In vergelijking met SQ ben ik ook een newbie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn appel is ook op. Ik merk wel dat die suikerkick me goed doet trouwens. Straks heb ik nog een kiwi. En creakers (om die maar weer eens uit de kast te trekken) met philadelphia maar daar heb ik echt geen trek in.
Mijn postcount is nog niet eens 4500, ben nog een newbie.
mijn dietiste zei dat er amper wat in zat, maar dan moet je er wel aan denken ze goed uit te laten lekken en/of het olie af te deppenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:35 schreef Jarno het volgende:
Ja, laten we het eens over olijven hebben. What's the verdict? Categorie onbeperkt snacken, goed voor je of juist niet, vermijden, etc?
quote:Dat olijfolie gezond is inmiddels wel bekend, maar dat komt
natuurlijk door de olijf, waar het van word gemaakt. In landen
waar het veel gebruikt word is dan ook de hart gezondheid
en het bloedvatenstelsel gezonder dan in andere landen.
Dit komt door de enkelvoudige onverzadigde vetzuren
die oliefolie bevat. Olijven bevatten veel natuurlijke
antioxidanten, waaronder vitamine E, deze helpt tegen
de veroudering. Door het eten van olijven neemt de
triglycerine in het bloed af, daardoor word je hart en
bloedvatenstelsel minder belast. Ook de bloeddruk
neemt hierdoor af en verminderd het eten van olijven
de kans op hartkwalen en hersenaandoeningen.
Zo zijn er ook onderzoeken gaande om wetenschappelijk aan te tonen dat een dieet met
olijfolie en groenten de kans op bv borstkanker met 75% wordt verkleind. Daarnaast
beschermt olijfolie ook de maag en het helpt de lever beter functioneren. Ook vermindert
het gebruik van olijfolie de kans op reumatische artritis met zo’n 80% en helpt het bij het
voorkomen van osteoporose. Het effect wordt zelfs nog groter als er regelmatig vis bij
gegeten wordt. Een olijf bevat onder andere ijzer, vitamine D, vitamine B1 en B2.
Het bevat geen cholesterol en per 100 gram maar 142 calorieën.
Nee zo te zien doen olijven een kcal of 130 per 100g. Maar aan de andere kant is 100g aan olijven best wel weer wat. En er zitten weinig koolhydraten (WHAAAAA KOOLHYDRATEN!!!!) in en relatief veel eiwitten.quote:
ik zeg doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee zo te zien doen olijven een kcal of 130 per 100g. Maar aan de andere kant is 100g aan olijven best wel weer wat. En er zitten weinig koolhydraten (WHAAAAA KOOLHYDRATEN!!!!) in en relatief veel eiwitten.
Ik zeg ok dus?
Check. Prima hartig snackje dus. Ik haak af op al dat fruit enzo.quote:
Ach, wij hebben het ook moeten leren toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Hoe erg is het als ik dit lees 14 jaar en afvallen. Hulp gezocht! dat ik dan denk: die is over 15 jaar 20 kilo zwaarderMaar misschien ben ik wel een pessimist
Ik een puddingbroodje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, het is natuurlijk wel goed dat zo'n ventje nu al besef heeft van shit in, shit out. En als ik naar zijn lijst kijk, stimuleren zijn ouders fatsoenlijk eetgedrag niet. Maar ja, toen ik 14 was kocht ik dagelijks een broodje knakworst in de schoolkantine dus wie ben ik.
roze koekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, het is natuurlijk wel goed dat zo'n ventje nu al besef heeft begint te krijgen van shit in, shit out. En als ik naar zijn lijst kijk, stimuleren zijn ouders fatsoenlijk eetgedrag niet. Maar ja, toen ik 14 was kocht ik dagelijks een broodje knakworst in de schoolkantine dus wie ben ik.
Ja, geweldig adviesquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Haha, het advies ok Panzermaus te PM'en ook.
energydrink, allemaalquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werkte gisteren thuis dus dan kan ik 's middags boodschappen doen. Staan vrijwel altijd hordes veertienjarigen voor de Jumbo met standaard hetzelfde recept:
- een blikje mierzoete frisdrank
- Een frikandelbroodje (ALTIJD FRIKANDELBROODJE WTF????)
- Een zak chips
En dan vrotten ze dat zsm naar binnen en dan naar huis fietsen
Frisdrank?? Hier kopen ze standaard van dat Monster en dergelijkequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werkte gisteren thuis dus dan kan ik 's middags boodschappen doen. Staan vrijwel altijd hordes veertienjarigen voor de Jumbo met standaard hetzelfde recept:
- een blikje mierzoete frisdrank
- Een frikandelbroodje (ALTIJD FRIKANDELBROODJE WTF????)
- Een zak chips
En dan vrotten ze dat zsm naar binnen en dan naar huis fietsen
Dat dusquote:
oh echt? Bij mij doodt zo'n gesprek juist mijn snaailustquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok jongens, kappen nou. Ik krijg trek in evilheid.
Dat valt toch ook onder mierzoete frisdrank?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Frisdrank?? Hier kopen ze standaard van dat Monster en dergelijkeDat zijn dan ook nog van die gigagrote blikken met zooi.
Nu het over roze koeken, energydrink en frikandelbroodjes gaat wel ja, gatver. Please continuequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh echt? Bij mij doodt zo'n gesprek juist mijn snaailust
Bij frisdrank denk ik aan cola, fanta, 7-upquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Dat valt toch ook onder mierzoete frisdrank?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu het over roze koeken, energydrink en frikandelbroodjes gaat wel ja, gatver. Please continue![]()
Da's voor negersquote:
Ja die hebben ze hier ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heule tray voor 5 euro man gek!
[..]
Da's voor negers
Een paar jaar geleden wilden alle Nederlandse jongetjes toch neger worden als ze groot waren? Oh nee, dat waren Marokkanenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heule tray voor 5 euro man gek!
[..]
Da's voor negers
Jupquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die hebben ze hier ook![]()
Verschrikkelijk... en vervolgens niet de moeite om het in de prullenbak te mieteren..
Heb 1 keer gezegd.. hey heb je geen energy meer om het in de prullenbak te gooien.. werd ik schaapachtig aangekeken alsof IK degene was die een of andere straattaal sprak..
echt he![]()
Zo worden mijn jongens ook he?![]()
Ross drinkt het wel eens, ik vind het niet lekkerquote:
ik heb dat ook eens gedaan, dat kind was potverdrie 7 ofzo, en flikkerstraalt zo z'n lege blikje op straat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die hebben ze hier ook![]()
Verschrikkelijk... en vervolgens niet de moeite om het in de prullenbak te mieteren..
Heb 1 keer gezegd.. hey heb je geen energy meer om het in de prullenbak te gooien.. werd ik schaapachtig aangekeken alsof IK degene was die een of andere straattaal sprak..
echt he![]()
Zo worden mijn jongens ook he?![]()
Je denkt altijd dat je eigen kinderen wèl leuk, opgevoed en lief worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk aan CotS, nog een reden om geen kinderen te willen
En dan zie je andere kinderen waar je veel meer aan ergert en dan denk je.. mwoah dan doe ik het toch niet zo heel erg slechtquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je denkt altijd dat je eigen kinderen wèl leuk, opgevoed en lief worden.
Ik heb die illusies ook niet. Het worden ongetwijfeld kutkinderen waar ik niet tegen kan
Zolang ze wegblijven van de hangmocro's uit de wijk heb ik goede hoopquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb die illusies ook niet. Het worden ongetwijfeld kutkinderen waar ik niet tegen kan
Wel lief van hemquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross drinkt het wel eens, ik vind het niet lekker
Hij wilde vorige week een roze blikje voor mij kopenDus ik zei: nee, dank je.
Zegt hij: maar is light met 0 kcal!
Ik: eh, nee dank je
Ik heb dat ook niet. Als ik zie wat er in de genen van mijn vriend en mij zit houdt het al compleet op. Mijn god, wat heb ik gepubert. Niet te doen zeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hahaha, ik krijg echt dramatisch nageslacht!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet. Als ik zie wat er in de genen van mijn vriend en mij zit houdt het al compleet op. Mijn god, wat heb ik gepubert. Niet te doen zeg.
Maar super dat er mensen zijn die wel zo veel vertrouwen in zichzelf en de maatschappij hebben dat ze zich voortplanten. Die kids moeten later mijn AOW'tje bij elkaar werken.
Kinderen zetten zich toch altijd af tegen de ouders? Tegenovergestelde dusquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha, ik krijg echt dramatisch nageslacht!
Ze krijgen alles denk ik. Obesitas, luiheid, lompheid en alcoholisme. Mijn kinderen worden Onslows en Daisy's
Onslowquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hahaha, ik krijg echt dramatisch nageslacht!
Ze krijgen alles denk ik. Obesitas, luiheid, lompheid en alcoholisme. Mijn kinderen worden Onslows en Daisy's
onze tijd komt nog welquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:57 schreef Jarno het volgende:
Wat een rare ideeën hebben mensen over het krijgen en hebben van kinderen soms zeg..
Ik klik het topic open en dit is het eerste wat ik lees... even een WTF momentje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk aan CotS, nog een reden om geen kinderen te willen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, wellicht ga ik nu te ver in mijn bui. Ik hou mijn mond verder maar even. Sorry aan alle ouders hoor. Jullie leveren echt puik werk en het is super dat jullie het wel aandurven. Als iedereen er mijn denkbeelden op nahield kwam t echt niet goed met de wereld.
Inkopper: je naam loopt nou niet echt gelijk aan je post.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik klik het topic open en dit is het eerste wat ik lees... even een WTF momentje.
Ik ga even zoeken
Maar elke reden is een goede reden. Kinderen, bah
Huh?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef datisstom het volgende:
[..]
Inkopper: je naam loopt nou niet echt gelijk aan je post.
Mijn god wat moet jij dan een enorme lol om mij hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef Jarno het volgende:
Je hoeft je van mij niet in te houden hoor Lucky_Strike. Sterker nog, ik vind die half militante anti-kids mensen altijd wel vermakelijk. Net als afvallers. Heeeeel hard roepen dat je vooral geen zin in een Mars hebt.
Duuuuuuuh *trekt mongolenbek*quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef datisstom het volgende:
[..]
Maargoed dat je geen kinderen wilt.
Ik heb absoluuuuuuuuuuuut geen zin in frikandellen, shoarma en een zak chips en andere vette zooi. Echt niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef Jarno het volgende:
Je hoeft je van mij niet in te houden hoor Lucky_Strike. Sterker nog, ik vind die half militante anti-kids mensen altijd wel vermakelijk. Net als afvallers. Heeeeel hard roepen dat je vooral geen zin in een Mars hebt.
Ik denk dan altijd, wie ben je aan het overtuigen? Jezelf of een ander?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb absoluuuuuuuuuuuut geen zin in frikandellen, shoarma en een zak chips en andere vette zooi. Echt niet.
Daar zou je mij nou echt niet blij mee makenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb absoluuuuuuuuuuuut geen zin in frikandellen, shoarma en een zak chips en andere vette zooi. Echt niet.
Daarmee insinueer je dat ik wel kinderen wil want een Mars zou er best in gaan. Doet me denken aan alle vrienden die in de loop der jaren hebben gevraagd waarom wij geen kinderen willen en dat toch echt totaal onbegrijpelijk vinden. Right back at ya dus. Er zijn honderden redenen te bedenken maar er is er een van echt dooslaggevend belang. Ik heb de hormonale drang gewoon niet. Ik heb jaren lang moeten aanhoren dat ik daar nog wel op terugkom, nu ik 31 (hij 36) ben denk ik dat ik het toch wel zeker kan weten. Ik ben overigens wel bang dat ik ooit spijt krijg als het te laat is maar ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef Jarno het volgende:
Hey, helemaal prima hoor. Doe of doe niet wat je wil.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daarmee insinueer je dat ik wel kinderen wil want een Mars zou er best in gaan. Doet me denken aan alle vrienden die in de loop der jaren hebben gevraagd waarom wij geen kinderen willen en dat toch echt totaal onbegrijpelijk vinden. Right back at ya dus. Er zijn honderden redenen te bedenken maar er is er een van echt dooslaggevend belang. Ik heb de hormonale drang gewoon niet. Ik heb jaren lang moeten aanhoren dat ik daar nog wel op terugkom, nu ik 31 (hij 36) ben denk ik dat ik het toch wel zeker kan weten. Ik ben overigens wel bang dat ik ooit spijt krijg als het te laat is maar ja.
Oh, overduidelijk mezelf.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd, wie ben je aan het overtuigen? Jezelf of een ander?.
Mij wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zou je mij nou echt niet blij mee makenShoarma al helemaal niet, bah bah.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben meer een snoepverslaafde en véél eten (dus 3x een bord stamppot opscheppen, dat idee).
Zoetigheid doet mij (gelukkig) heel erg weinig. Dropjes, snoepjes en zelfs chocola maak je me niet echt blij mee. (Hoewel, chocola, af en toe...)quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben meer een snoepverslaafde en véél eten (dus 3x een bord stamppot opscheppen, dat idee).
Maar goed, dat doe ik ook al heel lang niet meer. Ik zou het nu niet eens meer op kunnen denk ik.
Stamppot opbakken voor op broodquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan nooit kiezen waar ik trek in heb. Ik kan ook geen zak chips of snoep leegeten. Ik wil dan een handje chips, een paar dropjes, een mars, een broodje met brie en wat schuimpjes. En het liefst alles door elkaar.
Niet moeilijk hoorquote:
Wat leuk! Wordt vast een heel hecht groepjequote:Op dinsdag 3 april 2012 17:31 schreef droomvrouwtje het volgende:
zo kreeg net telefoon, vanaf morgen ga ik beginnen met extra begeleiding om die laatste kilos kwijt te kunnen raken voor het starten van de ivfEigenlijk was de groep te klein, maar 3 pers, maar omdat iedereen gemotiveerd is gaat ze toch maar beginnen
Denk het. Heb 6 maanden geprobeerd zwanger te worden zonder resultaat en al mijn hele seksuele carrière staat in het teken van 'oops, pil vergeten!'quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil wel kinderenen nee, ik heb geen geromantiseerd beeld, daar ben ik oud genoeg voor
isa, is het voor jou te laat dan?
Nee, toen ging mijn ex bij me wegquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
zes maanden en je geeft al op? Dan wil je het vast niet extreem graag, of vergis ik me? Hoe jong ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |