Niet alleen dat, maar hij is gister ook misschien wel 100 keer gemaakt door diverse users.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
is het woordgrapje zo slecht kapiteintje?
Gast, je bent een paar dagen weggeweest toch? Geen weken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer gister was ik er niet.. altijd leuk als je een paar weken niet op fok! bent de verstandhouding tussen users is vaak weer totaal veranderd.
Ja, idd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee niet nu maar in het verleden wel.,
kom maar eens een paar maanden niet op fok! en dan terug komen.,
altijd lachen... whatskebeurt .
Argumenten graag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie en Anita verschillen niet veel van kwaliteit.
Behalve dat de topvorm van Anita gelijk staat aan de ondergrens van Clasie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie en Anita verschillen niet veel van kwaliteit.
Had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef eight het volgende:
[..]
Behalve dat de topvorm van Anita gelijk staat aan de ondergrens van Clasie.
Om dan vervolgens 3 uur lang te discussiëren? Nee bedankt, ik heb een mening en ik vind Anita beter.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lees maar even terug in het topic. Ik heb genoeg argumenten waarom Clasie beter is.
Clasie zou bij Ajax niet eens op de bank zitten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef eight het volgende:
[..]
Als je je mening niet wilt of kunt onderbouwen, kom hier dan ook niet de wijsneus uithangen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Om dan vervolgens 3 uur lang te discussiëren? Nee bedankt, ik heb een mening en ik vind Anita beter.
gr
Volledig gelijk in. Die zou in de basis staan ten koste van Eriksen of Anita.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Clasie zou bij Ajax niet eens op de bank zitten.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef eight het volgende:
[..]
Jij loopt gvd zelf iemand te quoten in het andere topic zonder enige onderbouwing?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je je mening niet wilt of kunt onderbouwen, kom hier dan ook niet de wijsneus uithangen.
Clasie en Eriksen lijken ook zoveel op elkaar qua spel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volledig gelijk in. Die zou in de basis staan ten koste van Eriksen of Anita.
Verschil is dat Clasie zich al een heel seizoen aan het doorontwikkelen is. Eigenlijk met maar 1 of 2 mindere wedstrijden. Ik denk dat jullie een beetje onderschatten hoe bijzonder dat eigenlijk is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]Vind het moeilijk te vergelijken, zijn beiden goed bezig, bij Clasie moet je ook maar afwachten hoe hij zich doorontwikkelt en Anita verrast mij wel momenteel, speelt sterk
Ik heb net een uur lopen discussieren incl. argumenten waarom Clasie beter is. Die quote was gewoon een mooie uitsmijter die de verhoudingen weergeeft tussen Clasie en Anita.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij loopt gvd zelf iemand te quoten in het andere topic zonder enige onderbouwing?
Nigga, please!quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ben jij irritant de laatste tijd Kapiteintje. Op zich niks mis mee een beetje spanning is wel goed op het VBL.
En toch zou het mij niks verbazen als Clasie volgend seizoen op de bank terecht komt met de komt van o.a Vormer. 70% van de talenten krijgen nou eenmaal een terugval na hun eerste goede seizoen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verschil is dat Clasie zich al een heel seizoen aan het doorontwikkelen is. Eigenlijk met maar 1 of 2 mindere wedstrijden. Ik denk dat jullie een beetje onderschatten hoe bijzonder dat eigenlijk is.
hehe hou de act maar op hoor vind ik niet erg al vergroot het je kansen op het moderatorschap niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nigga, please!Omdat ik niet dezelfde mening er op na houd?
Anita heeft telkens op LB gestaan. Hij staat een paar weken VMID en is hartstikke goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verschil is dat Clasie zich al een heel seizoen aan het doorontwikkelen is. Eigenlijk met maar 1 of 2 mindere wedstrijden. Ik denk dat jullie een beetje onderschatten hoe bijzonder dat eigenlijk is.
Idd. Belediging voor Clasie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Clasie en Eriksen lijken ook zoveel op elkaar qua spel.
Dat je überhaupt Eriksen in één zin met hem durft te noemen.
Ik kan het moeilijk inschatten want ik zie Clasie te weinig spelen, hij doet het enorm goed maar een terugslag zou toch niet verrassend zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch zou het mij niks verbazen als Clasie volgend seizoen op de bank terecht komt met de komt van o.a Vormer. 70% van de talenten krijgen nou eenmaal een terugval na hun eerste goede seizoen.
quote:
Dat je een bron nodig hebt zegt genoeg over je voetbalkennisquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bron?
Clasie is ook beter dan 70% van de talenten.
Waarom? Na een heel seizoen constant goed presteren? Het kan, maar die jongen heeft zoveel overduidelijke kwaliteiten dat ik er niet aan twijfel dat ook dat niet lang zal duren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk inschatten want ik zie Clasie te weinig spelen, hij doet het enorm goed maar een terugslag zou toch niet verrassend zijn?
Dan ben je geen Ajacied, maar een realist. Klopt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen heeft meer talent in zijn kleine teen dan Clasie in zijn hele lichaam.
Als je dat niet ziet...
Deze discussie is toch ook onzinnig? Zeker met de gegeven argumenten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:35 schreef Happel het volgende:
Ga dat lekker hier bespreken. Dit is het topic voor onzin.
Of over de validiteit van jouw argument.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je een bron nodig hebt zegt genoeg over je voetbalkennis
Ik zou het kunnen onderbouwen maar al jouw argumenten komen ook neer op 'Want dat is zo omdat ik het zeg' dus tja...quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of over de validiteit van jouw argument.
Alle voetbal analytici zullen hetzelfde beweren, maarja wie zijn dat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ben je geen Ajacied, maar een realist. Klopt.
Helemaal niet zelfs. Ik onderbouw het toch met argumenten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen onderbouwen maar al jouw argumenten komen ook neer op 'Want dat is zo omdat ik het zeg' dus tja...
My way or the high way gevalletje inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen onderbouwen maar al jouw argumenten komen ook neer op 'Want dat is zo omdat ik het zeg' dus tja...
Ja, daar was Brama de beste speler van vorig jaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs. Ik onderbouw het toch met argumenten?
Als je het persé op de statistieken wil gooien: VI-klassement --> nuff said
De kranten stonder er bol van idd. Iedereen laaiend enthousiast over nieuw Europees toptalent Eriksen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alle voetbal analytici zullen hetzelfde beweren, maarja wie zijn dat.
En een Eriksen die met Denenmarken Engeland en Portugal weg speelt enzo, achja wat zijn dat voor prestaties.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen heeft meer talent in zijn kleine teen dan Clasie in zijn hele lichaam.
Als je dat niet ziet...
Het is één van de indicaties van de kwaliteiten van een speler. Geeft wel weer of je constant bent en dat is eigenlijk het grootste argument tot nog toe: Clasie speelt al een heel seizoen geweldig en Anita nog maar 3 wedstrijden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, daar was Brama de beste speler van vorig jaar.
Met Anita als rechtsback, linksback, rechtermiddenvelder, linkermiddenvelder en CVM. Zijn veelzijdigheid alleen is al talentvoller dan Mr Someting.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs. Ik onderbouw het toch met argumenten?
Als je het persé op de statistieken wil gooien: VI-klassement --> nuff said
Omdat LB, wat al tig keer is genoemd maar jij negeert.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is één van de indicaties van de kwaliteiten van een speler. Geeft wel weer of je constant bent en dat is eigenlijk het grootste argument tot nog toe: Clasie speelt al een heel seizoen geweldig en Anita nog maar 3 wedstrijden.
Gevalletje Emanuelson. Te veelzijdig om op 1 positie top te zijn. Gaat alleen maar tegen je werken als speler.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Anita als rechtsback, linksback, rechtermiddenvelder, linkermiddenvelder en CVM. Zijn veelzijdigheid alleen is al talentvoller dan Mr Someting.
Of een gebrek aan concrete kwaliteiten. Ik zou het daar eerder op willen houden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Anita als rechtsback, linksback, rechtermiddenvelder, linkermiddenvelder en CVM. Zijn veelzijdigheid alleen is al talentvoller dan Mr Someting.
Als controleur is Anita gewoon top.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Gevalletje Emanuelson. Te veelzijdig om op 1 positie top te zijn. Gaat alleen maar tegen je werken als speler.
Precies, en WAAROM oh waarom zet een trainer zo'n wereldspelert dan op LB? Precies, omdat hij ook geen enkel vertrouwen had in de kwaliteiten van Anita als middenvelder.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat LB, wat al tig keer is genoemd maar jij negeert.
Jij kan handjes schudden met de_kromme over Toornstra.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wordt al jaren gevolgd door Europese topclubs, maarja die zien t verkeerd.
Omdat toentertijd onder Jol Enoh de voorkeur kreeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies, en WAAROM oh waarom zet een trainer zo'n wereldspelert dan op LB? Precies, omdat hij ook geen enkel vertrouwen had in de kwaliteiten van Anita als middenvelder.
Emanuelson is inderdaad misbruikt en verziekt bij Ajax voor Anita is het nog niet te laat door zijn felheid en betere concentratie maar ik houd ermee op. Kapiteintje kan toch niet verder komen danquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Gevalletje Emanuelson. Te veelzijdig om op 1 positie top te zijn. Gaat alleen maar tegen je werken als speler.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn in elk geval geen drogredenen. Ik zeg enkel dat Clasie een betere voetballer is om die en die redenen die gewoon feitelijk juist zijn. Kijk alleen al naar het VI klassement dat mijn mening onderbouwd en gebaseerd is op FEITELIJKE waarneming.
Nee? Omdat er geen andere vervanger was en Blind slecht was.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies, en WAAROM oh waarom zet een trainer zo'n wereldspelert dan op LB? Precies, omdat hij ook geen enkel vertrouwen had in de kwaliteiten van Anita als middenvelder.
Dude. Seriously...ik zat hier echt te proesten toen ik dit las. En dat gebeurt me niet zo heel vaak eigenlijk.quote:
Vind het toch apart dat twee trainers hem daar dan niet standaard neer zetten, zagen ze het allebei verkeerd?quote:
Kutspeler.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij kan handjes schudden met de_kromme over Toornstra.
Dit. Of zoals opperbaas eight schreef:quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat dus die Anita bakt er al jaren niets van en is nu even in vorm.,
terwijl Clasie veel meer constant is en ook altijd goed presteerd.,
oke hij kan straks ook nog wel een mindere periode krijgen maar dan nog
het standaard niveau van Classie is gewoon veel hoger.
quote:Behalve dat de topvorm van Anita gelijk staat aan de ondergrens van Clasie.
En Frenk dan? Die heeft Anita altijd in de basis als CVM laten starten? En Bert van Marwijk? Zag ook een geweldige CVM in 'm maar stelde 'm puntje bij paaltje toch LB op of liever helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef J2T het volgende:
[..]
Omdat toentertijd onder Jol Enoh de voorkeur kreeg.
Ja...wat is er mis met wat ik daar zeg? Ik baseer me toch op feiten en niet op onderbuik gevoel?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Emanuelson is inderdaad misbruikt en verziekt bij Ajax voor Anita is het nog niet te laat door zijn felheid en betere concentratie maar ik houd ermee op. Kapiteintje kan toch niet verder komen dan
[..]
Onder Frankie speelde Anita vorig seizoen het grootste gedeelte van het seizoen als controleur. En Bertje zet zelfs Schaars als LB dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Frenk dan? Die heeft Anita altijd in de basis als CVM laten starten? En Bert van Marwijk? Zag ook een geweldige CVM in 'm maar stelde 'm puntje bij paaltje toch LB op of liever helemaal niet.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Frenk dan? Die heeft Anita altijd in de basis als CVM laten starten? En Bert van Marwijk? Zag ook een geweldige CVM in 'm maar stelde 'm puntje bij paaltje toch LB op of liever helemaal niet.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee? Omdat er geen andere vervanger was en Blind slecht was.
Exact. Of je dwingt het af omdat je goed genoeg bent, of je dwingt het niet af omdat je trainer je niet goed genoeg vindt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
Daar moet ik het mee eens zijn met Kapitein, als je voor elke positie misbruikt wordt dan ben je gewoon niet goed genoeg.
Als hij echt zo goed was knalden ze wel een bod neer van 30 miljoen. War die neuzen graag accepteren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wordt al jaren gevolgd door Europese topclubs, maarja die zien t verkeerd.
Ajax is kampioen geworden met Anita op CVM. Vervolgens viel Boilesen en dergelijke weg en met Enoh als backup was het voor hem de makkelijkste oplossing gewoon binnen het team te schuiven. Nu de blessures langzamerhand terugkeren was zijn eerste daad dan ook om Anita weer terug te zetten op de CVM plek en voor de restquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Emanuelson is inderdaad misbruikt en verziekt bij Ajax voor Anita is het nog niet te laat door zijn felheid en betere concentratie maar ik houd ermee op. Kapiteintje kan toch niet verder komen dan
Dat is te makkelijk gesteld, aangezien Clasie gewoon de betere voetballer is los van een gekleurde mening of niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:46 schreef J2T het volgende:
Jij kijkt naar Anita met je Feyenoord bril en ik kijk naar Clasie met mijn Ajax bril. Agree to disagree dan maar.
Volgens mij 6 van Roma. En transfers van keepers zijn altijd aanzienlijk lager dan van spelers volgens mij. Maar was te weinig ja voor Stekelenburg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als hij echt zo goed was knalden ze wel een bod neer van 30 miljoen. War die neuzen graag accepteren.
Face in. Allemaal gelul in de ruimte.
De opperjood denkt dat Verthongen goed genoeg id voor barca of real.
M.a.w.: we krijgen m niet bijgetekend dus hopen we er zo maar een hoge transfer uit te persen. Ging ook zo goed met stekelenburg.
O wacht. 4 miljoen. roma.
Jouw posts zijn altijd gebaseerd op zo'n 20% realiteit op zich wel vermakelijk. Stekelenburg is voor 8 miljoen verkocht en Anita kon dit seizoen al naar Marseille/Dortmund voor 5-8 miljoen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als hij echt zo goed was knalden ze wel een bod neer van 30 miljoen. War die neuzen graag accepteren.
M.a.w.: we krijgen m niet bijgetekend dus hopen we er zo maar een hoge transfer uit te persen. Ging ook zo goed met stekelenburg.
Steek had nog een contract tot 2012. Als je voor een keeper die nog maar 1 jaar onder contract staat 8 miljoen krijgt doe je het gewoon goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En toen mocht hij weer op de bank plaats nemen voor schopmajoor Enoh. Zo was het toch? Zo overtuigd was Frenk van z'n kwaliteiten idd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:47 schreef J2T het volgende:
[..]
Onder Frankie speelde Anita vorig seizoen het grootste gedeelte van het seizoen als controleur. En Bertje zet zelfs Schaars als LB dus.
neequote:Op dinsdag 3 april 2012 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk gesteld, aangezien Clasie gewoon de betere voetballer is los van een gekleurde mening of niet.
Als Anita zo goed is als jij beweert zet Frank 'm niet op linksback. Trust me.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax is kampioen geworden met Anita op CVM. Vervolgens viel Boilesen en dergelijke weg en met Enoh als backup was het voor hem de makkelijkste oplossing gewoon binnen het team te schuiven. Nu de blessures langzamerhand terugkeren was zijn eerste daad dan ook om Anita weer terug te zetten op de CVM plek en voor de rest
[..]
Nee? Boilessen werd geblesseerd, Blind bakte er niks van. Anita naar LB, Enoh naar VM.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En toen mocht hij weer op de bank plaats nemen voor schopmajoor Enoh. Zo was het toch? Zo overtuigd was Frenk van z'n kwaliteiten idd.
Is gewoonweg niet waar maar blijf het volhouden en posts negeren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En toen mocht hij weer op de bank plaats nemen voor schopmajoor Enoh. Zo was het toch? Zo overtuigd was Frenk van z'n kwaliteiten idd.
Ok als jij dat logica vind mag je dat vindenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Anita zo goed is als jij beweert zet Frank 'm niet op linksback. Trust me.
Hij had geen betere optie voor linksback.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Anita zo goed is als jij beweert zet Frank 'm niet op linksback. Trust me.
VI klassement?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Argumenten? In tegenstelling tot jou heb ik die wel gegeven namelijk.
En dus is Anita een betere speler?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee? Boilessen werd geblesseerd, Blind bakte er niks van. Anita naar LB, Enoh naar VM.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk gesteld, aangezien Clasie gewoon de betere voetballer is los van een gekleurde mening of niet.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Argumenten? In tegenstelling tot jou heb ik die wel gegeven namelijk.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee? Boilessen werd geblesseerd, Blind bakte er niks van. Anita naar LB, Enoh naar VM.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee? Omdat er geen andere vervanger was en Blind slecht was.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat LB, wat al tig keer is genoemd maar jij negeert.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef J2T het volgende:
Janssen-----Anita----------Eriksen
Beste middenveld van NL.
Ja joh quote gewoon iemand die jouw mening deelt en negeer de reacties op je eigen onzin post. Ik ben er klaar mee dit is toch een discussie zonder einde.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]dus proberen ze t maar op een akkoordje te gooien.
Ajax werd twee keer 90 minuten kapotgespeeld door Clasie. Erikson wist niet meer waar hij t moest zoeken.
Verthongen stond te janken om de wavende Guidetti die hem opvrat.
Komop zeg. Verthongen naar de Spaanse twee topclubsop basis van wat, zijn gesmolten kankerhoofd (nog lelijker dan puyol)
Erikson beter dan Clasie
Anita beter dan Clasie^9999999999999999
Ja Feyenoord wordt kampioen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Heb je nog meer goede moppen kerel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |