You mad bro?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef Originele_Naam het volgende:
beter gaat milan gewoon de 2-2 maken, ik heb het helemaal gehad met barca![]()
![]()
![]()
![]()
Koning Kuipersquote:
Wtf kap, Kuipers is thuisfluiter nr. 1quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Ik vind Kuipers iemand die zo'n bal er aan de andere kant ook gewoon op de stip legt.
Gefrustreerd kut spelertje vind ik dat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef Roffamannetje het volgende:
Robinho moet vaker aan de bal komen
Echt he.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef Breekfast het volgende:
Boooeeehoeeeehoeee de scheids fluit altijd voor Barcelona![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
baasquote:
Och jezus mensenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Eerder Handlanger Kuijpers in dienst van Sepp en Pep
Ga janken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Dekatria het volgende:
GEEN ZUIVERE PINGEL HET IS TOCH NIET TE GELOVEN
Klopt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
Busquets houdt 'm ook gewoon vast he!
ff de ruimte in na de wedstrijdquote:
Gast hij gaf toch ook geen rood bij de 1e pingel.quote:
Valt het nu pas op?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef jepperdeprep het volgende:
Zozo, Helpmefok, jij bent flink aan het hunten op de topics
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Eerder Handlanger Kuijpers in dienst van Sepp en Pep
twitter:JamesWorthy twitterde op dinsdag 03-04-2012 om 21:41:01De dochter van Björn Kuipers is overduidelijk ontmaagd door een Italiaan. Kerel fluit als een rancuneuze vader; hij fluit als Liam Neeson. reageer retweet
Omgekocht nog wel, ze worden steeds leuker WHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Jahr00n het volgende:
Omgekocht. Schandalig dit of zullen hier ook weer grote goksyndicaten achter zitten? Misschien is die scheids wel bedreigd je weet het niet.
Sjek is boosquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Hierro het volgende:
Geen terechte penalty? Die hoeft niet meer langs te komen bij de nos.
kom op zeg, dit is toch geen pingel. Ze houden beide vast.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een kenner die Jan van Halst.
Geeft ook altijd van die geweldige video analyses.
En nu ook nog spelinzicht.
Toppertje.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
0% pingel, het slaat werkelijk waar helemaal nergens op.
geen terechte pingel.quote:
UEFA is dik tevreden hiermee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef tompsv18 het volgende:
Ook gewoon dom van de UEFA. Kuipers kan het niveau van de Eredivisie niet eens aan, laat staan dat ie zo wedstrijd kan leiden.
Puddingbuks al op foto Messi geleegd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omgekocht nog wel, ze worden steeds leuker WHAHAHAHA
Waarom niet gewoon voetbal kijken in plaats van dat gelul over wel of geen penalty/geel/rood/paarsquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Dekatria het volgende:
Nog steeds denken dat voetbal niet corrupt is
Dat het geen penalty was..quote:
Jup, fap fap fapquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Puddingbuks al op foto Messi geleegd?
En daarom nog geen een veldgoal in 135 minuten voetbal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef ShaoliN het volgende:
Voor de vorm is het mooi als Barca er zo nog een stuk of 7 intrapt. Dan houd dat gejank over complotten op. Want Barca is natuurlijk vele malen beter dan zo'n lelijke counter kutploeg uit Italie
Je weet het niet, je weet het niet. Spannonnddd die complottheorieën! Zou de UEFA erachter zitten? Of heeft Barca Kuipers omgekocht? Zo veel vragen, zo weinig antwoorden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Jahr00n het volgende:
Omgekocht. Schandalig dit of zullen hier ook weer grote goksyndicaten achter zitten? Misschien is die scheids wel bedreigd je weet het niet.
van Halst was wel lachwekkend om te zien als voetballerquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Dat het geen penalty was..
Van halst moet alleen wel zijn snor eraf halen.. ziet er niet uit, een kale man met snor
Zoals ook Jans al zegt, op zo'n moment, met zo'n actie, in ZO'N wedstrijd, geef je daar gewoon geen pingel voor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Gast hij gaf toch ook geen rood bij de 1e pingel.
Nou, hij stal daarstraks mijn topic want ik had verdorie de LAPO! (Mijn eerste ooit volgens mij). Dus ik moest heel hard huilen. En nu zie ik dat hij er weer één start dus volgens mij is ie flink aan t hunten jaquote:
vergeet de 3 pingels niet voor barcelonaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef tochweerhenk het volgende:
2e helft:
46' : Seedorf 2-2
90' : Zlatan: 2-3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |