ja wat is dit SinosJEquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:53 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben echt een slap afreksel van mezelf als ik verliefd ben
Wat een hoerezooi
ben je nu verliefd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:53 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben echt een slap afreksel van mezelf als ik verliefd ben
Wat een hoerezooi
Op jou toch?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan jij wel handelen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef Sinosappel het volgende:
Wat komen jullie me dissen dan
Nee nu niet.
Waaromkanje nu niet handele dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef Sinosappel het volgende:
Nee nu niet.
hahaquote:
is geen diss, we zijn bezorgdquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef Sinosappel het volgende:
Nee nu niet.
Lobi voor de sinosappel!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef Sinosappel het volgende:
Nee nu niet.
Hoezo?quote:
ik las tot 4x collega's ... pfffquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:56 schreef Fascination het volgende:
Er was zo'n fokster die eens vertelde in een topic dat als ze verliefd was op een jongen, ze altijd collages van hem ging maken.!
Ik maak altijd een altaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:56 schreef Fascination het volgende:
Er was zo'n fokster die eens vertelde in een topic dat als ze verliefd was op een jongen, ze altijd collages van hem ging maken.!
100000000x QFT!!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat in ieder geval uberhaupt sowieso.
Nah, dat is inmiddels ook een beetje cliché, he.quote:
Voodoo poppetje up in here.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:56 schreef Fascination het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |