You mad bro?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef Originele_Naam het volgende:
beter gaat milan gewoon de 2-2 maken, ik heb het helemaal gehad met barca![]()
![]()
![]()
![]()
Koning Kuipersquote:
Wtf kap, Kuipers is thuisfluiter nr. 1quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Ik vind Kuipers iemand die zo'n bal er aan de andere kant ook gewoon op de stip legt.
Gefrustreerd kut spelertje vind ik dat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef Roffamannetje het volgende:
Robinho moet vaker aan de bal komen
Echt he.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef Breekfast het volgende:
Boooeeehoeeeehoeee de scheids fluit altijd voor Barcelona![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
baasquote:
Och jezus mensenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Eerder Handlanger Kuijpers in dienst van Sepp en Pep
Ga janken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Dekatria het volgende:
GEEN ZUIVERE PINGEL HET IS TOCH NIET TE GELOVEN
Klopt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
Busquets houdt 'm ook gewoon vast he!
ff de ruimte in na de wedstrijdquote:
Gast hij gaf toch ook geen rood bij de 1e pingel.quote:
Valt het nu pas op?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef jepperdeprep het volgende:
Zozo, Helpmefok, jij bent flink aan het hunten op de topics
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Eerder Handlanger Kuijpers in dienst van Sepp en Pep
twitter:JamesWorthy twitterde op dinsdag 03-04-2012 om 21:41:01De dochter van Björn Kuipers is overduidelijk ontmaagd door een Italiaan. Kerel fluit als een rancuneuze vader; hij fluit als Liam Neeson. reageer retweet
Omgekocht nog wel, ze worden steeds leuker WHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Jahr00n het volgende:
Omgekocht. Schandalig dit of zullen hier ook weer grote goksyndicaten achter zitten? Misschien is die scheids wel bedreigd je weet het niet.
Sjek is boosquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Hierro het volgende:
Geen terechte penalty? Die hoeft niet meer langs te komen bij de nos.
kom op zeg, dit is toch geen pingel. Ze houden beide vast.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een kenner die Jan van Halst.
Geeft ook altijd van die geweldige video analyses.
En nu ook nog spelinzicht.
Toppertje.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
0% pingel, het slaat werkelijk waar helemaal nergens op.
geen terechte pingel.quote:
UEFA is dik tevreden hiermee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef tompsv18 het volgende:
Ook gewoon dom van de UEFA. Kuipers kan het niveau van de Eredivisie niet eens aan, laat staan dat ie zo wedstrijd kan leiden.
Puddingbuks al op foto Messi geleegd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omgekocht nog wel, ze worden steeds leuker WHAHAHAHA
Waarom niet gewoon voetbal kijken in plaats van dat gelul over wel of geen penalty/geel/rood/paarsquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Dekatria het volgende:
Nog steeds denken dat voetbal niet corrupt is
Dat het geen penalty was..quote:
Jup, fap fap fapquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Puddingbuks al op foto Messi geleegd?
En daarom nog geen een veldgoal in 135 minuten voetbal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef ShaoliN het volgende:
Voor de vorm is het mooi als Barca er zo nog een stuk of 7 intrapt. Dan houd dat gejank over complotten op. Want Barca is natuurlijk vele malen beter dan zo'n lelijke counter kutploeg uit Italie
Je weet het niet, je weet het niet. Spannonnddd die complottheorieën! Zou de UEFA erachter zitten? Of heeft Barca Kuipers omgekocht? Zo veel vragen, zo weinig antwoorden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Jahr00n het volgende:
Omgekocht. Schandalig dit of zullen hier ook weer grote goksyndicaten achter zitten? Misschien is die scheids wel bedreigd je weet het niet.
van Halst was wel lachwekkend om te zien als voetballerquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Dat het geen penalty was..
Van halst moet alleen wel zijn snor eraf halen.. ziet er niet uit, een kale man met snor
Zoals ook Jans al zegt, op zo'n moment, met zo'n actie, in ZO'N wedstrijd, geef je daar gewoon geen pingel voor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Gast hij gaf toch ook geen rood bij de 1e pingel.
Nou, hij stal daarstraks mijn topic want ik had verdorie de LAPO! (Mijn eerste ooit volgens mij). Dus ik moest heel hard huilen. En nu zie ik dat hij er weer één start dus volgens mij is ie flink aan t hunten jaquote:
vergeet de 3 pingels niet voor barcelonaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef tochweerhenk het volgende:
2e helft:
46' : Seedorf 2-2
90' : Zlatan: 2-3
Alleen jammer dat al die kennis en spelinzicht pas kwam na hij stopte met voetballenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een kenner die Jan van Halst.
Geeft ook altijd van die geweldige video analyses.
En nu ook nog spelinzicht.
Toppertje.
Messi mist ze allemaal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vergeet de 3 pingels niet voor barcelona
Ach, gossie tochquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nou, hij stal daarstraks mijn topic want ik had verdorie de LAPO! (Mijn eerste ooit volgens mij). Dus ik moest heel hard huilen. En nu zie ik dat hij er weer één start dus volgens mij is ie flink aan t hunten ja
1 goal is ook genoeg he..quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef tochweerhenk het volgende:
2e helft:
Dit topic bedoel je?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat het de tweede helft ontspoort als het nog zo gaat.
Wat een baas was datquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef Romanus het volgende:
Ik mis deze scheids eigenlijk
[ afbeelding ]
Niets hunten jullie noobs zijn gewoon fucking langzaam manquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nou, hij stal daarstraks mijn topic want ik had verdorie de LAPO! (Mijn eerste ooit volgens mij). Dus ik moest heel hard huilen. En nu zie ik dat hij er weer één start dus volgens mij is ie flink aan t hunten ja
Nee vind je het gek als er 11 van die dikke pasta vreters op de lijn liggen. Met voetbal wordt het helemaal niks met die kut italianen. Anti voetbal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En daarom nog geen een veldgoal in 135 minuten voetbal.
quote:
Beste. scheids. OOIT!quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef tochweerhenk het volgende:
2e helft:
Barca waarschijnlijk door dankzij kuipersquote:
Alweer bijna 10 jaar geleden dat hij werd omgelegd door een boomknuffelaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef Romanus het volgende:
Ik mis deze scheids eigenlijk
[ afbeelding ]
Als ze eerlijk winnen hoor je mij niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef TLC het volgende:
Haha heerlijk die huilers hier die zanniken over Barca, en alleen maar omdat Barca zo vaak wint
Wat is een noob?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niets hunten jullie noobs zijn gewoon fucking langzaam man
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Alweer bijna 10 jaar geleden dat hij werd omgelegd door een boomknuffelaar
Vandaar dat het 2-1 staat met behulp van 2 penaly's waarvan 1 terecht..quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef ShaoliN het volgende:
Voor de vorm is het mooi als Barca er zo nog een stuk of 7 intrapt. Dan houd dat gejank over complotten op. Want Barca is natuurlijk vele malen beter dan zo'n lelijke counter kutploeg uit Italie
je schreef "waarheid" verkeerdquote:
Is truucje jeweetzelfquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je foto's te zien in de quote?
Ik denk dat de illuminati hierachter zit, omg omgomgomgquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:46 schreef Breekfast het volgende:
UEFA IS CORRUPT MENSEN!! OPEN JE OGEN!!
BARCELONA HEEFT ALTIJD SCHEIDS MEE!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net als supporters van andere clubs tegen Ajax.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:46 schreef Breekfast het volgende:
UEFA IS CORRUPT MENSEN!! OPEN JE OGEN!!
BARCELONA HEEFT ALTIJD SCHEIDS MEE!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meer omdat ze bij Barcelona vervelende trekjes hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef TLC het volgende:
Haha heerlijk die huilers hier die zanniken over Barca, en alleen maar omdat Barca zo vaak wint
Bron?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef Cara het volgende:
Iedereen stelt de verkeerde vraag.
De vraag moet niet zijn 'was het een penalty' maar 'had Milan aan de andere kant bij dezelfde situatie met 1-1 stand óók een strafschop gekregen?Het antwoord is nee, natuurlijk niet.
Real gaat natuurlijk keihard genaaid worden in de finale. Recht in d'n poepert.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef Zilverloo het volgende:
2006 - Milan
2009 - Chelsea
2010 - inter (die wonnen ook maar nipt)
2011 - Arsenal en Madrid
2012 - Milan en mischien ???
Nederland - Portugalquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man!Weet een wedstrijd pas kapot te maken
Allememaggies!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Dat ga ik nog even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.
Dat is pas een kneusquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Voortaan Ronald Waterreus bij de NOS.
Barça onderbroek wss...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef anoukane het volgende:
Valt mee dat Jack niet eens een Barca shirtje aan heeft.
Allemaal acteerlessen gevolgd bij Busquets.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef gniffie het volgende:
Iedereen begint schwalbes te maken , haah
Wilde Huntelaar nadoenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Allemaal acteerlessen gevolgd bij Busquets.
Ibrahimovic kon er niks van trouwens, zag er niet uit die schwalbe.
10000xquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Voortaan Ronald Waterreus bij de NOS.
Kuipers gaf Feyenoord een strafschop tegen Ajax dus zeur nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef Helpmefok het volgende:
Wajoow Kuipers hoerenjong
MESSI JE BENT LELIJK IK HEB JE MOEDER GENEUKT GROETJENS JE MATTIE
En terechtquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Kuipers gaf Feyenoord een strafschop tegen Ajax dus zeur niet
Dank je wel dat je dit met ons hebt willen delen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik hield nooit van Barca, maar dit soort wedstrijden en hulp van buitenaf voedt mijn haat alleen maar
Enige terechte pingel die Kuipers ooit gegeven heeft.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Kuipers gaf Feyenoord een strafschop tegen Ajax dus zeur niet
neequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:51 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Dank je wel dat je dit met ons hebt willen delen.
Voel je je nu opgelucht?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Enige terechte pingel die Kuipers ooit gegeven heeft.
Die was ook onterecht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Enige terechte pingel die Kuipers ooit gegeven heeft.
Inderdaad, want hij was degene die Messi duwde.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Xavi verzilvert bijna cadeaubon Kuipers.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon laatste minuut 2-2 maken en dan gaan we juichen.
1min laterquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alsof er dan geen 16 minuten extra tijd komtquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij n overtreding rond de middenlijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
1min later
krijgt barca weer een pingel
Objectief was 'ie natuurlijk onterecht he.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zeker wel terecht, omdat Vertonghen.
16!?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof er dan geen 16 minuten extra tijd komt
Ja, maar gelukkig zijn ze op halve kracht ook nog goed genoeg om Milan in de eigen 16 terug te laten dringen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef BrokenArrow het volgende:
Vinden jullie Barca ook minder dan vorig jaar in de CL?
Dan gaan we verlengenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof er dan geen 16 minuten extra tijd komt
Echt héquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe kan een nederlander nou zijn voor Barca (Iets met de WK finale 2012)
Jou opvattingen over terechte penalties is duidelijk meer afhankelijk van clubvoorkeurquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zeker wel terecht, omdat Vertonghen.
Spelen ze de wedstrijd opnieuw, een tweeluik. Twee keer in Barcelona.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
Vorig jaar wonnen ze de finale op 70 procentquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig zijn ze op halve kracht ook nog goed genoeg om Milan in de eigen 16 terug te laten dringen.
Neutraal, maar het is gewoon leuk als Milan Barca kan verslaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
Trauma's.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik help je Inies..quote:
Kuijpers en Jack als scheidsrechterquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelen ze de wedstrijd opnieuw, een tweeluik. Twee keer in Barcelona.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef Quisho het volgende:
Neutraal, maar het is gewoon leuk als Milan Barca kan verslaan
Staat los van elkaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |