Eens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
Verliefd is sws kut... je word er een zwakke gaylul vanMaar ook wel leuk
Mensen die een zwakke gaylul wordenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
Ik doe het niet meer, ik heb het afgezworen, het is een achterhaald concept sowieso.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
ìets met keuken en ketting...quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die een zwakke gaylul wordenJe moet die bitch leren waar d'r plek is.
Als hij het ook zo voelt: lekker van genieten toch! Kon wel eens een mooie zomer voor je worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja dat zeker wel, nee maar eerlijk gezegd ben ik nooit echt echt verliefd geweest omdat het dan toch ergens bleef steken bij leuk vinden en meer niet. Maar volgensmij is dat nu niet zoVoelt wereldvreemd voor me
Trueness, right here.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
Elke man die hier nu zegt dat hij niet soft word, is nooit echt verliefd geweest.
Idd. En niet durven zeggen van: Ik vind je leuk godverdomme.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:34 schreef Silentalarm het volgende:
Het ergste van verliefd zijn/iemand heel leuk vinden is nog dat je zo'n verschrikkelijk hopeloos geval wordt. Niet meer weten wat je moet zeggen terwijl je juist heel veel wil zeggen en dat soort dingen.
Nouja, zelfs zijn beste vriendin zei het tegen me dus moet wel goed komen, ik stel me open jwt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als hij het ook zo voelt: lekker van genieten toch! Kon wel eens een mooie zomer voor je worden.
nee jij hapt genadeloos die ballen erafquote:
Oh dacht dat je wijf was. Ik had het over mannen. die worden soft dan... sws.quote:
Je hebt een vriendin via FOK. Wat lul jequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:39 schreef Mozy het volgende:
Dromen over FOK!gelukkig ben ik niet zo ver gezonken.
Nouquote:
Neequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht dat je wijf was. Ik had het over mannen. die worden soft dan... sws.
vrouwen zijn daarin wat harder
Ik droom niet over Chaiquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin via FOK. Wat lul je
Wel over Allure toch?quote:
Vrouwen gaan als een idioot aan ze hangen juist heb ik het idee, althans dat hoor ik altijd. Ik moet mezelf er niet op gaan betrappen ofzo dan doe ik echt een double facepalm voor mezelfquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht dat je wijf was. Ik had het over mannen. die worden soft dan... sws.
vrouwen zijn daarin wat harder
Vrouwen weten zich vaak wel beter inbewogen te tonen terwijl er van binnen een storm woedt, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrouwen gaan als een idioot aan ze hangen juist heb ik het idee, althans dat hoor ik altijd. Ik moet mezelf er niet op gaan betrappen ofzo dan doe ik echt een double facepalm voor mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |