Ja die stond in m'n inbox vanochtend.quote:
Neu, lauwe cum voeg ik zelf wel toe.quote:
No problem.... deed zelf ook aan fraude.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, lauwe cum voeg ik zelf wel toe.
Dat zei ik niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
No problem.... deed zelf ook aan fraude.
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, lauwe cum voeg ik zelf wel toe.
Iedereen geilt hier op studie en cijfers, dus ik doe gewoon gezellig mee.quote:
Als in full time en geen andere bronnen van inkomsten? Ik.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:23 schreef Drugshond het volgende:
Wie werken hier eigenlijk nog wel 100 % voor de kost ?
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit zal resulteren in de eeuwigdurende wrok van Tem.
Ik heb 4 x een voetbal stadium gezien.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb ooit 4 x een voetbal stadium gezien.
Monsters of Rock Willem II
U2 in de kuip
Metallica in Gelderdome
en een bedrijfsuitje in de Arena.
Wordt Gaza-stad weer bestookt door de Israëliërs?quote:
Met de bezuinigingen bij het concern waar u werkzaam bent valt een overplaatsing naar dergelijke regionen niet uit te sluiten, doch.quote:
Des te meer reden voor een preventieve oefening in onverzoenlijkheid.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Met de bezuinigingen bij het concern waar u werkzaam bent valt een overplaatsing naar dergelijke regionen niet uit te sluiten, doch.
Exact.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Des te meer reden voor een preventieve oefening in onverzoenlijkheid.
Dus je kunt het Het College niet kwalijk nemen dat men de rekening naar boven heeft afgerond.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:18 schreef eriksd het volgende:
In 2010 had 51% van de zelfstandige ondernemers een inkomen dat minder was dan 20.000 euro.
Dat komt vast door al die armzalige ZZP'ers die er bij worden gerekend.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:18 schreef eriksd het volgende:
In 2010 had 51% van de zelfstandige ondernemers een inkomen dat minder was dan 20.000 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |