Verder was Ajax niet uit vorm toen he, nee. En ze speelde niet met een half B elftal dat ook ten koste gaan van anderen spelers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]dus proberen ze t maar op een akkoordje te gooien.
Ajax werd twee keer 90 minuten kapotgespeeld door Clasie. Erikson wist niet meer waar hij t moest zoeken.
Verthongen stond te janken om de wavende Guidetti die hem opvrat.
Komop zeg. Verthongen naar de Spaanse twee topclubsop basis van wat, zijn gesmolten kankerhoofd (nog lelijker dan puyol)
Erikson beter dan Clasie
Anita beter dan Clasie^9999999999999999
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef J2T het volgende:
Janssen-----Anita----------Eriksen
Beste middenveld van NL.
Heeft toch wel zo'n 20 wedstrijden geduurd voordat Anita het door had dan.. want elke keer als Vertonghen in de spits stond en bleef hangen was het gatenkaas achterin.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef J2T het volgende:
Ook mooi als Vertonghen naar voren schuift Anita dan zijn positie overneemt. Welke speler zie je dat nog meer doen in de Eredivisie?
Welke rest van de top?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Clasie - schone - Ahmadi als het om fictie gaat.
Anders het hele middenveld van Feyenoord. Ze zijn nu alweer vergeten dat ons middenveld ze net als de rest van de top compleet kapot speelde.
Eensch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft toch wel zo'n 20 wedstrijden geduurd voordat Anita het door had dan.. want elke keer als Vertonghen in de spits stond en bleef hangen was het gatenkaas achterin.
Is een van de weinige argumenten die op statistieken gebaseerd zijn iig.quote:
Dit is m'n 2e proest van de dag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef J2T het volgende:
Beste middenveld van NL.
Ook echt Van Hanegem en Van Marwijk noemenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is een van de weinige argumenten die op statistieken gebaseerd zijn iig.
Dus:
VI-klassement --> verschil tussen Clasie en Anita is te groot om te relativeren
Algehele opvatting van analytici en oud-spelers --> van Hanegem, van Marwijk etc. vinden Clasie geweldig.
Eigen waarneming --> zelden zo'n revelatie meegemaakt. 18 jarig gastje komt binnen van Excelsior en speelt zich in 2 wedstrijden in de basis om er nooit meer uitgehaald te worden. Dit, waar Anita met allerlei omzwervingen nu al 3 seizoenen z'n stempel niet op 't spel van Ajax kan drukken en hij pas de laatste 3 wedstrijden z'n draai vindt.
Iedereen jankt over de keepert. Niet relevant.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja joh quote gewoon iemand die jouw mening deelt en negeer de reacties op je eigen onzin post. Ik ben er klaar mee dit is toch een discussie zonder einde.
Ik zeg net: Het feit dat hij LB moest spelen zegt toch niks over zijn kwaliteiten op dit moment?quote:
Ajacieden draven door om vervolgens zelf de overtreffende trap te realiseren best knap.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iedereen jankt over de keepert. Niet relevant.
Niemand geeft toe dat verthongen er idd. Nooit zal komen te spelen.
Niemand geeft toe dat Eriksen idd. Geen tientallen miljoenenbod van de europese top heeft gehad. Tip: HIJ IS NIET GOED GENOEG.
Conclusie: joodser draven weer veel te ver door.
O, en Clasie gaat voor minimaal 20 miljoen weg.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg net als de Boer geen andere optie heeft, hij wel noodgedwongen moet kiezen voor Anita.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg net: Het feit dat hij LB moest spelen zegt toch niks over zijn kwaliteiten op dit moment?
Zelfs in zijn huidige vorm ontstijgt hij het niveau van Clasie absoluut niet hoor.
Janssen ? die tot dit weekend als miskoop werd gezien na 1 goeie wedstrijd gelijk behoord het beste middenveld van Nederland ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef J2T het volgende:
Beste middenveld van NL.
Twente. PSV ondanks verloren uitwedstrijd. Ajax. Heerenveen thuis waren we nog grillig maar speelden tegen negen man omdat ze twee vuile overtredingen moesten maken op doorgebroken spelers als gevolg van superieuriteit van ons middenveld.quote:
Eriksen binnen 3 jaar topclub ala Man United of Barca.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iedereen jankt over de keepert. Niet relevant.
Niemand geeft toe dat verthongen er idd. Nooit zal komen te spelen.
Niemand geeft toe dat Eriksen idd. Geen tientallen miljoenenbod van de europese top heeft gehad. Tip: HIJ IS NIET GOED GENOEG.
Kom jij weer aan met je PSV gehaat.. wil je een andere discussie aanvoeren ofwat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV, Zulks een subsidieclubje. Elke Ajacied, Feyenoorder... ach noem het maar op. Hopen dat PSV zo laag eindigt![]()
Ajax en Feyenoord doen het met veel pure jeugdZo hoort een club te zijn. Al dat gekoop en gekoop word ik zat. PSV denkt een kampioenschap goed te kunnen kopen met die statische Maatafs, de egoďstische Kabouter Driesley, Sloebertje Wijnaldum. Grindtegelkopke Strootman, en het neefje van Tong... Timothy Derijck. Allemaal falen ze; met als hoogtepunt onze vrolijke duimzuiger Dries. Na PSV-FEY vrolijk schallen dat het kampioenschap binnen is.. Maar later verschillende tegenslagen krijgen
.
Ieder verlies van PSV is voor mij een genot.
Leve de jeugdopleiding
Deze haat is terecht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom jij weer aan met je PSV gehaat.. wil je een andere discussie aanvoeren ofwat?
Toen telt niet toch? Dat zeggen jullie toch altijd wanneer we met die 2 onderlinge duels aankomen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Verder was Ajax niet uit vorm toen he, nee. En ze speelde niet met een half B elftal dat ook ten koste gaan van anderen spelers.
Nee hoor. Dat is veel te kort door de bocht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:55 schreef Tarado het volgende:
Laten we het hier op houden, de kampioen heeft gelijk dus dat weten we op z'n laatst 6 mei
En dan 5 jaar later zit Eriksen nog altijd op de bank en Clasie speelt elke week bij Liverpool of weet ik wat misschien wat hoger.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen binnen 3 jaar topclub ala Man United of Barca.
Clasie binnen 3 jaar Fullham of HSV.
Of zo iets dergelijks, wedden?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen telt niet toch? Dat zeggen jullie toch altijd wanneer we met die 2 onderlinge duels aankomen?
Ja wat dan? Dan stonden we nog veel lager.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Stel je eens voor als PSV al die duimzuigers niet had gehaald en alleen maar jeugd inzette voor die posities
How the fuck is that a troll? Zijn gewoon 2 autoriteiten op voetbalgebied die Clasie een geweldige toekomst toedichten en er nu al van onder de indruk zeggen te zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook echt Van Hanegem en Van Marwijk noemenJe moet wel aan het trollen zijn. Overigens is Clasie geen 18 hoor.
Eriksen is geen dom jochie. Hij gaat alleen naar een topclub als hij ook werkelijk speelt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan 5 jaar later zit Eriksen nog altijd op de bank en Clasie speelt elke week bij Liverpool of weet ik wat misschien wat hoger.
Altijd maar meteen naar ManU of Barca, dat is dat je eigen team zijn zakken vult, dat hoeft niet goed te zijn voor de carriere van die jongen.
quote:Ajacied Christian Eriksen wuift de interesse van Manchester United voorlopig weg. De middenvelder laat weten het goed naar zijn zin te hebben in Amsterdam en daarom voorlopig niet te willen vertrekken.
Ambities heeft de Deen wel. "Natuurlijk droom ik op een bepaald moment over het spelen voor een grote club, maar niet nu. Ik droom nu alleen maar over spelen voor Ajax. Ik ben erg blij om voor Ajax te spelen", zo zei de spelbepaler tegenover het Deense Ekstra Bladet. Eriksen is wel blij met de complimenten van Manchester United-trainer Sir Alex Ferguson. "Ik moet wennen aan de aandacht van Ferguson. Het is geweldig en een enorme eer dat hij positief over mij is. Hij is een van de grootste managers."
Na afloop van het Europa League-duel tussen Ajax en Manchester United liet Ferguson zich opnieuw lovend uit over de smaakmaker van de Amsterdammers. Volgens de Schotse oefenmeester had Eriksen een goede indruk achtergelaten.
Idd. Van Marijk is MAAR de bondscoach. Die wk finalist werd...quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook echt Van Hanegem en Van Marwijk noemenJe moet wel aan het trollen zijn. Overigens is Clasie geen 18 hoor.
quotefaal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef Tyron het volgende:
[quote]jacied Christian Eriksen wuift de interesse van Manchester United voorlopig weg. De middenvelder laat weten het goed naar zijn zin te hebben in Amsterdam en daarom voorlopig niet te willen vertrekken.
Ambities heeft de Deen wel. "Natuurlijk droom ik op een bepaald moment over het spelen voor een grote club, maar niet nu. Ik droom nu alleen maar over spelen voor Ajax. Ik ben erg blij om voor Ajax te spelen", zo zei de spelbepaler tegenover het Deense Ekstra Bladet. Eriksen is wel blij met de complimenten van Manchester United-trainer Sir Alex Ferguson. "Ik moet wennen aan de aandacht van Ferguson. Het is geweldig en een enorme eer dat hij positief over mij is. Hij is een van de grootste managers."
Na afloop van het Europa League-duel tussen Ajax en Manchester United liet Ferguson zich opnieuw lovend uit over de smaakmaker van de Amsterdammers. Volgens de Schotse oefenmeester had Eriksen een goede indruk achtergelaten.
/quote]
En hoe is dat relevant voor de voetbalkwalitatieve verhouding Anita v.s. Clasie dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zeg net als de Boer geen andere optie heeft, hij wel noodgedwongen moet kiezen voor Anita.
De jeugd krijgt toch nooit de kans.. lekker over de hill oud spelers terug halen met veel te duur contract om jeugd en 'talent' in de weg te zitten. Zo gaat dat.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Janssen ? die tot dit weekend als miskoop werd gezien na 1 goeie wedstrijd gelijk behoord het beste middenveld van Nederland ?
Eriksen ? volgens mij als je overschatting opzoekt in het woordenboek vind je zijn foto.
prima speler trouwens verder niets mis mee de beste ? nee echt niet maar bij Ajax denken ze echt dat die kerel zo mee kan met real, man u.
en Anita.. prutser die nu even een goeie periode doormaakt om vervolgens weer te gaan klooien let maar op.. loopt op zijn tenen die jongen trekt hij nooit een heel seizoen door.
Als je de strekking van mijn post echt niet snapte trek ik al je studies en diploma's nog meer in twijfel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Idd. Van Marijk is MAAR de bondscoach. Die wk finalist werd...
Laatste NL Europese prijs pakte....
Nee die heeft niets te zeggen.
Wat zeg je? De Kromme? Winnaar van de eerste EC-1 en wereldbeker ooit in NL.? Trainer die Fey bracht naar landskampioen en kwartfinale EC1?
Beste man van t WK '74, beter dan jullie verafgode opperneus Cruijff?
Voor domme mensen is geen plek in de slowvhat dus wat doe je hier nog.
Nee, maar Ferguson is lovend in datzelfde artikel over Eriksen. Dat geloof ik wel. Maar die heeft natuurlijk geen voetbal verstand en zit met zijn hoofd bij Clasie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Top clubs willen 18 miljoen neer leggen (dacht ManU) voor Strootman, geloof jij dat ook?
Jij bent ook lekker bezig, Van Hanegem was een topper maar beter dan Cruijff in 74, dacht het nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Idd. Van Marijk is MAAR de bondscoach. Die wk finalist werd...
Laatste NL Europese prijs pakte....
Nee die heeft niets te zeggen.
Wat zeg je? De Kromme? Winnaar van de eerste EC-1 en wereldbeker ooit in NL.? Trainer die Fey bracht naar landskampioen en kwartfinale EC1?
Beste man van t WK '74, beter dan jullie verafgode opperneus Cruijff?
Voor domme mensen is geen plek in de slowvhat dus wat doe je hier nog.
Hij heeft nog geen diploma's hij volgt nu 5 studies.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je de strekking van mijn post echt niet snapte trek ik al je studies en diploma's nog meer in twijfel.
Ik vermaak me anders primaquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:03 schreef Happel het volgende:
Vermoeiende shit hier. Flikker eens op naar dat andere topic.
TT change misschien.. anders gaat dat niet gebeuren denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:03 schreef Happel het volgende:
Vermoeiende shit hier. Flikker eens op naar dat andere topic.
Zoveel waarheid. Los daarvan:quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan 5 jaar later zit Eriksen nog altijd op de bank en Clasie speelt elke week bij Liverpool of weet ik wat misschien wat hoger.
Altijd maar meteen naar ManU of Barca, dat is dat je eigen team zijn zakken vult, dat hoeft niet goed te zijn voor de carriere van die jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |