Ja en ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denkenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:18 schreef Cylvia het volgende:
Dex en Debinmiddels al getrouwd, maar toch de moeite van het plaatsen waard dacht ik zo.
[ afbeelding ]
Well hello 2008quote:
Ik wist het ook niet hoor.quote:
Awkward maar leuk stelletjequote:Op zondag 28 november 2010 09:40 schreef hermanberghuis het volgende:
http://perezhilton.com/20(...)spotted-in-nashville
Hij is zo knapquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:05 schreef Turbomuis het volgende:
*kick*
Kim Kardashian date met ex Halle Berry
Uitgegeven: 23 november 2010 10:33
Laatst gewijzigd: 23 november 2010 10:34
[ afbeelding ]
AMSTERDAM - Kim Kardashian (30) en Gabriel Aubry (34), de ex van Halle Berry, zijn aan het daten. Het kersverse koppel werd afgelopen weekend samen gespot tijdens een wedstrijd van de L.A. Lakers in het Staples Center.
Kim Kardashian en Gabriel AubryFotoserie
"Ze hebben de afgelopen tijd meerdere afspraakjes gehad", vertelt een bron aan het Amerikaanse tijdschrift People. Tijdens de basketbalwedstrijd van afgelopen weekend werd het stel vergezeld door de moeder van Kardashian.
Aubry, die als model werkt, had vier jaar lang een relatie met de negen jaar oudere actrice Halle Berry. Zij kregen samen een dochtertje, maar de relatie liep in mei stuk.
Berry zelf zou inmiddels een relatie hebben met Olivier Martinez, de ex van de Australische zangeres Kylie Minogue.
quote:Lauren Verster 'tot over haar oren verliefd' op Jort Kelder
11-3-11 08:51
Veronica-presentatrice bevestigt relatie
Lauren Verster en Jort Kelder (46) zijn inderdaad een setje. In een interview met de Flair, dat volgende week wordt gepubliceerd, onthult de 30-jarige Veronica- presentatrice' tot over haar oren verliefd' te zijn op de voormalig hoofdredacteur van de Quote. Dit schrijft het AD.
Lauren en Jort worden sinds begin dit jaar aan elkaar gelinkt.
no wayquote:
Ik verbaas me nergens meer over.quote:
Ja jij vindt elke BN'er/Celeb kei leukquote:
Nee want ik vind Jort Kelder niet leuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja jij vindt elke BN'er/Celeb kei leuk
Oke, ik had 'vrouwelijke' neer moeten zettenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee want ik vind Jort Kelder niet leuk.
Was je ons en dit topic vergeten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Allang.Ik wist het al 3 a 4 maanden, ze zijn toen samen gespot in Parijs.
wtf ik wist niet dat hij al 46 wasquote:
is het dan uit met haar belgische vriend?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:24 schreef Copycat het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Arie Boomsma het sinds een tijdje erg gezellig heeft met Stacey Rookhuizen.
ik hoop het voor hem, anders loopt ie met hoorntjes rond. Het hoge hush-hushgehalte doet echter anders vrezen.quote:
Heel betrouwbaar. Vanwege zijn job al decennialang een insider, met een neus voor de pikanterieën. Als hij het zegt, dan weet ik dat het klopt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:50 schreef kvd het volgende:
oh oh oh, wat een sloerie is het ookEn ik vind Stacey en Arie helemaal niet bij elkaar passen, maar goed...
Even nieuwsgierig, hoe betrouwbaar is je bron?
oeh....spannend spannend spannendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel betrouwbaar. Vanwege zijn job al decennialang een insider, met een neus voor de pikanterieën. Als hij het zegt, dan weet ik dat het klopt.
Dat bestáát niet!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:24 schreef Copycat het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Arie Boomsma het sinds een tijdje erg gezellig heeft met Stacey Rookhuizen.
quote:Michelle Williams Dating Jason Segel: See Their Romantic Stroll!
No more blue Valentines for Michelle Williams!
The demure three-time Oscar nominee, 31, has fallen for longtime pal Jason Segel, a source confirms exclusively to Us Weekly. "They are smitten and very serious," the source says of the My Week With Marilyn star and Segel, 32. (The actress split from Heath Ledger five months before his death in 2008.)
The unexpected new couple was photographed taking a romantic stroll after a meal at Frankie's Spuntino in Brooklyn March 24. "He put his arm around her and made her laugh as they walked," says a witness. "[They] seemed very relaxed."
The next day, How I Met Your Mother star Segel was snapped bonding with Matilda, Williams' 6-year-old daughter, as she went for a ride on her scooter.
Friends for years through Williams' BFF and Segel's Freaks and Geeks costar Busy Philipps, their relationship only recently turned romantic.
They dined (and giggled) at L.A.'s Chateau Marmont Feb. 27, and then shared supper at West Hollywood's Comme Ca March 16.
Although they live on different coasts, the Brooklyn-based actress and L.A. denizen are "trying to make it work," the source says. "She hasn't been this happy in a long time."
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bronquote:Zo verliefd is Ben Saunders
van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO'S - Ben Saunders en Keetje! doen niet meer geheimzinnig over hun liefde voor elkaar...
Dat blijkt uit deze twee knusse kiekjes van de 28-jarige zanger en de drie jaar jongere Yvonne Coldeweijer, beter bekend onder haar artiestennaam Keetje!.
Hun ontluikende liefde, die wij vorige week in De Telegraaf wereldkundig maakten, is niet meer te ontkennen. De blonde zangeres zou zelfs speciaal voor de womanizer uit Hoorn haar relatie met Kobus Groen (28) hebben verbroken. Met de basgitarist van o.a. Miss Montreal woonde de blondine in ieder geval tot voor zeer kort samen in Amersfoort.
Keetje!, die opgroeide in Kaatsheuvel, is sinds 2010 het gezicht van RTL Telekids. Naast presentatrice is ze ook in het bezit van een platencontract. Wie weet zit er op den duur wel een duetje in…
wat liefquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben: "Jaaaaaa dit is haar echt hoor, mijn ware liefde!" (hij is de nieuwe Gordon)quote:
Ik vind één Gordon wel genoeg eigenlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ben: "Jaaaaaa dit is haar echt hoor, mijn ware liefde!" (hij is de nieuwe Gordon)
Wat een vreemde combinatie. Het Telekids-meisje met Ben Saunders... Lieve foto's welquote:
bronquote:Lieke van Lexmond verliefd
van onze redactie
AMSTERDAM - Lieke van Lexmond is weer aan het daten. De actrice heeft haar ogen laten vallen op Jurriaan Oerlemans, de broer van Eyeworks-baas Reinout Oerlemans.
“Ja het klopt. We zijn al een tijdje aan het daten," vertelt Lieke aan Shownieuws. "Deze man maakt mij heel gelukkig. Hij is echt zo leuk.”
Meer details wil Lieke niet prijsgeven over haar nieuwe geliefde. Jurriaan volgt polospeler Aki van Andel op, waarmee de actrice enkele maanden geleden aan het daten was. De broer van Reinout werkt voor de VARA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |