Niet alleen dat, maar hij is gister ook misschien wel 100 keer gemaakt door diverse users.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
is het woordgrapje zo slecht kapiteintje?
Gast, je bent een paar dagen weggeweest toch? Geen weken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer gister was ik er niet.. altijd leuk als je een paar weken niet op fok! bent de verstandhouding tussen users is vaak weer totaal veranderd.
Ja, idd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee niet nu maar in het verleden wel.,
kom maar eens een paar maanden niet op fok! en dan terug komen.,
altijd lachen... whatskebeurt .
Argumenten graag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie en Anita verschillen niet veel van kwaliteit.
Behalve dat de topvorm van Anita gelijk staat aan de ondergrens van Clasie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie en Anita verschillen niet veel van kwaliteit.
Had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef eight het volgende:
[..]
Behalve dat de topvorm van Anita gelijk staat aan de ondergrens van Clasie.
Om dan vervolgens 3 uur lang te discussiëren? Nee bedankt, ik heb een mening en ik vind Anita beter.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lees maar even terug in het topic. Ik heb genoeg argumenten waarom Clasie beter is.
Clasie zou bij Ajax niet eens op de bank zitten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef eight het volgende:
[..]
Als je je mening niet wilt of kunt onderbouwen, kom hier dan ook niet de wijsneus uithangen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Om dan vervolgens 3 uur lang te discussiëren? Nee bedankt, ik heb een mening en ik vind Anita beter.
gr
Volledig gelijk in. Die zou in de basis staan ten koste van Eriksen of Anita.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Clasie zou bij Ajax niet eens op de bank zitten.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef eight het volgende:
[..]
Jij loopt gvd zelf iemand te quoten in het andere topic zonder enige onderbouwing?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je je mening niet wilt of kunt onderbouwen, kom hier dan ook niet de wijsneus uithangen.
Clasie en Eriksen lijken ook zoveel op elkaar qua spel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volledig gelijk in. Die zou in de basis staan ten koste van Eriksen of Anita.
Verschil is dat Clasie zich al een heel seizoen aan het doorontwikkelen is. Eigenlijk met maar 1 of 2 mindere wedstrijden. Ik denk dat jullie een beetje onderschatten hoe bijzonder dat eigenlijk is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]Vind het moeilijk te vergelijken, zijn beiden goed bezig, bij Clasie moet je ook maar afwachten hoe hij zich doorontwikkelt en Anita verrast mij wel momenteel, speelt sterk
Ik heb net een uur lopen discussieren incl. argumenten waarom Clasie beter is. Die quote was gewoon een mooie uitsmijter die de verhoudingen weergeeft tussen Clasie en Anita.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij loopt gvd zelf iemand te quoten in het andere topic zonder enige onderbouwing?
Nigga, please!quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ben jij irritant de laatste tijd Kapiteintje. Op zich niks mis mee een beetje spanning is wel goed op het VBL.
En toch zou het mij niks verbazen als Clasie volgend seizoen op de bank terecht komt met de komt van o.a Vormer. 70% van de talenten krijgen nou eenmaal een terugval na hun eerste goede seizoen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verschil is dat Clasie zich al een heel seizoen aan het doorontwikkelen is. Eigenlijk met maar 1 of 2 mindere wedstrijden. Ik denk dat jullie een beetje onderschatten hoe bijzonder dat eigenlijk is.
hehe hou de act maar op hoor vind ik niet erg al vergroot het je kansen op het moderatorschap niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nigga, please!Omdat ik niet dezelfde mening er op na houd?
Anita heeft telkens op LB gestaan. Hij staat een paar weken VMID en is hartstikke goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verschil is dat Clasie zich al een heel seizoen aan het doorontwikkelen is. Eigenlijk met maar 1 of 2 mindere wedstrijden. Ik denk dat jullie een beetje onderschatten hoe bijzonder dat eigenlijk is.
Idd. Belediging voor Clasie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Clasie en Eriksen lijken ook zoveel op elkaar qua spel.
Dat je überhaupt Eriksen in één zin met hem durft te noemen.
Ik kan het moeilijk inschatten want ik zie Clasie te weinig spelen, hij doet het enorm goed maar een terugslag zou toch niet verrassend zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch zou het mij niks verbazen als Clasie volgend seizoen op de bank terecht komt met de komt van o.a Vormer. 70% van de talenten krijgen nou eenmaal een terugval na hun eerste goede seizoen.
quote:
Dat je een bron nodig hebt zegt genoeg over je voetbalkennisquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bron?
Clasie is ook beter dan 70% van de talenten.
Waarom? Na een heel seizoen constant goed presteren? Het kan, maar die jongen heeft zoveel overduidelijke kwaliteiten dat ik er niet aan twijfel dat ook dat niet lang zal duren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk inschatten want ik zie Clasie te weinig spelen, hij doet het enorm goed maar een terugslag zou toch niet verrassend zijn?
Dan ben je geen Ajacied, maar een realist. Klopt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen heeft meer talent in zijn kleine teen dan Clasie in zijn hele lichaam.
Als je dat niet ziet...
Deze discussie is toch ook onzinnig? Zeker met de gegeven argumenten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:35 schreef Happel het volgende:
Ga dat lekker hier bespreken. Dit is het topic voor onzin.
Of over de validiteit van jouw argument.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je een bron nodig hebt zegt genoeg over je voetbalkennis
Ik zou het kunnen onderbouwen maar al jouw argumenten komen ook neer op 'Want dat is zo omdat ik het zeg' dus tja...quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of over de validiteit van jouw argument.
Alle voetbal analytici zullen hetzelfde beweren, maarja wie zijn dat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ben je geen Ajacied, maar een realist. Klopt.
Helemaal niet zelfs. Ik onderbouw het toch met argumenten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen onderbouwen maar al jouw argumenten komen ook neer op 'Want dat is zo omdat ik het zeg' dus tja...
My way or the high way gevalletje inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen onderbouwen maar al jouw argumenten komen ook neer op 'Want dat is zo omdat ik het zeg' dus tja...
Ja, daar was Brama de beste speler van vorig jaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs. Ik onderbouw het toch met argumenten?
Als je het persé op de statistieken wil gooien: VI-klassement --> nuff said
De kranten stonder er bol van idd. Iedereen laaiend enthousiast over nieuw Europees toptalent Eriksen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alle voetbal analytici zullen hetzelfde beweren, maarja wie zijn dat.
En een Eriksen die met Denenmarken Engeland en Portugal weg speelt enzo, achja wat zijn dat voor prestaties.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen heeft meer talent in zijn kleine teen dan Clasie in zijn hele lichaam.
Als je dat niet ziet...
Het is één van de indicaties van de kwaliteiten van een speler. Geeft wel weer of je constant bent en dat is eigenlijk het grootste argument tot nog toe: Clasie speelt al een heel seizoen geweldig en Anita nog maar 3 wedstrijden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, daar was Brama de beste speler van vorig jaar.
Met Anita als rechtsback, linksback, rechtermiddenvelder, linkermiddenvelder en CVM. Zijn veelzijdigheid alleen is al talentvoller dan Mr Someting.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs. Ik onderbouw het toch met argumenten?
Als je het persé op de statistieken wil gooien: VI-klassement --> nuff said
Omdat LB, wat al tig keer is genoemd maar jij negeert.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is één van de indicaties van de kwaliteiten van een speler. Geeft wel weer of je constant bent en dat is eigenlijk het grootste argument tot nog toe: Clasie speelt al een heel seizoen geweldig en Anita nog maar 3 wedstrijden.
Gevalletje Emanuelson. Te veelzijdig om op 1 positie top te zijn. Gaat alleen maar tegen je werken als speler.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Anita als rechtsback, linksback, rechtermiddenvelder, linkermiddenvelder en CVM. Zijn veelzijdigheid alleen is al talentvoller dan Mr Someting.
Of een gebrek aan concrete kwaliteiten. Ik zou het daar eerder op willen houden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Anita als rechtsback, linksback, rechtermiddenvelder, linkermiddenvelder en CVM. Zijn veelzijdigheid alleen is al talentvoller dan Mr Someting.
Als controleur is Anita gewoon top.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Gevalletje Emanuelson. Te veelzijdig om op 1 positie top te zijn. Gaat alleen maar tegen je werken als speler.
Precies, en WAAROM oh waarom zet een trainer zo'n wereldspelert dan op LB? Precies, omdat hij ook geen enkel vertrouwen had in de kwaliteiten van Anita als middenvelder.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat LB, wat al tig keer is genoemd maar jij negeert.
Jij kan handjes schudden met de_kromme over Toornstra.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wordt al jaren gevolgd door Europese topclubs, maarja die zien t verkeerd.
Omdat toentertijd onder Jol Enoh de voorkeur kreeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies, en WAAROM oh waarom zet een trainer zo'n wereldspelert dan op LB? Precies, omdat hij ook geen enkel vertrouwen had in de kwaliteiten van Anita als middenvelder.
Emanuelson is inderdaad misbruikt en verziekt bij Ajax voor Anita is het nog niet te laat door zijn felheid en betere concentratie maar ik houd ermee op. Kapiteintje kan toch niet verder komen danquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Gevalletje Emanuelson. Te veelzijdig om op 1 positie top te zijn. Gaat alleen maar tegen je werken als speler.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn in elk geval geen drogredenen. Ik zeg enkel dat Clasie een betere voetballer is om die en die redenen die gewoon feitelijk juist zijn. Kijk alleen al naar het VI klassement dat mijn mening onderbouwd en gebaseerd is op FEITELIJKE waarneming.
Nee? Omdat er geen andere vervanger was en Blind slecht was.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies, en WAAROM oh waarom zet een trainer zo'n wereldspelert dan op LB? Precies, omdat hij ook geen enkel vertrouwen had in de kwaliteiten van Anita als middenvelder.
Dude. Seriously...ik zat hier echt te proesten toen ik dit las. En dat gebeurt me niet zo heel vaak eigenlijk.quote:
Vind het toch apart dat twee trainers hem daar dan niet standaard neer zetten, zagen ze het allebei verkeerd?quote:
Kutspeler.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij kan handjes schudden met de_kromme over Toornstra.
Dit. Of zoals opperbaas eight schreef:quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat dus die Anita bakt er al jaren niets van en is nu even in vorm.,
terwijl Clasie veel meer constant is en ook altijd goed presteerd.,
oke hij kan straks ook nog wel een mindere periode krijgen maar dan nog
het standaard niveau van Classie is gewoon veel hoger.
quote:Behalve dat de topvorm van Anita gelijk staat aan de ondergrens van Clasie.
En Frenk dan? Die heeft Anita altijd in de basis als CVM laten starten? En Bert van Marwijk? Zag ook een geweldige CVM in 'm maar stelde 'm puntje bij paaltje toch LB op of liever helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef J2T het volgende:
[..]
Omdat toentertijd onder Jol Enoh de voorkeur kreeg.
Ja...wat is er mis met wat ik daar zeg? Ik baseer me toch op feiten en niet op onderbuik gevoel?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Emanuelson is inderdaad misbruikt en verziekt bij Ajax voor Anita is het nog niet te laat door zijn felheid en betere concentratie maar ik houd ermee op. Kapiteintje kan toch niet verder komen dan
[..]
Onder Frankie speelde Anita vorig seizoen het grootste gedeelte van het seizoen als controleur. En Bertje zet zelfs Schaars als LB dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Frenk dan? Die heeft Anita altijd in de basis als CVM laten starten? En Bert van Marwijk? Zag ook een geweldige CVM in 'm maar stelde 'm puntje bij paaltje toch LB op of liever helemaal niet.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Frenk dan? Die heeft Anita altijd in de basis als CVM laten starten? En Bert van Marwijk? Zag ook een geweldige CVM in 'm maar stelde 'm puntje bij paaltje toch LB op of liever helemaal niet.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee? Omdat er geen andere vervanger was en Blind slecht was.
Exact. Of je dwingt het af omdat je goed genoeg bent, of je dwingt het niet af omdat je trainer je niet goed genoeg vindt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
Daar moet ik het mee eens zijn met Kapitein, als je voor elke positie misbruikt wordt dan ben je gewoon niet goed genoeg.
Als hij echt zo goed was knalden ze wel een bod neer van 30 miljoen. War die neuzen graag accepteren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wordt al jaren gevolgd door Europese topclubs, maarja die zien t verkeerd.
Ajax is kampioen geworden met Anita op CVM. Vervolgens viel Boilesen en dergelijke weg en met Enoh als backup was het voor hem de makkelijkste oplossing gewoon binnen het team te schuiven. Nu de blessures langzamerhand terugkeren was zijn eerste daad dan ook om Anita weer terug te zetten op de CVM plek en voor de restquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Emanuelson is inderdaad misbruikt en verziekt bij Ajax voor Anita is het nog niet te laat door zijn felheid en betere concentratie maar ik houd ermee op. Kapiteintje kan toch niet verder komen dan
Dat is te makkelijk gesteld, aangezien Clasie gewoon de betere voetballer is los van een gekleurde mening of niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:46 schreef J2T het volgende:
Jij kijkt naar Anita met je Feyenoord bril en ik kijk naar Clasie met mijn Ajax bril. Agree to disagree dan maar.
Volgens mij 6 van Roma. En transfers van keepers zijn altijd aanzienlijk lager dan van spelers volgens mij. Maar was te weinig ja voor Stekelenburg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als hij echt zo goed was knalden ze wel een bod neer van 30 miljoen. War die neuzen graag accepteren.
Face in. Allemaal gelul in de ruimte.
De opperjood denkt dat Verthongen goed genoeg id voor barca of real.
M.a.w.: we krijgen m niet bijgetekend dus hopen we er zo maar een hoge transfer uit te persen. Ging ook zo goed met stekelenburg.
O wacht. 4 miljoen. roma.
Jouw posts zijn altijd gebaseerd op zo'n 20% realiteit op zich wel vermakelijk. Stekelenburg is voor 8 miljoen verkocht en Anita kon dit seizoen al naar Marseille/Dortmund voor 5-8 miljoen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als hij echt zo goed was knalden ze wel een bod neer van 30 miljoen. War die neuzen graag accepteren.
M.a.w.: we krijgen m niet bijgetekend dus hopen we er zo maar een hoge transfer uit te persen. Ging ook zo goed met stekelenburg.
Steek had nog een contract tot 2012. Als je voor een keeper die nog maar 1 jaar onder contract staat 8 miljoen krijgt doe je het gewoon goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En toen mocht hij weer op de bank plaats nemen voor schopmajoor Enoh. Zo was het toch? Zo overtuigd was Frenk van z'n kwaliteiten idd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:47 schreef J2T het volgende:
[..]
Onder Frankie speelde Anita vorig seizoen het grootste gedeelte van het seizoen als controleur. En Bertje zet zelfs Schaars als LB dus.
neequote:Op dinsdag 3 april 2012 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk gesteld, aangezien Clasie gewoon de betere voetballer is los van een gekleurde mening of niet.
Als Anita zo goed is als jij beweert zet Frank 'm niet op linksback. Trust me.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax is kampioen geworden met Anita op CVM. Vervolgens viel Boilesen en dergelijke weg en met Enoh als backup was het voor hem de makkelijkste oplossing gewoon binnen het team te schuiven. Nu de blessures langzamerhand terugkeren was zijn eerste daad dan ook om Anita weer terug te zetten op de CVM plek en voor de rest
[..]
Nee? Boilessen werd geblesseerd, Blind bakte er niks van. Anita naar LB, Enoh naar VM.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En toen mocht hij weer op de bank plaats nemen voor schopmajoor Enoh. Zo was het toch? Zo overtuigd was Frenk van z'n kwaliteiten idd.
Is gewoonweg niet waar maar blijf het volhouden en posts negeren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En toen mocht hij weer op de bank plaats nemen voor schopmajoor Enoh. Zo was het toch? Zo overtuigd was Frenk van z'n kwaliteiten idd.
Ok als jij dat logica vind mag je dat vindenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Anita zo goed is als jij beweert zet Frank 'm niet op linksback. Trust me.
Hij had geen betere optie voor linksback.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Anita zo goed is als jij beweert zet Frank 'm niet op linksback. Trust me.
VI klassement?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Argumenten? In tegenstelling tot jou heb ik die wel gegeven namelijk.
En dus is Anita een betere speler?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee? Boilessen werd geblesseerd, Blind bakte er niks van. Anita naar LB, Enoh naar VM.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk gesteld, aangezien Clasie gewoon de betere voetballer is los van een gekleurde mening of niet.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Argumenten? In tegenstelling tot jou heb ik die wel gegeven namelijk.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee? Boilessen werd geblesseerd, Blind bakte er niks van. Anita naar LB, Enoh naar VM.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee? Omdat er geen andere vervanger was en Blind slecht was.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat LB, wat al tig keer is genoemd maar jij negeert.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef J2T het volgende:
Janssen-----Anita----------Eriksen
Beste middenveld van NL.
Ja joh quote gewoon iemand die jouw mening deelt en negeer de reacties op je eigen onzin post. Ik ben er klaar mee dit is toch een discussie zonder einde.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]dus proberen ze t maar op een akkoordje te gooien.
Ajax werd twee keer 90 minuten kapotgespeeld door Clasie. Erikson wist niet meer waar hij t moest zoeken.
Verthongen stond te janken om de wavende Guidetti die hem opvrat.
Komop zeg. Verthongen naar de Spaanse twee topclubsop basis van wat, zijn gesmolten kankerhoofd (nog lelijker dan puyol)
Erikson beter dan Clasie
Anita beter dan Clasie^9999999999999999
Ja Feyenoord wordt kampioen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Heb je nog meer goede moppen kerel?
Verder was Ajax niet uit vorm toen he, nee. En ze speelde niet met een half B elftal dat ook ten koste gaan van anderen spelers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]dus proberen ze t maar op een akkoordje te gooien.
Ajax werd twee keer 90 minuten kapotgespeeld door Clasie. Erikson wist niet meer waar hij t moest zoeken.
Verthongen stond te janken om de wavende Guidetti die hem opvrat.
Komop zeg. Verthongen naar de Spaanse twee topclubsop basis van wat, zijn gesmolten kankerhoofd (nog lelijker dan puyol)
Erikson beter dan Clasie
Anita beter dan Clasie^9999999999999999
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef J2T het volgende:
Beste middenveld van NL.
Heeft toch wel zo'n 20 wedstrijden geduurd voordat Anita het door had dan.. want elke keer als Vertonghen in de spits stond en bleef hangen was het gatenkaas achterin.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef J2T het volgende:
Ook mooi als Vertonghen naar voren schuift Anita dan zijn positie overneemt. Welke speler zie je dat nog meer doen in de Eredivisie?
Welke rest van de top?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Clasie - schone - Ahmadi als het om fictie gaat.
Anders het hele middenveld van Feyenoord. Ze zijn nu alweer vergeten dat ons middenveld ze net als de rest van de top compleet kapot speelde.
Eensch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft toch wel zo'n 20 wedstrijden geduurd voordat Anita het door had dan.. want elke keer als Vertonghen in de spits stond en bleef hangen was het gatenkaas achterin.
Is een van de weinige argumenten die op statistieken gebaseerd zijn iig.quote:
Dit is m'n 2e proest van de dag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef J2T het volgende:
Beste middenveld van NL.
Ook echt Van Hanegem en Van Marwijk noemenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is een van de weinige argumenten die op statistieken gebaseerd zijn iig.
Dus:
VI-klassement --> verschil tussen Clasie en Anita is te groot om te relativeren
Algehele opvatting van analytici en oud-spelers --> van Hanegem, van Marwijk etc. vinden Clasie geweldig.
Eigen waarneming --> zelden zo'n revelatie meegemaakt. 18 jarig gastje komt binnen van Excelsior en speelt zich in 2 wedstrijden in de basis om er nooit meer uitgehaald te worden. Dit, waar Anita met allerlei omzwervingen nu al 3 seizoenen z'n stempel niet op 't spel van Ajax kan drukken en hij pas de laatste 3 wedstrijden z'n draai vindt.
Iedereen jankt over de keepert. Niet relevant.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja joh quote gewoon iemand die jouw mening deelt en negeer de reacties op je eigen onzin post. Ik ben er klaar mee dit is toch een discussie zonder einde.
Ik zeg net: Het feit dat hij LB moest spelen zegt toch niks over zijn kwaliteiten op dit moment?quote:
Ajacieden draven door om vervolgens zelf de overtreffende trap te realiseren best knap.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iedereen jankt over de keepert. Niet relevant.
Niemand geeft toe dat verthongen er idd. Nooit zal komen te spelen.
Niemand geeft toe dat Eriksen idd. Geen tientallen miljoenenbod van de europese top heeft gehad. Tip: HIJ IS NIET GOED GENOEG.
Conclusie: joodser draven weer veel te ver door.
O, en Clasie gaat voor minimaal 20 miljoen weg.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg net als de Boer geen andere optie heeft, hij wel noodgedwongen moet kiezen voor Anita.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg net: Het feit dat hij LB moest spelen zegt toch niks over zijn kwaliteiten op dit moment?
Zelfs in zijn huidige vorm ontstijgt hij het niveau van Clasie absoluut niet hoor.
Janssen ? die tot dit weekend als miskoop werd gezien na 1 goeie wedstrijd gelijk behoord het beste middenveld van Nederland ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef J2T het volgende:
Beste middenveld van NL.
Twente. PSV ondanks verloren uitwedstrijd. Ajax. Heerenveen thuis waren we nog grillig maar speelden tegen negen man omdat ze twee vuile overtredingen moesten maken op doorgebroken spelers als gevolg van superieuriteit van ons middenveld.quote:
Eriksen binnen 3 jaar topclub ala Man United of Barca.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iedereen jankt over de keepert. Niet relevant.
Niemand geeft toe dat verthongen er idd. Nooit zal komen te spelen.
Niemand geeft toe dat Eriksen idd. Geen tientallen miljoenenbod van de europese top heeft gehad. Tip: HIJ IS NIET GOED GENOEG.
Kom jij weer aan met je PSV gehaat.. wil je een andere discussie aanvoeren ofwat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV, Zulks een subsidieclubje. Elke Ajacied, Feyenoorder... ach noem het maar op. Hopen dat PSV zo laag eindigt![]()
Ajax en Feyenoord doen het met veel pure jeugdZo hoort een club te zijn. Al dat gekoop en gekoop word ik zat. PSV denkt een kampioenschap goed te kunnen kopen met die statische Maatafs, de egoïstische Kabouter Driesley, Sloebertje Wijnaldum. Grindtegelkopke Strootman, en het neefje van Tong... Timothy Derijck. Allemaal falen ze; met als hoogtepunt onze vrolijke duimzuiger Dries. Na PSV-FEY vrolijk schallen dat het kampioenschap binnen is.. Maar later verschillende tegenslagen krijgen
.
Ieder verlies van PSV is voor mij een genot.
Leve de jeugdopleiding
Deze haat is terecht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom jij weer aan met je PSV gehaat.. wil je een andere discussie aanvoeren ofwat?
Toen telt niet toch? Dat zeggen jullie toch altijd wanneer we met die 2 onderlinge duels aankomen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Verder was Ajax niet uit vorm toen he, nee. En ze speelde niet met een half B elftal dat ook ten koste gaan van anderen spelers.
Nee hoor. Dat is veel te kort door de bocht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:55 schreef Tarado het volgende:
Laten we het hier op houden, de kampioen heeft gelijk dus dat weten we op z'n laatst 6 mei
En dan 5 jaar later zit Eriksen nog altijd op de bank en Clasie speelt elke week bij Liverpool of weet ik wat misschien wat hoger.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen binnen 3 jaar topclub ala Man United of Barca.
Clasie binnen 3 jaar Fullham of HSV.
Of zo iets dergelijks, wedden?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen telt niet toch? Dat zeggen jullie toch altijd wanneer we met die 2 onderlinge duels aankomen?
Ja wat dan? Dan stonden we nog veel lager.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Stel je eens voor als PSV al die duimzuigers niet had gehaald en alleen maar jeugd inzette voor die posities
How the fuck is that a troll? Zijn gewoon 2 autoriteiten op voetbalgebied die Clasie een geweldige toekomst toedichten en er nu al van onder de indruk zeggen te zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook echt Van Hanegem en Van Marwijk noemenJe moet wel aan het trollen zijn. Overigens is Clasie geen 18 hoor.
Eriksen is geen dom jochie. Hij gaat alleen naar een topclub als hij ook werkelijk speelt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan 5 jaar later zit Eriksen nog altijd op de bank en Clasie speelt elke week bij Liverpool of weet ik wat misschien wat hoger.
Altijd maar meteen naar ManU of Barca, dat is dat je eigen team zijn zakken vult, dat hoeft niet goed te zijn voor de carriere van die jongen.
quote:Ajacied Christian Eriksen wuift de interesse van Manchester United voorlopig weg. De middenvelder laat weten het goed naar zijn zin te hebben in Amsterdam en daarom voorlopig niet te willen vertrekken.
Ambities heeft de Deen wel. "Natuurlijk droom ik op een bepaald moment over het spelen voor een grote club, maar niet nu. Ik droom nu alleen maar over spelen voor Ajax. Ik ben erg blij om voor Ajax te spelen", zo zei de spelbepaler tegenover het Deense Ekstra Bladet. Eriksen is wel blij met de complimenten van Manchester United-trainer Sir Alex Ferguson. "Ik moet wennen aan de aandacht van Ferguson. Het is geweldig en een enorme eer dat hij positief over mij is. Hij is een van de grootste managers."
Na afloop van het Europa League-duel tussen Ajax en Manchester United liet Ferguson zich opnieuw lovend uit over de smaakmaker van de Amsterdammers. Volgens de Schotse oefenmeester had Eriksen een goede indruk achtergelaten.
Idd. Van Marijk is MAAR de bondscoach. Die wk finalist werd...quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook echt Van Hanegem en Van Marwijk noemenJe moet wel aan het trollen zijn. Overigens is Clasie geen 18 hoor.
quotefaal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef Tyron het volgende:
[quote]jacied Christian Eriksen wuift de interesse van Manchester United voorlopig weg. De middenvelder laat weten het goed naar zijn zin te hebben in Amsterdam en daarom voorlopig niet te willen vertrekken.
Ambities heeft de Deen wel. "Natuurlijk droom ik op een bepaald moment over het spelen voor een grote club, maar niet nu. Ik droom nu alleen maar over spelen voor Ajax. Ik ben erg blij om voor Ajax te spelen", zo zei de spelbepaler tegenover het Deense Ekstra Bladet. Eriksen is wel blij met de complimenten van Manchester United-trainer Sir Alex Ferguson. "Ik moet wennen aan de aandacht van Ferguson. Het is geweldig en een enorme eer dat hij positief over mij is. Hij is een van de grootste managers."
Na afloop van het Europa League-duel tussen Ajax en Manchester United liet Ferguson zich opnieuw lovend uit over de smaakmaker van de Amsterdammers. Volgens de Schotse oefenmeester had Eriksen een goede indruk achtergelaten.
/quote]
En hoe is dat relevant voor de voetbalkwalitatieve verhouding Anita v.s. Clasie dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zeg net als de Boer geen andere optie heeft, hij wel noodgedwongen moet kiezen voor Anita.
De jeugd krijgt toch nooit de kans.. lekker over de hill oud spelers terug halen met veel te duur contract om jeugd en 'talent' in de weg te zitten. Zo gaat dat.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Janssen ? die tot dit weekend als miskoop werd gezien na 1 goeie wedstrijd gelijk behoord het beste middenveld van Nederland ?
Eriksen ? volgens mij als je overschatting opzoekt in het woordenboek vind je zijn foto.
prima speler trouwens verder niets mis mee de beste ? nee echt niet maar bij Ajax denken ze echt dat die kerel zo mee kan met real, man u.
en Anita.. prutser die nu even een goeie periode doormaakt om vervolgens weer te gaan klooien let maar op.. loopt op zijn tenen die jongen trekt hij nooit een heel seizoen door.
Als je de strekking van mijn post echt niet snapte trek ik al je studies en diploma's nog meer in twijfel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Idd. Van Marijk is MAAR de bondscoach. Die wk finalist werd...
Laatste NL Europese prijs pakte....
Nee die heeft niets te zeggen.
Wat zeg je? De Kromme? Winnaar van de eerste EC-1 en wereldbeker ooit in NL.? Trainer die Fey bracht naar landskampioen en kwartfinale EC1?
Beste man van t WK '74, beter dan jullie verafgode opperneus Cruijff?
Voor domme mensen is geen plek in de slowvhat dus wat doe je hier nog.
Nee, maar Ferguson is lovend in datzelfde artikel over Eriksen. Dat geloof ik wel. Maar die heeft natuurlijk geen voetbal verstand en zit met zijn hoofd bij Clasie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Top clubs willen 18 miljoen neer leggen (dacht ManU) voor Strootman, geloof jij dat ook?
Jij bent ook lekker bezig, Van Hanegem was een topper maar beter dan Cruijff in 74, dacht het nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Idd. Van Marijk is MAAR de bondscoach. Die wk finalist werd...
Laatste NL Europese prijs pakte....
Nee die heeft niets te zeggen.
Wat zeg je? De Kromme? Winnaar van de eerste EC-1 en wereldbeker ooit in NL.? Trainer die Fey bracht naar landskampioen en kwartfinale EC1?
Beste man van t WK '74, beter dan jullie verafgode opperneus Cruijff?
Voor domme mensen is geen plek in de slowvhat dus wat doe je hier nog.
Hij heeft nog geen diploma's hij volgt nu 5 studies.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je de strekking van mijn post echt niet snapte trek ik al je studies en diploma's nog meer in twijfel.
Ik vermaak me anders primaquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:03 schreef Happel het volgende:
Vermoeiende shit hier. Flikker eens op naar dat andere topic.
TT change misschien.. anders gaat dat niet gebeuren denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:03 schreef Happel het volgende:
Vermoeiende shit hier. Flikker eens op naar dat andere topic.
Zoveel waarheid. Los daarvan:quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan 5 jaar later zit Eriksen nog altijd op de bank en Clasie speelt elke week bij Liverpool of weet ik wat misschien wat hoger.
Altijd maar meteen naar ManU of Barca, dat is dat je eigen team zijn zakken vult, dat hoeft niet goed te zijn voor de carriere van die jongen.
Daarbij moest er een slotje op dat andere topic van Kapiteintje omdat hij ons had overtuigd of zo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
TT change misschien.. anders gaat dat niet gebeuren denk ik.
Zijn ook kut spelers toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoveel waarheid. Los daarvan:
v.d. Vaart --> Real Madrid: overbodig
Sneijder --> Real Madrid: overbodig
Huntelaar --> Real Madrid: overbodig
Zegt dus niks.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoveel waarheid. Los daarvan:
v.d. Vaart --> Real Madrid: overbodig
Sneijder --> Real Madrid: overbodig
Huntelaar --> Real Madrid: overbodig
Zegt dus niks.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen is geen dom jochie. Hij gaat alleen naar een topclub als hij ook werkelijk speelt.
Knap hoe je met je eigen argument je eigen argument ontkracht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Elke hont ziet toch dat Ajax de laatste weken veel beter in vorm is en presteert? Feyenoord deed het heel knap en goed. Maar om daar nou uit te concluderen welke speler beter is of niet, gaat me te ver.
Interesse =/= bod.quote:
Eens, alleen zou ik graag de marktwaarde willen weten ...quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij moest er een slotje op dat andere topic van Kapiteintje omdat hij ons had overtuigd of zo.
Contractje, afspraken met de trainer enz.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen is geen dom jochie. Hij gaat alleen naar een topclub als hij ook werkelijk speelt.
Had het over de wedstrijd Feyenoord - Ajax?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Knap hoe je met je eigen argument je eigen argument ontkracht.![]()
![]()
Nee. Topclubs waren aan het wachten op Suarezquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:06 schreef Caland het volgende:
net als Suarez toch, was ook aan het wachten op een topclub.
Ben jij nou zo dom? Je kan als speler toch aanvoelen of je bij een club gaat spelen of niet? Clasie weet toch dat hij bij Sunderland nu ook niet aan de bak zou komen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Contractje, afspraken met de trainer enz.![]()
Dus? Bij Feyenoord stonden ELKE FUCKING DAG zoveel scouts en pottekijkers dat ze de boel gewoon op slot hebben gegooid. Eriksen wordt daar hoogstens gezien als een jeugdspeler die nog moet rijpen. Verhaaltje Castaignos. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:
VRAAG HET TONG.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker bezig, Van Hanegem was een topper maar beter dan Cruijff in 74, dacht het niet
Echt hèquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus? Bij Feyenoord stonden ELKE FUCKING DAG zoveel scouts en pottekijkers dat ze de boel gewoon op slot hebben gegooid. Eriksen wordt daar hoogstens gezien als een jeugdspeler die nog moet rijpen. Verhaaltje Castaignos. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Ach, we zullen zien man.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus? Bij Feyenoord stonden ELKE FUCKING DAG zoveel scouts en pottekijkers dat ze de boel gewoon op slot hebben gegooid. Eriksen wordt daar hoogstens gezien als een jeugdspeler die nog moet rijpen. Verhaaltje Castaignos. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Is dat zo?quote:
Wow Geo... is de sarcasme meter weer stuk?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat zo?Elke week fappen jullie er nog op.. OEH KOMT VAN AJAX JONGE AJAX JEUGD BESTE WHOLA.. HUNTELAAR TERUG NAAR A'DAM WIJ KAMPIOEN MET 30 PUNTEN LOS..
Verder gebruikte ik geen sarcasme.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat zo?Elke week fappen jullie er nog op.. OEH KOMT VAN AJAX JONGE AJAX JEUGD BESTE WHOLA.. HUNTELAAR TERUG NAAR A'DAM WIJ KAMPIOEN MET 30 PUNTEN LOS..
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VRAAG HET TONG.
Hij is zelfs UITGEROEPEN DOOR ALLE SPELERS van het WK tot beste man met 70% van de stemmen. Dat gaat dus om ALLE landen die vertegenwoordigd waren.
Echt. Mensen die de geschiedenis niet kennen. WAT EEN MONGOOL.
quote:Op maandag 2 april 2012 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schelden is nergens voor nodig verder.
Zou kunnen, ik schat hem niet zo hoog dus je weet nooit, hij kraamt zoveel onzin uitquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow Geo... is de sarcasme meter weer stuk?
Ok. Eerste keer hardop gelachen om Fok! vandaag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom? Je kan als speler toch aanvoelen of je bij een club gaat spelen of niet? Clasie weet toch dat hij bij Sunderland nu ook niet aan de bak zou komen?
Kijk m dan proberen recht te lullen. Dus omdat t allebei Feyenoordmensen zijn zouden ze niet objectief zijn? Dan ben je echt een paardenmingiil want ik zie HEEL weinig (ex)-Feyenoordmensen in het NL elftal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je de strekking van mijn post echt niet snapte trek ik al je studies en diploma's nog meer in twijfel.
Sunderland te hoog gegrepen? Ik zeg toch ook dat Clasie niet voor die stap moet kiezen. Lees eens beter dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Eerste keer hardop gelachen om Fok! vandaag.
Mooi dat je inziet dat 'vermeende interesse' van topclubs geen reet, maar dan ook echt geen reet waard is.quote:
vrijdag weer wimpie bij vi.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk m dan proberen recht te lullen. Dus omdat t allebei Feyenoordmensen zijn zouden ze niet objectief zijn? Dan ben je echt een paardenmingiil want ik zie HEEL weinig (ex)-Feyenoordmensen in het NL elftal.
En je kijkt dan ook geen VI, waar Kromme vaker lovend is over neuzen dan over Feyenoord.
Nee, maar hij wordt wel volop gevolgd, meer als elk andere speler in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi dat je inziet dat 'vermeende interesse' van topclubs geen reet, maar dan ook echt geen reet waard is.
Beetje minder mag wel, beste speler van het toernooi was Cruijff naar mijn wetenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VRAAG HET TONG.
Hij is zelfs UITGEROEPEN DOOR ALLE SPELERS van het WK tot beste man met 70% van de stemmen. Dat gaat dus om ALLE landen die vertegenwoordigd waren.
Bron? Of is dit een de_kromme argument zonder enige vorm van achtergrond informatie?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, maar hij wordt wel volop gevolgd, meer als elk andere speler in de Eredivisie.
Jij zal wel de enige zijn die Tong serieus neemt. Ja, oke. Karina ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VRAAG HET TONG.
Ik lach PSV uit. Niets bijzonders.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die zich echt aan het opwinden is of is iedereen hier semi aan het zuigen?
Normaal dagje FOK! voor mij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die zich echt aan het opwinden is of is iedereen hier semi aan het zuigen?
Dam weet je verkeerd en moet je de geschiedenisboeken eens terugpakken of Tongetje vragen hoe en wat. Die was erbij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje minder mag wel, beste speler van het toernooi was Cruijff naar mijn weten
Het is gewoon zo, net als zijn marktwaarde.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bron? Of is dit een de_kromme argument zonder enige vorm van achtergrond informatie?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lach PSV Anita-adepten uit. Niets bijzonders.
Ik was er ook bijquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dam weet je verkeerd en moet je de geschiedenisboeken eens terugpakken of Tongetje vragen hoe en wat. Die was erbij.
Nou jongens, ik ben volledig om hoor!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, net als zijn marktwaarde.
Ik heb een hekel aan die gast maar is de enige fok referentie buiten de talloze bronnen die het dus ook aangeven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij zal wel de enige zijn die Tong serieus neemt. Ja, oke. Karina ook.
Dat is bij elke grote Eredivisie-club het geval hoor voor meerdere spelers. Net doen alsof dat speciaal is vind ik nogal vreemd. Die scouts zitten er gewoon altijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ach de scouts zitten elke week op de bank om te kijken wanneer Eriksen wel een keer wat van dat vermeende talent gaat laten zien. Ze wachten al een tijdje.
Goed argument.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, net als zijn marktwaarde.
Ik heb net bijvoorbeeld een artikel van Ferguson aangehaald.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bron? Of is dit een de_kromme argument zonder enige vorm van achtergrond informatie?
Voor de winter was er een artikel over Barcelona, kan die ff niet meer terug vinden.quote:Christian Eriksen wordt ook gevolgd door een horde Europese toppers en de Ajax-middenvelder heeft tegenover Calciomercato aangegeven graag voor AS Roma te willen spelen. 'Ja, het is waar. Ik ben een fan van Roma. Ik ben blij dat er zoveel clubs interesse in mij hebben, maar ik zou helemaal blij zijn als ik ooit nog eens het shirt van Roma mag dragen.' De 20-jarige Deen heeft nog een contract tot 2014 bij Ajax. Bron; Sport1
Boh gek, als een 14-jarige met het meest verstandige argument in een kankerdiscussie van de bovenste plank komt is het toch wel erg triest gesteld hier.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is zo simpel. Feyenoorders zeggen clasie, ajacieden anita
niets aan te veranderen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Boh gek, als een 14-jarige met het meest verstandige argument in een kankerdiscussie van de bovenste plank komt is het toch wel erg triest gesteld hier.
Dankjequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat staat jou volledig vrij uiteraard.
Idd. Verschil is alleen dat je de keuze voor Clasie met arugmenten kunt onderbouwen die niet onderuit te halen zijn en de keuze voor Anita juist niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is zo simpel. Feyenoorders zeggen clasie, ajacieden anita
niets aan te veranderen.
I knowquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is bij elke grote Eredivisie-club het geval hoor voor meerdere spelers. Net doen alsof dat speciaal is vind ik nogal vreemd. Die scouts zitten er gewoon altijd.
Ik gun Kapitein gewoon een uitlaatklep voor zijn frustraties na het verloren kampioenschap zondag, niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Boh gek, als een 14-jarige met het meest verstandige argument in een kankerdiscussie van de bovenste plank komt is het toch wel erg triest gesteld hier.
Vi-Klassement was het toch>?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Verschil is alleen dat je de keuze voor Clasie met arugmenten kunt onderbouwen die niet onderuit te halen zijn en de keuze voor Anita juist niet.
NOgmaals: als ze m wilden hebben zat ie er al.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb net bijvoorbeeld een artikel van Ferguson aangehaald.
[..]
Voor de winter was er een artikel over Barcelona, kan die ff niet meer terug vinden.
Bij Eriksen wel meer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is bij elke grote Eredivisie-club het geval hoor voor meerdere spelers. Net doen alsof dat speciaal is vind ik nogal vreemd. Die scouts zitten er gewoon altijd.
Eriksen heeft al paar keer aangegeven bij Ajax te blijven om nog beter te worden. Afgelopen weken zag je hem weer goed spelen en bij Denenmarken schittert hij eigenlijk altijd wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
NOgmaals: als ze m wilden hebben zat ie er al.
Is nogal door de mand gevallen dus de top vind m de centjes niet waard bliijkbaar.
Ik vind Davy Klaassen beter als Strootman.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind Davy minder irritant dan jij de laatste tijd..
Nee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
Daarnaast kan je Ajax en Ajax fans niet serieus nemen want elke nieuwe speler wordt meteen gelabeld als top talent en de nieuwe Cruijff.
Zelfs..Lukoki
Beter dan. En dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind Davy Klaassen beter als Strootman.
Je kunt er grappig over doen, maar dat is dan nog het enige statistische argument dat je kunt aanvoeren. Het verschil tussen Clasie en Anita is te groot om te relativeren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun Kapitein gewoon een uitlaatklep voor zijn frustraties na het verloren kampioenschap zondag, niks mis mee.
[..]
Vi-Klassement was het toch>?
Kijk ze dan. Ze gaan zo hard op hun tanden hè over zes weken. Amerika history x style.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun Kapitein gewoon een uitlaatklep voor zijn frustraties na het verloren kampioenschap zondag, niks mis mee.
[..]
Vi-Klassement was het toch>?
Onzin enkel Ebecilio, Ebecilioquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
Daarnaast kan je Ajax en Ajax fans niet serieus nemen want elke nieuwe speler wordt meteen gelabeld als top talent en de nieuwe Cruijff.
Zelfs..Lukoki
Dit. Ik heb nog niemand in Nederland horen zeggen dat hij de Eredivisie aan het ontgroeien is. Denk dat je alleen al op basis daarvan je conclusies mag trekken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
NOgmaals: als ze m wilden hebben zat ie er al.
Is nogal door de mand gevallen dus de top vind m de centjes niet waard bliijkbaar.
Zei je zeker ook over ADO - Ajax en Ajax - PSV?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk ze dan. Ze gaan zo hard op hun tanden hè over zes weken. Amerika history x style.
Ajax kampioenheerenveen neukt jullie kontje, Twente voert jullie een deeptjroat en Vitesse laat jullie kotsen.
Is nogal makkelijk om te blèren als niets concreet wordtquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen heeft al paar keer aangegeven bij Ajax te blijven om nog beter te worden. Afgelopen weken zag je hem weer goed spelen en bij Denenmarken schittert hij eigenlijk altijd wel.
Dat bedoel ik. Of fucking Davy Klaassen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
Zelfs..Lukoki
Wat denk je?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, vertel. Hoeveel en waar baseer je dit getal op?
We zijn het wel veel eens met elkaar vandaag, dit begint toch eng te worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Of fucking Davy Klaassen.Veeg me op zeg.
Hij komt toch veel meer in de media? Als Clasie gevolgd wordt door Fulham, wat geen gekke gedachte is. Zal daar wel passen qua niveau, dan hoor je dat toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, vertel. Hoeveel en waar baseer je dit getal op?
Denken dat Barca geïnteresseerd is met spelers als Fabregas die amper mogen spelen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is nogal makkelijk om te blèren als niets concreet wordt![]()
Ajacieden die geloven dat hij er nog zat als barca concreet zou zijn!!!!
Vervolgens na 2 wedstrijden die Tony de hemel in prijzen. Goed bezig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Of fucking Davy Klaassen.Veeg me op zeg.
Ballotelli komt ook veel in de media, beter dan Messi, Zlatan .. alles!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij komt toch veel meer in de media? Als Clasie gevolgd wordt door Fulham, wat geen gekke gedachte is. Zal daar wel passen qua niveau, dan hoor je dat toch?
Nee Kapiteintje trolt en jij bent raar sinds de 3 een 4 werd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zijn het wel veel eens met elkaar vandaag, dit begint toch eng te worden... of GMTA?
Noem jij eens jeugdspelertje van PSV op die eraan komt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zijn het wel veel eens met elkaar vandaag, dit begint toch eng te worden... of GMTA?
Idd eng, maar denk ook dat laatste vooral.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Ik heb nog niemand in Nederland horen zeggen dat hij de Eredivisie aan het ontgroeien is. Denk dat je alleen al op basis daarvan je conclusies mag trekken.
Welke clubs tonen interesse in hem dan? Kan dat me niet voorstellen met zijn temperament.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ballotelli komt ook veel in de media, beter dan Messi, Zlatan .. alles!
Maakt ons geen fuck uit. Als we maar miljoenen gaan verdienen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het zijn dezelfde gekken die Verthongen Barcaklaar achten (Frank de hoer) om transferwaarde op te krikken. Beide zijn ze nauwelijks goed genoeg voor de top van Portugal.
Frank de hoer?!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het zijn dezelfde gekken die Verthongen Barcaklaar achten (Frank de hoer) om transferwaarde op te krikken. Beide zijn ze nauwelijks goed genoeg voor de top van Portugal.
Dat komt omdat elke ruft uit Amsterdam gelijk gebombardeerd wordt tot toptalent of nieuws.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij komt toch veel meer in de media? Als Clasie gevolgd wordt door Fulham, wat geen gekke gedachte is. Zal daar wel passen qua niveau, dan hoor je dat toch?
Ik denk dat je nog wel terug zal komen op deze woorden als Clasie in Spanje iedereen versteld doet staan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag.. ik volg het 2e elftal van PSV niet. Als ik de rest mag geloven is Depay een talent, dat hij 2x gescoord heeft in zijn eerste 2 of 3 wedstrijden zegt niet veel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Noem jij eens jeugdspelertje van PSV op die eraan komt?
Verschil is dat Tony ook in de jeugdelftallen al geweldig presteert. Dat kan niet van Klaassen gezegd worden. Nog nooit van dat kereltje gehoord voordat hij een keertje mee mocht doen met de grote jongens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vervolgens na 2 wedstrijden die Tony de hemel in prijzen. Goed bezig.
Ze wilde wel Afellayquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat Barca geïnteresseerd is met spelers als Fabregas die amper mogen spelen.
Soms bereikt jij zelfs een dieptepunt Helpmefok maar jou overtuigen van een waanbeeld is toch onbegonnen werk voor je het weet schrijf je weer een gedicht waardoor de inhoud verdwijnt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan was je of zes of je hebt Alzheimer.
Ik troll? Volgens mij ben ik juist een van de weinigen die met concrete argumenten komt. Dat jullie er vervolgens geen gegrond weerwoord op hebben zegt niks over de validiteit van mijn argumenten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Kapiteintje trolt en jij bent raar sinds de 3 een 4 werd.
Eindelijk een die t snapt. Net als Eriksen nu vijf waard is ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maakt ons geen fuck uit. Als we maar miljoenen gaan verdienen.
Helaas is zijn marktwaarde maar 5 miljoen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verschil is dat Tony ook in de jeugdelftallen al geweldig presteert. Dat kan niet van Klaassen gezegd worden. Nog nooit van dat kereltje gehoord voordat hij een keertje mee mocht doen met de grote jongens.
Ik ook niet van Tony hoor?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verschil is dat Tony ook in de jeugdelftallen al geweldig presteert. Dat kan niet van Klaassen gezegd worden. Nog nooit van dat kereltje gehoord voordat hij een keertje mee mocht doen met de grote jongens.
Nee, marktwaarde van Eriksen is 2 miljoen. Gewoon omdat het zo is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eindelijk een die t snapt. Net als Eriksen nu vijf waard is ofzo.
Zoek het dan op. Echt. Sommige mensen. Zo dom.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms bereikt jij zelfs een dieptepunt Helpmefok maar jou overtuigen van een waanbeeld is toch onbegonnen werk voor je het weet schrijf je weer een gedicht waardoor de inhoud verdwijnt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eindelijk een die t snapt. Net als Eriksen nu vijftig miljoen waard is ofzo.
Het zou een goeie grap zijn, ware het niet dat dit idd werkelijk is wat er gebeut in de media.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat komt omdat elke ruft uit Amsterdam gelijk gebombardeerd wordt tot toptalent of nieuws.
Iets met de voetbalvoorkeur van 90% van de NL media
Furguson zegt "goed job KID"
NL nieuws: UNITED ZOVEELSTE TOPCLUBS GEÏNTERESSEERD IN ERIKSEN.
ERIKSEN WIL NIET WEG!!!!11:"/"1
Dit soort posts zijn dan wel weer grappigquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoek het dan op. Echt. Sommige mensen. Zo dom.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, marktwaarde van Eriksen is 2 miljoen. Gewoon omdat het zo is.
Het is Malaga maar, maar geeft toch iets aan over zijn prijs.quote:Málaga gaat zich naar verluidt mengen in de strijd om Christian Eriksen. De rijke Spaanse club zou zelfs bereid zijn de Ajacied te lokken met een salaris van twintig miljoen euro in vijf jaar tijd.
Nee. Marktwaarde zakt per wedstrijd 500.000.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Het is Malaga maar, maar geeft toch iets aan over zijn prijs.
Idd, ik zie ook geen transfersom daar staan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Doelpunt tegen VVV.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De prestaties van Davy Klaassen waar we niet omheen kunnen.
Komt omdat ze hem daar niet naar toe laten gaan, Malaga is te laag voor Ajax spelers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, ik zie ook geen transfersom daar staan?
Dit is een bericht van gister? En afgelopen weekend speelde hij gewoon goed. Snap jou niet echt,quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Marktwaarde zakt per wedstrijd 500.000.
Binnenkort is hij niks meer waard man.
Goede redenatie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doelpunt tegen VVV.
Geweldige aftrap tegen Excelsior..
Waar moeten we die Tonny van kennen dan?
Tegen NEC bedoel jequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doelpunt tegen VVV.
Misschien van de Oranje jeugdelftallen, Feyenoord jeugdelftallen die met grote overmacht kampioen werden, geweldige invalbeurt 2 weken geleden?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doelpunt tegen VVV.
quote:Ik ben Davy Klaassen en ben op 21 februari 1993 geboren in Hilversum.
In het seizoen 2011-2012 speel ik in de A1 van Ajax.
In januari 2010 was ik al aan de A1-selectie toegevoegd.
Mijn voetballoopbaan begon ik op 6-jarige leeftijd bij H.V.V. de Zebra’s. Daar heb ik tot mijn tiende gespeeld.
Daarna ging ik bij Wasmeer voetballen. Hier werd ik gescout door Ajax.
Vanaf augustus 2004 speel ik bij Ajax.
Vanaf 2008 speel ik respectievelijk in Jong Oranje onder 16,17 en 19.
Ik heb een broertje, Aron en een zusje, Naomi . Zij zijn een tweeling. Aron voetbalt bij S.V. Huizen en Naomi softbalt bij H.C.A.W. in Bussum.
Veel plezier op mijn site en als je wilt, kun je een berichtje achterlaten in het gastenboek.
Groetjes van Davy Klaassen
http://2008.davyklaassen.(...)id=1:welkom-bij-davy
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, ik zie ook geen transfersom daar staan?
Salaris =/= transfersom.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede redenatie.
Denk dat Malki volgend jaar Messi vervangt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien van de Oranje jeugdelftallen, Feyenoord jeugdelftallen die met grote overmacht kampioen werden, geweldige invalbeurt 2 weken geleden?
Overigens:
[..]
Salaris? Als je niet kan lezen hoe kan je dan oordeel vellen over dingen als wie beter was op WK 74?quote:
Wat is daar grappig aan? Kijk Someting ipv something is lachwekkend maar dit is toch een doodnormaal bericht?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien van de Oranje jeugdelftallen, Feyenoord jeugdelftallen die met grote overmacht kampioen werden, geweldige invalbeurt 2 weken geleden?
Overigens:
[..]
Ajax A1 speelt de laatste jaren Feyenoord weg hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overigens:
[..]
Dit vind ik ook wat flauw, laat die jongen lekker een websitetje hebben.. zo zag vroeger iedereen zijn Cu2 pagina ook uit + vragenlijstjequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Kijk Someting ipv something is lachwekkend maar dit is toch een doodnormaal bericht?
Want in de A1 spelen 5 jaar achter elkaar dezelfde spelers?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax A1 speelt de laatste jaren Feyenoord weg hoor.
Ik heb niks gezegd over WK 74, leer zelf eens lezen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Salaris? Als je niet kan lezen hoe kan je dan oordeel vellen over dingen als wie beter was op WK 74?
Echt.. Deze mensen. Als er Ajax staat en Eriksen gaat hun anus al soppen en kennen ze nauwelijks meer lezen.
Zelfs Ajacied422 schrijft elke 10 minuten een beter geformuleerd stuk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Kijk Someting ipv something is lachwekkend maar dit is toch een doodnormaal bericht?
O dat was tarado. Tja waarom zou je al die grote neuzen uit elkaar proberen te houden. Net Chinezen. Allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over WK 74, leer zelf eens lezen.
Maar wil je hiermee nu aantonen dat hij dom is of iets dergelijks? Want dan hergebruikt ik de 'someting' Clasie opmerking gewoon nogmaals.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs Ajacied422 schrijft elke 10 minuten een beter geformuleerd stuk.
Nog zo'n geweldig leuke inhoudelijke post van je.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O dat was tarado. Tja waarom zou je al die grote neuzen uit elkaar proberen te houden. Net Chinezen. Allemaal hetzelfde.
Partypeeps for live.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wat flauw, laat die jongen lekker een websitetje hebben.. zo zag vroeger iedereen zijn Cu2 pagina ook uit + vragenlijstje
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem..quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Want jij schrijft zulke geweldige stukken diepgaande literatuurquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wil je hiermee nu aantonen dat hij dom is of iets dergelijks? Want dan hergebruikt ik de 'someting' Clasie opmerking gewoon nogmaals.
[..]
Nog zo'n geweldig leuke inhoudelijke post van je.
Nigga please!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar feiten over Van Hanegem wat betreft 74, is echt voor het eerst dat ik het hoor, dat hij één van de beteren was, absoluut, maar de beste, absoluut nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O dat was tarado. Tja waarom zou je al die grote neuzen uit elkaar proberen te houden. Net Chinezen. Allemaal hetzelfde.
Nee maar daar doe ik dan ook geen poging toe. Jij koketteert er zelfs mee en komt erop klaar als een Ajacied op Eriksen (Ik probeer het begrijpelijk voor je te omschrijven)quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want jij schrijft zulke geweldige stukken diepgaande literatuur
Moet idd confronterend voor je zijn dat je procentuele aandeel in dit topic van 33% naar 0,8% gekelderd is.quote:
Doe eens Google. Zit op iPad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar feiten over Van Hanegem wat betreft 74, is echt voor het eerst dat ik het hoor, dat hij één van de beteren was, absoluut, maar de beste, absoluut niet
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef Happel het volgende:
Pffff. Volgend topic maar wat tieten posten...
Nee. Ik heb een nephuil gehoord bij Mijn Leven In Puin.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet idd confronterend voor je zijn dat je procentuele aandeel in dit topic van 33% naar 0,8% gekelderd is.
Neem ook gelijk de logicameter mee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
Helaas moet ik even weg van deze geweldige discussies..even meds halen voor me zieke moedertje.
wtf is een nephuil?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een nephuil gehoord bij Mijn Leven In Puin.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef Happel het volgende:
Pffff. Volgend topic maar wat tieten posten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |