Dat kan natuurlijk ook de wens der gedachte zijn. Je vond het toen niet lekker ruiken en je gedachten maken er nu van: "Godsamme! Wat STONK dat!! Ik ging bijna over m'n nek!"quote:Op zondag 8 april 2012 19:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Nee, het was zeker geen wierook. Dit stonk echt veel harder.
Weet ik ook niet.quote:Op zondag 8 april 2012 20:05 schreef Sylvana het volgende:
Waarom open je daar na 10 jaar pas een topic over?
Ik weet niet wat de functie van dat potje was. Het stond er wel elke dag voor 1 week, dus het lijkt mij niet dat het er toevallig een keer stond. Het stond er structureel.quote:Op zondag 8 april 2012 21:15 schreef shiznuts het volgende:
Verkrijg een lijst van hotels in Zell am See. Bedenk welke het ook alweer was. Stuur ze een e-mailtje met je vraag. Misschien een of andere essentiële oliënbrander?
Het was wel 100 pro bedoeld als sfeerduft?
Of was het toevallig gewoon een random potje iets dat daar niet hoorde wat gewoon ontzettend stonk.
Daar leek het inderdaad op! Ik heb de Duitse tekst even vertaald, maar daar staat dus dat je verschillende geuroliën kan gebruiken, dus dan weet ik nog niet welke geur dat was.quote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef shiznuts het volgende:
Niet zoiets?
[ afbeelding ]
http://www.helpster.de/ra(...)erischen-oelen_18566
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |