wij hebben jonge grasparkietjes, maar deze zijn nog schattigerquote:
Twee extra handen nodig?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:14 schreef Sinosappel het volgende:
Daaayyyum, die koe uit de OP zou ik wel graag willen melken
milkswappingquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doe je mee?
Doen we wel aan een btje milkswapping oke?
Eerst eruit zuigen en dan swappen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doe je mee?
Doen we wel aan een btje milkswapping oke?
mag ik mee swappen ?quote:
TS is ook vast iemand die dit soort leuzen op facebook postquote:
Totdat het zelf het pakje weer dichtdoet omdat het tocht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef Silentalarm het volgende:
Hoe lang kan je een pakje ham bewaren als je hem open hebt gemaakt?
Walgelijk!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
TS is ook vast iemand die dit soort leuzen op facebook post
Niet haten op meisjes alleen omdat ze op je ex lijkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk!!
En dan alle Lisette's, Milou's en Eefjes die daar lekker op doorgaan
niet eensquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
TS is ook vast iemand die dit soort leuzen op facebook post
Pleun mocht niet meedoen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk!!
En dan alle Lisette's, Milou's en Eefjes die daar lekker op doorgaan
sorry laat me soms wat gaan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet haten op meisjes alleen omdat ze op je ex lijken
Whahahhahahahahahhahaha *proest*quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Totdat het zelf het pakje weer dichtdoet omdat het tocht.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Totdat het zelf het pakje weer dichtdoet omdat het tocht.
johquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Silentalarm het volgende:
Itunes is echt een sloom kut programma.
Wrom gebruik je het dan? Enige wat ik kan bedenken is om muziek te kopen en dat doe je toch beter via 7digital. Heb je tenminste ook niet dat achterlijke m4a formaat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Silentalarm het volgende:
Itunes is echt een sloom kut programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heet jij poes?quote:
Ik zal jou eens aansprekenquote:
Ik ben hier niet om lief te doen.quote:
okiquote:
quote:
Met haar gedachten is dat ook niet raar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
BigDick
Koosnaampje wat W_F heeft bedacht
quote:
Ohquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
BigDick
Wie is W_F ook alweer?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
BigDick
Oh dat oversekste mensquote:
Zit Bobby in The Industry?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
BigDick
fallus georienteerd noem ik het maar.quote:
popje toch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en koosnaampjesinfantiel en achterlijk.
Incoming White_Flower in 3..2..1..quote:
popjequote:
hahahahaquote:
hooiquote:
quote:
ALA AKBARquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
popjeals dat koosnaampje op je naam is gebasseerd ALA maar gewoon iets als lief maiskolfje ofso is echt
Jij bent mijn witte bloempjequote:
quote:
quote:
Dat vraag ik mezelf ook af ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wrom gebruik je het dan? Enige wat ik kan bedenken is om muziek te kopen en dat doe je toch beter via 7digital. Heb je tenminste ook niet dat achterlijke m4a formaat.
zet het er dan opquote:
Ik ben meestal wel lief toch?quote:
dat is sowieso waarquote:
quote:
Is dat niet illegaal dan? Omdat je dan muziek verspreidt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook nog he. Hm misschien moet ik dat dan maar gaan doen.
Neequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
De volgende TS moet even dat Neuk0n uit de TT halen btw
Volgens mij verspreid je het dan niet, want als het goed is luister je dan vanaf je computer en niet vanaf de spotify servers zeg maar?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Is dat niet illegaal dan? Omdat je dan muziek verspreidt?
Wat nee?quote:
is toch gezellig?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
De volgende TS moet mag even dat Neuk0n uit de TT halen btw
Neh.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
waarom dat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
Vind je het te schunnig?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
Idd, ik vind het wel kunstzinnigquote:
ah soort van cloud idee zeg maar .. me nooit echt verdiept in dat Spotify. Vind alles wel via usenetquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Volgens mij verspreid je het dan niet, want als het goed is luister je dan vanaf je computer en niet vanaf de spotify servers zeg maar?
Frustimaagdjequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
Oh er kan wel wat anders in toch? zei alleen dat neuk0n eruit.
En het was een voorstel.
Ja, dus?quote:
Nee.quote:
zeer gayquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:05 schreef Dqod het volgende:
Liefde bedrijv0n sc
Anyway, thee en beschuitjes met suiker en kaneel.. Bluh
ja maarquote:
Het vinden is meestal ook niet het probleem. Maar Spotify is opzich wel makkelijk als je wat meer main stream muziek luistert. Wat onbekendere dingen moet je dan evengoed nog via usenet ofzoiets binnenhalen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah soort van cloud idee zeg maar .. me nooit echt verdiept in dat Spotify. Vind alles wel via usenet
Of door Cher-, die wil er toch haar professie van maken of iig zoveel mogelijk ervaring opdoen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij moet ontbloemd worden door W_F
Ontbloemd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij moet ontbloemd worden door W_F
quote:
quote:
Ik vind dat jij je moet aanbiedenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of door Cher-, die wil er toch haar professie van maken of iig zoveel mogelijk ervaring opdoen.
DuivelTJEquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:05 schreef Dqod het volgende:
Liefde bedrijv0n sc
Anyway, thee en beschuitjes met suiker en kaneel.. Bluh
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:07 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga later een tosti restaurant beginnen. Ik ben echt trots op mijn creaties.
Je weet toch dat Sinos een vent is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ontbloemd?en hoezo draag jij allemaal fokkers aan om met mij seks te hebben?
Als je mij zo graag wilt helpen bied je zelf dan aan, sloerie.
Als je toch bezig bent...quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hij is net op, maar als je even wacht maak ik er nog een.
Hm, mjaaa... hm. Iets houdt me tegen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind dat jij je moet aanbieden
Ze moet het leren op een ouwe fiets
Boeiend, zijn tieten zijn lekker dus wat maakt het uitquote:
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hij is net op, maar als je even wacht maak ik er nog een.
quote:
Ik heb daar nog steeds geen bewijs van gezienquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boeiend, zijn tieten zijn lekker dus wat maakt het uit
je bent zelf kunstzinnigquote:
De kinderachtigheid?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hm, mjaaa... hm. Iets houdt me tegen.
quote:
Steeds maar weer over die tieten van Sinos, steeds maar weer die confrontatie dat ik dat gemist heb.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat waardeer ikquote:
Je kunt haar niet handelenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hm, mjaaa... hm. Iets houdt me tegen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb daar nog steeds geen bewijs van gezien
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Steeds maar weer over die tieten van Sinos, steeds maar weer die confrontatie dat ik dat gemist heb.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Dat zou het kunnen zijn.quote:
Dat zou het ook kunnen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je mag jezelf ook af en toe kietelenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:11 schreef remi1986 het volgende:
Kan iemand mij kietelen? ik wil ook lachen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
quote:
Ja nee niks ervanquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zal je zien dat deze net gaat mislukken
Als Cher echt een vrouw was en net zo arrogant irl is als hier zou ik denk ik best haar willen rocken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zou het kunnen zijn.
[..]
Dat zou het ook kunnen zijn.
Denk dat mijn collega's raar opkijkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je mag jezelf ook af en toe kietelen
Alsof jij kans zou maken bij Cherquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als Cher echt een vrouw was en net zo arrogant irl is als hier zou ik denk ik best haar willen rocken.
en dan dumpen
Bitch.quote:
Zei ik ook niet, stel dat...het is hypothetisch.quote:
OHhh snapquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom 2NutZ niet en wel willekeurige neukertjes om ervaring op te doen?
Harde woordenquote:
Jaquote:
Nee, over beschuitjes met kaneel en suiker en thee erbijquote:
Allyquote:
Achja volgens Sinos kan ik niemand krijgenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom 2NutZ niet en wel willekeurige neukertjes om ervaring op te doen?
Zei jij niet dat je over Fok! had gedroomd vannacht?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
Zei ik ook niet, stel dat...het is hypothetisch.
Oh en ze zei dat ze me wou
Wat is er loos?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:17 schreef Allure_ het volgende:
Oke, I need help. Wie is hier een beetje computernerd?
klein beetjequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:17 schreef Allure_ het volgende:
AHAHAHAHAHA REMI HEEFT KLOMP0N XDquote:
dqod.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:17 schreef Allure_ het volgende:
Oke, I need help. Wie is hier een beetje nerd?
quote:
Helemaal mee eens, ik ga retour afzenderquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Seks, gatverdamme ik ben weg hier![]()
LEEF CELIBAAT MENSEN!
Yaaayquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:17 schreef Sinosappel het volgende:
Mmm ik voel geen lobi meer hier
Ik ben ook weg
Altijd via spytool even checken of er ergens over seks gepraat wordquote:
HAHAHAAHA REMI IS EEN KL0MP! iksdeejquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zei jij niet dat je over Fok! had gedroomd vannacht?
Jij met je spytoolquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Altijd via spytool even checken of er ergens over seks gepraat word![]()
Helemaal nietquote:
Geluktquote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik ga retour afzender
Whoooooo!! Zienquote:
Eerst zelf gemene dingen zeggen dan dan dit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:17 schreef Sinosappel het volgende:
Mmm ik voel geen lobi meer hier
Ik ben ook weg
ga even wegquote:
Ja ja, ik zag ze welquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
spreekwoordelijke klompen dan he ...
Jezus wat is met die quote functiequote:
Eigen schuldquote:
onee, dat was die andere dqod.quote:
Is dit een trap of wil je serieus iets weten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:17 schreef Allure_ het volgende:
Dqodthebandnotthedyke?quote:
Mijn computer gaat echt rete traagquote:
skldfh;slfhwe'fhiwe''fquote:
Dat dusquote:
Even virusscan, schijf vrijmaken en defragmenterenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn computer gaat echt rete traag. Maar hij laadt ook heel veel dingen niet. Op youtube niet, op google afbeeldingen bijv. niet. Ik denk dat ik bepaalde dingen niet heb geïnstalleerd ofzo.
vergeet: adiof'ghjr'qaerkl !@!@ niet.quote:
dans eens?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niks mis mee
als je niet kan dansen, moet je niet zeggen dat de muziek niet goed is
Denk gewoon een virus ofzo of een virusscanner die iets te enthousiast alles blokkeertquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn computer gaat echt rete traag. Maar hij laadt ook heel veel dingen niet. Op youtube niet, op google afbeeldingen bijv. niet. Ik denk dat ik bepaalde dingen niet heb geïnstalleerd ofzo.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk gewoon een virus ofzo of een virusscanner die iets te enthousiast alles blokkeert
Ga weg met jequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niks mis mee
als je niet kan dansen, moet je niet zeggen dat de muziek niet goed is
Ik denk dat laatste danquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk gewoon een virus ofzo of een virusscanner die iets te enthousiast alles blokkeert
je kan ff rechtsklikken op de startbalk en dan taakbeheer .. kijken of er mss een programma is dat geheugen en/of processor gebruiktquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja naja details weet ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh vertel? Ik heb ook weleens over FOK!kers gedroomd
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga weg met je![]()
Verder doe ik niet aan dansen
je liegt. laatst ging je nog voor mij dansenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga weg met je![]()
Verder doe ik niet aan dansen
HNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGquote:
Oh ik heb gewoon letterlijk hele orgies gehad met fokkers in m'n dromen manquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja naja details weet ik nietmaar ik heb voor het eerst over FOK! gedroomt, maar dat ik gewoon in topics zat te posten. En ik werd vanochtend wakker... ik later mijn history checken.. was natuurlijk niks van dat alles te vinden
zo vaag
ik word agressief van 'quote:
Stil nouquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je liegt. laatst ging je nog voor mij dansen
Ja, dat las ik al eensquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik heb gewoon letterlijk hele orgies gehad met fokkers in m'n dromen manKansloos
quote:
quote:
ik kan niet wachten tot de pauze. dus ik wacht nietquote:
Kun je de virusscanner uitzetten of anders deinstalleren? Kijken of het dan werkt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste dan. Hoe los ik dit op Bobby
. Ik weet niet eens welke virusscanner ik heb
. Ben al blij als ik mijn laptop dagelijks opgestart krijg.
"I wear the cheese, it does not wear me"quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:24 schreef Allure_ het volgende:
boter kaas eieren
boerenjongens op mn cheese niggaa alles is mn cheese nigggaa
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat las ik al eensik NOG niet. Maar ik fixeer me vanavond wel even op jouw posts
Krijg ik ook nog eens wat aktie.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
"I wear the cheese, it does not wear me"
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens welke virusscanner ik hebquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je de virusscanner uitzetten of anders deinstalleren? Kijken of het dan werkt.
Maar wellicht eerst scannen op virussen en andere zooi.
Over 6 jarige jongetjes?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Succes. Vannacht heb ik heel celibaat gedroomd.
quote:
nee over m'n drummerboiquote:
serieus?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:26 schreef Silentalarm het volgende:
Hihi ik moet draaien op best een groot festival.
doeiidoeii duiveltje van mequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:27 schreef Dqod het volgende:
Maar heel ff brb lieve poepklontjes, laterrrr![]()
so jealous.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee over m'n drummerboi
[..]
serieus?Wat voor muziek draai je?
Alternatieve chillwave/syntpop met wat indierock her en der. Maar ik moet zeg maar tussen alle bandjes door de boel aan elkaar plakken. Dus ik ben niet echt een 'headliner' ofzo. Maar wel leuk om te doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee over m'n drummerboi
[..]
serieus?Wat voor muziek draai je?
Erg he ik vind dit kut voelen, net alsof ik een kleine meid benquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
aaaw die Vas, helemaal in de luvs.
Kut omdat je niet weet of het beantwoord wordt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Erg he ik vind dit kut voelen, net alsof ik een kleine meid ben
Ja dat zeker wel, nee maar eerlijk gezegd ben ik nooit echt echt verliefd geweest omdat het dan toch ergens bleef steken bij leuk vinden en meer niet. Maar volgensmij is dat nu niet zoquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kut omdat je niet weet of het beantwoord wordt?
Eens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
Verliefd is sws kut... je word er een zwakke gaylul vanMaar ook wel leuk
Mensen die een zwakke gaylul wordenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
Ik doe het niet meer, ik heb het afgezworen, het is een achterhaald concept sowieso.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
ìets met keuken en ketting...quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die een zwakke gaylul wordenJe moet die bitch leren waar d'r plek is.
Als hij het ook zo voelt: lekker van genieten toch! Kon wel eens een mooie zomer voor je worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja dat zeker wel, nee maar eerlijk gezegd ben ik nooit echt echt verliefd geweest omdat het dan toch ergens bleef steken bij leuk vinden en meer niet. Maar volgensmij is dat nu niet zoVoelt wereldvreemd voor me
Trueness, right here.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
Elke man die hier nu zegt dat hij niet soft word, is nooit echt verliefd geweest.
Idd. En niet durven zeggen van: Ik vind je leuk godverdomme.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:34 schreef Silentalarm het volgende:
Het ergste van verliefd zijn/iemand heel leuk vinden is nog dat je zo'n verschrikkelijk hopeloos geval wordt. Niet meer weten wat je moet zeggen terwijl je juist heel veel wil zeggen en dat soort dingen.
Nouja, zelfs zijn beste vriendin zei het tegen me dus moet wel goed komen, ik stel me open jwt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als hij het ook zo voelt: lekker van genieten toch! Kon wel eens een mooie zomer voor je worden.
nee jij hapt genadeloos die ballen erafquote:
Oh dacht dat je wijf was. Ik had het over mannen. die worden soft dan... sws.quote:
Je hebt een vriendin via FOK. Wat lul jequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:39 schreef Mozy het volgende:
Dromen over FOK!gelukkig ben ik niet zo ver gezonken.
Nouquote:
Neequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht dat je wijf was. Ik had het over mannen. die worden soft dan... sws.
vrouwen zijn daarin wat harder
Ik droom niet over Chaiquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin via FOK. Wat lul je
Wel over Allure toch?quote:
Vrouwen gaan als een idioot aan ze hangen juist heb ik het idee, althans dat hoor ik altijd. Ik moet mezelf er niet op gaan betrappen ofzo dan doe ik echt een double facepalm voor mezelfquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht dat je wijf was. Ik had het over mannen. die worden soft dan... sws.
vrouwen zijn daarin wat harder
Vrouwen weten zich vaak wel beter inbewogen te tonen terwijl er van binnen een storm woedt, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrouwen gaan als een idioot aan ze hangen juist heb ik het idee, althans dat hoor ik altijd. Ik moet mezelf er niet op gaan betrappen ofzo dan doe ik echt een double facepalm voor mezelf
Nee dat was een vraag, wmb blijf je lekker heur.quote:
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vrouwen weten zich vaak wel beter inbewogen te tonen terwijl er van binnen een storm woedt, heb ik het idee.
Het is geen concept. Jij werkt veel te hard.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik doe het niet meer, ik heb het afgezworen, het is een achterhaald concept sowieso.
jij hebt ook dat idee of jij kunt je ook goed onbewogen tonen?quote:
Dat ik het idee ook wel heb.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jij hebt ook dat idee of jij kunt je ook goed onbewogen tonen?
Ja, ik werk te hard.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is geen concept. Jij werkt veel te hard.
Ik heb een vriendinnetje die misschien nog wel een leuke job voor je weet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, ik werk te hard.. Kijk mij eens non-stop Fok!ken dan.
Cher?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb een vriendinnetje die misschien nog wel een leuke job voor je weet.
Ja, klopt dat wel... vind ik altijd juist schattigquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrouwen gaan als een idioot aan ze hangen juist heb ik het idee, althans dat hoor ik altijd. Ik moet mezelf er niet op gaan betrappen ofzo dan doe ik echt een double facepalm voor mezelf
Voor mijn gevoel wel, maar altijd uitzonderingen dit dat.quote:
Ben toch nieuwsgierig nu, dat begrijp je. Elaborate!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:46 schreef Chai het volgende:
Ik heb een vriendinnetje die misschien nog wel een leuke job voor je weet.
quote:
Over jou hihiquote:
Nee grapje. Ik wilde gewoon vriendinnetje ipv vriendje zeggen. Emancipatie ftw.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben toch nieuwsgierig nu, dat begrijp je. Elaborate!
[..].
watquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee grapje. Ik wilde gewoon vriendinnetje ipv vriendje zeggen. Emancipatie ftw.
ik weet niet wat je hebt gerookt, maar dat wil ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Je boi moh-z is eigenlijk niet je boi maar dabitch moh-z?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:43 schreef Chai het volgende:
Straksjes een avondje lekker neukjes en pijpjes met mijn liefste vriendje.
Ja mij een beetje valse hoop geven hè, sekreet dat je d'r zit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:51 schreef Chai het volgende:
vooral dat serpent maakt indruk denk ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja mij een beetje valse hoop geven hè, sekreet dat je d'r zit.Serpent!!
ja wat is dit SinosJEquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:53 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben echt een slap afreksel van mezelf als ik verliefd ben
Wat een hoerezooi
ben je nu verliefd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:53 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben echt een slap afreksel van mezelf als ik verliefd ben
Wat een hoerezooi
Op jou toch?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan jij wel handelen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef Sinosappel het volgende:
Wat komen jullie me dissen dan
Nee nu niet.
Waaromkanje nu niet handele dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef Sinosappel het volgende:
Nee nu niet.
hahaquote:
is geen diss, we zijn bezorgdquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef Sinosappel het volgende:
Nee nu niet.
Lobi voor de sinosappel!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef Sinosappel het volgende:
Nee nu niet.
Hoezo?quote:
ik las tot 4x collega's ... pfffquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:56 schreef Fascination het volgende:
Er was zo'n fokster die eens vertelde in een topic dat als ze verliefd was op een jongen, ze altijd collages van hem ging maken.!
Ik maak altijd een altaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:56 schreef Fascination het volgende:
Er was zo'n fokster die eens vertelde in een topic dat als ze verliefd was op een jongen, ze altijd collages van hem ging maken.!
100000000x QFT!!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat in ieder geval uberhaupt sowieso.
Nah, dat is inmiddels ook een beetje cliché, he.quote:
Voodoo poppetje up in here.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:56 schreef Fascination het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |