Ik heb niks gezegd over WK 74, leer zelf eens lezen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Salaris? Als je niet kan lezen hoe kan je dan oordeel vellen over dingen als wie beter was op WK 74?
Echt.. Deze mensen. Als er Ajax staat en Eriksen gaat hun anus al soppen en kennen ze nauwelijks meer lezen.
Zelfs Ajacied422 schrijft elke 10 minuten een beter geformuleerd stuk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Kijk Someting ipv something is lachwekkend maar dit is toch een doodnormaal bericht?
O dat was tarado. Tja waarom zou je al die grote neuzen uit elkaar proberen te houden. Net Chinezen. Allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over WK 74, leer zelf eens lezen.
Maar wil je hiermee nu aantonen dat hij dom is of iets dergelijks? Want dan hergebruikt ik de 'someting' Clasie opmerking gewoon nogmaals.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs Ajacied422 schrijft elke 10 minuten een beter geformuleerd stuk.
Nog zo'n geweldig leuke inhoudelijke post van je.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O dat was tarado. Tja waarom zou je al die grote neuzen uit elkaar proberen te houden. Net Chinezen. Allemaal hetzelfde.
Partypeeps for live.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wat flauw, laat die jongen lekker een websitetje hebben.. zo zag vroeger iedereen zijn Cu2 pagina ook uit + vragenlijstje
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax A1 speelt de laatste jaren Feyenoord weg hoor.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem..quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Want jij schrijft zulke geweldige stukken diepgaande literatuurquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wil je hiermee nu aantonen dat hij dom is of iets dergelijks? Want dan hergebruikt ik de 'someting' Clasie opmerking gewoon nogmaals.
[..]
Nog zo'n geweldig leuke inhoudelijke post van je.
Nigga please!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar feiten over Van Hanegem wat betreft 74, is echt voor het eerst dat ik het hoor, dat hij één van de beteren was, absoluut, maar de beste, absoluut nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O dat was tarado. Tja waarom zou je al die grote neuzen uit elkaar proberen te houden. Net Chinezen. Allemaal hetzelfde.
Nee maar daar doe ik dan ook geen poging toe. Jij koketteert er zelfs mee en komt erop klaar als een Ajacied op Eriksen (Ik probeer het begrijpelijk voor je te omschrijven)quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want jij schrijft zulke geweldige stukken diepgaande literatuur
Moet idd confronterend voor je zijn dat je procentuele aandeel in dit topic van 33% naar 0,8% gekelderd is.quote:
Doe eens Google. Zit op iPad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar feiten over Van Hanegem wat betreft 74, is echt voor het eerst dat ik het hoor, dat hij één van de beteren was, absoluut, maar de beste, absoluut niet
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef Happel het volgende:
Pffff. Volgend topic maar wat tieten posten...
Nee. Ik heb een nephuil gehoord bij Mijn Leven In Puin.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet idd confronterend voor je zijn dat je procentuele aandeel in dit topic van 33% naar 0,8% gekelderd is.
Neem ook gelijk de logicameter mee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
Helaas moet ik even weg van deze geweldige discussies..even meds halen voor me zieke moedertje.
wtf is een nephuil?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een nephuil gehoord bij Mijn Leven In Puin.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef Happel het volgende:
Pffff. Volgend topic maar wat tieten posten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |