je liegt. laatst ging je nog voor mij dansenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga weg met je![]()
Verder doe ik niet aan dansen
HNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGquote:
Oh ik heb gewoon letterlijk hele orgies gehad met fokkers in m'n dromen manquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja naja details weet ik nietmaar ik heb voor het eerst over FOK! gedroomt, maar dat ik gewoon in topics zat te posten. En ik werd vanochtend wakker... ik later mijn history checken.. was natuurlijk niks van dat alles te vinden
zo vaag
ik word agressief van 'quote:
Stil nouquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je liegt. laatst ging je nog voor mij dansen
Ja, dat las ik al eensquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik heb gewoon letterlijk hele orgies gehad met fokkers in m'n dromen manKansloos
quote:
quote:
ik kan niet wachten tot de pauze. dus ik wacht nietquote:
Kun je de virusscanner uitzetten of anders deinstalleren? Kijken of het dan werkt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste dan. Hoe los ik dit op Bobby
. Ik weet niet eens welke virusscanner ik heb
. Ben al blij als ik mijn laptop dagelijks opgestart krijg.
"I wear the cheese, it does not wear me"quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:24 schreef Allure_ het volgende:
boter kaas eieren
boerenjongens op mn cheese niggaa alles is mn cheese nigggaa
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat las ik al eensik NOG niet. Maar ik fixeer me vanavond wel even op jouw posts
Krijg ik ook nog eens wat aktie.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
"I wear the cheese, it does not wear me"
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens welke virusscanner ik hebquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je de virusscanner uitzetten of anders deinstalleren? Kijken of het dan werkt.
Maar wellicht eerst scannen op virussen en andere zooi.
Over 6 jarige jongetjes?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Succes. Vannacht heb ik heel celibaat gedroomd.
quote:
nee over m'n drummerboiquote:
serieus?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:26 schreef Silentalarm het volgende:
Hihi ik moet draaien op best een groot festival.
doeiidoeii duiveltje van mequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:27 schreef Dqod het volgende:
Maar heel ff brb lieve poepklontjes, laterrrr![]()
so jealous.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee over m'n drummerboi
[..]
serieus?Wat voor muziek draai je?
Alternatieve chillwave/syntpop met wat indierock her en der. Maar ik moet zeg maar tussen alle bandjes door de boel aan elkaar plakken. Dus ik ben niet echt een 'headliner' ofzo. Maar wel leuk om te doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee over m'n drummerboi
[..]
serieus?Wat voor muziek draai je?
Erg he ik vind dit kut voelen, net alsof ik een kleine meid benquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
aaaw die Vas, helemaal in de luvs.
Kut omdat je niet weet of het beantwoord wordt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Erg he ik vind dit kut voelen, net alsof ik een kleine meid ben
Ja dat zeker wel, nee maar eerlijk gezegd ben ik nooit echt echt verliefd geweest omdat het dan toch ergens bleef steken bij leuk vinden en meer niet. Maar volgensmij is dat nu niet zoquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kut omdat je niet weet of het beantwoord wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |