Joaquote:
quote:
Ja, dat miste ik idd ookquote:Op maandag 2 april 2012 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar verhaal pakte me niet... was de hele tijd ruzie seks en drugs... geen lijn die erin zat.
Schone kater, en mijn UI?quote:
Traditionele neger.quote:
niet haten op mijn schone brilquote:
Je hebt de wc gepoetst?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:35 schreef Pheno het volgende:
Gewoon de baby nadoen uit Dinosaurs. NOT THE MAMA!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:33 schreef iBenny het volgende:
Staat er een vrouw zo oud als een dino(met paars pittig kapsel) met een kinderwagen in de bus. Begint het kind dat erin zit "papa" tegen me te schreeuwen. Ga weg...
Op school??quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Gezond ontbijtje... MEEHHHHH
Bakje kwark, thee zonder suiker, 2 geroosterde broodjes met kipfilet.
Dinosaursquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:35 schreef Pheno het volgende:
Gewoon de baby nadoen uit Dinosaurs. NOT THE MAMA!
Whehequote:Op dinsdag 3 april 2012 08:33 schreef iBenny het volgende:
Staat er een vrouw zo oud als een dino(met paars pittig kapsel) met een kinderwagen in de bus. Begint het kind dat erin zit "papa" tegen me te schreeuwen. Ga weg...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, had je deze foto's al gezien?
And it's a match!!! Sterren die elkaar hebben gevonden
Interesting combo ey?quote:
quote:
ik moet een beetje huilenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, had je deze foto's al gezien?
And it's a match!!! Sterren die elkaar hebben gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:09 schreef iBenny het volgende:
Ooit de kont van een pauw gezien? Nee? Nou, de eerst volgende keer zal je er ook niet normaal naar kijken
Kijk maar eens goed en je zult zien dat het lijkt op een kat die lijkt op Sinterklaas...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:09 schreef iBenny het volgende:
Ooit de kont van een pauw gezien? Nee? Nou, de eerst volgende keer zal je er ook niet normaal naar kijken
Kijk maar eens goed en je zult zien dat het lijkt op een kat die lijkt op Sinterklaas...What the hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nice.....quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Oei Oei.. ik mag mijn abonnement verlengen..
Samsung Galaxy Note
Ik had vandaag, in een vlaag van verstandverbijstering een sim only afgesloten.. Rene had mij aan het twijfelen gemaakt..quote:
Nicequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik had vandaag, in een vlaag van verstandverbijstering een sim only afgesloten.. Rene had mij aan het twijfelen gemaakt..
Gelukkig heb ik dat net geannuleerd
binnen 1 of 2 werkdagen kan ik nu mijn abonnement verlengen
JA SHHHHTTTTTTquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, de appontwikkelaars zitten natuurlijk nog bij Android en iOS, Windows is nog niet interessant genoeg
Er zijn nog altijd mensen die denken dat je gewoon met Nokia's kan gooien zonder dat de telefoon zelf kapot gaat, als je die weet te vinden/bereiken....quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA SHHHHTTTTTT
Straks daalt ie in waarde
Understatementtttquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, de appontwikkelaars zitten natuurlijk nog bij Android en iOS, Windows is nog niet interessant genoeg
Achja, heb er zelf niks voor betaald.. dus alles is leuk.. Maar wel minimaal 175 euroquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn nog altijd mensen die denken dat je gewoon met Nokia's kan gooien zonder dat de telefoon zelf kapot gaat, als je die weet te vinden/bereiken....
Daar kun je vast wel meer uit halenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Achja, heb er zelf niks voor betaald.. dus alles is leuk.. Maar wel minimaal 175 euro
Ja, eng ding is hetquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
Jullie zien het ook... toch? toch? toch
?
Geen idee... bestaan die? Linkje?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar kun je vast wel meer uit halen.
Hoeveel krijg je ervoor op zo'n mobielverkoopsite?
Ja, ik ruil ze ook bijna altijd weer in. Soms nog 150,- voor een 3 jaar oude Nokia gekregenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.envirofone.nl
https://www.cash4mobile.com
http://www.zonzoo.nl
1: Kent de 710 niet, wel de 800.-->> 173 euroquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.envirofone.nl
https://www.cash4mobile.com
http://www.zonzoo.nl
Jeuj wat een verschil weer in bedragenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
1: Kent de 710 niet, wel de 800.-->> 173 euro
2: 97,50
3: 47,00
ARMOEDE!
Ook op haar flamoes?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG
I'm shocked!
Pisces heeft meerdere tattoo's
Ik ook niet van pisc.. en dat knaagt aan mequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:34 schreef Zeroku het volgende:
Van pisc en miauw weet ik ook nog steeds niet hoe ze eruit zien.
Haha, een bakvisquote:
Een visquote:
Dat houdt het spannend!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:34 schreef Zeroku het volgende:
Van pisc en miauw weet ik ook nog steeds niet hoe ze eruit zien.
Nee ik zit mailtjes te schrijven.quote:
Tsskquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OHHHH.... ik keek naar links, maar t koppie zit rechts
Overal en nergens staat wat, maar niks op m'n billenquote:
Ik heb helemaal niksquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Overal en nergens staat wat, maar niks op m'n billenEn grote en kleine ja.
En jullie dan?![]()
Het verbaast mequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Overal en nergens staat wat, maar niks op m'n billenEn grote en kleine ja.
En jullie dan?![]()
"Vraag het aan je vrienden" ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Snotver ik dacht dat ik die poll ook meteen had zitten delen, FB noob dat ik ben
Ff kieken hoe ik dat kan doen.
Op je billen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het verbaast mehad het niet achter je gezocht
Ik heb er 2. Een grote, een kleine
Thanksquote:
Oeh!quote:
Jij loopt naakt op je werk?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef Zeroku het volgende:
Haha neuh, heb geen tats, oud-klasgenoot heeft er al achten een andere werkt nu in een tattooshop. Op zich vind ik het best tof, maar onmogelijk i.v.m werk/stage/opleiding.
Alles behalve portrettenquote:
Het enige wat zou kunnen is buik/borst en dat hoef nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij loopt naakt op je werk?
Er zijn toch genoeg plekken waar het wel kan?
Dat vrouw-vrouw klopt als een busquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik had in het begin het beeld van Visje als een lieve vrouw vrouw. Maar volgens mij is het gewoon een stoere vrouw. Tatoos, bier, voetbal
gewoon een keiharde combiquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik had in het begin het beeld van Visje als een lieve vrouw vrouw. Maar volgens mij is het gewoon een stoere vrouw. Tatoos, bier, voetbal
Op je rug kan toch wel met werk?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het enige wat zou kunnen is buik/borst en dat hoef niet.
Ik zag laatste op het station echt iemand van ~20 met tattoo's op z'n hoofd, achter z'n oren, in z'n nek. Echt wtf.
Oh rug ook inderdaad. Maar sowieso heb ik 10 van de 12 maanden in het jaar een shirt aan en ook best snel korte broek in de zomer, maar sowieso vind ik naalden niet echt zo'n feest zeg maarquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op je rug kan toch wel met werk?Benen ook, of je moet in hemd en korte broek op je werk willen zitten.
Naalden ben ik niet bang voor. Maar een Tattoo is net wat anders dan even een prikje voor bloed af te tappen. Ik ben ook niet echt het type voor een tattoo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef Pheno het volgende:
Ik een sleeve. Oh nee, ik heb een naaldenfobie.
Over tattoos gesprokentwitter:FUNNYPICS twitterde op dinsdag 03-04-2012 om 22:22:32Awkward Tattoo... http://t.co/ux8w8BhS reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:52 schreef iBenny het volgende:
Over tattoos gesprokentwitter:FUNNYPICS twitterde op dinsdag 03-04-2012 om 22:22:32Awkward Tattoo... http://t.co/ux8w8BhS reageer retweet
Ah, dan is het niet zo praktisch neequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh rug ook inderdaad. Maar sowieso heb ik 10 van de 12 maanden in het jaar een shirt aan en ook best snel korte broek in de zomer, maar sowieso vind ik naalden niet echt zo'n feest zeg maar.
IT, vormgeving, simpele baantjes... eigenlijk overal behalve jouw richting Zero, die doen het wel op de rug en benen etcquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef Zeroku het volgende:
Ik vraag me wel serieus af, waar zouden zulke en zulke mensen nou werken?
Of dit.
Vormgeving, kunst, winnen The Voice, ed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef Zeroku het volgende:
Ik vraag me wel serieus af, waar zouden zulke en zulke mensen nou werken?
Of dit.
Uh-huhquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die kwam toevallig net langs op Twitter![]()
.
Dat is de 2e van vanavond alquote:
Je kunt hem altijd coverenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmmm, hij is groot.. zitten allemaal witte puntjes in...
Als ik het over had mogen doen..
Kan er toch overheen nog?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmmm, hij is groot.. zitten allemaal witte puntjes in...
Als ik het over had mogen doen..
Ja, is ook zeker zo. Waar ik wil gaan werken zal het ook niet snel een korte broek meer wordenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dan is het niet zo praktisch nee
Ik ben niet zo'n naaktloper, en kleding kan altijd aan voor werk.En ik ben jaren geleden aangenomen op een school met wat ijzerwerk, alleen baliemiep was geen optie zei de directeur glimlachend. Logisch, je bent praktisch het visitekaartje.
Hehequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
IT, vormgeving, simpele baantjes... eigenlijk overal behalve jouw richting Zero, die doen het wel op de rug en benen etc
quote:
IT en grafische hoek vind je genoeg met veul inkt, daar kan/mag toch wel alles.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, is ook zeker zo. Waar ik wil gaan werken zal het ook niet snel een korte broek meer worden.
[..]
Hehe. Maar ik heb echt gewoon nog nooit mensen die echt flink tattoo's hadden aan het werk gezien
, ofja hooguit in de bouw zeg maar.
Haha, als ik naar school ga kom ik ook altijd langs een station waar de kunstacademie zit, daar stappen ook wel mensen in met roze haar enzo en tattoo'squote:Op dinsdag 3 april 2012 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
IT en grafische hoek vind je genoeg met veul inkt, daar kan/mag toch wel alles.
Poeh, er is zoveel moois. Ligt er net aan wat jouw smaak is. Ze kunnen er alles van breienquote:
HAHAHA. dat nooit. Sowieso niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Poeh, er is zoveel moois. Ligt er net aan wat jouw smaak is. Ze kunnen er alles van breien![]()
RUNEEEHH op een achtergrondje is wel heel tof natuurlijk
Ja!quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha, als ik naar school ga kom ik ook altijd langs een station waar de kunstacademie zit, daar stappen ook wel mensen in met roze haar enzo en tattoo's. Op zich wel grappig om te zien
.
Omdat je zo lekker kunt bakken:quote:
Oren van Ben Saundersquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat je zo lekker kunt bakken:
[ afbeelding ]
Oh, dat!quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oren van Ben SaundersDie tunnels ("gaten").
Sommige mensen staat het ook echt goedquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja!
Op de kunstacademie is het idd inkt/gekleurd haar/piercings en plugs tellenEn aparte kleding.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van die ringen waardoor er opeens 3 piem0ls door je oorlel heen kunnen
Trusten en veel succes!quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:08 schreef Zeroku het volgende:
Oké, nu slapen. Morgen 9.30 laatste tentamen.
Kus.
Kally 5 geloof ik, C_A iets van 3 dacht ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
Als C_A en Kally nou even komen posten dan kunnen we de score verder opnemen hier
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van die ringen waardoor er opeens 3 piem0ls door je oorlel heen kunnen
Succes! Kick Ass!quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:08 schreef Zeroku het volgende:
Kus.
Succes!quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:08 schreef Zeroku het volgende:
Kus.
Ook tentamens?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga vanaf 2 paasmaandag proberen 1,5 week niet te fokken
quote:
quote:
Dankuquote:
Nooquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, maar dan moet ik om de 5 minuten kijken of er al actie is in n topicquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
Als het heel rustig in de topics is, dan kijk je en kun je snel weer weg, dat scheelt altijd wel
Wel verstandigquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... waarvan 3 hertentamens. en 1 reguliere.. en ik wil alles wel halen, zeg maar..
Als je eenmaal ziet dat er 2 uur niks gepost is kun je daarna toch wel 2 uur wegblijvenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik om de 5 minuten kijken of er al actie is in n topic
Doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... waarvan 3 hertentamens. en 1 reguliere.. en ik wil alles wel halen, zeg maar..
Dat deed Miauw toch wel eens?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien ga k wel even een ban aanvragen
Jaartje of 5..quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doen![]()
En die tattoo op je kuit, hoe lang heb je die al trouwens?
Prima idee als het op die manier voor je werkt lijkt mequote:
Ja toch, niet dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prima idee als het op die manier voor je werkt lijkt me
Hmmz, niet zo heel lang... naja zit er altijd een beetje in dat smaak verandert of weer tattoos die wat hipper worden. Ik heb ook wel wat puntjes van kritiek bij dingen die al 11 jaar staan.quote:
We reserveren hem alvast voor jequote:
Maar ik ben dan ook pas 22 hequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmz, niet zo heel lang... naja zit er altijd een beetje in dat smaak verandert of weer tattoos die wat hipper worden. Ik heb ook wel wat puntjes van kritiek bij dingen die al 11 jaar staan.
Oud wijfquote:
Oh noesquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar... jeetje... nu moet ik je meeten...
Ja, warme chocomelk drinken met slagroom. Neem ik een bakseltje mee..quote:
Simpel!quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Anders gaan we allemaal synchroon stil zijn en niet lurken?quote:
Wat ben je toch een schatjequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, warme chocomelk drinken met slagroom. Neem ik een bakseltje mee..
Ik moet je nu eens in levende lijve zien
En hij fröbelt nog een kerststukje met kerst ookquote:
Oh ja, ik zou vanavond Kwestie van Kiezen terug gaan kijken, maar ik bleef hier te lang hangenquote:
lief hequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hij fröbelt nog een kerststukje met kerst ook
Slaap lekker!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:03 schreef iBenny het volgende:
Ik goa maar eens pitten... trusten allemaal!
Slapenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders gaan we allemaal synchroon stil zijn en niet lurken?
Dude, ik ben al uren opquote:
Ik tweequote:
Heb je nog leuke subtiele dingen bedacht?quote:Op woensdag 4 april 2012 08:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Zwakke en Sterke punten van groepsgenoten benoemen..
Waaaaar zal ik beginnen?
We keken allemaal vanaf de zijlijn of je de nieuw rustmomenten hier al op zou pikkenquote:
Ik ben aardig gebleven!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog leuke subtiele dingen bedacht?
Nee, ik trek het nietquote:Op woensdag 4 april 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We keken allemaal vanaf de zijlijn of je de nieuw rustmomenten hier al op zou pikken
Ik zit op een dongel, voor 2 weken, dus moet enorm schrappen met internet. HGT en UK Voice lukt waarschijnlijk ook niet
Vanaf wanneer ging je die break inlassen, ik voel je leed nu ineens veel meerquote:
Eigenlijk moet dat wel vanaf vandaag alquote:Op woensdag 4 april 2012 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ging je die break inlassen, ik voel je leed nu ineens veel meer
Hallotjes!quote:
NICE!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:53 schreef Zeroku het volgende:
Hey Pisc.
Tentamen vandaag ging goed. Stuk makkelijker dan ik dacht
.
Ja, hopelijk is mijn cijfer er ook naarquote:
Woohhooo!!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:53 schreef Zeroku het volgende:
Hey Pisc.
Tentamen vandaag ging goed. Stuk makkelijker dan ik dacht
.
STFU!!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:25 schreef Renesite het volgende:
EN hier trek ik een lijn: NO MORE FOK!S FOR PATRIQUE
Wordt je al een volwassen jongen?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:21 schreef iBenny het volgende:
Tijd voor mijn dagelijkse portie Nutrilon...
Nicequote:Op woensdag 4 april 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat morgen mijn balletjes zullen indalen
pr0n?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef iBenny het volgende:
Denk dat ik maar een livestream op zet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
*typt een half A4'tje naar docent*
krijgt als antwoord:Herkenbaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny..
mag dit linkje in die post in dat topic zomaar?
[2012] NL: Joan Franka - You and me #9
Ik doneer een rode of groene flessenopener als je 1 dag Foklöse kunt zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene wil mij alleen nog maar helpen met school in ruil voor seks..
Het moet niet gekker worden!
HAHAHA!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik doneer een rode of groene flessenopener als je 1 dag Foklöse kunt zijn
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen kan ik zeggen dat ik alle college heb gevolgd dit blokWaarvan het _werkcollege_ toegestaan is was. Het hoorcollege spreek ik je later nog wel overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Sterftquote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarvan het _werkcollege_ toegestaan is was. Het hoorcollege spreek ik je later nog wel over
Whats in it for meeehquote:Op woensdag 4 april 2012 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene wil mij alleen nog maar helpen met school in ruil voor seks..
Het moet niet gekker worden!
Dat was omdat Pat zich versliep tochquote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarvan het _werkcollege_ toegestaan is was. Het hoorcollege spreek ik je later nog wel over
Hoorcollege verslapen ja... die werkcollege moest ik 3,5 uur op wachten.. vond het handiger om naar huis te gaan en aan opdrachten te werkenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was omdat Pat zich versliep toch?
OMG OMGOMGOMGOMGOMGOMGOGMOGMOGMGOMOGMOGMGOGOGMG!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was omdat Pat zich versliep toch?
Dat kun je dan toch ook in die tussenuren doen?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoorcollege verslapen ja... die werkcollege moest ik 3,5 uur op wachten.. vond het handiger om naar huis te gaan en aan opdrachten te werken
Blehh.. had geen zinquote:Op woensdag 4 april 2012 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kun je dan toch ook in die tussenuren doen?
Waardeloos vak.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kun je dan toch ook in die tussenuren doen?
Das Wander!quote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Storm en water water en water.
Mijn tuin staat tot de voor en achterdeur bijna in het water.
Het zakt niet meer,compleet verzadigd.
Vandaag Johan oudste kleinzoon 18 jaar.
en dan eindelijk even gedaan met feest vieren.
Nee man!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
beetje brede mond, maar voor de rest lijkt hij toch wel een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |