Hehe, geweldig!quote:Op maandag 2 april 2012 07:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Henk: blijkbaar heb ik ze gister gezien in die koets.. De wansmaak!
Daar kan ik me iets bij voorstellen!quote:Op maandag 2 april 2012 07:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Een koninklijke tokkie bruiloft misschien.Ik ben zo snel mogelijk doorgereden toen ik dat gevaarte zag staan.
Goedemorgen, wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 2 april 2012 07:45 schreef ZetaOS het volgende:
Ik lees veel over rennen, maar squatten lees ik hier nergens wat over!
Geloof me, met mijn kont zit het wel goed.quote:Op maandag 2 april 2012 07:45 schreef ZetaOS het volgende:
En u bent Mark Rippetoe?quote:Op maandag 2 april 2012 07:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geloof me, met mijn kont zit het wel goed.
Beter lezen, komt regelmatig voorbij.quote:Op maandag 2 april 2012 07:45 schreef ZetaOS het volgende:
Ik ben HenkPietKlaasWim en ik heb vanochtend al 80 traptredes beklommen op het ene station en 198 tredes op kantoor. En dan ben ik nog vergeten te tellen hoeveel tredes het is op CS!quote:
Dan kan je morgen een kwartier langer in bed liggen.quote:Op maandag 2 april 2012 08:39 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! De omlegging bij de a4 is open, dus ik was een kwartier te vroeg op werk
Zure matten!quote:Op maandag 2 april 2012 07:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij roze matten denk ik aan dat snoepgoed van vroegah.
Dat rood was altijd meer rozequote:Op maandag 2 april 2012 08:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zure matten!Maar die waren toch rood of groen?!
Vandaag is 'ie weer netjes toch?!quote:Op maandag 2 april 2012 08:39 schreef .Bo het volgende:
Zo, na een weekend met véél paasbrood met poedersuiker, ijs, maisboterhammen met hagelslag, slagroom en chocola weet ik weer waarom ik hier weer m'n lijstjes neer wil zetten. Planning voor vandaag:
S: 15 minuten spieroefeningen
O: magere kwark met warme kersen (opgewarmde diepvrieskersen, geen sirooptoestanden)
T/L/T: 5 vk boterhammen kaas/vegetarische filet american (probeersel)/sandwichspread
T: kiwi
D: peultjes, broccoli, tofu en rijst
T: karnemelk/sinaasappelsap
Mijn meneer was zich er al op aan het verheugenquote:Op maandag 2 april 2012 08:39 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! De omlegging bij de a4 is open, dus ik was een kwartier te vroeg op werk
Dat spul bestaat gewoon nog en is nog steedsquote:Op maandag 2 april 2012 07:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij roze matten denk ik aan dat snoepgoed van vroegah.
quote:Op maandag 2 april 2012 09:00 schreef sigme het volgende:
Ziezo, rondje gewandeldraafd. 9,5 km met 8,8 km/u. Ongeveer 4 km op blote voeten.
Jep, c'est moi. En ik had een hele post getypt en toen was het topic dicht en mijn post wegquote:Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik wil graag even horen hoe zij het heeft aangepakt. Ik kom op internet allemaal ingewikkelde schema's tegen, terwijl ik gewoon 200 meter wil sprinten, 100 meter wandelen/dribbelen, 200 meter sprinten etc. Maar ik weet niet of dat wel effectief is enzo.
En nog steeds. Ik zag ze onlangs bij de etos liggen. Dat was zo lekker he!quote:
ik doe weer m'n best jaquote:Op maandag 2 april 2012 08:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vandaag is 'ie weer netjes toch?!
En dat heb ik persoonlijk ook hoor, doordeweeks netjes en 's weekends niet zoAlleen dan meer shoarma, pizza, bier i.p.v. paasbrood, ijs, slagroom of chocola
Slaap is goed!quote:Op maandag 2 april 2012 09:06 schreef MarMar het volgende:
Mogge!
Gister goed mn rust gepakt, voel me een stukje beter, hopelijk zet het niet door verder!
Lijstje werd wel miserabel; na de lunch alleen nog yoghurt met een banaan en een bakje blanke vla gehad en bekant 12 uren geslapen vannacht.
Lijstje voor vandaag:
O: warme appel met yoghurt
T: thee, sinaasappel
L: soepje, ff kijken watvoor groente ik daar nog voor kan gaan gebruiken, prei denk ik.
T: thee, 2 kiwi's
D: bloemkool, rundertartaartje
T: kwark of yoghurt met fruit.
In elk geval worden het de fruitvitamientjes en de soep vandaag.
oeh, weinig hoor! of zijn het dubbele boterhammen?quote:Op maandag 2 april 2012 08:59 schreef Perruche het volgende:
Morning! Oh Zeta is er weer.
Planning:
O: 200 rijstmelk met 5-korenvlokken, kokos en lijnzaad
B: 20 minuten fietsen
T: bth ijbergsla/komkommer/kip
L: grote kom soep (hoop ik)
T: bth ijbergsla/komkommer/kip
T: banaan
S: Evy les 4
D: uit, hopelijk iets met vis ofzo?
B: 30 minuten fietsen
Ja het zijn kleine dubbele...quote:Op maandag 2 april 2012 09:20 schreef .Bo het volgende:
[..]
oeh, weinig hoor! of zijn het dubbele boterhammen?
Cool! Doe eens een linkje, ik wil wel!quote:Op maandag 2 april 2012 09:24 schreef Perruche het volgende:
Er staat op Groupon een aanbieding voor st. Petersburg..., wie wil er mee?
ja het is wel echt een heel grote kom met waarschijnlijk ook wel groenten in stukjes en iets van pasta of rijst erbij. Misschien neem ik bij die banana nog een extra yoghurt ofzo?quote:Op maandag 2 april 2012 09:29 schreef .Bo het volgende:
Ah oke, dat scheelt wel. vind vooral soep als lunch niet veel, maar dat is natuurlijk vooral op mijn eigen eetlust (vraatzucht?) gebaseerd.
Voor de gelegenheid iets meer doorbakken, maar misschien skip ik het vlees ook wel vandaag.quote:Op maandag 2 april 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Slaap is goed!
Rauw rundvlees als je ziek bent trouwens? Of bak je het tartaartje wel goed door?
En beterschap trouwens!
W0000t! Show me!quote:Op maandag 2 april 2012 09:24 schreef Perruche het volgende:
Er staat op Groupon een aanbieding voor st. Petersburg..., wie wil er mee?
Een goede herinnering aan waarom ik het Maendelijcks Kwaed altijd zo lang mogelijk uitstel zodat het feitelijk niet meer maandelijks maar meer halfjaarlijks isquote:
Ik zeg mirenaquote:Op maandag 2 april 2012 09:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een goede herinnering aan waarom ik het Maendelijcks Kwaed altijd zo lang mogelijk uitstel zodat het feitelijk niet meer maandelijks maar meer halfjaarlijks is![]()
Mooie dag vandaag?
Njah, ach. Ik beweeg ook wat minder dan jijquote:Op maandag 2 april 2012 10:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben ook grote kommen met soep en erg gevuld met ballen of spek, goed gevuld maar ik eet er toch drie boterhammen en 400ml melk, van alleen soepje is toch niet genoeg?
Er zijn hier een aantal mensen die dat wel doen. Er wordt alleen niet al te veel over gesproken, problem? De rest doen andere vormen van beweging/oefeningen die daar ook op neer komen.quote:Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef Weissman het volgende:
ZetaOS heeft wel gelijk, er wordt nauwelijks aandacht besteed aan squat en andere elementen van krachttraining die ervoor zorgen dat je een mooi figuurtje krijgt.
quote:Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef Weissman het volgende:
ZetaOS heeft wel gelijk, er wordt nauwelijks aandacht besteed aan squat en andere elementen van krachttraining die ervoor zorgen dat je een mooi figuurtje krijgt.
In rijstemelk zit trouwens helemaal geen eiwit, iig ik keek in de supermarkt op een pak en was een beetje teleurgesteld..quote:Op maandag 2 april 2012 11:14 schreef minilot het volgende:
Poeeee. Weekend achter de rug waarin mijn lief zowel op vrijdag als op zondag mensen over de vloer had voor zijn verjaardag, plus tussenin ngo een bezoekje aan de Efteling en zaterdag op kantoor werken: ik besta momenteel voor driekwart uit hapjes, alcohol en fastfood.Ik ben nog maar even niet op de weegschaal gaan staan..
Een echte maandag vol goede voornemens dus!Ik denk dat ik een beetje ga lowcarben..
Lijstje!
O: Twee glazen rijstmelk, een banaan
B: Half uur naar werk gewandeld
T: Kiwi en koffie (zwart)
L: Grote bak mesclunsalade met homemade honingmosterd-dressing, pompoenpitten en wat plakjes geitenbrie
B: Kwartier naar huis fietsen
D: Kippenborst en uien, gestoofd in een pittige boemboe van de toko. Erbij per persoon een halve kilo van deze sperziebonen met kokosmelk, sambal en pinda's.
S: Jillian: level 1, met gewichtjes van 2 kg
Wat ik er zelf van vind? Lekker! Veel groen, aardig wat eiwit en weinig carbs.
Verder beginnen mijn lief en ik deze week helemaal opnieuw met het Couch 2 5k-programma, maar dan óf met heel slappe gympies met een piepdunne zool, óf op Sockwa's (zodra we ze binnen hebben) óf op blote voeten (als het weer en de ondergrond het toelaten). We gaan helemaal niet meer op onze hardloopschoenen lopen!![]()
Wel gek hoor, helemaal opnieuw beginnen. Maar we hebben er zin in!![]()
Straks eens even twee topics bijlezen..
Ja hoi, ik hoef niet meer te squatten voor een mooi figuurtje, maar heb wel iets aan tips tegen spierspanning. Weet je daar iets tegen?quote:Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef Weissman het volgende:
Van squatten krijg ik dikke kuiten, dus nee bedanktquote:Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef Weissman het volgende:
Dat valt wel mee, voornamelijk bovenbenen en een kont.quote:Op maandag 2 april 2012 11:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Van squatten krijg ik dikke kuiten, dus nee bedankt
Ik zeg dat ik dikke kuiten krijg van squatten. Mijn onderbenen waren verdubbeld in omvangquote:Op maandag 2 april 2012 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, voornamelijk bovenbenen en een kont.
^^quote:Op maandag 2 april 2012 11:27 schreef Probability het volgende:
Ik hoef ook geen dikkere bovenbenen, zit al genoeg vorm in en m'n kont is ook al top!
quote:Op maandag 2 april 2012 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Krijg je van traplopen ook een goede kont?
Want dan ga ik straks weer naar de 11e met de trap (198 treden).
Ja!quote:Op maandag 2 april 2012 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Van traplopen krijg je strakke billen!quote:Op maandag 2 april 2012 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2012 11:28 schreef An24 het volgende:
ZetaOS en Weissman moeten gewoon lekker buiten gaan spelen. Is ook goed voor je gezondheid en je figuurtje
Er is een quote van een filmster from the old days (Cary Grant ofzo) die zee dat hij nooit deed aan dieten, maar gewoon altijd de trap nam, overal waar hij kwam. Sindsdien neem ik dus altijd de trapquote:Op maandag 2 april 2012 11:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooi! Dan ga ik straks de traptreden op CS ook nog even tellen en dan ga ik dagelijks gewoon minstens 500 treden doen.
Bietjesrisotto!quote:Op maandag 2 april 2012 11:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lijstje!!!
O: koffie verkeerd, grote bak yoghurt/kersenyoghurt/biogarde kwark met special K meuk
T: lekkere tompouce
L: bakje bulghur salade (met gegrilde aubergine en courgette, feta, zongedroogde tomaten en Cannellini bonen)
T: 2 boterhammen met Jamon Serrano en als ik honger heb, nog 2 boterhammen met walnotenkaas
D: uh.... moet ik nog verzinnen. Heb niets meer in huis! Behalve een pakje bietjes, maar daar weet ik niets mee te verzinnen.
Iemand suggesties voor een diner? Moet wel snel klaar zijn, want ik word weer geacht om te gaan wandelen om half 8. Boodschappen moet ik nog doen, daar had ik geen tijd voor zaterdag en gister geen zin in.
Wat goed!quote:Op maandag 2 april 2012 11:39 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Er is een quote van een filmster from the old days (Cary Grant ofzo) die zee dat hij nooit deed aan dieten, maar gewoon altijd de trap nam, overal waar hij kwam. Sindsdien neem ik dus altijd de trap
Hahaha, die had ik pas nog gemaakt!quote:
Bietjes in de salade is ook lekker! of gewoon met aardappels en een gehaktbalquote:Op maandag 2 april 2012 11:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hahaha, die had ik pas nog gemaakt!
Maar ik ben pas om half 7 thuis en moet om half 8 (nouja, 1 minuut voor half 8) weer weg, dus dat is vrij krap.
Wel lekker overigens! Is trouwens ook het enige recept wat ik maak met bietjes.
Low carb doe je toch juist MET vol-vette dingen?quote:Op maandag 2 april 2012 11:47 schreef creepycookie het volgende:
Ik had drie feestjes dit weekendMaarrrr ik heb het netjes gehouden met drank en eten over drie dagen, heb alleen vrijdag een paar happen kapsalon op in de stad en gister op een verjaardag iets van 10 petit fours en een beetje patat bij de salade en vlees. Qua beweging: vrijdag de hele avond staan springen, zaterdagmiddag een strandwandeling.
Nu dus een weekje low-carb (vooral heel veel eiwitten en groenten, ik laat ook tijdelijk vol-vette producten weg) en weer drie keer sporten.
Hoi, het is 2 april. Geduld woman!quote:Op maandag 2 april 2012 09:12 schreef Quinazoline het volgende:
En was dat alle zomer voor dit jaar ofzo? Volgens mij is de herfst begonnen.
quote:Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef Weissman het volgende:
Nee, klopt inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2012 11:21 schreef Probability het volgende:
[..]
In rijstemelk zit trouwens helemaal geen eiwit, iig ik keek in de supermarkt op een pak en was een beetje teleurgesteld..
Haha, dat is best erg.quote:Op maandag 2 april 2012 11:54 schreef Novem het volgende:
Mogge!
St. Petersburg, leuk! Zit ik ook al een tijdje naar te kijken, Moskou lijkt me ook wel wat!
Ik heb mijn ex gefriend op FB, ontfriend hij me weer vandaag, zij vriendin vond het heel vervelend dat zijn ex in zijn vriendenlijstje stond. Het is 5 jaar geleden for crying out loud
Ik had bijna teruggestuurd dat hij nog steeds een pussy is
Is geitenbrei daardwerkelijk iets?quote:Op maandag 2 april 2012 11:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, klopt inderdaad.Ik kwam daar ook vorige week achter..
Maar ik heb vandaag kip, geitenbrie, kokosmelk en pinda's dus het zit vast wel snor.
Buh, ineens druk op mijn werk. Ik wil bijlezen, potdorie!
Ja, ik zeg dus dus ik die nu 2 dagen even weglaat maar dan bedoel ik eigenlijk in vorm van noten en volle zuivel, ik eet dus even veel eieren/ vlees/ groenten.quote:Op maandag 2 april 2012 11:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Low carb doe je toch juist MET vol-vette dingen?
Ik zou wel even uitzoeken hoe het zit met vluchttijden bij die Groupon. 3 nachten staat er in de advertentie, maar als je alleen recht hebt op bepaalde ochtend- en avondvluchten en je komt op dag 1 om 22.00uur aan, gaat slapen, dan nog 2 nachten en dan die ochtend weer om 07.00uur vliegen zou een beetje zonde zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 10:19 schreef Perruche het volgende:
http://www.groupon.nl/deals/travel/eurocult-lito/4545026
Dit is een lekkere salade met bietjes, spinazie en blauwe kaas!quote:Op maandag 2 april 2012 11:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hahaha, die had ik pas nog gemaakt!
Maar ik ben pas om half 7 thuis en moet om half 8 (nouja, 1 minuut voor half 8) weer weg, dus dat is vrij krap.
Wel lekker overigens! Is trouwens ook het enige recept wat ik maak met bietjes.
Snap het wel, zie niet zo in waarom exen vrienden moeten blijven, zeker wanneer de relatie met de huidige partner er geen baat bij heeft.quote:Op maandag 2 april 2012 11:54 schreef Novem het volgende:
Ik heb mijn ex gefriend op FB, ontfriend hij me weer vandaag, zij vriendin vond het heel vervelend dat zijn ex in zijn vriendenlijstje stond. Het is 5 jaar geleden for crying out loud
Ik had bijna teruggestuurd dat hij nog steeds een pussy is
Waarschijnlijk heb je dit over het hoofd gezien, dus ik quote mezelf nog een keer.quote:Op maandag 2 april 2012 11:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hoi, ik hoef niet meer te squatten voor een mooi figuurtje, maar heb wel iets aan tips tegen spierspanning. Weet je daar iets tegen?
Hoe groter de spierspanning hoe beter je spier getraind wordt*.quote:Op maandag 2 april 2012 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dit over het hoofd gezien, dus ik quote mezelf nog een keer.
En je vraagt je af waarom je een troll genoemd wordt.quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hoe groter de spierspanning hoe beter je spier getraind wordt*.
Dit is dus goed.
*Heb je last van kramp eet eens een banaan.
Fruit?quote:Op maandag 2 april 2012 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
vanuut Assen!
Lijst gister:
O: kleun bakje kwark, dubbele bth pindakaas
L: pannenkoek met appel en kaneel
D: brood met smeersels, pompoentaart met salade, koffie met slagroom en 2 bonbons
Vandaag so far:
O: bakje muesli met volle yoghurt, 1 kleine croissant, 1 broodje met jam
L: uitsmijter kaas met drie eieren
S: RPM
D: nasi
quote:
Speelkwartier is wel overquote:
Zat! Een bak en zak bami/nasi-groenten!quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zat! Een bak en zak bami/nasi-groenten!
Fruit, lastig. Niet bij me en dus on the road.
En ik hoef er alleen maar maple syrup, spinazie en blauwe kaas voor in huis te halen!quote:Op maandag 2 april 2012 12:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit is een lekkere salade met bietjes, spinazie en blauwe kaas!
Dat is altijd coolquote:Op maandag 2 april 2012 13:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En ik hoef er alleen maar maple syrup, spinazie en blauwe kaas voor in huis te halen!
Hoe handig.
is dat trouwens niet veel te zoet met maple syrup?
Net weer met de trap naar de 11e gegaan, was eerder boven dan mijn collega die met de lift ging.
wat doe je voor ontspanning? Want constante spierspanning klinkt mij alsof je niet goed kan onstpannen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:54 schreef loveli het volgende:
Banaan vanwege de kalium gok ik? Magnesium gebruik ik al (hoger gedoseerd).
En het is niet goed, want het is een vicieuze cirkel kramp => minder ontspannen zitten => meer kramp => meer last => minder ontspannen, de laatste keer werd daardoor een zenuw bekneld en het is slecht voor de doorbloeding.
Van de huisarts kan ik spierverslappers krijgen om die cirkel te verbreken, maar 3 dagen niet autorijden wegens valium zie ik niet zo zitten.
ik heb altijd prima ervaringen met groupon *afklopt*.quote:Op maandag 2 april 2012 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik zou niet met Groupon naar St Petersburg gaan. Op de een of andere manier vertrouw ik die lui voor geen meter: als ik een deal heb van Groupon valt het altijd tegen, ze komen negatief in het nieuws en ze schrijven teksten waar je jeuk van krijgt.
ik vind maple syrup minder zoet dan bijv. pannekoekenstroopquote:Op maandag 2 april 2012 13:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En ik hoef er alleen maar maple syrup, spinazie en blauwe kaas voor in huis te halen!
Hoe handig.
is dat trouwens niet veel te zoet met maple syrup?
Net weer met de trap naar de 11e gegaan, was eerder boven dan mijn collega die met de lift ging.
Oh ik ken een aantal mensen die voor groupon schrijvenquote:Op maandag 2 april 2012 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik zou niet met Groupon naar St Petersburg gaan. Op de een of andere manier vertrouw ik die lui voor geen meter: als ik een deal heb van Groupon valt het altijd tegen, ze komen negatief in het nieuws en ze schrijven teksten waar je jeuk van krijgt.
Salnkie-tours naar Moskou en St. Petersburg?quote:Op maandag 2 april 2012 13:10 schreef Perruche het volgende:
Ik zou ook niet nu echt boeken via groupon, die ik liever zelf, maar wel leuk, st petersburg!
Ik vind het vooral heel geforceerd grappig en leuk willen doenquote:Op maandag 2 april 2012 13:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Oh ik ken een aantal mensen die voor groupon schrijvenVind het zelf altijd wel leuk!
Ik gok rond de 1500, maar boel wat ik niet ken of moeilijk in te schatten isquote:Op maandag 2 april 2012 13:11 schreef Perruche het volgende:
Vinden jullie dit trouwens te veel? Qua eten? Ben nu even door eetmetert aan het halen (zonder D)
O: 200 rijstmelk met 5-korenvlokken, wat kokos en eetlepel lijnzaad
T: dubbele kleine bth ijbergsla/komkommer/kip
L: groentebouillon, 300 gr salade (sla, wortel, komkommer, feta, tomaat, courgette, olijven)
T: banaan, peer
D: Iets met gewoon vis/rijst/groente en 2 wijntjes ofzo
Ik vind het niet te veel hoorquote:Op maandag 2 april 2012 13:11 schreef Perruche het volgende:
Vinden jullie dit trouwens te veel? Qua eten? Ben nu even door eetmetert aan het halen - edit: zonder D is het 1200 kcals, inclusief wijn.
O: 200 rijstmelk met 5-korenvlokken, wat kokos en eetlepel lijnzaad
L: groentebouillon, 300 gr salade (sla, wortel, komkommer, feta, tomaat, courgette, olijven)
T: banaan, peer
D: Iets met gewoon vis/rijst/groente en 2 wijntjes ofzo
Ben ik al geweest (moskou), petersburg ook maar daar wil ik nog wel eens heen, was zo mooi!quote:Op maandag 2 april 2012 13:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Salnkie-tours naar Moskou en St. Petersburg?
hmm hmmquote:Op maandag 2 april 2012 13:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel geforceerd grappig en leuk willen doen.
En Groupon is ook niet echt goed voor haar werknemers: je krijgt het minimale, want alle winst wordt geïnvesteerd in het bedrijf, maar het is wel heel erg leuk om te werken bij de snelst groeiende internetonderneming. Ja, my ass
.
Thanks Vik en Viz... Viz, is ongeveer 1200/1300 zonder D. Maar dan dus bijna een uur fietsen + evy vandaag. Dan hoop ik dat ik me bij het D in kan houden en geen D van Dessert neem!!quote:Op maandag 2 april 2012 13:17 schreef V1z0R het volgende:
Jouw kont is de snelst groeiende internetonderneming, Vik?
[..]
Ik gok rond de 1500, maar boel wat ik niet ken of moeilijk in te schatten is
Dat moet dan maar he!quote:Op maandag 2 april 2012 13:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Thanks Vik en Viz... Viz, is ongeveer 1200/1300 zonder D. Maar dan dus bijna een uur fietsen + evy vandaag. Dan hoop ik dat ik me bij het D in kan houden en geen D van Dessert neem!!
Eigenlijk weinig, heb wel dat bewust aanspannen en daarna ontspannen van Tink geprobeerd en dat hou ik er nog even in. Ik merk dat ik bij bepaalde (werk gerelateerde) inspanning snel last heb van verkramping, maar ook dat wanneer ik verwacht dat ik last ga krijgen van bepaalde inspanning, ik minder kan ontspannen. Dus het niet kunnen vinden van m'n autokussentje voor een lange rit => spierspanning, omdat ik weet dat een lange rit voor verkramping kan zorgen als ik m'n kussentje misquote:Op maandag 2 april 2012 13:08 schreef _aurum_ het volgende:
wat doe je voor ontspanning? Want constante spierspanning klinkt mij alsof je niet goed kan onstpannen.
Grote kans dat het glucosegehalte hoger is, suiker = 50% glucose - 50% fructose, fructose heeft een hogere zoetkracht dan glucose.quote:ik vind maple syrup minder zoet dan bijv. pannekoekenstroop
quote:Op maandag 2 april 2012 13:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja maar je kent mij en mijn ruggegraat, en er staat een erg lekker toetje op de kaart.
Volgens mij heeft ze er gesolliciteerd dus d'r mening zal wel ergens op gebaseerd zijn denk ik...quote:Op maandag 2 april 2012 13:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Discussies met Vik hebben geen zin
Nou zeg, ik mag toch gewoon een opmerking maken daarover? Ik ben niet de enige die ze vreselijk vindt (creepy cookie zei het al, devilsanddust heb ik er ook wel eens over gehoord).quote:Op maandag 2 april 2012 13:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Discussies met Vik hebben geen zin
En ook dat idd. Ik ben erg blij dat ik hier zit en niet bij Groupon.quote:Op maandag 2 april 2012 13:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze er gesolliciteerd dus d'r mening zal wel ergens op gebaseerd zijn denk ik...
Vizor.
O nee zeker nietquote:Op maandag 2 april 2012 13:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze er gesolliciteerd dus d'r mening zal wel ergens op gebaseerd zijn denk ik...
Vizor.
Natuurlijk, maar je hoeft mij niet te overtuigen. Ik heb mijn mening, jij de jouwe.quote:Op maandag 2 april 2012 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou zeg, ik mag toch gewoon een opmerking maken daarover? Ik ben niet de enige die ze vreselijk vindt (creepy cookie zei het al, devilsanddust heb ik er ook wel eens over gehoord).
Ik ben wel vrienden met veel van m'n exen. En ik vind dat echt heul fijn. Want ooit hield ik van ze, dus zijn het leuke mannen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Snap het wel, zie niet zo in waarom exen vrienden moeten blijven, zeker wanneer de relatie met de huidige partner er geen baat bij heeft.
En ik heb je foto gezien
Dan verlies je per direct het predicaat 'goede vriend' / 'leuke man', want die doen dat niet.quote:
Het was maar een grapje, dat een discussie met Vik niet kanquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 13:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben wel vrienden met veel van m'n exen. En ik vind dat echt heul fijn. Want ooit hield ik van ze, dus zijn het leuke mannen.
Ik geloof dat er wel verband is, maar de oorzaak is volgens mij in beginsel fysiek. Mensen die de hele dag in dezelfde houding achter de computer zitten hebben er ook last van.quote:
Nee, ik ben een beetje fok-moe de laatste tijd. Kom bijna alleen hier nog maar en dat zelfs minder.quote:Op maandag 2 april 2012 13:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik keek nog wel eens in je topic history voor sappige topics, maar ik zie er geen een meer
Ja dat was een minder goeie actie. Hoewel ik nu wel weer met hem spreek hoor. Maar we zijn niet heel goede vrienden nee.......en met veel anderen is het contact ook verwaterd, maar mijn beste vriend is een ex en die van daarvoor is ook één van mijn beste vrienden.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2012 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou zeg, ik mag toch gewoon een opmerking maken daarover? Ik ben niet de enige die ze vreselijk vindt (creepy cookie zei het al, devilsanddust heb ik er ook wel eens over gehoord).
quote:Op maandag 2 april 2012 13:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat was een minder goeie actie. Hoewel ik nu wel weer met hem spreek hoor. Maar we zijn niet heel goede vrienden nee.......en met veel anderen is het contact ook verwaterd, maar mijn beste vriend is een ex en die van daarvoor is ook één van mijn beste vrienden.
Met andere exen vind ik het ook wel leuk om bij te praten en zo, maar dat gaat dan wel vaak over 'toen' en dat is leuk voor een avond, maar als je daarna niks nieuws te bespreken hebt is het ook wel weer voldoende.
ik dacht even dat dit een post van co was en dacht een lesbische episode te hebben gemistquote:Op maandag 2 april 2012 13:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, precies. Zo ook nog een ex als goede vriendin, praat ik zo nog een hele avond mee weg.
quote:Op maandag 2 april 2012 13:42 schreef Ml-etje het volgende:
Users die denken dat ze mij betalen ofzo en topics die meer lijken op een hotelkamer (get a room!).
Ik ga spontaan verder werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 2 april 2012 14:11 schreef V1z0R het volgende:
Muffintop!"Ik pas in een maatje 38 hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
In wiens wereld was dit een goed idee![]()
Mah eeeeyes."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Muffintop!V1z0R!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK had je die foto in goed vertrouwen gestuurd
![]()
Muffintop!Maar ze heeft wel een size 0!!! aan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Dat ja...quote:
Veel groente bij de D en dan issie mooi Mini!quote:Op maandag 2 april 2012 14:13 schreef Mini. het volgende:
Hoi!
Druk hier... Lekker veel vrije dagen de komende tijd, maar de keerzijde is dat je dan minder dagen overhoudt voor hetzelfde werk. Lijstjesdump:
O: 2x brood met leverworst
L: 2x brood met kaas
T: 2x brood met leverworst
T: banaan
D: kikkererwtencurry of quiche, weet ik nog niet
T: fruit, mag er nog wel bij
[..]
Dat ja...
quote:Op maandag 2 april 2012 14:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
V1z0R!IK had je die foto in goed vertrouwen gestuurd
Muffintop!What has been seen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks, ga ik doen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Veel groente bij de D en dan issie mooi Mini!
En bedankt voor deze misselijkmakende foto Viz, heb meteen geen honger meer
Muffintop!Awesome picture. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KPN-storing?quote:Op maandag 2 april 2012 14:55 schreef minilot het volgende:
Snotver.. éindelijk dacht ik: nu kan ik wel even gaan bijlezen - ontploft hier op mijn werk de telefoon door een landelijke kassa-storing.![]()
Vanavond dan maar.
Muffintop!Mensen zeggen toch vaak dat ze zich verslikken, of dat hun scherm onder weet ik veel wat voor etenswaar/drank zit, omdat iets grappig is of shockerend? Maar da's dan meestal figuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben net bijgekomen van een 10 minuten durende hoestbui veroorzaakt door een brok boterham met geitenkaas, die door verkeerd inademen wegens zien van die foto, in mijn luchtwegen belandde.![]()
Wat een vies gedrocht.
En voor je omgevingquote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef loveli het volgende:
Zo blijkt weer, overgewicht is slecht voor je.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Mensen zeggen toch vaak dat ze zich verslikken, of dat hun scherm onder weet ik veel wat voor etenswaar/drank zit, omdat iets grappig is of shockerend? Maar da's dan meestal figuurlijk.
Ik ben net bijgekomen van een 10 minuten durende hoestbui veroorzaakt door een brok boterham met geitenkaas, die door verkeerd inademen wegens zien van die foto, in mijn luchtwegen belandde.![]()
Wat een vies gedrocht.
Hoe bevalt je dat nu eigenlijk?quote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef creepycookie het volgende:
He bah, ik zit te eten. Ik vind dat echt misselijkmakend, ugh.
Nou was ik al misselijk, moest eerder terug toen ik in de sportschool stond. Heb wel van een van de sportmevrouwen een kiwi gehad en een leuk gesprek, ze wist heel veel over medicatie en wat het met je lichaam doet als je er mee stopt.
En nu zit ik aan twee super super lekkere tofu burgers met een salade
Muffintop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je dat om je lijf?
![]()
Bah!![]()
Het is inderdaad vooral 'knap' dat ze hem blijkbaar op een manier ook nog heeft dichtgekregen!quote:
Sadistenquote:Op maandag 2 april 2012 16:02 schreef anna82 het volgende:
We hebben een noviteitje op kantoor. Om 16:00, als je een beetje honger begint te krijgen en denkt "hmmmmm, nu zou ik wel iets lekkers lusten' komt er een mevrouw met een wagen voor chocolade voorbij, *eet wortel
Ik heb geen idee wat dat is, maar meejuichen is leuk, dus yay!quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef An24 het volgende:
Ik heb net gehoord dat ik een opleiding mag volgen.
[me=An24]wordt de Nederlandse "lie to me" deskundige mevrouw![]()
[/me]
Dattum.quote:Op maandag 2 april 2012 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is, maar meejuichen is leuk, dus yay!![]()
http://www.paulekman.com/quote:Op maandag 2 april 2012 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 2 april 2012 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En curry natuurlijk!quote:Op maandag 2 april 2012 16:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bloemkool soep (met komijn en kerrie)
Frittata
Cauliflower Cake
Bloemkool Salade (ottolenghi)
Is er een online recept van de salade van Otto?quote:Op maandag 2 april 2012 16:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bloemkool soep (met komijn en kerrie)
Frittata
Cauliflower Cake
Bloemkool Salade (ottolenghi)
Dat heb ik wel, maar kom net thuis. Niet op kantoor geweest. Donderdag pas weer. Vanochtend start vanuit hotel en daar lag geen fruit bij het buffet. Dus tja. Geen fruit. En verder vind ik fruit onderweg ontzettend onhandig. Ik eet een appel altijd gesneden in stukjes, omdat ik afbijten niet durf met mijn gebit.quote:Op maandag 2 april 2012 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En je fruitexcuus begint oud te worden, XM. Waarom heb je niet standaard fruit in huis/op het werk?
Marquote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een geziek zeg! Beterschap Jagär en Sarabi (en nog meer?)
Ziek zijn
quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef An24 het volgende:
* An24 wordt de Nederlandse "lie to me" deskundige mevrouw![]()
![]()
Tis je ook niet gegund he! Sterktequote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
9 uur geslapen, maar ik voel me nog steeds niet fit. Bah, er moet zoveel gebeuren. Heb er net 2 paracetamol ingemikt, kijken of het beter gaat. zo toch even aan het werk, want ik moet en zal morgen presenteren!
Whutquote:Op maandag 2 april 2012 16:02 schreef anna82 het volgende:
We hebben een noviteitje op kantoor. Om 16:00, als je een beetje honger begint te krijgen en denkt "hmmmmm, nu zou ik wel iets lekkers lusten' komt er een mevrouw met een wagen voor chocolade voorbij, *eet wortel
ik gooi 'm ff over de schutting, wie weet heeft mijn lief er nog wat zinnigs over te zeggen (dit is een verkapte ik kom er nog op terug postquote:Op maandag 2 april 2012 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Eigenlijk weinig, heb wel dat bewust aanspannen en daarna ontspannen van Tink geprobeerd en dat hou ik er nog even in. Ik merk dat ik bij bepaalde (werk gerelateerde) inspanning snel last heb van verkramping, maar ook dat wanneer ik verwacht dat ik last ga krijgen van bepaalde inspanning, ik minder kan ontspannen. Dus het niet kunnen vinden van m'n autokussentje voor een lange rit => spierspanning, omdat ik weet dat een lange rit voor verkramping kan zorgen als ik m'n kussentje mis
Alleen al weten dat deze week 4 fysiek zware dagen telt, geeft weer wat minder ontspanning. Dus het is niet alleen een fysieke reactie op spierbelasting (en ik probeer alles weer zoveel mogelijk te relativeren zodat alleen het fysieke deel overblijft, dat vind ik wel genoeg).
[..]
Grote kans dat het glucosegehalte hoger is, suiker = 50% glucose - 50% fructose, fructose heeft een hogere zoetkracht dan glucose.
Toch even gaan liggen? Dan voel je je vast sneller fit, beterschap!quote:Op maandag 2 april 2012 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en tof dat je een opleiding mag doen, An, en beterschap voor de andere zieken.
Tis wel stom, ik voel me niet ziek genoeg om in bed te blijven liggen, maar echt niet lekker zeg maar. Zo irritant, dat er tussen in..
Het is een opleiding tot non-verbale strategische analist. De training leert je leugens doorzien door micro expressies te leren zien. Daarnaast leer je anders door te vragen, omdat je ervoor moet uitkijken dat je de non verbale communucatie verkeerd gaat interpreteren.quote:Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef Ml-etje het volgende:
Welke opleiding is het precies An /nieuwsgierig.
Ik zoek nog iets in de richting van communicatie eigenlijk maar dat is ook leuk
En wat Uniek zegt XM, er is meer dan een appel en die banaan hapt supersnel weg.
Al vind ik een hotel zonder fruit bij heet ontbijt ook wel een jammere.
klinkt tof! En wat kan je er dagelijks mee?quote:Op maandag 2 april 2012 17:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Het is een opleiding tot non-verbale strategische analist. De training leert je leugens doorzien door micro expressies te leren zien. Daarnaast leer je anders door te vragen, omdat je ervoor moet uitkijken dat je de non verbale communucatie verkeerd gaat interpreteren.
Oeh klinkt goed zeg! Beetje in de omgeving te volgen ook?quote:Op maandag 2 april 2012 17:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Het is een opleiding tot non-verbale strategische analist. De training leert je leugens doorzien door micro expressies te leren zien. Daarnaast leer je anders door te vragen, omdat je ervoor moet uitkijken dat je de non verbale communucatie verkeerd gaat interpreteren.
quote:Op maandag 2 april 2012 17:14 schreef An24 het volgende:
Ohw en hij kost een paar duizend euro, dus je moet wel duiten of een lieve baas hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ideaal als je puberkinderen hebtquote:Op maandag 2 april 2012 17:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
klinkt tof! En wat kan je er dagelijks mee?
Onder andere handig voor:quote:Op maandag 2 april 2012 17:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
klinkt tof! En wat kan je er dagelijks mee?
quote:Op maandag 2 april 2012 17:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Onder andere handig voor:
Personeelsselectie algemeen
Selectie van het hogere management in het bijzonder
Ontwikkeling van het management
Outplacement
H.R. Management
De inter-persoonlijke analyse van het conflict
Ik heb met ambtenaren te maken. Ik ben dan bij vergaderingen aanwezig, analyseer de communicatie en adviseer bij hoe te handelen bij conflicten, leugens etc.
Freud zei al: moet ik dan maar een masker gaan dragen, in het geval van non verbale incontinentie?quote:
haha, tja, ik moest een businessplan schrijven, dus dan zit het lekker in het hoofd. Conflicthantering komt ook aan bod ja. Het ligt er ook aan waar je hem gaat volgen. Als je er op googelt kom je wel wat bedrijven tegen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dank u voor het reclamepraatje
Stukje conflicthantering ook nog aanwezig? Dan past het helemaal in mijn "ik wil wat met communicatie"
Hmm ja heb ik gezien maar welke nou echt betrouwbaar is.quote:Op maandag 2 april 2012 17:23 schreef An24 het volgende:
[..]
haha, tja, ik moest een businessplan schrijven, dus dan zit het lekker in het hoofd. Conflicthantering komt ook aan bod ja. Het ligt er ook aan waar je hem gaat volgen. Als je er op googelt kom je wel wat bedrijven tegen.
Is ook moeilijk. Ik stuur wel ff een PM met info.quote:Op maandag 2 april 2012 17:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja heb ik gezien maar welke nou echt betrouwbaar is.
Mijn HR-Management opleiding ketste af op de waarde vh diploma.
quote:Op maandag 2 april 2012 17:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Is ook moeilijk. Ik stuur wel ff een PM met info.
+ witte kool!quote:Op maandag 2 april 2012 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
eventueel nog groente? Doe die groente maar sowieso.
*Communicatieboks*quote:Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef Ml-etje het volgende:
Welke opleiding is het precies An /nieuwsgierig.
Ik zoek nog iets in de richting van communicatie eigenlijk maar dat is ook leuk
En wat Uniek zegt XM, er is meer dan een appel en die banaan hapt supersnel weg.
Al vind ik een hotel zonder fruit bij heet ontbijt ook wel een jammere.
4 kilo??quote:Op maandag 2 april 2012 18:11 schreef minilot het volgende:
Zooo, poepoeh! Thuis, én al gegeten.
Wat een geniale boontjes zijn dit, zeg! Ui, sambal, kokosmelk, pinda..![]()
Mijn lief moest al weg dus heb ik de helft van zijn portie op, ergo: in totaal zo tegen de acht pond sperziebonen binnengekregen.![]()
Nu eindelijk tijd om alles terug te lezen..
En ik ga kijken of ik een lowcarbig weekmenuutje voor de rest van de week in elkaar kan zetten. Ik eet niet zo vaak carbloos, dus ik vind het spannend!
Tot later!
Ahem, acht ons dus. Ik hou van groente, maar er zijn grenzen.quote:
Nou eet ik onderweg in de auto ook graag appel, en ik eet appel altijd gesneden in stukjes want ander vind ik appel niet half zo lekker.quote:Op maandag 2 april 2012 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, maar kom net thuis. Niet op kantoor geweest. Donderdag pas weer. Vanochtend start vanuit hotel en daar lag geen fruit bij het buffet. Dus tja. Geen fruit. En verder vind ik fruit onderweg ontzettend onhandig. Ik eet een appel altijd gesneden in stukjes, omdat ik afbijten niet durf met mijn gebit.
In een ziplockzakje?quote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef minilot het volgende:
Mijn lief heeft schijnbaar vanmiddag op de weecee in 'Born to Run' gelezen dat het goed is om af en toe te ontbijten met een grote salade om vroeg op de dag alvast veel groenten te tanken (zo deelt mijn lief mij zojuist mee vanuit de auto).
Of ik morgen een ontbijtsalade wil regelen dus!
Nee hoor - we hebben morgen allebei vrij, dus uitslapen, onderuitgezakt op het zonnige balkon een grote salade als ontbijt eten en dan een uurtje of twee later lekker buiten kabouterstukjes hollen op onze slappe Schoenenreusgympies.quote:
Naar welk gewicht wil je?quote:Op maandag 2 april 2012 18:33 schreef minilot het volgende:
Sta na het afgelopen weekend weer op 59,5 kilo!![]()
Zo rond de 54 kilo, uiteindelijk. Ik ben erg klein hè? Een soort van dwerg.quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Naar welk gewicht wil je?
Ik kan zelfs niet dromen van 59,5
Ook >24 uur? Want gister om 11:30 vertrokken. En vandaag nergens fruit gezien. Ze hadden in het hotel ook bijna alles light aan het ontbijtbuffet. Moest speuren naar gewone boter en beleg.quote:Op maandag 2 april 2012 18:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou eet ik onderweg in de auto ook graag appel, en ik eet appel altijd gesneden in stukjes want ander vind ik appel niet half zo lekker.
In stukjes gesneden appel blijven lang goed in een ziplockzakje:
[ afbeelding ]
Te koop bij de betere supermarkt (hier is dat de jumbo).
Makkelijk open te ritsen en dan prima uit het zakje stukjes appel te eten.
Aww noem jezelf geen dwerg.quote:Op maandag 2 april 2012 18:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo rond de 54 kilo, uiteindelijk. Ik ben erg klein hè? Een soort van dwerg.
Oh, ik moest nog aan jou denken gisteren! Er was een voorstukje op van Julie & Julia en ik vind jou echt Julie!quote:Op maandag 2 april 2012 18:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo rond de 54 kilo, uiteindelijk. Ik ben erg klein hè? Een soort van dwerg.
Nee, maar minilot heet echt niet voor niks mini-lot!quote:Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aww noem jezelf geen dwerg.
Lukt het afvallen tot nu toe wel weer goed?
Heb je nu de gympies of de turnschoentjes genomen?quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee hoor - we hebben morgen allebei vrij, dus uitslapen, onderuitgezakt op het zonnige balkon een grote salade als ontbijt eten en dan een uurtje of twee later lekker buiten kabouterstukjes hollen op onze slappe Schoenenreusgympies.![]()
Over hollen gesproken: stomme vraag misschien maar kun jij eens een keer een cameraatje meenemen als je 's morgens vroeg met de honden uit rennen gaat? Ben zo benieuwd naar je omgeving!
Leuke film.quote:Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, ik moest nog aan jou denken gisteren! Er was een voorstukje op van Julie & Julia en ik vind jou echt Julie!
Friese Stabijen/'s?quote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je nu de gympies of de turnschoentjes genomen?
Dit is het zandpad waar ik ren (en dat ben ik en dat zijn de honden)
[ afbeelding ]
En dit is het grasland waar ik ren:
[ afbeelding ]
Vooral hond1, aan de hand hond2.
Ik hou juist van dwergen!quote:Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aww noem jezelf geen dwerg.
Lukt het afvallen tot nu toe wel weer goed?
De een wat meer dan de anderquote:
Ooo, de ruimte!quote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie keer gezien in de bios!quote:Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, ik moest nog aan jou denken gisteren! Er was een voorstukje op van Julie & Julia en ik vind jou echt Julie!
Nee , je moet niet overdrijven denk ik. Wel best lang: ik had de groente er laatst wel 24 uur (lees: thuis laten liggen). En een dag zonder fruit overleef je prima, het kan wel een handige tip zijn voor dagen dat je wat veel auto moet rijden en best een appeltje zou lusten.quote:Op maandag 2 april 2012 18:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook >24 uur? Want gister om 11:30 vertrokken. En vandaag nergens fruit gezien. Ze hadden in het hotel ook bijna alles light aan het ontbijtbuffet. Moest speuren naar gewone boter en beleg.
Gaat helemaal goed komen dusquote:Op maandag 2 april 2012 18:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik hou juist van dwergen!![]()
Nou ja, afvallen gaat an sich prima, maar mijn lief vierde in de afgelopen halve week tweemaal zijn verjaardag en ik ben bij dat soort gelegenheden nogal geneigd tot het serveren van een reusachtig luilekkerland aan hapjes - en dat tikt dan wel weer aan...
Feestelijkheden zijn voorbij, nu weer hapjesloos voort!
Heb je al een hoepel?
Ik moest het even Googlen.. Gaaf!quote:Op maandag 2 april 2012 18:44 schreef Sarabi het volgende:
heb besloten dat ik eerste een Saidistok wil kopen
Hoe gaat het nu? Nog nieuws of gaat dat niet zo snel?quote:Op maandag 2 april 2012 18:04 schreef Syrena het volgende:
Hier ook bluh, maar dat wisten jullie al. Je valt er wel lekker van af![]()
Ben er vandaag achter gekomen waarom het eten @ work op maandag meh is, omdat vandaag de kok werkte die echt lekkere gerechten maakt die waar ik ruzie mee had omdat ie Indisch=Indiaas beweerde. Wat hem royaal vergeven isIk heb een enorme berg pastasalade op
met kip, rucola, paprika etc.
Wel sneu dat ik samen met een collega vrijwel de enige wasmaar ja, je gaat niet hardop zeggen dat het waarschijnlijk komt omdat die ander slecht kookt en mensen daarom wegblijven op maandag.
Ik ging eigenlijk ook voor de soep & prefab saladebeker, met de gedachte van de appelmoes van vorige week nog in mijn hoofd.
Twirlen op de buikdansmanierquote:
Ik heb tijdens het oefenen van hand- en armtrucs met de hoepel ook al het nodige aan glaswerk, lampen en een klein aquarium (!) om zeep geholpen.quote:Op maandag 2 april 2012 18:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Twirlen op de buikdansmaniermoet ik wel echt buiten gaan oefenen anders gaan er veel dingen sneuvelen.
Haha, ik zie de vissen al vliegenquote:Op maandag 2 april 2012 18:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het oefenen van hand- en armtrucs met de hoepel ook al het nodige aan glaswerk, lampen en een klein aquarium (!) om zeep geholpen.
Geen medicatie? Nou ik weet het niet...ik merk dat ik zo'n weekend met veel sociale dingen wel een beetje veel vind nog, terwijl dat met medicatie een eitje was. Ben een beetje voorzichtig aan het aftasten waar ik me prettig bij voel en niet. En proberen me van weinig dingen iets aan te trekken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de sportmevrouw vertelde eigenlijk wat ik zelf al doorhad, je gaat eerst even door een dal als je met zoiets stopt/begint, maar dat gaat vanzelf over.
[ Bericht 0% gewijzigd door creepycookie op 02-04-2012 19:06:14 ]
quote:Op maandag 2 april 2012 18:56 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Geen medicatie? Nou ik weet het niet...ik merk dat ik zo'n weekend met veel sociale dingen wel een beetje veel vind nog, terwijl dat met medicatie een eitje was. Ben een beetje voorzichtig aan het aftasten waar ik me prettig bij voel en niet. En proberen me van weinig dingen aan te trekken.Heftig Cookie, maar wel heel knap van je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de sportmevrouw vertelde eigenlijk wat ik zelf al doorhad, je gaat eerst even door een dal als je met zoiets stopt/begint, maar dat gaat vanzelf over.
En vooral maar afspreken met mensen die jou leuk/cool/tof en mooi vinden
Be someone that makes you happy
Leuke jas!quote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
<bijleesmodus>quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef An24 het volgende:
* An24 wordt de Nederlandse "lie to me" deskundige mevrouw![]()
![]()
Vind ik ook welquote:Op maandag 2 april 2012 19:10 schreef minilot het volgende:
[..]
<bijleesmodus>
Wat ontzéttend cool zeg!![]()
</bijleesmodus>
Eens mbt Cookiequote:Op maandag 2 april 2012 19:03 schreef Phaidra het volgende:
CookieJij bent een haske mooie / leuke dame!!
Syrena, sterkte. Is er al zicht op nieuws?
Bij deze verhalen valt mijn mond inderdaad open. Bij ons is dat 's avonds nog onder de scanner en de dag erna het operatiekwartier in... Wat een verschil soms!quote:Op maandag 2 april 2012 19:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Eens mbt Cookie![]()
Geen nieuws. Heb net ff gebeld met paps, morgen echo en dan opnieuw maagonderzoek. En daarna een afspraak maken op de poli voor de week ernaSnap niet waarom daar 1 hele week tussen zit, of ze dan de uitslag pas krijgen van de echo/maag? Ik dacht dat de geelzucht snel verholpen moest worden? Dus ik nam aan: echo, er zit 'iets', meteen verder onderzoek naar wat het is en een stent plaatsen.
Dus nu denk ik dat zij al lang weten dat het alvleesklierkanker is en ze daar toch niks aan kunnen doen en er dus best een week gewacht kan worden(en dat hij daarom ook vrijdag naar huis werd gestuurd ipv te blijven).
Geen wonder dat veel mensen hier naar België uitwijken
Ja. Ik hing in disco's.quote:Op maandag 2 april 2012 19:09 schreef LadyBlack het volgende:
Creepycookie, ben je een kloon van iemand die ik ook nog ken?
Oopsquote:Op maandag 2 april 2012 18:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het oefenen van hand- en armtrucs met de hoepel ook al het nodige aan glaswerk, lampen en een klein aquarium (!) om zeep geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |