Ja ja, ik zag ze welquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
spreekwoordelijke klompen dan he ...
Jezus wat is met die quote functiequote:
Eigen schuldquote:
onee, dat was die andere dqod.quote:
Is dit een trap of wil je serieus iets weten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:17 schreef Allure_ het volgende:
Oke, I need help. Wie is hier een beetje computernerd?
Dqodthebandnotthedyke?quote:
Mijn computer gaat echt rete traagquote:
skldfh;slfhwe'fhiwe''fquote:
Dat dusquote:
Even virusscan, schijf vrijmaken en defragmenterenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn computer gaat echt rete traag. Maar hij laadt ook heel veel dingen niet. Op youtube niet, op google afbeeldingen bijv. niet. Ik denk dat ik bepaalde dingen niet heb geïnstalleerd ofzo.
vergeet: adiof'ghjr'qaerkl !@!@ niet.quote:
dans eens?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niks mis mee
als je niet kan dansen, moet je niet zeggen dat de muziek niet goed is
Denk gewoon een virus ofzo of een virusscanner die iets te enthousiast alles blokkeertquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn computer gaat echt rete traag. Maar hij laadt ook heel veel dingen niet. Op youtube niet, op google afbeeldingen bijv. niet. Ik denk dat ik bepaalde dingen niet heb geïnstalleerd ofzo.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk gewoon een virus ofzo of een virusscanner die iets te enthousiast alles blokkeert
Ga weg met jequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niks mis mee
als je niet kan dansen, moet je niet zeggen dat de muziek niet goed is
Ik denk dat laatste danquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk gewoon een virus ofzo of een virusscanner die iets te enthousiast alles blokkeert
je kan ff rechtsklikken op de startbalk en dan taakbeheer .. kijken of er mss een programma is dat geheugen en/of processor gebruiktquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja naja details weet ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh vertel? Ik heb ook weleens over FOK!kers gedroomd
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga weg met je![]()
Verder doe ik niet aan dansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |