Nee dat was een vraag, wmb blijf je lekker heur.quote:
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vrouwen weten zich vaak wel beter inbewogen te tonen terwijl er van binnen een storm woedt, heb ik het idee.
Het is geen concept. Jij werkt veel te hard.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik doe het niet meer, ik heb het afgezworen, het is een achterhaald concept sowieso.
jij hebt ook dat idee of jij kunt je ook goed onbewogen tonen?quote:
Dat ik het idee ook wel heb.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jij hebt ook dat idee of jij kunt je ook goed onbewogen tonen?
Ja, ik werk te hard.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is geen concept. Jij werkt veel te hard.
Ik heb een vriendinnetje die misschien nog wel een leuke job voor je weet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, ik werk te hard.. Kijk mij eens non-stop Fok!ken dan.
Cher?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb een vriendinnetje die misschien nog wel een leuke job voor je weet.
Ja, klopt dat wel... vind ik altijd juist schattigquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrouwen gaan als een idioot aan ze hangen juist heb ik het idee, althans dat hoor ik altijd. Ik moet mezelf er niet op gaan betrappen ofzo dan doe ik echt een double facepalm voor mezelf
Voor mijn gevoel wel, maar altijd uitzonderingen dit dat.quote:
Ben toch nieuwsgierig nu, dat begrijp je. Elaborate!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:46 schreef Chai het volgende:
Ik heb een vriendinnetje die misschien nog wel een leuke job voor je weet.
quote:
Over jou hihiquote:
Nee grapje. Ik wilde gewoon vriendinnetje ipv vriendje zeggen. Emancipatie ftw.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben toch nieuwsgierig nu, dat begrijp je. Elaborate!
[..].
watquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee grapje. Ik wilde gewoon vriendinnetje ipv vriendje zeggen. Emancipatie ftw.
ik weet niet wat je hebt gerookt, maar dat wil ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Je boi moh-z is eigenlijk niet je boi maar dabitch moh-z?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:43 schreef Chai het volgende:
Straksjes een avondje lekker neukjes en pijpjes met mijn liefste vriendje.
Ja mij een beetje valse hoop geven hè, sekreet dat je d'r zit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:51 schreef Chai het volgende:
vooral dat serpent maakt indruk denk ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja mij een beetje valse hoop geven hè, sekreet dat je d'r zit.Serpent!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |