Een beginnersfout die hij twee keer maakt? Knap.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig is de Boer daar achtergekomen. Beginnersfout.
Quotes aubquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:45 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Laat ze lekker. Voor 1/2 jaar terug waren ze ook helemaal weg van Enoh. Dat zou de nieuwe Essien zijn. Mijn god
Anita heeft de afgelopen 3 seizoen bijna alles gespeeldquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HET IS EEN DOM DRAVERTJE. Mijn god zeg. Met de kwaliteiten die jij hem toedicht had hij NOOIT maar dan ook NOOIT op de bank terechtgekomen bij Ajax.
Wat doet Clasie? Komt op z'n 18e binnen van motherfucking Excelsior en staat vanaf wedstrijd 3 in de basis en heeft mits fit werkelijk alles gespeeld en niet onverdienstelijk ook!
1 keerquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beginnersfout die hij twee keer maakt? Knap.
Volgens mij was zelfs Chase_Utley hier in die periode de grootste fanboy. Dat ging toen op een zelfde manier inderdaad.quote:
Echt he. Die Anita mag de schoenen nog niet poetsen van Clasie. Prima, Anita zal het best verdienstelijk doen, maar dit doet hij nog maar 3 wedstrijden ofzo en puur op inzet. Het inzicht en de pass-techniek van Clasie zal hij nooit krijgen en daarmee is het gewoon een mindere voetballer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beginnersfout die hij twee keer maakt? Knap.
Hij wilde hem al eerder daar neer zetten maar toen raakte Boilesen ook nog eens geblesseerdquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1 keer![]()
Hij heeft hem er een tijdje uitgehaald, toen hij zag dat het niet liep kwam hij er weer in. sindsdien spelen we weer om het kampioenschap.
Trouwens gefeliciteerd met jullie overwinning op Ajaxquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was zelfs Chase_Utley hier in die periode de grootste fanboy. Dat ging toen op een zelfde manier inderdaad.
Vorig seizoen toch ook al. Althans, dat wordt steeds geroepen. Anita is nu ook opeens met terugwerkende kracht de man die Ajax vorig jaar kampioen heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1 keer![]()
Hij heeft hem er een tijdje uitgehaald, toen hij zag dat het niet liep kwam hij er weer in. sindsdien spelen we weer om het kampioenschap.
Denken dat mensen op iemand zonder UI ingaan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:47 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Trouwens gefeliciteerd met jullie overwinning op Ajax
Klopt. Soms moet het gewoon. Enoh op LB kun je ook niet doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hij wilde hem al eerder daar neer zetten maar toen raakte Boilesen ook nog eens geblesseerd
Ja, nog bedankt. Sportief van je.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:47 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Trouwens gefeliciteerd met jullie overwinning op Ajax
idd ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig seizoen toch ook al. Althans, dat wordt steeds geroepen. Anita is nu ook opeens met terugwerkende kracht de man die Ajax vorig jaar kampioen heeft gemaakt.
Neequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig seizoen toch ook al. Althans, dat wordt steeds geroepen. Anita is nu ook opeens met terugwerkende kracht de man die Ajax vorig jaar kampioen heeft gemaakt.
Busquets is ook de meest ondergewaardeerde speler van Barcelona, maar zonder hem veel minder balbezit en snelheid in de aanval.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
idd ja.Hoe opportunistisch kun je redeneren zeg. Anita is wel de laatste die genoemd wordt in allerlei beschouwingen over de kwaliteiten van Ajax.
De laatste tijd geen Eredivisie Live gekeken?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
idd ja.Hoe opportunistisch kun je redeneren zeg. Anita is wel de laatste die genoemd wordt in allerlei beschouwingen over de kwaliteiten van Ajax.
Opportunisme.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee![]()
Jol had hem op LB. Frank zette hem direct neer als CVM.
Toen Janssen aangekocht, ging niet best.. veel blessures daarna, dus Anita verplicht op LB.
Nu staat Anita weer op CVM en het loop weer
Omdat Busquets ook de minste speler van Barcelona is. En hoe kun je dat tweede nu met droge ogen zeggen man.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Busquets is ook de meest ondergewaardeerde speler van Barcelona, maar zonder hem veel minder balbezit en snelheid in de aanval.
Jawel, maar is me niet opgevallen. Maar speelde idd 3 aardige wedstrijden. De overige 35 hebben we 'm dit seizoen nog niet gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De laatste tijd geen Eredivisie Live gekeken?
Lieten ze zien waarom het weer liep bij Ajax, lieten ze het spel van Anita zien
In samenvattingen komt hij niet voor nee
Na Messi, Xavi, Iniesta is Busquets de belangrijkste speler manquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat Busquets ook de minste speler van Barcelona is. En hoe kun je dat tweede nu met droge ogen zeggen man.
Misschien omdat hij LB stond?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, maar is me niet opgevallen. Maar speelde idd 3 aardige wedstrijden. De overige 35 hebben we 'm dit seizoen nog niet gezien.
Busquets is all round de beste middenvelder van Barcelona. Zijn 1x raken en inzicht zijn ongeėvenaardquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat Busquets ook de minste speler van Barcelona is. En hoe kun je dat tweede nu met droge ogen zeggen man.
Weet je hoe ze een argument zoals jij hier nu construeert noemen: een drogreden, en wel een 'Post hoc ergo propter hoc'. Zoek het maar op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee![]()
Jol had hem op LB. Frank zette hem direct neer als CVM.
Toen Janssen aangekocht, ging niet best.. veel blessures daarna, dus Anita verplicht op LB.
Nu staat Anita weer op CVM en het loop weer
Klopt, geen enkele trainer gaat dat dan ook in zijn hoofd halen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien omdat hij LB stond?![]()
Zet Clasie eens op LB, zien wat er dan gebeurt... Toch niet, moet je niet doen, valt Feyenoord om.
Ga toch weg vriend.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Na Messi, Xavi, Iniesta is Busquets de belangrijkste speler man
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je hoe ze een argument zoals jij hier nu construeert noemen: een drogreden, en wel een 'Post hoc ergo propter hoc'. Zoek het maar op.
Er wordt een oorzakelijk verband gesuggereerd dat er in werkelijkheid niet hoeft te zijn. Feit B treedt op na feit A en feit B wordt daarom gepresenteerd als gevolg van feit A.
"De patiėnt genas enkele dagen nadat hij middel X kreeg, dus dit middel heeft hem genezen."
LOL?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Busquets is ook de meest ondergewaardeerde speler van Barcelona, maar zonder hem veel minder balbezit en snelheid in de aanval.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:53 schreef gniffie het volgende:
[..]
Busquets is all round de beste middenvelder van Barcelona. Zijn 1x raken en inzicht zijn ongeėvenaard
Hele discussie hier is erg hoogstaand...quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat jij wil.de argumenten die jij hier neerlegt zijn geweldig.
Het zijn in elk geval geen drogredenen. Ik zeg enkel dat Clasie een betere voetballer is om die en die redenen die gewoon feitelijk juist zijn. Kijk alleen al naar het VI klassement dat mijn mening onderbouwd en gebaseerd is op FEITELIJKE waarneming.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat jij wil.de argumenten die jij hier neerlegt zijn geweldig.
Achja, laat ook maar. Dit geeft aan dat je het gewoon niet ziet. Kun je gewoon niks aan doenquote:
Eigenlijk niet, want bij de discussie Clasie v.s. Strootman had ik nog argumenten kunnen bedenken waarom Strootman beter is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Hele discussie hier is erg hoogstaand...
Weet het niet zeker hoor, maar krijg zo langzamerhand het vermoeden dat er een verband bestaat tussen de scheidslijn Anita/Clasie en Ajax/Feyenoord.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Zo kan ik je van Jhonny van de Burgerking ook zelfs wel een geweldig filmpje laten zien.
Waarom? Zeggen dat Busquets de belangrijkste middenvelder bij Barca is getuigt van meer inzicht?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:59 schreef gniffie het volgende:
[..], kijk 1 wedstrijd van Busquets en je ziet zijn meerwaarde.
Jij bent niet serieus te nemen
Ah als Eight als Feyenoordfan dat zegt moet het inderdaad wel zo zijn. Ik ben overtuigd!quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
Deze wil ik graag even quoten uit de SC:
[..]
Hulde aan eight. Had het niet beter kunnen verwoorden.
We spreken elkaar wel over 3/4 jaar als Eriksen bij Manchester United/Barcelona zit en Clasie bij Fullham.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Presenteer ik het als een argument dan? Geeft perfect de verhoudingen weer tussen Clasie en Anita.
Ja die heeft dat al bewezen. Gelijk enkeltje naar het EK.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:05 schreef Guidetti het volgende:
Ik zweer toch echt dat ik het al een keer gepost had. Dan nog maar een keer...
Christian "hype" Eriksen. Die gast is inmiddels al ff 20 en de net 17 geworden Tonny is nu al de baas over hem.
Wat is de marktwaarde van Tonny?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:05 schreef Guidetti het volgende:
Ik zweer toch echt dat ik het al een keer gepost had. Dan nog maar een keer...
Christian "hype" Eriksen. Die gast is inmiddels al ff 20 en de net 17 geworden Tonny is nu al de baas over hem.
Retourtje graag. Daarna moet hij Feyenoord kampioen maken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja die heeft dat al bewezen. Gelijk enkeltje naar het EK.
Leuk dat je ook sarcastisch bent!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Retourtje graag. Daarna moet hij Feyenoord kampioen maken.
Ik vind juist dat hij zijn team niet op sleeptouw neemt in de mindere periode die PSV door maakt. Is op zich niet erg want hij is nog jong, het tekent alleen het gebrek aan natuurlijke leiders bij PSV.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Strootman, geweldige ontwikkeling maakt hij door in slechts 1 jaar. Ik vind het vooral knap hoe hij het team opsleep touw neemt in mindere periodes een eigenschap die toch schaars is bij spelers met een explosieve ontwikkeling.
Klopt! Alleen mensen die zeggen dat Clasie de beste van de drie is hebben geen oogkleppen op in deze discussie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:30 schreef S0nic het volgende:
Geweldig dit![]()
Alle Feyenoorders -> Clasie
Alle Ajacieden -> Anita
Alle PSV'ers -> Strootman.
Je weet toch al van te voren dat dit een troll discussie wordt![]()
Hoogstens paar realistische users hier die geen oogkleppen ophebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |