Hey, mijn buikomvangquote:
Jouw beleg is ergerquote:Op woensdag 4 april 2012 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben gewoon echt gek op brood.
. En dat is te zien ben ik bang
.
Dat weet ik, ervaringquote:Op woensdag 4 april 2012 14:30 schreef Abby79 het volgende:
Daar helpt een McD burger niet tegen hoor, honger... als je zo'n ding op hebt, heb je een uur later weer honger
QFTquote:Op woensdag 4 april 2012 14:48 schreef lezzer het volgende:
Het grote nadeel van appel is toch wel zo'n vliesje tussen je tanden.
Ik zou wat doen voor een stuk flosdraad...
Brood op zich niet. Maar een half brood per dag?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jouw beleg is erger. Brood is echt niet zo'n grote boosdoener als veel mensen beweren
.
Dan hoort Sitethief bij de andere helft van de vrouwen! Ow, wacht...quote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef LizzyAdam het volgende:
zegtie, in het lesbeau topic, waar de helft van de vrouwen hun spullen in hun broekzak proppen
Komt welquote:Op woensdag 4 april 2012 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog niet op het punt dat nothing as good tastes as skinny feels.
Je mag de mijne wel hebben?quote:
Deze Markquote:
Heb je het nou over Buffy?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:53 schreef wonderer het volgende:
Soms zie je zo'n briljante performance dat je gewoon niet meer weet wat je moet zeggen want het voldoet toch niet.
quote:
Een wat?quote:In mijn mailbox:
Wij bieden u de mogelijkheid als een ver verwijderd assistent te werken.
Ik ook. Jammer dat ik op mijn vrije, kinderloze dag spontaan wakker werd om 7.10u.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gmorgen! Ik sliep vannacht als het prinsesje dat ik ben
quote:
more time to Fok!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer dat ik op mijn vrije, kinderloze dag spontaan wakker werd om 7.10u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |