In vergelijking met SQ ben ik ook een newbie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn appel is ook op. Ik merk wel dat die suikerkick me goed doet trouwens. Straks heb ik nog een kiwi. En creakers (om die maar weer eens uit de kast te trekken) met philadelphia maar daar heb ik echt geen trek in.
Mijn postcount is nog niet eens 4500, ben nog een newbie.
mijn dietiste zei dat er amper wat in zat, maar dan moet je er wel aan denken ze goed uit te laten lekken en/of het olie af te deppenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:35 schreef Jarno het volgende:
Ja, laten we het eens over olijven hebben. What's the verdict? Categorie onbeperkt snacken, goed voor je of juist niet, vermijden, etc?
quote:Dat olijfolie gezond is inmiddels wel bekend, maar dat komt
natuurlijk door de olijf, waar het van word gemaakt. In landen
waar het veel gebruikt word is dan ook de hart gezondheid
en het bloedvatenstelsel gezonder dan in andere landen.
Dit komt door de enkelvoudige onverzadigde vetzuren
die oliefolie bevat. Olijven bevatten veel natuurlijke
antioxidanten, waaronder vitamine E, deze helpt tegen
de veroudering. Door het eten van olijven neemt de
triglycerine in het bloed af, daardoor word je hart en
bloedvatenstelsel minder belast. Ook de bloeddruk
neemt hierdoor af en verminderd het eten van olijven
de kans op hartkwalen en hersenaandoeningen.
Zo zijn er ook onderzoeken gaande om wetenschappelijk aan te tonen dat een dieet met
olijfolie en groenten de kans op bv borstkanker met 75% wordt verkleind. Daarnaast
beschermt olijfolie ook de maag en het helpt de lever beter functioneren. Ook vermindert
het gebruik van olijfolie de kans op reumatische artritis met zo’n 80% en helpt het bij het
voorkomen van osteoporose. Het effect wordt zelfs nog groter als er regelmatig vis bij
gegeten wordt. Een olijf bevat onder andere ijzer, vitamine D, vitamine B1 en B2.
Het bevat geen cholesterol en per 100 gram maar 142 calorieën.
Nee zo te zien doen olijven een kcal of 130 per 100g. Maar aan de andere kant is 100g aan olijven best wel weer wat. En er zitten weinig koolhydraten (WHAAAAA KOOLHYDRATEN!!!!) in en relatief veel eiwitten.quote:
ik zeg doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee zo te zien doen olijven een kcal of 130 per 100g. Maar aan de andere kant is 100g aan olijven best wel weer wat. En er zitten weinig koolhydraten (WHAAAAA KOOLHYDRATEN!!!!) in en relatief veel eiwitten.
Ik zeg ok dus?
Check. Prima hartig snackje dus. Ik haak af op al dat fruit enzo.quote:
Ach, wij hebben het ook moeten leren toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Hoe erg is het als ik dit lees 14 jaar en afvallen. Hulp gezocht! dat ik dan denk: die is over 15 jaar 20 kilo zwaarderMaar misschien ben ik wel een pessimist
Ik een puddingbroodje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, het is natuurlijk wel goed dat zo'n ventje nu al besef heeft van shit in, shit out. En als ik naar zijn lijst kijk, stimuleren zijn ouders fatsoenlijk eetgedrag niet. Maar ja, toen ik 14 was kocht ik dagelijks een broodje knakworst in de schoolkantine dus wie ben ik.
roze koekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, het is natuurlijk wel goed dat zo'n ventje nu al besef heeft begint te krijgen van shit in, shit out. En als ik naar zijn lijst kijk, stimuleren zijn ouders fatsoenlijk eetgedrag niet. Maar ja, toen ik 14 was kocht ik dagelijks een broodje knakworst in de schoolkantine dus wie ben ik.
Ja, geweldig adviesquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Haha, het advies ok Panzermaus te PM'en ook.
energydrink, allemaalquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werkte gisteren thuis dus dan kan ik 's middags boodschappen doen. Staan vrijwel altijd hordes veertienjarigen voor de Jumbo met standaard hetzelfde recept:
- een blikje mierzoete frisdrank
- Een frikandelbroodje (ALTIJD FRIKANDELBROODJE WTF????)
- Een zak chips
En dan vrotten ze dat zsm naar binnen en dan naar huis fietsen
Frisdrank?? Hier kopen ze standaard van dat Monster en dergelijkequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werkte gisteren thuis dus dan kan ik 's middags boodschappen doen. Staan vrijwel altijd hordes veertienjarigen voor de Jumbo met standaard hetzelfde recept:
- een blikje mierzoete frisdrank
- Een frikandelbroodje (ALTIJD FRIKANDELBROODJE WTF????)
- Een zak chips
En dan vrotten ze dat zsm naar binnen en dan naar huis fietsen
Dat dusquote:
oh echt? Bij mij doodt zo'n gesprek juist mijn snaailustquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok jongens, kappen nou. Ik krijg trek in evilheid.
Dat valt toch ook onder mierzoete frisdrank?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Frisdrank?? Hier kopen ze standaard van dat Monster en dergelijkeDat zijn dan ook nog van die gigagrote blikken met zooi.
Nu het over roze koeken, energydrink en frikandelbroodjes gaat wel ja, gatver. Please continuequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh echt? Bij mij doodt zo'n gesprek juist mijn snaailust
Bij frisdrank denk ik aan cola, fanta, 7-upquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Dat valt toch ook onder mierzoete frisdrank?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu het over roze koeken, energydrink en frikandelbroodjes gaat wel ja, gatver. Please continue![]()
Da's voor negersquote:
Ja die hebben ze hier ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heule tray voor 5 euro man gek!
[..]
Da's voor negers
Een paar jaar geleden wilden alle Nederlandse jongetjes toch neger worden als ze groot waren? Oh nee, dat waren Marokkanenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heule tray voor 5 euro man gek!
[..]
Da's voor negers
Jupquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die hebben ze hier ook![]()
Verschrikkelijk... en vervolgens niet de moeite om het in de prullenbak te mieteren..
Heb 1 keer gezegd.. hey heb je geen energy meer om het in de prullenbak te gooien.. werd ik schaapachtig aangekeken alsof IK degene was die een of andere straattaal sprak..
echt he![]()
Zo worden mijn jongens ook he?![]()
Ross drinkt het wel eens, ik vind het niet lekkerquote:
ik heb dat ook eens gedaan, dat kind was potverdrie 7 ofzo, en flikkerstraalt zo z'n lege blikje op straat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die hebben ze hier ook![]()
Verschrikkelijk... en vervolgens niet de moeite om het in de prullenbak te mieteren..
Heb 1 keer gezegd.. hey heb je geen energy meer om het in de prullenbak te gooien.. werd ik schaapachtig aangekeken alsof IK degene was die een of andere straattaal sprak..
echt he![]()
Zo worden mijn jongens ook he?![]()
Je denkt altijd dat je eigen kinderen wèl leuk, opgevoed en lief worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk aan CotS, nog een reden om geen kinderen te willen
En dan zie je andere kinderen waar je veel meer aan ergert en dan denk je.. mwoah dan doe ik het toch niet zo heel erg slechtquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je denkt altijd dat je eigen kinderen wèl leuk, opgevoed en lief worden.
Ik heb die illusies ook niet. Het worden ongetwijfeld kutkinderen waar ik niet tegen kan
Zolang ze wegblijven van de hangmocro's uit de wijk heb ik goede hoopquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb die illusies ook niet. Het worden ongetwijfeld kutkinderen waar ik niet tegen kan
Wel lief van hemquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross drinkt het wel eens, ik vind het niet lekker
Hij wilde vorige week een roze blikje voor mij kopenDus ik zei: nee, dank je.
Zegt hij: maar is light met 0 kcal!
Ik: eh, nee dank je
Ik heb dat ook niet. Als ik zie wat er in de genen van mijn vriend en mij zit houdt het al compleet op. Mijn god, wat heb ik gepubert. Niet te doen zeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hahaha, ik krijg echt dramatisch nageslacht!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet. Als ik zie wat er in de genen van mijn vriend en mij zit houdt het al compleet op. Mijn god, wat heb ik gepubert. Niet te doen zeg.
Maar super dat er mensen zijn die wel zo veel vertrouwen in zichzelf en de maatschappij hebben dat ze zich voortplanten. Die kids moeten later mijn AOW'tje bij elkaar werken.
Kinderen zetten zich toch altijd af tegen de ouders? Tegenovergestelde dusquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha, ik krijg echt dramatisch nageslacht!
Ze krijgen alles denk ik. Obesitas, luiheid, lompheid en alcoholisme. Mijn kinderen worden Onslows en Daisy's
Onslowquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hahaha, ik krijg echt dramatisch nageslacht!
Ze krijgen alles denk ik. Obesitas, luiheid, lompheid en alcoholisme. Mijn kinderen worden Onslows en Daisy's
onze tijd komt nog welquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:57 schreef Jarno het volgende:
Wat een rare ideeën hebben mensen over het krijgen en hebben van kinderen soms zeg..
Ik klik het topic open en dit is het eerste wat ik lees... even een WTF momentje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk aan CotS, nog een reden om geen kinderen te willen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, wellicht ga ik nu te ver in mijn bui. Ik hou mijn mond verder maar even. Sorry aan alle ouders hoor. Jullie leveren echt puik werk en het is super dat jullie het wel aandurven. Als iedereen er mijn denkbeelden op nahield kwam t echt niet goed met de wereld.
Inkopper: je naam loopt nou niet echt gelijk aan je post.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik klik het topic open en dit is het eerste wat ik lees... even een WTF momentje.
Ik ga even zoeken
Maar elke reden is een goede reden. Kinderen, bah
Huh?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef datisstom het volgende:
[..]
Inkopper: je naam loopt nou niet echt gelijk aan je post.
Mijn god wat moet jij dan een enorme lol om mij hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef Jarno het volgende:
Je hoeft je van mij niet in te houden hoor Lucky_Strike. Sterker nog, ik vind die half militante anti-kids mensen altijd wel vermakelijk. Net als afvallers. Heeeeel hard roepen dat je vooral geen zin in een Mars hebt.
Duuuuuuuh *trekt mongolenbek*quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef datisstom het volgende:
[..]
Maargoed dat je geen kinderen wilt.
Ik heb absoluuuuuuuuuuuut geen zin in frikandellen, shoarma en een zak chips en andere vette zooi. Echt niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef Jarno het volgende:
Je hoeft je van mij niet in te houden hoor Lucky_Strike. Sterker nog, ik vind die half militante anti-kids mensen altijd wel vermakelijk. Net als afvallers. Heeeeel hard roepen dat je vooral geen zin in een Mars hebt.
Ik denk dan altijd, wie ben je aan het overtuigen? Jezelf of een ander?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb absoluuuuuuuuuuuut geen zin in frikandellen, shoarma en een zak chips en andere vette zooi. Echt niet.
Daar zou je mij nou echt niet blij mee makenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb absoluuuuuuuuuuuut geen zin in frikandellen, shoarma en een zak chips en andere vette zooi. Echt niet.
Daarmee insinueer je dat ik wel kinderen wil want een Mars zou er best in gaan. Doet me denken aan alle vrienden die in de loop der jaren hebben gevraagd waarom wij geen kinderen willen en dat toch echt totaal onbegrijpelijk vinden. Right back at ya dus. Er zijn honderden redenen te bedenken maar er is er een van echt dooslaggevend belang. Ik heb de hormonale drang gewoon niet. Ik heb jaren lang moeten aanhoren dat ik daar nog wel op terugkom, nu ik 31 (hij 36) ben denk ik dat ik het toch wel zeker kan weten. Ik ben overigens wel bang dat ik ooit spijt krijg als het te laat is maar ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef Jarno het volgende:
Hey, helemaal prima hoor. Doe of doe niet wat je wil.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daarmee insinueer je dat ik wel kinderen wil want een Mars zou er best in gaan. Doet me denken aan alle vrienden die in de loop der jaren hebben gevraagd waarom wij geen kinderen willen en dat toch echt totaal onbegrijpelijk vinden. Right back at ya dus. Er zijn honderden redenen te bedenken maar er is er een van echt dooslaggevend belang. Ik heb de hormonale drang gewoon niet. Ik heb jaren lang moeten aanhoren dat ik daar nog wel op terugkom, nu ik 31 (hij 36) ben denk ik dat ik het toch wel zeker kan weten. Ik ben overigens wel bang dat ik ooit spijt krijg als het te laat is maar ja.
Oh, overduidelijk mezelf.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd, wie ben je aan het overtuigen? Jezelf of een ander?.
Mij wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zou je mij nou echt niet blij mee makenShoarma al helemaal niet, bah bah.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben meer een snoepverslaafde en véél eten (dus 3x een bord stamppot opscheppen, dat idee).
Zoetigheid doet mij (gelukkig) heel erg weinig. Dropjes, snoepjes en zelfs chocola maak je me niet echt blij mee. (Hoewel, chocola, af en toe...)quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben meer een snoepverslaafde en véél eten (dus 3x een bord stamppot opscheppen, dat idee).
Maar goed, dat doe ik ook al heel lang niet meer. Ik zou het nu niet eens meer op kunnen denk ik.
Stamppot opbakken voor op broodquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan nooit kiezen waar ik trek in heb. Ik kan ook geen zak chips of snoep leegeten. Ik wil dan een handje chips, een paar dropjes, een mars, een broodje met brie en wat schuimpjes. En het liefst alles door elkaar.
Niet moeilijk hoorquote:
Wat leuk! Wordt vast een heel hecht groepjequote:Op dinsdag 3 april 2012 17:31 schreef droomvrouwtje het volgende:
zo kreeg net telefoon, vanaf morgen ga ik beginnen met extra begeleiding om die laatste kilos kwijt te kunnen raken voor het starten van de ivfEigenlijk was de groep te klein, maar 3 pers, maar omdat iedereen gemotiveerd is gaat ze toch maar beginnen
Denk het. Heb 6 maanden geprobeerd zwanger te worden zonder resultaat en al mijn hele seksuele carrière staat in het teken van 'oops, pil vergeten!'quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil wel kinderenen nee, ik heb geen geromantiseerd beeld, daar ben ik oud genoeg voor
isa, is het voor jou te laat dan?
Nee, toen ging mijn ex bij me wegquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
zes maanden en je geeft al op? Dan wil je het vast niet extreem graag, of vergis ik me? Hoe jong ben je?
jep, scheelt bij mij vaak 2 kilo erbijquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:48 schreef summer2bird het volgende:
Kan het zijn dat als je niet afvalt maar wel streng aan het lijnen bent (dan heb ik het over de afgelopen dagen he(dat niet afvallen!) ) omdat je ongesteld bent?
Gaan die er alsnog af als je weer offgesteld bent?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, scheelt bij mij vaak 2 kilo erbij
bij mij wel, die plas ik er allemaal uit danquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gaan die er alsnog af als je weer offgesteld bent?
Ja, maar af en toe, dan moet ik huilen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
huh loona, watsgeburt? Jouw relatie was toch al uit?
Ja. Alles is kut op dit moment.quote:
Scheelde hier ook vaak 2 kilo en die waren er zodra ik ongesteld werd ook weer zo van afquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, scheelt bij mij vaak 2 kilo erbij
Het hoeft voor mij nu ook niet te echt, ik zit namelijk niet te wachten op van die jankwijven die het zo moeilijk hebben dat ze niet zwanger raken en daarbij lopen te snotteren. Heb genoeg aan mijn eigen. Ergens in de komende maanden hebben we een bijeenkomst in het ziekenhuis, ik zei al tegen mijn man, als er daar van die huilende vrouwen zitten word ik gillend gek. Ben daar ondanks de hormonen toch nog gelukkig te nuchter voor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat leuk! Wordt vast een heel hecht groepje
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:00 schreef summer2bird het volgende:
Joe-hoe
Ik kom net bij de neuroloog vandaan.
Mijn god, wat schaamde ik me diep voor mijn dikke lichaam voor die (lekkere) co-assistent.
En ik mag over 2 weken een MRI scan van mijn hoofd laten maken
Vandaag goed aan mijn dieet gehouden
Bah, wat kut zegquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Alles is kut op dit moment.
Ben net 2 maand geleden verhuist, maar zit hier niet op mijn plek, dus binnenkort nog een keer verhuizen. Als ik wat kan vinden, wat ik betalen kan.
Ik mis mijn katten, mijn schatjes. Zitten nog bij mijn ex. En van mijn ex hoor ik niks.
HE bah, nog langer onzekerheidquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet ik niet, hoofdpijn in felle steken, ze vertrouwd het niet.
Dus een MRI.
Aan de ene kant wel. Kwestie van uitzitten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Yep, ooit gaat het beter, LonaaMaar daar heb je nu even niets aan
Nee, kwestie van je lot in eigen handen nemenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel. Kwestie van uitzitten.
Maar pff, het lijkt alsof ik al 21 jaar aan het uitzitten ben.
Ik zou ook de wat actievere houding kiezen ipv het maar uitzitten, dan gaat het vast wat snellerquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, kwestie van je lot in eigen handen nemen![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, kwestie van je lot in eigen handen nemen![]()
Dat doe ik ook wel. Zit nu gewoon even zielig te wezen. Dat is straks/vanavond/morgen weer over en dan ga ik er weer vol tegenaan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou ook de wat actievere houding kiezen ipv het maar uitzitten, dan gaat het vast wat sneller
Dat gevoel heb ik nog regelmatig hoor... Maar gelukkig is mijn dochter het daar vooralsnog niet mee eens. Dat komt nog welquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb altijd heel graag kinderen gewild, maar er was nooit een goed moment of een goede vent voorhanden![]()
En nu denk ik dat ik niet eens zo'n geweldige moeder zou zijn geweest, dus misschien maar goed zo.
Eerlijk gezegd weet ik niet eens meer wanneer ik echt ben begonnen met afvallenquote:
Je typte phatass hihiquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
goed zo phatass!
spinazie met ovenvissticks omnomnom
Lol, ik ook. Zie nu dat er ook nog een B tussen staatquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:35 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Ik las dat eigenlijk sowieso altijd
Ook dat kan hele klote zijn hoor!quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, ik ook. Zie nu dat er ook nog een B tussen staat.
Verders sterkte aan iedereen die dat nodig heeft. Wat een gedoe soms allemaal... En ik zit hier pissed te zijn omdat mijn eten mislukt is. Puts things in perspective.
goed zo man! Zie je welquote:Op woensdag 4 april 2012 07:41 schreef Joene het volgende:
Ego Post : Gister bij de dietiste 80,6 KG !!!! BMI van 25,7 , Vetpercentage was gedaald , spiermassa toegenomen
Meer dan 8 sinds wegen bij de dietiste , meer dan 10 sinds wegen thuisquote:Op woensdag 4 april 2012 07:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goed zo man! Zie je welhoeveel is er nu totaal af?
Mogge geil slank mokkel met je strakke gele broekquote:
Don't voice of reason me voor 8 uur in de ochtend he!! * DancingPhoebe trekt dreigende wenkbrauw op....quote:
Ik laat hem gaan!quote:
Das dus een schop onder je hol, dat kun jij ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Kusje erop?
Ik heb een meidending.
Mijn zus is dus 13 kilo afgevallen, prachtig. Maar nu bracht ze mij een tasje met kleding: dit is voor mij nu te groot, mss pas jij het nog.
Vast heel lief bedoelt, maar het steekt...
Ow... dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 4 april 2012 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Kusje erop?
Ik heb een meidending.
Mijn zus is dus 13 kilo afgevallen, prachtig. Maar nu bracht ze mij een tasje met kleding: dit is voor mij nu te groot, mss pas jij het nog.
Vast heel lief bedoelt, maar het steekt...
Kan je nu terug doen bij Cil.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das dus een schop onder je hol, dat kun jij ook.
Dat deden mijn mama en Priscil ook altijd, alles wat zij niet pasten kwam dan mijn kant op, en bij mij kwam het dan niet over mn heupen.. Dat verhaal...
Ik heb een heel leuk jurkje geaccepteerd maar gezegd dat de bloemetjes-topsquote:
Het is niet de ontkenning dat ik dikker ben dan zij, meer haar in mijn face 'ik ben minder dik dan jij'.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
ja ik weet niet BE, ik zag dat altijd gewoon als extragratis kleren![]()
ontkennen dat je dikker bent dan een ander vind ik altijd een beetje als je haarkleur ontkennen. Most of the times it's pretty obvious
Zelfkennis is een groot goedquote:Op woensdag 4 april 2012 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is niet de ontkenning dat ik dikker ben dan zij, meer haar in mijn face 'ik ben minder dik dan jij'.![]()
Jaja, ik ben een op en top zeikwijf! Bring it on!![]()
Gelukkig weet ik het dan wel van mezelf. Dan is het minder erg toch?
Joh gewoon afvallen als een malle ! , en geef je je maatje 38 jurkje aan je zus , deze past ik niet meer die is me te grootquote:Op woensdag 4 april 2012 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is niet de ontkenning dat ik dikker ben dan zij, meer haar in mijn face 'ik ben minder dik dan jij'.![]()
Jaja, ik ben een op en top zeikwijf! Bring it on!![]()
Gelukkig weet ik het dan wel van mezelf. Dan is het minder erg toch?
Dat heeft mijn moeder me een keer gefliktquote:Op woensdag 4 april 2012 09:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Joh gewoon afvallen als een malle ! , en geef je je maatje 38 jurkje aan je zus , deze past ik niet meer die is me te groot
Dat heb ik idd ook. Toen ik 2 jaar terug zoveel afgevallen was droeg ik hele andere klereen dan daarvoor (en nu).quote:Op woensdag 4 april 2012 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ontdekte trouwens een grappig fenomeen toen ik mijn oude slanke kleren uitzocht. Vrijwel alles was fel van kleur. Fuchsiaroze, lime, aqua, groen, blauw, rood, alles.
Mijn dikke kleren zijn zwart, bruin, grijs, donkerblauw etc. En nu neig ik ook weer naar felle kleuren.
Als ik slank ben, zit ik dus beter in mijn vel en dat reflecteert zich in mijn kledingvoorkeur
Haha weet je dat ik gedroomd heb over jou!?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
JoeneHoe vaak ga je nu naar de diëtist eigenlijk? Ik krijg het idee dat jullie daar eens per week komen of zo
(en wat kost dat nou?) '
Brighteyes, ouch, dat steekt inderdaad! Hoe goed bedoeld ook!
Ik had het tegenovergestelde. Kreeg echt twee tassen vol leuke kleren van een vriendin in onmogelijke maten, dus ik moet maar afvallen om er in te kunnenVreselijk leuke jas, maat 36
Maat valt zo te zien ruim, met 38-40 moet ik er ook in kunnen. *kuch*
SQ, is jouw rug alleen ingesteld op hoge hakken?En jij ook
voor de bijna volgende mijlpaal! En die kleuren noemen we gewoon bipolaire stoornis
Nee, op hakken loop je automatisch rechter en corrigeer je je houding constant, waardoor het er amper in kan schietenquote:Op woensdag 4 april 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
JoeneHoe vaak ga je nu naar de diëtist eigenlijk? Ik krijg het idee dat jullie daar eens per week komen of zo
(en wat kost dat nou?) '
Brighteyes, ouch, dat steekt inderdaad! Hoe goed bedoeld ook!
Ik had het tegenovergestelde. Kreeg echt twee tassen vol leuke kleren van een vriendin in onmogelijke maten, dus ik moet maar afvallen om er in te kunnenVreselijk leuke jas, maat 36
Maat valt zo te zien ruim, met 38-40 moet ik er ook in kunnen. *kuch*
SQ, is jouw rug alleen ingesteld op hoge hakken?En jij ook
voor de bijna volgende mijlpaal! En die kleuren noemen we gewoon bipolaire stoornis
quote:Op woensdag 4 april 2012 09:49 schreef BananaPancake het volgende:
Haha weet je dat ik gedroomd heb over jou!?Ik droomde dat ik je ook op facebook had en dat ik daar ineens achter kwam
haha wtf
Hehequote:Op woensdag 4 april 2012 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar ik heb een geheim account op facebook! Dat kennen maar 3 mensen!
betrapt
Echt waar? Bizar advies voor patiënten met last van de rug: doe maar hoge hakken aan meneer.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, op hakken loop je automatisch rechter en corrigeer je je houding constant, waardoor het er amper in kan schieten
kwestie van gewenning, gaat met de dag beterquote:Op woensdag 4 april 2012 09:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar? Bizar advies voor patiënten met last van de rug: doe maar hoge hakken aan meneer.
Ik krijg altijd last van mijn quadriceps van hoge hakken
ik ga 1x per 2 weken naar de dietiste (nu was het 3 weken geleden trouwens) , een consult en ja ik heb een dure dietiste/lifestyle coach kost 37,50 maar ik kan het terugkrijgen tot 800 euro via mijn aanvullende zorgverzekering.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
(en wat kost dat nou?) '
Ik geloof niet dat dat in mijn pakket zit. Ik zat er over te denken er naar toe te gaan als ik op gewicht ben en het door het één of ander mis dreigt te gaan en ik weer gestaag begin aan te komen. Been there, done that, wil dat nu zo graag niet meer doenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:01 schreef Joene het volgende:
ik ga 1x per 2 weken naar de dietiste (nu was het 3 weken geleden trouwens) , een consult en ja ik heb een dure dietiste/lifestyle coach kost 37,50 maar ik kan het terugkrijgen tot 800 euro via mijn aanvullende zorgverzekering.
Als het niet in mn pakket zat was ik ook gegaan , maar doordat het voor mij meer is dan dietiste is het ook makkelijk vol te houden , heb eerst complete intake gehad over mn complete levensstijl en wat je wilt bereiken enzo , dus niet alleen gewicht gedoequote:Op woensdag 4 april 2012 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat in mijn pakket zit. Ik zat er over te denken er naar toe te gaan als ik op gewicht ben en het door het één of ander mis dreigt te gaan en ik weer gestaag begin aan te komen. Been there, done that, wil dat nu zo graag niet meer doen
trek een corset aan..quote:Op woensdag 4 april 2012 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk jurkje geaccepteerd maar gezegd dat de bloemetjes-topstoch niet helemaal mijn smaak waren.
Wat ze overigens wel verwachtte.
Zoals gezegd, ze bedoelt het goed maar het steekt wel.
En ja, schop onder mijn hol maar mss moet ik maar eens een trap in mijn ruggegraat hebben, zodat die een beetje stijf wordt.
Tof zo een moeder.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn moeder zei afgelopen weekend dat ik een goede motivator was voor haar om af te vallen, ze wil toch echt niet zo 'breed' als ik worden. Nice.
Ja, zo tof is ze dan wel. Ze heeft het tact van een baksteen. Niet dat ze ongelijk heeft trouwens.quote:
Het gaat er niet om of ze ongelijk heeft of nietquote:Op woensdag 4 april 2012 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, zo tof is ze dan wel. Ze heeft het tact van een baksteen. Niet dat ze ongelijk heeft trouwens.
Ik trek sinds dat dat niet meer mag , gewoon een soort nazi hoofd.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:32 schreef Sjeen het volgende:
Ik zit me te vervelen bij de gemeente, moet nieuw paspoort... de pasfoto's zijn deze keer erg goed uitgevallen, als je bedenkt dat je niet mag lachen
Mijn moeder heeft het licht juist wel uitgevonden en daardoor is ze zo onder de indruk van zichzelf dat ze denkt dat ze alles maar kan zeggen omdat ze toch altijd gelijk heeft. En als ze tegengas krijgt (gebeurt amper) ligt het gewoon aan de ander. Heel simpel gaat dat dan.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze ongelijk heeft of nietMaar goed ik heb ook niet de meest tactvolle moeder, lief mens , maar niet het licht uitgevonden ook enzo.
2x ontbijtkoek!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:33 schreef Barreltje het volgende:
nou. de eerste " normale " dag begint weer goed
vanmorgen misselijk ( nu nog steeds een beetje) dus echt zin om te eten had/heb ik niet ..
O: mango
t: snelle Jelle
L: salade met 3 boterhammen
t: fruit
t: snelle jelle
S: yoga
D: sushi met vriendinnetjes!![]()
vanmorgen geen zin om op de weegwschaal te staan.. dus een tussenstand heb ik hier niet
In d'r hoofd bijten!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn moeder zei afgelopen weekend dat ik een goede motivator was voor haar om af te vallen, ze wil toch echt niet zo 'breed' als ik worden. Nice.
mijn man is echt een crimineel in zijn paspoort!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik trek sinds dat dat niet meer mag , gewoon een soort nazi hoofd.
quote:
Ach mijn moeder bemoeit zich gewoon graag overal mee , maar dat is denk ik een moeders ding , en nu ik door omstandigheden (scheiding) weer thuis woon , is het heel makkelijk om zich ook met mijn leven te bemoeien natrurlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het licht juist wel uitgevonden en daardoor is ze zo onder de indruk van zichzelf dat ze denkt dat ze alles maar kan zeggen omdat ze toch altijd gelijk heeft. En als ze tegengas krijgt (gebeurt amper) ligt het gewoon aan de ander. Heel simpel gaat dat dan.
Mijn mama is ook lief hoor ,echt en ze bedoelt het heel goed . Maar na 7/8 jaar uit huis en weer thuis wonen ? *zucht*quote:
Mijn vriend is net een boze dikke Beatle in het paspoortquote:Op woensdag 4 april 2012 10:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn man is echt een crimineel in zijn paspoort!
ik moet morgen avond ook een nieuw paspoort aanvragenincl nieuwe pasfoto's..
ben me nog aan het verdiepen in het hoofdstuk " brildragend "
Mijnes ook, ben echt dol op mijn mamaquote:
20 kilo eraf is al een hele dikke respect waard.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het wonderbaarlijke moment waarop ik kan vermelden 20kg afgevallen te zijn.Dus ik ben op de helft voor wat ik op zijn minste wil afvallen
En heb nu de hoop dat het mij misschien wel moet lukken om slank de volgende opleiding te beginnen en niet als lelijk propje.
Misschien zelfs wel slank de zomer in
O. 2 boterhammen met sandwichspread
T. Stuk komkommer met wat worteltjes
L. 2 boterhammen kaas
T. Smoothie
D. Een gewone warme hap
T. Appel
Ik zou er ook niet aan moeten denken weer thuis te wonen, dus in dat opzicht snap ik je helemaal.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn mama is ook lief hoor ,echt en ze bedoelt het heel goed . Maar na 7/8 jaar uit huis en weer thuis wonen ? *zucht*
twintig kilo!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het wonderbaarlijke moment waarop ik kan vermelden 20kg afgevallen te zijn.Dus ik ben op de helft voor wat ik op zijn minste wil afvallen
En heb nu de hoop dat het mij misschien wel moet lukken om slank de volgende opleiding te beginnen en niet als lelijk propje.
Misschien zelfs wel slank de zomer in
O. 2 boterhammen met sandwichspread
T. Stuk komkommer met wat worteltjes
L. 2 boterhammen kaas
T. Smoothie
D. Een gewone warme hap
T. Appel
Mijn technisch gezien schoonouders heb ik al zeker weer een half jaar niet gezien of gesproken. Prima..quote:Op woensdag 4 april 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn vriend is net een boze dikke Beatle in het paspoort
[..]
Mijnes ook, ben echt dol op mijn mama
Mijn schoonmoeder is echter de lompheid zelve
Ben ik afgevallen. Reactie schoonmoeder: Ja, maar je bent er nog niet hoor
Reactie mijn moeder: WAUWWWW WAT ZIE JE ER GOED UIT
Kondig je aan dat je niet in een kasteel wil trouwen. Reactie schoonmoeder: Nou, dan hoef je ook geen dure jurk aan
Reactie mijn moeder: Kastelen zijn overrated, als het maar een leuk feestje wordt toch? En ik lap je jurk!
Koop je hoge hakken. Reactie schoonmoeder: Hmpf, geef je geld aan iets nuttigs uit.
Reactie mijn moeder: WAUW wat tof dat je daar op kan lopen zeg!
Schoonmoeders gotta love em
Die laatste vijf gingen anders tergend langzaam. Daar heb ik bijna vijf weken over gedaan.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedzo CotS! Zo lang je de volgende 20 kilo niet zo snel doet als deze komt het vast goed.
................quote:Op woensdag 4 april 2012 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die laatste vijf gingen anders tergend langzaam. Daar heb ik bijna vijf weken over gedaan.
Naja... ik eet nu een stuk meer
Gister ik kwam thuis van die dietiste , helemaal trots , zegt ze 's avonds om 9 uur , zullen we ff gezellig wat hapjes doen ?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan moeten denken weer thuis te wonen, dus in dat opzicht snap ik je helemaal.
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Gister ik kwam thuis van die dietiste , helemaal trots , zegt ze 's avonds om 9 uur , zullen we ff gezellig wat hapjes doen ?
Auwtsj.....quote:Op woensdag 4 april 2012 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat vindt ik niet bepaald tergend langzaam, dat is een gezonde snelheidquote:Op woensdag 4 april 2012 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die laatste vijf gingen anders tergend langzaam. Daar heb ik bijna vijf weken over gedaan.
Lieverd, als ik een kilo per week af zou vallen, zou ik een gat in de lucht springen. Een kilo per week is echt heel normaal.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja.... in verhouding met hoe snel het eerst gingquote:Op woensdag 4 april 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
................
Tergend langzaam?
Ze is echt een lieverd, maar idd, dit doet ze steeds... Het is knap dat je volhoudt. Iedere keer legt ze weer een koek voor je neus bij de koffie, en ze vind het overdreven ook...quote:Op woensdag 4 april 2012 10:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Gister ik kwam thuis van die dietiste , helemaal trots , zegt ze 's avonds om 9 uur , zullen we ff gezellig wat hapjes doen ?
Ik vind het nog best rap, als je bedenkt dat er al vijftien af warenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:43 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dat vindt ik niet bepaald tergend langzaam, dat is een gezonde snelheid
Ja we zaten gewoon leuk te kletsen en ff tv te kijken ofzo en het was de enige avond deze week dat ik dr zie enzo... dus ik snap het allemaal welquote:
die eerdere 15 kilo's zijn er in 10 weken af gegaan..quote:Op woensdag 4 april 2012 10:43 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dat vindt ik niet bepaald tergend langzaam, dat is een gezonde snelheid
Als je het zo bekijkt wel ja, maargoed het ligt er ook maar net aan hoeveel kilo iemand te zwaar is natuurlijk. bij een lichter iemand zullen die laatste 5 kilo's langzamer gaan dan bij een veel te zwaar iemand..quote:Op woensdag 4 april 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het nog best rap, als je bedenkt dat er al vijftien af waren
Ja dat, het zat er vast ook niet binnen een jaar aan, dus gezond afvallen, dan blijft het eraf.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die eerdere 15 kilo's zijn er in 10 weken af gegaan..
CotS, beloof je zelf eens dat je over de komende 20 kilo lekker een jaar gaat doen!
Ze heeft wel een eetstoornis, dus het kan er nog best binnen een jaar aan hebben gezeten.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat, het zat er vast ook niet binnen een jaar aan, dus gezond afvallen, dan blijft het eraf.
als je op straat komt te staan , door een scheiding of relatiebreuk kan je best wel bij je ouders terecht vaak , althans ik was er blij mee dat het wel kon. Hoe vervelend thuis wonen ook weer is.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, thuis gaan wonen. Daar moet ik echt niet aan denken. Dat overleven we ook niet. Niet dat de mogelijkheid er nog is, dat is me al jaren geleden duidelijk gemaakt. Ik mag nooit meer thuis komen wonen.
Ze zei trouwens ook wel dat je het al kon zien dat er vijf kilo af is.
ooh, dat verzacht het welquote:Op woensdag 4 april 2012 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, thuis gaan wonen. Daar moet ik echt niet aan denken. Dat overleven we ook niet. Niet dat de mogelijkheid er nog is, dat is me al jaren geleden duidelijk gemaakt. Ik mag nooit meer thuis komen wonen.
Ze zei trouwens ook wel dat je het al kon zien dat er vijf kilo af is.
ofterwijl 1.5 kilo per week, en de laatste 1 kilo per week. No offence, maar zo'n groot verschil is dat nou ook weer niet, relatief gezien.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die eerdere 15 kilo's zijn er in 10 weken af gegaan..
CotS, beloof je zelf eens dat je over de komende 20 kilo lekker een jaar gaat doen!
Aai, dat wist ik niet...quote:Op woensdag 4 april 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eetstoornis, dus het kan er nog best binnen een jaar aan hebben gezeten.
Cots, had jij jezelf niet ooit in een half jaar van 110 naar 45 kilo gehongerd?
geen idee of het 10 weken waren hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 10:47 schreef deerntie het volgende:
[..]
ofterwijl 1.5 kilo per week, en de laatste 1 kilo per week. No offence, maar zo'n groot verschil is dat nou ook weer niet, relatief gezien.
Dat laatste ben ik ook benieuwd naar...quote:Op woensdag 4 april 2012 10:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
geen idee of het 10 weken waren hoor
en 1,5 kilo of 1 kilo per week vind ik behoorlijk veel!
en ik ben benieuwd hoeveel er purgerend vanaf is gegaan![]()
Ja, in minder dan een half jaar, maar toen lijnde ik wat extremer dan nu.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eetstoornis, dus het kan er nog best binnen een jaar aan hebben gezeten.
Cots, had jij jezelf niet ooit in een half jaar van 110 naar 45 kilo gehongerd?
Niet in mijn gevalquote:Op woensdag 4 april 2012 10:47 schreef Joene het volgende:
[..]
als je op straat komt te staan , door een scheiding of relatiebreuk kan je best wel bij je ouders terecht vaak , althans ik was er blij mee dat het wel kon. Hoe vervelend thuis wonen ook weer is.
(iets sneller)quote:Op woensdag 4 april 2012 10:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
geen idee of het 10 weken waren hoor
en 1,5 kilo of 1 kilo per week vind ik behoorlijk veel!
en ik ben benieuwd hoeveel er purgerend vanaf is gegaan![]()
Weet je zeker dat je gewicht het enige punt is dat je onzeker maakt? Ik heb namelijk het idee dat er nog veel meer speelt, en dat je met dun worden, niet in een keer al je zelfvertrouwen terug hebt hoor...quote:Op woensdag 4 april 2012 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, in minder dan een half jaar, maar toen lijnde ik wat extremer dan nu.
En deze twintig kilo waren van hooguit drie maanden tijd. Als er tegen september nog tien kilo af zijn durf ik met een redelijk goed gevoel aan mijn nieuwe opleiding te beginnen. Ik had altijd het idee een zeer slechte stofwisseling te hebben, maar nu ik "gewoon" eet dat mijn stofwisseling op zich best oké is. Nu hopen dat ik die es-loze periode ga volhouden.
Ik wisselde altijd ana en mia af. En ik heb één echte binge periode gekend en die drie maanden van nu waren een binge/miacombi. Slechte combi overigens.
En nu voor het eerst sinds mijn twaalfde dat ik goed eet zonder slechte bijgewoontes
Sorry, wilde niet weer een hele discussie over jouw eet/afvalgewoontes beginnen. Mijn opmerking was lief bedoeldquote:Op woensdag 4 april 2012 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
(iets sneller)
(en dit is geen plek om mijn eetgestoorde gewoontes te bespreken)
Volgens psych en dietiste is dit primaDie zijn tevreden (al vertrouwen die lui je nooit :S)
Hmm ik heb ook altijd zo´n soort onderlinge strijd met m´n moeder. Was nu voor het eerst in lange tijd weer lichter dan zij.. Dan gaat ze gelijk weer goed haar best doen met afvallen.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier ook hoor. Toen het uitging met mijn vriend zei mijn vader: je mag hier best 2 nachten slapen, maar zonder hond. En daarna moet je weg.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet in mijn geval. Een paar jaar geleden had ik bonje met mijn vriend en ik dacht dat ik weg wilde. Mijn ouders waren er een weekend niet dus ging ik daar naartoe. Toen mijn ouders terugkwamen was het eerste dat mijn moeder vroeg of ik niet ergens anders naartoe kon. In dat enorme huis is trouwens niet eens een extra bed te vinden. Mijn oude slaapkamer is verbouwd zodra ik op kamers ging toen ik 18 was.
Maar geeft allemaal niet, we zouden het beide niet overleven als ik terug zou gaan. En ik heb een goede relatie dus ik hoef helemaal niet terug. En mijn beste dinnetje heeft een logeerkamer in case of emergency.
mwah.. je " pronkt " er mee dat je 20 kilo afgevallen bent.. dan mag je ook wel realistisch zijn over het hoe..quote:Op woensdag 4 april 2012 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
(iets sneller)
(en dit is geen plek om mijn eetgestoorde gewoontes te bespreken)
Volgens psych en dietiste is dit primaDie zijn tevreden (al vertrouwen die lui je nooit :S)
Tuurlijk speelt er meer, maar voor elk mens geldt dat een gezond lichaam ook gelukkig maakt en dat iedereen er bij een eerste kennismaking er leuk uit wilt zienquote:Op woensdag 4 april 2012 10:55 schreef deerntie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je gewicht het enige punt is dat je onzeker maakt? Ik heb namelijk het idee dat er nog veel meer speelt, en dat je met dun worden, niet in een keer al je zelfvertrouwen terug hebt hoor...
wel normaal, maar best wel hard tochquote:Op woensdag 4 april 2012 10:59 schreef Joene het volgende:
1 kilo per week is een normaal afval tempo ja .
met zelfvertrouwen ziet iedereen er goed / leuk uitquote:Op woensdag 4 april 2012 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt er meer, maar voor elk mens geldt dat een gezond lichaam ook gelukkig maakt en dat iedereen er bij een eerste kennismaking er leuk uit wilt zien
Mijn voedingsdingmens vind het primaquote:Op woensdag 4 april 2012 11:00 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
wel normaal, maar best wel hard toch
Tuurlijk, maar er is zo veel meer nodig om gelukkig en zelfverzekerd te zijn. Een (in jouw ogen) mooi lichaam helpt wel iets, maar die andere dingen zullen ook aangepakt moeten worden, wil je echt zelfverzekerd willen zijn. Mensen zullen zoiets misschien niet zien bij de 1e ontmoeting, maar wel bij de 2e/3e/enz.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt er meer, maar voor elk mens geldt dat een gezond lichaam ook gelukkig maakt en dat iedereen er bij een eerste kennismaking er leuk uit wilt zien
het ligt er aan hoe je die kilo's afvalt denk ikquote:Op woensdag 4 april 2012 11:00 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor de dames? Over het algemeen vallen mannen sneller af.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn voedingsdingmens vind het primatussen 800 gram / 1kg per week is een goed iets.
Och... aan ego heb ik geen gebrek hoor. Het is leuk als mijn lijf eraan mee doet. De vlakken waarop ik onzeker ben hebben anderen niks mee te maken en komen ook absoluut niet aan bod op studiequote:Op woensdag 4 april 2012 11:02 schreef deerntie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar er is zo veel meer nodig om gelukkig en zelfverzekerd te zijn. Een (in jouw ogen) mooi lichaam helpt wel iets, maar die andere dingen zullen ook aangepakt moeten worden, wil je echt zelfverzekerd willen zijn. Mensen zullen zoiets misschien niet zien bij de 1e ontmoeting, maar wel bij de 2e/3e/enz.
Ik bedoel het ook echt goed hoor, maar ik ben ook realistisch. Ik denk niet dat wanneer jij x kilo's weegt, je gelijk gelukkig en zelfverzekerd zult zijn. Daar is meer voor nodig, maar wat je er mee doet, moet je helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... zullen we het erop houden dat ik nu blij ben en dat ik me gewoon gedraag en dat jullie het allemaal goed bedoelen
En dat ik wel merk hoe snel de rest gaat, ik doe mijn best en ik zie wel waar het schip strand.
ligt er aan hoeveel overgewicht je hebtquote:Op woensdag 4 april 2012 11:00 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh, superquote:Op woensdag 4 april 2012 11:05 schreef Lonaa het volgende:
Zo, weegschaal gestaan. Van de 2 kg die ik verloren ben vorige week met alleen maar vloeibaar eten, had ik er bijna 1 weer aangekregen, en die is er nu bijna weer af.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:05 schreef Lonaa het volgende:
Zo, weegschaal gestaan. Van de 2 kg die ik verloren ben vorige week met alleen maar vloeibaar eten, had ik er bijna 1 weer aangekregen, en die is er nu bijna weer af.
Ik weet hoe het zit en ik weet dat je het goed bedoeldquote:Op woensdag 4 april 2012 11:05 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook echt goed hoor, maar ik ben ook realistisch. Ik denk niet dat wanneer jij x kilo's weegt, je gelijk gelukkig en zelfverzekerd zult zijn. Daar is meer voor nodig, maar wat je er mee doet, moet je helemaal zelf weten.
Maar nu elke keer dat je weer vast gaat eten kom je dus aan?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:05 schreef Lonaa het volgende:
Uh, nee?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar nu elke keer dat je weer vast gaat eten kom je dus aan?
Wouw!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
https://docs.google.com/s(...)U5kdmxfc3JYQ2c#gid=0
Maar in het begin ging het sneller idd. Maar da's doodnormaal
nee, ik kick er juist opquote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wouw!
(wordt je niet helemaal gek van zo'n bestandje? Daar zou ik echt niet tegen kunnen)
Ik heb zo'n profiel ergens op internet, met zo'n lijstje en een grafiek. Ik kick er ook op om het naar beneden te zien gaan.quote:
Herkenbaarquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n profiel ergens op internet, met zo'n lijstje en een grafiek. Ik kick er ook op om het naar beneden te zien gaan.
quote:
in jouw geval snap ik dat bestquote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wanneer ik voor mezelf zulke dingen als streefgewichten voor een week ga stellen weet ik nu al dat die steeds onmogelijker zouden worden en dat ik helemaal gefocust erop zou worden
Liever zonder stress afvallen
min tien is een toffe mijlpaal, gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef Silmarwen het volgende:
Zit ook gemiddeld op een 0.75ilo per week. Maar het is meer 2 weken stabiel en dan ineens 2 kilo in 1 week...
Ben sinds eerste week januari ruim 10 kilo kwijt weer. (Waren er 3 aangekomen door kerst etc.)
jup, wij vallen samen af namelijkquote:Op woensdag 4 april 2012 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... misschien een stomme vraag, maar weten jullie "wederhelften" wat jullie afgevallen zijn en wat jullie wegen?
Ik heb geen wederhelft meer.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... misschien een stomme vraag, maar weten jullie "wederhelften" wat jullie afgevallen zijn en wat jullie wegen?
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
en je gewicht geheim houden voor je partner is vrij zinloos, hij voelt die vetrollen toch wel
Ja hij weet dat wel. Ik was eerst zwaarder dan hij, dat vond ik echt niet chill. Nu ben ik iets lichter. Eerst gaf ik hem steeds tips om ook af te vallen, maar dat vond ie vervelend worden, dus dat doe ik nu niet meerquote:Op woensdag 4 april 2012 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |