quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben zo ongesteld dat het eng is. Vooral voor mijn collega's
LOL!quote:
Wat ben jij eigenlijk gaaf.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef Vanyel het volgende:
Ja, nee en ik zou eigenlijk best willen.
Maar eerst nog evenSkyrim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 7 april 2012 07:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kinderen zijn sowieso per definitie niet leuk.Ik ken meer uitzonderingen hoor! (mijn nichtje Caithlin van 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Goedemorgen!
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
Oh dan!quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 07:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kinderen zijn sowieso per definitie niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dot werd pas om 7u wakker vanmorgen. En toen kwam ze bij ons in bed knuffelen en kusjes geven en heel hard lachen
Gezellig!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |