou weer meteenquote:Op maandag 9 april 2012 09:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, als dat zou kunnen
/mrs kijkt een Franse film
Ja, ik heb gewoon een hekel aan Franse films.quote:Op maandag 9 april 2012 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is er nou weer meteenaan een Franse film
?
quote:
Nou ja, een zeur, dat zeg ik helemaal nietquote:Op maandag 9 april 2012 10:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon een hekel aan Franse films.
Maar dan zal ik wel weer een zeur zijn
/care
Noem er eens éénquote:Op maandag 9 april 2012 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooral Franse, aangezien er zo veel mooie Franse films zijn.
Niet de meeste intelligente films, maar Taxi 1 t/m 4 (eigenlijk bijna alle (Franse) Luc Besson films hou ik wel vanquote:
Het ging om mooie films, dat kun je van Taxi en Astrix en Obelix toch niet zeggenquote:Op maandag 9 april 2012 12:24 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Niet de meeste intelligente films, maar Taxi 1 t/m 4 (eigenlijk bijna alle (Franse) Luc Besson films hou ik wel van) en de Asterix en Obelix serie (hoewel die in het Vlaams eigenlijk beter zijn
)
En hier is iedereen heel positief over Intouchables.
Ik ben erg liefhebber van Jean Pierre Jeunet, dus dan heb je al Amélie, un long dimanche de fiançailles, Micmacs a tire larigot bijvoorbeeld, alleen als je niet van die stijl houdt dan vind je er alle drie niks aan.quote:
Zeg, moet ik me eigenlijk zorgen maken?quote:Op maandag 9 april 2012 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo. Dronken. Pasen is het leukste feest ooit.
Dat is liefquote:Op maandag 9 april 2012 14:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, anders dan, is het raar als ik me zorgen maak
* lezzer kook asperges en bakt aardappelen
quote:
Niet dat ik hier een dronken Phoebs de hoek om zie komen waggelen hè...quote:
Tijd voor bed? Of zit je bed nu opeens vol met gnoes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |