Niet alleen dat, maar hij is gister ook misschien wel 100 keer gemaakt door diverse users.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
is het woordgrapje zo slecht kapiteintje?
Gast, je bent een paar dagen weggeweest toch? Geen weken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer gister was ik er niet.. altijd leuk als je een paar weken niet op fok! bent de verstandhouding tussen users is vaak weer totaal veranderd.
Ja, idd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee niet nu maar in het verleden wel.,
kom maar eens een paar maanden niet op fok! en dan terug komen.,
altijd lachen... whatskebeurt .
Argumenten graag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie en Anita verschillen niet veel van kwaliteit.
Behalve dat de topvorm van Anita gelijk staat aan de ondergrens van Clasie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie en Anita verschillen niet veel van kwaliteit.
Had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef eight het volgende:
[..]
Behalve dat de topvorm van Anita gelijk staat aan de ondergrens van Clasie.
Om dan vervolgens 3 uur lang te discussiëren? Nee bedankt, ik heb een mening en ik vind Anita beter.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lees maar even terug in het topic. Ik heb genoeg argumenten waarom Clasie beter is.
Clasie zou bij Ajax niet eens op de bank zitten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef eight het volgende:
[..]
Als je je mening niet wilt of kunt onderbouwen, kom hier dan ook niet de wijsneus uithangen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Om dan vervolgens 3 uur lang te discussiëren? Nee bedankt, ik heb een mening en ik vind Anita beter.
gr
Volledig gelijk in. Die zou in de basis staan ten koste van Eriksen of Anita.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Clasie zou bij Ajax niet eens op de bank zitten.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef eight het volgende:
[..]
Jij loopt gvd zelf iemand te quoten in het andere topic zonder enige onderbouwing?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je je mening niet wilt of kunt onderbouwen, kom hier dan ook niet de wijsneus uithangen.
Clasie en Eriksen lijken ook zoveel op elkaar qua spel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volledig gelijk in. Die zou in de basis staan ten koste van Eriksen of Anita.
Verschil is dat Clasie zich al een heel seizoen aan het doorontwikkelen is. Eigenlijk met maar 1 of 2 mindere wedstrijden. Ik denk dat jullie een beetje onderschatten hoe bijzonder dat eigenlijk is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]Vind het moeilijk te vergelijken, zijn beiden goed bezig, bij Clasie moet je ook maar afwachten hoe hij zich doorontwikkelt en Anita verrast mij wel momenteel, speelt sterk
Ik heb net een uur lopen discussieren incl. argumenten waarom Clasie beter is. Die quote was gewoon een mooie uitsmijter die de verhoudingen weergeeft tussen Clasie en Anita.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij loopt gvd zelf iemand te quoten in het andere topic zonder enige onderbouwing?
Nigga, please!quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ben jij irritant de laatste tijd Kapiteintje. Op zich niks mis mee een beetje spanning is wel goed op het VBL.
En toch zou het mij niks verbazen als Clasie volgend seizoen op de bank terecht komt met de komt van o.a Vormer. 70% van de talenten krijgen nou eenmaal een terugval na hun eerste goede seizoen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verschil is dat Clasie zich al een heel seizoen aan het doorontwikkelen is. Eigenlijk met maar 1 of 2 mindere wedstrijden. Ik denk dat jullie een beetje onderschatten hoe bijzonder dat eigenlijk is.
hehe hou de act maar op hoor vind ik niet erg al vergroot het je kansen op het moderatorschap niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nigga, please!Omdat ik niet dezelfde mening er op na houd?
Anita heeft telkens op LB gestaan. Hij staat een paar weken VMID en is hartstikke goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verschil is dat Clasie zich al een heel seizoen aan het doorontwikkelen is. Eigenlijk met maar 1 of 2 mindere wedstrijden. Ik denk dat jullie een beetje onderschatten hoe bijzonder dat eigenlijk is.
Idd. Belediging voor Clasie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Clasie en Eriksen lijken ook zoveel op elkaar qua spel.
Dat je überhaupt Eriksen in één zin met hem durft te noemen.
Ik kan het moeilijk inschatten want ik zie Clasie te weinig spelen, hij doet het enorm goed maar een terugslag zou toch niet verrassend zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch zou het mij niks verbazen als Clasie volgend seizoen op de bank terecht komt met de komt van o.a Vormer. 70% van de talenten krijgen nou eenmaal een terugval na hun eerste goede seizoen.
quote:
Dat je een bron nodig hebt zegt genoeg over je voetbalkennisquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bron?
Clasie is ook beter dan 70% van de talenten.
Waarom? Na een heel seizoen constant goed presteren? Het kan, maar die jongen heeft zoveel overduidelijke kwaliteiten dat ik er niet aan twijfel dat ook dat niet lang zal duren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk inschatten want ik zie Clasie te weinig spelen, hij doet het enorm goed maar een terugslag zou toch niet verrassend zijn?
Dan ben je geen Ajacied, maar een realist. Klopt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen heeft meer talent in zijn kleine teen dan Clasie in zijn hele lichaam.
Als je dat niet ziet...
Deze discussie is toch ook onzinnig? Zeker met de gegeven argumenten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:35 schreef Happel het volgende:
Ga dat lekker hier bespreken. Dit is het topic voor onzin.
Of over de validiteit van jouw argument.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je een bron nodig hebt zegt genoeg over je voetbalkennis
Ik zou het kunnen onderbouwen maar al jouw argumenten komen ook neer op 'Want dat is zo omdat ik het zeg' dus tja...quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of over de validiteit van jouw argument.
Alle voetbal analytici zullen hetzelfde beweren, maarja wie zijn dat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ben je geen Ajacied, maar een realist. Klopt.
Helemaal niet zelfs. Ik onderbouw het toch met argumenten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen onderbouwen maar al jouw argumenten komen ook neer op 'Want dat is zo omdat ik het zeg' dus tja...
My way or the high way gevalletje inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen onderbouwen maar al jouw argumenten komen ook neer op 'Want dat is zo omdat ik het zeg' dus tja...
Ja, daar was Brama de beste speler van vorig jaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs. Ik onderbouw het toch met argumenten?
Als je het persé op de statistieken wil gooien: VI-klassement --> nuff said
De kranten stonder er bol van idd. Iedereen laaiend enthousiast over nieuw Europees toptalent Eriksen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alle voetbal analytici zullen hetzelfde beweren, maarja wie zijn dat.
En een Eriksen die met Denenmarken Engeland en Portugal weg speelt enzo, achja wat zijn dat voor prestaties.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen heeft meer talent in zijn kleine teen dan Clasie in zijn hele lichaam.
Als je dat niet ziet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |