abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109792534
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 2 april 2012 @ 07:10:57 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109792689
Bij roze matten denk ik aan dat snoepgoed van vroegah :9.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_109792732
Henk: blijkbaar heb ik ze gister gezien in die koets.. De wansmaak! :')
pi_109792752
Vik: wat ik me nog herinner van mijn instapcursus hardlopen bij de atletiekvereninging: intervaltraining door idd 200 meter heel hard rennen, 100 meter langzamer of elke 200 meter versnellen tot je echt maximaal gaat. Daarna even wandelen en opnieuw beginnen.

Mogge. Weekje vakantie voorbij, helaas :O.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109792757
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 07:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Henk: blijkbaar heb ik ze gister gezien in die koets.. De wansmaak! :')
Hehe, geweldig!
Zwaaide ze ook nog? En stonden er nog mensen langs de route? Of leek
het toch niet echt op een koninklijke bruiloft? :D
Maar voor iedereen geldt: bekijk de foto's en huiver gezellig mee.
Of kom in een gruwelijke lachstuip terecht. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_109792787
Een koninklijke tokkie bruiloft misschien. :') Ik ben zo snel mogelijk doorgereden toen ik dat gevaarte zag staan. :')
  maandag 2 april 2012 @ 07:36:31 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109792806
Mogguh :).
Niet meer actief op Fok!
pi_109792831
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 07:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Een koninklijke tokkie bruiloft misschien. :') Ik ben zo snel mogelijk doorgereden toen ik dat gevaarte zag staan. :')
Daar kan ik me iets bij voorstellen! :D
Doe wat je niet durft.
pi_109792859
Ik lees veel over rennen, maar squatten lees ik hier nergens wat over!
pi_109792873
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 07:45 schreef ZetaOS het volgende:
Goedemorgen, wat bedoel je hiermee?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_109792914
Ik lees hier regelmatig iets over squats!

Mogge!
Drukke dag vandaag, even zorgen dat ik alle nieuwe klusjes van me afschuif vandaag...
pi_109792918
quote:
Geloof me, met mijn kont zit het wel goed. :P
Doe wat je niet durft.
pi_109792984
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 07:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Geloof me, met mijn kont zit het wel goed. :P
En u bent Mark Rippetoe?
pi_109793028
quote:
Beter lezen, komt regelmatig voorbij.

Mogguh *gaap*. Lekker druk dagje weer (college, werken, klussen in nieuwe huisje). Maar eigenlijk wil ik liever slapen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_109793247
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 08:00 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

En u bent Mark Rippetoe?
Ik ben HenkPietKlaasWim en ik heb vanochtend al 80 traptredes beklommen op het ene station en 198 tredes op kantoor. En dan ben ik nog vergeten te tellen hoeveel tredes het is op CS!

Wie is Mark Rippetoe?
En wie ben jij?
Doe wat je niet durft.
pi_109793358
Zo, na een weekend met véél paasbrood met poedersuiker, ijs, maisboterhammen met hagelslag, slagroom en chocola weet ik weer waarom ik hier weer m'n lijstjes neer wil zetten. Planning voor vandaag:

S: 15 minuten spieroefeningen
O: magere kwark met warme kersen (opgewarmde diepvrieskersen, geen sirooptoestanden)
T/L/T: 5 vk boterhammen kaas/vegetarische filet american (probeersel)/sandwichspread
T: kiwi
D: peultjes, broccoli, tofu en rijst
T: karnemelk/sinaasappelsap
pi_109793365
Mogguh! De omlegging bij de a4 is open, dus ik was een kwartier te vroeg op werk :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109793377
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:39 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! De omlegging bij de a4 is open, dus ik was een kwartier te vroeg op werk :')
Dan kan je morgen een kwartier langer in bed liggen. :Y
pi_109793443
quote:
10s.gif Op maandag 2 april 2012 07:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zure matten! :9 Maar die waren toch rood of groen?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109793534
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zure matten! :9 Maar die waren toch rood of groen?!
Dat rood was altijd meer roze ;)
pi_109793576
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:39 schreef .Bo het volgende:
Zo, na een weekend met véél paasbrood met poedersuiker, ijs, maisboterhammen met hagelslag, slagroom en chocola weet ik weer waarom ik hier weer m'n lijstjes neer wil zetten. Planning voor vandaag:

S: 15 minuten spieroefeningen
O: magere kwark met warme kersen (opgewarmde diepvrieskersen, geen sirooptoestanden)
T/L/T: 5 vk boterhammen kaas/vegetarische filet american (probeersel)/sandwichspread
T: kiwi
D: peultjes, broccoli, tofu en rijst
T: karnemelk/sinaasappelsap
Vandaag is 'ie weer netjes toch?! ^O^
En dat heb ik persoonlijk ook hoor, doordeweeks netjes en 's weekends niet zo :') Alleen dan meer shoarma, pizza, bier i.p.v. paasbrood, ijs, slagroom of chocola :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109793598
Morning! Oh Zeta is er weer O+.

Planning:
O: 200 rijstmelk met 5-korenvlokken, kokos en lijnzaad
B: 20 minuten fietsen
T: bth ijbergsla/komkommer/kip
L: grote kom soep (hoop ik)
T: banaan
S: Evy les 4
D: uit, hopelijk iets met vis ofzo?
B: 30 minuten fietsen

[ Bericht 17% gewijzigd door Perruche op 02-04-2012 09:13:58 ]
pi_109793612
Ziezo, rondje gewandeldraafd. 9,5 km met 8,8 km/u. Ongeveer 4 km op blote voeten.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_109793617
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:39 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn meneer was zich er al op aan het verheugen :D. Langer slapen FTW!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109793624
quote:
10s.gif Op maandag 2 april 2012 07:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat spul bestaat gewoon nog en is nog steeds :9
Alleen heb ik het al in geen tijden gehad.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109793648
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:00 schreef sigme het volgende:
Ziezo, rondje gewandeldraafd. 9,5 km met 8,8 km/u. Ongeveer 4 km op blote voeten.
^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109793719
Mogge!

Gister goed mn rust gepakt, voel me een stukje beter, hopelijk zet het niet door verder!
Lijstje werd wel miserabel; na de lunch alleen nog yoghurt met een banaan en een bakje blanke vla gehad en bekant 12 uren geslapen vannacht.

Lijstje voor vandaag:

O: warme appel met yoghurt
T: thee, sinaasappel
L: soepje, ff kijken watvoor groente ik daar nog voor kan gaan gebruiken, prei denk ik.
T: thee, 2 kiwi's
D: bloemkool, rundertartaartje
T: kwark of yoghurt met fruit.

In elk geval worden het de fruitvitamientjes en de soep vandaag.
pi_109793744
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar ik wil graag even horen hoe zij het heeft aangepakt :). Ik kom op internet allemaal ingewikkelde schema's tegen, terwijl ik gewoon 200 meter wil sprinten, 100 meter wandelen/dribbelen, 200 meter sprinten etc. Maar ik weet niet of dat wel effectief is enzo.
Jep, c'est moi. En ik had een hele post getypt en toen was het topic dicht en mijn post weg :(.

Mijn training komt hier op neer:
• 1 keer in de week duurloop (nu 30-60 minuten, afhankelijk van of het een lichte-middel-zware week is, dat rouleren we). Als ik 5k doe in mijn eentje loop ik die in 32 minuten, maar duurloop doen we op een snelheid tussen de 8 en 9 km/h. Iets langzamer dus dan wedstrijdtempo!
• 1 keer in de week interval in een park: achtjes lopen (dus ergens een niet te groot rondje uitzoeken), en die achtjes verdelen in stukken 'rust' en stukken 'doorlopen'. Rust is echt onder je duurlooptempo, 'doorlopen' is boven je duurlooptempo. Die stukken zijn dus niet heel lang, 200-300m is zat denk ik. Wij doen dat ongeveer een half uur, daarbij nog in- en uitlopen op weg naar het park/terug naar de baan. Ik ben hiervan vaak vermoeider dan van de duurlooptraining. Je kunt ook meer verschillende tempo's inbouwen, dan zou ik de stukjes wel korter maken. Rust is echt rust! Dus net iets sneller dan wandelen, gewoon een beetje uitjoggen.
• 1 keer in de week: baantraining, vaak piramideloop (200-400-600-800-600-400-200m met steeds 200m rust tussendoor, kan ook met minuten (2-4-6-8-6-4-2), soms ook vaartspel en nu het weer langer licht is gaan we binnenkort ook door de bossen (soort cross dus) lopen om daar met snelheid en ondergrond te spelen.

Je kunt de tempo's tijdens duurloop en intervaltraining ook aanpassen naar hartslag (heb je een hartslagmeter bij je Garmin?). Ik kon vorige week niet met mijn clubje meetraining en heb twee keer zelf gelopen, maar merkte dat ik (omdat ik nu ook een forerunner heb) mijzelf steeds wil overtreffen. Iedere training moet verder/sneller. Daardoor loop ik bij een te hoge hartslag (wat wel goed is in een wedstrijd, maar niet bij duurloop training) en daardoor train je minder efficient dan wanneer je je duurloop wat langzamer zou doen maar bij lagere hartslag (ong 75% van je max.). Plus dus die afwisseling met intervallen.

Kun je hier iets mee?

(en valt het op dat ik erg enthousiast ben over het training bij een atletiekvereniging?)

[ Bericht 0% gewijzigd door Quinazoline op 02-04-2012 09:14:22 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_109793834
Goedemorgen trouwens, druk weekend achter de rug. 6 Taarten gebakken (rijstevlaai en rabarbervlaai en 4 hartige taarten), training, familie op bezoek, veel boodschappen doen en schoonmaken en wassen, dus nu weer lekker rustig aan het werk. Lijstje van gisteren is een rommeltje vanwege al dat bakken/de visite, dus vandaag we terug naar de structuur :).

En was dat alle zomer voor dit jaar ofzo? Volgens mij is de herfst begonnen :(.

O: kwark, banaan, diepvrieszomerfruit
T: 1 bth boerenham
L: 2 bth boerenham, bakje overgebleven salade
T: zakje snack a jacks
D: iets
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_109793908
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:54 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat rood was altijd meer roze ;)
En nog steeds. Ik zag ze onlangs bij de etos liggen. Dat was zo lekker he!

:W Morgen

Normaal vrij op maandag, maar vanmiddag wat uurtjes overleg. Deze ochtend dus nog even chillen met de kittens en bedenken wat ik ga eten. Deze week ook weer sporten hoop ik.
pi_109793915
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Vandaag is 'ie weer netjes toch?! ^O^
En dat heb ik persoonlijk ook hoor, doordeweeks netjes en 's weekends niet zo :') Alleen dan meer shoarma, pizza, bier i.p.v. paasbrood, ijs, slagroom of chocola :P
ik doe weer m'n best ja :s) . scheelt dat ik weer in m'n eigen huis ben, waar ik al dat soort etenswaren gewoon niet meer heb, omdat ik anders er de hele dag van blijf vreten. echt een beetje genant eigenlijk, hoe ik er dan van blijf schransen en dat de enige remedie is om het niet in huis te halen. maar ja, als het zo lukt, dan maar zo! de alcohol en etentjes komen deze week ook weer :Y) .
pi_109793920
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:06 schreef MarMar het volgende:
Mogge!

Gister goed mn rust gepakt, voel me een stukje beter, hopelijk zet het niet door verder!
Lijstje werd wel miserabel; na de lunch alleen nog yoghurt met een banaan en een bakje blanke vla gehad en bekant 12 uren geslapen vannacht.

Lijstje voor vandaag:

O: warme appel met yoghurt
T: thee, sinaasappel
L: soepje, ff kijken watvoor groente ik daar nog voor kan gaan gebruiken, prei denk ik.
T: thee, 2 kiwi's
D: bloemkool, rundertartaartje
T: kwark of yoghurt met fruit.

In elk geval worden het de fruitvitamientjes en de soep vandaag.
Slaap is goed! :)
Rauw rundvlees als je ziek bent trouwens? Of bak je het tartaartje wel goed door?

En beterschap trouwens! :*
pi_109793937
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:59 schreef Perruche het volgende:
Morning! Oh Zeta is er weer O+.

Planning:
O: 200 rijstmelk met 5-korenvlokken, kokos en lijnzaad
L: grote kom soep (hoop ik)
D: uit, hopelijk iets met vis ofzo?

oeh, weinig hoor! of zijn het dubbele boterhammen?
pi_109794000
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:20 schreef .Bo het volgende:

[..]

oeh, weinig hoor! of zijn het dubbele boterhammen?
Ja het zijn kleine dubbele... :) valt wel mee dan denk ik? Er zit ook nog een hoop groene thee en koffie tussendoor :')
pi_109794014
Er staat op Groupon een aanbieding voor st. Petersburg..., wie wil er mee?
pi_109794078
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:24 schreef Perruche het volgende:
Cool! Doe eens een linkje, ik wil wel! :P
Doe wat je niet durft.
pi_109794082
Ah oke, dat scheelt wel. vind vooral soep als lunch niet veel, maar dat is natuurlijk vooral op mijn eigen eetlust (vraatzucht?) gebaseerd :Y).
pi_109794104
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:29 schreef .Bo het volgende:
Ah oke, dat scheelt wel. vind vooral soep als lunch niet veel, maar dat is natuurlijk vooral op mijn eigen eetlust (vraatzucht?) gebaseerd :Y).
ja het is wel echt een heel grote kom met waarschijnlijk ook wel groenten in stukjes en iets van pasta of rijst erbij. Misschien neem ik bij die banana nog een extra yoghurt ofzo?

vraatzucht klinkt bekend :')
pi_109794144
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Slaap is goed! :)
Rauw rundvlees als je ziek bent trouwens? Of bak je het tartaartje wel goed door?

En beterschap trouwens! :*
Voor de gelegenheid iets meer doorbakken, maar misschien skip ik het vlees ook wel vandaag.
pi_109794153
Goedemorgen!

Vanmorgen ging om 6.30u de wekker en toen was ik behoorlijk misselijk. Dus ben ik tot 9u blijven liggen. En nu voel ik me best prima :) Wil vandaag uiterlijk rond 11 op mn werk zijn (tis tentamenperiode, dus lessen hoef ik sowieso niet te geven de komende drie weken, maar heb wel eindpresentaties en vergaderingen enzo).

Net uit de douche, zo even ontbijten :)
pi_109794161
^O^ . lekker, zou ik doen. ik ga echt kanen als ik probeer minder te eten dan die 5 boterhammen. dus dan maar liever méér 'normaal' eten dan van de honger aan de balisto's/paaseieren/bitterballen/kaasstengels/m&m's. behàlve dit weekend dus, ja. tja.
pi_109794199
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:24 schreef Perruche het volgende:
W0000t! Show me!

Ik ben al veeeeel te lang up and running. Tijd voor T.
  maandag 2 april 2012 @ 09:48:46 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109794544
Bowaaaaah buikpijn ><

Thee c_/
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_109794617
ocherm Maria! :*

Mogge! :z
Ja doei.
pi_109794659
Mogge.. zo maar eens Jillian weer aanzwengelen.. Moet wel een beetje voorzichtig doen merk ik, het is toch vrij belastend voor mijn knieën. Die waren gister niet zo blij dus heb ik een dagje overgeslagen.
  maandag 2 april 2012 @ 09:54:04 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109794670
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
ocherm Maria! :*

Mogge! :z
Een goede herinnering aan waarom ik het Maendelijcks Kwaed altijd zo lang mogelijk uitstel zodat het feitelijk niet meer maandelijks maar meer halfjaarlijks is :+

Mooie dag vandaag? w/
pi_109794729
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Een goede herinnering aan waarom ik het Maendelijcks Kwaed altijd zo lang mogelijk uitstel zodat het feitelijk niet meer maandelijks maar meer halfjaarlijks is :+

Mooie dag vandaag? w/
Ik zeg mirena :Y/zegtdegenediehemeruitwil
pi_109794942
Morning :W
Ik voel me ondertussen alweer iets beter, maar denk niet dat ik vanavond kan gaan sporten -O-
Het lijkt er op dat ik deze week een paar ons ben afgevallen, niet veel maar het is toch iets.
Morgen officiele weegdag.
pi_109795172
Sint Petersburg, Wodka! :9

Maandagochtend... :X
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? maandag 2 april 2012 @ 10:18:52 #50
70532 loveli
N
pi_109795281
Linkje naar St.Petersburg?
crap in = crap out
  maandag 2 april 2012 @ 10:24:19 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109795412
Wij hebben ook grote kommen met soep en erg gevuld met ballen of spek, goed gevuld maar ik eet er toch drie boterhammen en 400ml melk, van alleen soepje is toch niet genoeg?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109795957
-1kg op het totaal en -1cm op de bovenbenen! Het geeft de burger moed! Vandaag weer Jillian en hardlopen, 5km.

Lijstje:

O: grote kom Griekse yoghurt met 3/4 banaan, klein beetje walnoten en wat honing
T: gekookt eitje
L: vers volkorenbrood, 3 goede dikke sneden met geitenkaas
T: knackebrod met pindakaas
S: Jillian
S: Hardlopen
D: lamsburger met potato wedges en gegrilde groenten
T: als ik trek heb nog wat walnoten

Ben tevreden. Mocht ik nog trek hebben dan is er altijd nog brood om te nemen (brood gaat niet in één keer op), maar ik denk dat 't wel goed zit. Béétje hoog in de carbs vandaag, dat wel. Maar zo gaan die dingen.
Ja doei.
pi_109796230
Pff wat was het druk in de sportschool! Moeten die mensen niet werken. }:| O-)

Volgens mij ben ik nu eindelijk wat spekjes aan het bij eten, want volgens de weegschaal in de sportschool weeg ik nu 82.5kg. *O*
pi_109796431
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben ook grote kommen met soep en erg gevuld met ballen of spek, goed gevuld maar ik eet er toch drie boterhammen en 400ml melk, van alleen soepje is toch niet genoeg?
Njah, ach. Ik beweeg ook wat minder dan jij :).
pi_109796912
Poeeee. Weekend achter de rug waarin mijn lief zowel op vrijdag als op zondag mensen over de vloer had voor zijn verjaardag, plus tussenin nog een bezoekje aan de Efteling en zaterdag op kantoor werken: ik besta momenteel voor driekwart uit hapjes, alcohol en fastfood. :') Ik ben nog maar even niet op de weegschaal gaan staan..

Een echte maandag vol goede voornemens dus! >:) Ik denk dat ik een beetje ga lowcarben..

Lijstje!

O: Twee glazen rijstmelk, een banaan
B: Half uur naar werk gewandeld
T: Kiwi en koffie (zwart)
L: Grote bak mesclunsalade met homemade honingmosterd-dressing, pompoenpitten en wat plakjes geitenbrie
B: Kwartier naar huis fietsen
D: Kippenborst en uien, gestoofd in een pittige boemboe van de toko. Erbij per persoon een halve kilo van deze sperziebonen met kokosmelk, sambal en pinda's.
S: Jillian: level 1, met gewichtjes van 2 kg

Wat ik er zelf van vind? Lekker! Veel groen, aardig wat eiwit en weinig carbs.

Verder beginnen mijn lief en ik deze week helemaal opnieuw met het Couch 2 5k-programma, maar dan óf met heel slappe gympies met een piepdunne zool, óf op Sockwa's (zodra we ze binnen hebben) óf op blote voeten (als het weer en de ondergrond het toelaten). We gaan helemaal niet meer op onze hardloopschoenen lopen! >:)
Wel gek hoor, helemaal opnieuw beginnen. Maar we hebben er zin in! O+

Straks eens even twee topics bijlezen.. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 02-04-2012 11:55:57 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_109796990
ZetaOS heeft wel gelijk, er wordt nauwelijks aandacht besteed aan squat en andere elementen van krachttraining die ervoor zorgen dat je een mooi figuurtje krijgt.
pi_109797085
O: pistoletje kaas + smoothie banaan, kiwi, mango, spinazie
L: smoothie + ?
D: risotto pesto, salade

Het is nu nog wat weinig maar heb even geen fantasie wat ik nog meer kan eten :+
Worry is a misuse of imagination
pi_109797127
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef Weissman het volgende:
ZetaOS heeft wel gelijk, er wordt nauwelijks aandacht besteed aan squat en andere elementen van krachttraining die ervoor zorgen dat je een mooi figuurtje krijgt.
Er zijn hier een aantal mensen die dat wel doen. Er wordt alleen niet al te veel over gesproken, problem? De rest doen andere vormen van beweging/oefeningen die daar ook op neer komen.
pi_109797142
quote:
:{w
pi_109797163
Hoe minder we er over praten, hoe meer tijd we overhouden om het te doen. Van er over praten is nog nooit iemand fitter geworden.
Ja doei.
pi_109797236
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:14 schreef minilot het volgende:
Poeeee. Weekend achter de rug waarin mijn lief zowel op vrijdag als op zondag mensen over de vloer had voor zijn verjaardag, plus tussenin ngo een bezoekje aan de Efteling en zaterdag op kantoor werken: ik besta momenteel voor driekwart uit hapjes, alcohol en fastfood. :') Ik ben nog maar even niet op de weegschaal gaan staan..

Een echte maandag vol goede voornemens dus! >:) Ik denk dat ik een beetje ga lowcarben..

Lijstje!

O: Twee glazen rijstmelk, een banaan
B: Half uur naar werk gewandeld
T: Kiwi en koffie (zwart)
L: Grote bak mesclunsalade met homemade honingmosterd-dressing, pompoenpitten en wat plakjes geitenbrie
B: Kwartier naar huis fietsen
D: Kippenborst en uien, gestoofd in een pittige boemboe van de toko. Erbij per persoon een halve kilo van deze sperziebonen met kokosmelk, sambal en pinda's.
S: Jillian: level 1, met gewichtjes van 2 kg

Wat ik er zelf van vind? Lekker! Veel groen, aardig wat eiwit en weinig carbs.

Verder beginnen mijn lief en ik deze week helemaal opnieuw met het Couch 2 5k-programma, maar dan óf met heel slappe gympies met een piepdunne zool, óf op Sockwa's (zodra we ze binnen hebben) óf op blote voeten (als het weer en de ondergrond het toelaten). We gaan helemaal niet meer op onze hardloopschoenen lopen! >:)
Wel gek hoor, helemaal opnieuw beginnen. Maar we hebben er zin in! O+

Straks eens even twee topics bijlezen.. :')
In rijstemelk zit trouwens helemaal geen eiwit, iig ik keek in de supermarkt op een pak en was een beetje teleurgesteld..
  Vis een optie? maandag 2 april 2012 @ 11:22:17 #63
70532 loveli
N
pi_109797249
quote:
Ja hoi, ik hoef niet meer te squatten voor een mooi figuurtje, maar heb wel iets aan tips tegen spierspanning. Weet je daar iets tegen?
crap in = crap out
pi_109797329
quote:
Van squatten krijg ik dikke kuiten, dus nee bedankt ;)
pi_109797353
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:23 schreef Probability het volgende:

[..]

Van squatten krijg ik dikke kuiten, dus nee bedankt ;)
Dat valt wel mee, voornamelijk bovenbenen en een kont. :P
pi_109797466
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, voornamelijk bovenbenen en een kont. :P
Ik zeg dat ik dikke kuiten krijg van squatten. Mijn onderbenen waren verdubbeld in omvang :+ Mensen die ik een tijdje niet gezien had schrokken er van :')

Ik hoef ook geen dikkere bovenbenen, zit al genoeg vorm in en m'n kont is ook al top :P!
  Vis een optie? maandag 2 april 2012 @ 11:28:17 #67
70532 loveli
N
pi_109797485
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:27 schreef Probability het volgende:
Ik hoef ook geen dikkere bovenbenen, zit al genoeg vorm in en m'n kont is ook al top :P!
^^
crap in = crap out
pi_109797495
ZetaOS en Weissman moeten gewoon lekker buiten gaan spelen. Is ook goed voor je gezondheid en je figuurtje ^O^
pi_109797582
Krijg je van traplopen ook een goede kont?
Want dan ga ik straks weer naar de 11e met de trap (198 treden).
Doe wat je niet durft.
pi_109797625
Maar goed;

pi_109797628
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
_O- rense HPKW, niets leuker dan een collega die de eretse 10 minuten moet bijkomen :P
pi_109797652
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar goed;

[ afbeelding ]
They art no trolls, they have the best with us before!
Ja doei.
pi_109797662
quote:
Ja!
  maandag 2 april 2012 @ 11:33:58 #74
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_109797683
quote:
Van traplopen krijg je strakke billen! :Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Vis een optie? maandag 2 april 2012 @ 11:35:11 #75
70532 loveli
N
pi_109797723
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:28 schreef An24 het volgende:
ZetaOS en Weissman moeten gewoon lekker buiten gaan spelen. Is ook goed voor je gezondheid en je figuurtje ^O^
crap in = crap out
pi_109797789
Mooi! Dan ga ik straks de traptreden op CS ook nog even tellen en dan ga ik dagelijks gewoon minstens 500 treden doen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_109797806
Oh gaan we weer?

:D
pi_109797836
Nee, ik ga vandaag mijn 2,500 woorden horror essay schrijven :z geen tijd om te rellen 8-)
Ja doei.
pi_109797864
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooi! Dan ga ik straks de traptreden op CS ook nog even tellen en dan ga ik dagelijks gewoon minstens 500 treden doen. B-)
Er is een quote van een filmster from the old days (Cary Grant ofzo) die zee dat hij nooit deed aan dieten, maar gewoon altijd de trap nam, overal waar hij kwam. Sindsdien neem ik dus altijd de trap :P
pi_109797981
Lijstje!!!
O: koffie verkeerd, grote bak yoghurt/kersenyoghurt/biogarde kwark met special K meuk
T: lekkere tompouce
L: bakje bulghur salade (met gegrilde aubergine en courgette, feta, zongedroogde tomaten en Cannellini bonen)
T: 2 boterhammen met Jamon Serrano en als ik honger heb, nog 2 boterhammen met walnotenkaas
D: uh.... moet ik nog verzinnen. Heb niets meer in huis! Behalve een pakje bietjes, maar daar weet ik niets mee te verzinnen.
Iemand suggesties voor een diner? Moet wel snel klaar zijn, want ik word weer geacht om te gaan wandelen om half 8. Boodschappen moet ik nog doen, daar had ik geen tijd voor zaterdag en gister geen zin in. :P
Doe wat je niet durft.
pi_109797992
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:37 schreef Perruche het volgende:
Oh gaan we weer?

Ga eens werken :P ~O>
pi_109798023
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lijstje!!!
O: koffie verkeerd, grote bak yoghurt/kersenyoghurt/biogarde kwark met special K meuk
T: lekkere tompouce
L: bakje bulghur salade (met gegrilde aubergine en courgette, feta, zongedroogde tomaten en Cannellini bonen)
T: 2 boterhammen met Jamon Serrano en als ik honger heb, nog 2 boterhammen met walnotenkaas
D: uh.... moet ik nog verzinnen. Heb niets meer in huis! Behalve een pakje bietjes, maar daar weet ik niets mee te verzinnen.
Iemand suggesties voor een diner? Moet wel snel klaar zijn, want ik word weer geacht om te gaan wandelen om half 8. Boodschappen moet ik nog doen, daar had ik geen tijd voor zaterdag en gister geen zin in. :P
Bietjesrisotto!
pi_109798033
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:39 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Er is een quote van een filmster from the old days (Cary Grant ofzo) die zee dat hij nooit deed aan dieten, maar gewoon altijd de trap nam, overal waar hij kwam. Sindsdien neem ik dus altijd de trap :P
Wat goed! :D
Ik ben ook groot voorstander van de trap nemen (lekker joh, na het hardlopen nog even 7 trappen op en af gaan! :D), maar bij de 11e verdieping gaan mensen je toch wat raar aankijken. :D
Doe wat je niet durft.
pi_109798073
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:42 schreef Nallie het volgende:

[..]

Bietjesrisotto!
Hahaha, die had ik pas nog gemaakt!
Maar ik ben pas om half 7 thuis en moet om half 8 (nouja, 1 minuut voor half 8) weer weg, dus dat is vrij krap.
Wel lekker overigens! Is trouwens ook het enige recept wat ik maak met bietjes. :o
Doe wat je niet durft.
pi_109798215
Ik had drie feestjes dit weekend :') Maarrrr ik heb het netjes gehouden met drank en eten over drie dagen, heb alleen vrijdag een paar happen kapsalon op in de stad en gister op een verjaardag iets van 10 petit fours en een beetje patat bij de salade en vlees. Qua beweging: vrijdag de hele avond staan springen, zaterdagmiddag een strandwandeling.

Nu dus een weekje low-carb (vooral heel veel eiwitten en groenten, ik laat ook tijdelijk vol-vette producten weg) en weer drie keer sporten. ~O>
pi_109798270
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maar ik ben pas om half 7 thuis en moet om half 8 (nouja, 1 minuut voor half 8) weer weg, dus dat is vrij krap.
Wel lekker overigens! Is trouwens ook het enige recept wat ik maak met bietjes. :o
Bietjes in de salade is ook lekker! of gewoon met aardappels en een gehaktbal :9 Maar dat wordt ook lastig met tijdgebrek ;) Boterham dan maar?
pi_109798300
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:47 schreef creepycookie het volgende:
Ik had drie feestjes dit weekend :') Maarrrr ik heb het netjes gehouden met drank en eten over drie dagen, heb alleen vrijdag een paar happen kapsalon op in de stad en gister op een verjaardag iets van 10 petit fours en een beetje patat bij de salade en vlees. Qua beweging: vrijdag de hele avond staan springen, zaterdagmiddag een strandwandeling.

Nu dus een weekje low-carb (vooral heel veel eiwitten en groenten, ik laat ook tijdelijk vol-vette producten weg) en weer drie keer sporten. ~O>
Low carb doe je toch juist MET vol-vette dingen?
pi_109798302
Bietjestaart met geitenkaas! O+
Ja doei.
  maandag 2 april 2012 @ 11:50:37 #89
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109798351
Vik, ik heb wel nog een paar trainingschemas staan op mail. Dus als je je email DMt dan stuur ik ze door.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_109798470
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:12 schreef Quinazoline het volgende:

En was dat alle zomer voor dit jaar ofzo? Volgens mij is de herfst begonnen :(.
Hoi, het is 2 april. Geduld woman!

Lijstje:
O: kwark, halve banaan, havermout, bosbesjes
T: appeltje
L: dubbele boterham met ei, komkommer, tomaat en ijsbergsla,
boterham met pindakaas
T: worteltjes
D: nader te bepalen!
T: wijntje
pi_109798505
Mogge!

St. Petersburg, leuk! Zit ik ook al een tijdje naar te kijken, Moskou lijkt me ook wel wat!

Ik heb mijn ex gefriend op FB, ontfriend hij me weer vandaag, zij vriendin vond het heel vervelend dat zijn ex in zijn vriendenlijstje stond. Het is 5 jaar geleden for crying out loud :')
Ik had bijna teruggestuurd dat hij nog steeds een pussy is :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  maandag 2 april 2012 @ 11:54:51 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109798518
quote:
Dit is grappig. Toevallig is er net een hele discussie geweest omdat de nadruk juist teveel op ijzer en supplementen kwam te liggen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_109798536
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:21 schreef Probability het volgende:

[..]

In rijstemelk zit trouwens helemaal geen eiwit, iig ik keek in de supermarkt op een pak en was een beetje teleurgesteld..
Nee, klopt inderdaad. :Y Ik kwam daar ook vorige week achter..
Maar ik heb vandaag kip, geitenbrie, kokosmelk en pinda's dus het zit vast wel snor.

Buh, ineens druk op mijn werk. Ik wil bijlezen, potdorie! :)
  maandag 2 april 2012 @ 11:55:18 #94
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109798542
Lijstje van vandaag: Volgens mij gaat het vandaag goed gaan!
O: Overnight oats met magere kwark
L: Kom soep, met bord rauwe groenten
T: 500 gram rauwkost, spinazie-feta-zongedroogde tomaten fritatta-cupcake of 2
D: 3 boterhammen kipfilet, witloof-wortel salade, nog zo een cupcake
T: bakje kwark met sinasappel
S: Jillian level 1
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_109798679
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 11:54 schreef Novem het volgende:
Mogge!

St. Petersburg, leuk! Zit ik ook al een tijdje naar te kijken, Moskou lijkt me ook wel wat!

Ik heb mijn ex gefriend op FB, ontfriend hij me weer vandaag, zij vriendin vond het heel vervelend dat zijn ex in zijn vriendenlijstje stond. Het is 5 jaar geleden for crying out loud :')
Haha, dat is best erg. :') Daar is tegenwoordig een app voor!

pi_109798690
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, klopt inderdaad. :Y Ik kwam daar ook vorige week achter..
Maar ik heb vandaag kip, geitenbrie, kokosmelk en pinda's dus het zit vast wel snor.

Buh, ineens druk op mijn werk. Ik wil bijlezen, potdorie! :)
Is geitenbrei daardwerkelijk iets?
pi_109798701
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Low carb doe je toch juist MET vol-vette dingen?
Ja, ik zeg dus dus ik die nu 2 dagen even weglaat maar dan bedoel ik eigenlijk in vorm van noten en volle zuivel, ik eet dus even veel eieren/ vlees/ groenten.
pi_109798742
quote:
Ik zou wel even uitzoeken hoe het zit met vluchttijden bij die Groupon. 3 nachten staat er in de advertentie, maar als je alleen recht hebt op bepaalde ochtend- en avondvluchten en je komt op dag 1 om 22.00uur aan, gaat slapen, dan nog 2 nachten en dan die ochtend weer om 07.00uur vliegen zou een beetje zonde zijn.
Ja doei.
pi_109798832
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:58 schreef anna82 het volgende:

[..]

Is geitenbrei daardwerkelijk iets?
brIE

hihi
pi_109798966
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:01 schreef creepycookie het volgende:

[..]

brIE

hihi
hahaha, oeps.

(en dan ook nog gecheckt voor de zekerheid...)
  maandag 2 april 2012 @ 12:23:39 #101
221912 minilot
Nancy boy
pi_109799587
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dit is een lekkere salade met bietjes, spinazie en blauwe kaas!
pi_109799705
lijstje voor vandaag:

O: smoothie
T: courgettepannekoekje
L: rijst. zo veel groente als in het bakje paste, kalkoen en sambal :9
T: kwark en bessen
D: uit eten met werk -> zo maar ff menukaart uitpluizen :Y
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109799803
Even op en neer fietsen naar de bibliotheek voor boeken als extra B! Beetje op gang komen en zulks :+
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 2 april 2012 @ 12:32:31 #104
70532 loveli
N
pi_109799901
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 11:54 schreef Novem het volgende:
Snap het wel, zie niet zo in waarom exen vrienden moeten blijven, zeker wanneer de relatie met de huidige partner er geen baat bij heeft.

En ik heb je foto gezien :+
crap in = crap out
pi_109800045
:P

We hebben in de afgelopen 5 jaar gewoon prima contact gehad, hij is ook nog bij wat familiedingen aanwezig geweest, dus het is niet dat ik hem ineens uit het niets heb benaderd. Vind het best wel stom!
pi_109800128
Squatten een troll noemen....
pi_109800172
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:39 schreef ZetaOS het volgende:
Lucas 23; 34.
  Vis een optie? maandag 2 april 2012 @ 12:43:26 #108
70532 loveli
N
pi_109800230
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja hoi, ik hoef niet meer te squatten voor een mooi figuurtje, maar heb wel iets aan tips tegen spierspanning. Weet je daar iets tegen?
Waarschijnlijk heb je dit over het hoofd gezien, dus ik quote mezelf nog een keer.
crap in = crap out
pi_109800429
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je dit over het hoofd gezien, dus ik quote mezelf nog een keer.
Hoe groter de spierspanning hoe beter je spier getraind wordt*.
Dit is dus goed.

*Heb je last van kramp eet eens een banaan.
pi_109800492
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Hoe groter de spierspanning hoe beter je spier getraind wordt*.
Dit is dus goed.

*Heb je last van kramp eet eens een banaan.
En je vraagt je af waarom je een troll genoemd wordt. :')
  maandag 2 april 2012 @ 12:52:22 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109800540
:W vanuut Assen!

Lijst gister:
O: kleun bakje kwark, dubbele bth pindakaas
L: pannenkoek met appel en kaneel
D: brood met smeersels, pompoentaart met salade, koffie met slagroom en 2 bonbons

Vandaag so far:

O: bakje muesli met volle yoghurt, 1 kleine croissant, 1 broodje met jam
L: uitsmijter kaas met drie eieren
S: RPM
D: nasi
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 2 april 2012 @ 12:53:14 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109800583
Test.
Niet meer actief op Fok!
pi_109800599
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
:W vanuut Assen!

Lijst gister:
O: kleun bakje kwark, dubbele bth pindakaas
L: pannenkoek met appel en kaneel
D: brood met smeersels, pompoentaart met salade, koffie met slagroom en 2 bonbons

Vandaag so far:

O: bakje muesli met volle yoghurt, 1 kleine croissant, 1 broodje met jam
L: uitsmijter kaas met drie eieren
S: RPM
D: nasi
Fruit?
  maandag 2 april 2012 @ 12:54:09 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109800615
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Fruit?
Genoeg groente in de nasi?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 2 april 2012 @ 12:54:15 #115
70532 loveli
N
pi_109800620
Banaan vanwege de kalium gok ik? Magnesium gebruik ik al (hoger gedoseerd).

En het is niet goed, want het is een vicieuze cirkel kramp => minder ontspannen zitten => meer kramp => meer last => minder ontspannen, de laatste keer werd daardoor een zenuw bekneld en het is slecht voor de doorbloeding.
Van de huisarts kan ik spierverslappers krijgen om die cirkel te verbreken, maar 3 dagen niet autorijden wegens valium zie ik niet zo zitten.
crap in = crap out
pi_109800660
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Lucas 23; 34.
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:39 schreef ZetaOS het volgende:
Speelkwartier is wel over :Y
  maandag 2 april 2012 @ 12:55:34 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109800669
Dank voor de tips, Q! (had een hele reactie getypt, maar toen deed Fok! stom). Ik heb wel een hartslagmeter, maar last time I tried was zelfs het laagste slakkentempo nog te hoog volgens dat ding, dus ik was er een beetje klaar mee. Misschien moet ik me er nog eens in verdiepen.

Wat voor resultaat merk jij van de intervaltraining? En hoeveel sneller ga je dan tijdens je normale duurlooptempo? (ik schijn met 9 km/u wel op 12 km/u te moeten zitten).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 april 2012 @ 12:58:09 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109800757
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Genoeg groente in de nasi?
Zat! Een bak en zak bami/nasi-groenten!

Fruit, lastig. Niet bij me en dus on the road.
  maandag 2 april 2012 @ 12:59:06 #119
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_109800784
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[..]

^O^
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 2 april 2012 @ 12:59:07 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109800786
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zat! Een bak en zak bami/nasi-groenten!

Fruit, lastig. Niet bij me en dus on the road.
^O^.

En je fruitexcuus begint oud te worden, XM :P. Waarom heb je niet standaard fruit in huis/op het werk?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 april 2012 @ 13:01:18 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109800856
Lijstjeeeeeeeeeeeee!

O: yoghurt, banaan, muesli, honing
T: twee bth 30+ kaas
L: twee bth 30+ kaas
T: appel
D: 'lasagne' met gegrilde aubergine en courgette en komt 'ie weer: geitenkaas :')
Ik heb nog een Duits biefstukje liggen dus dat bak ik ook nog even op voor M. en mij samen.
T: klein trosje witte druiven

Morgen mag ik weer hardlopen. Het zou me in theorie moeten lukken een PR te lopen op de 5 km, zin in *O*. En dit weekend doe ik 17,5 in Friesland, langs die prachtige route van laatst, ook heel veel zin in O+ *stuiter* sorry, ben een beetje druk :@ :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 april 2012 @ 13:02:56 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109800907
Oh, ik zou niet met Groupon naar St Petersburg gaan. Op de een of andere manier vertrouw ik die lui voor geen meter: als ik een deal heb van Groupon valt het altijd tegen, ze komen negatief in het nieuws en ze schrijven teksten waar je jeuk van krijgt.
Niet meer actief op Fok!
pi_109800931
quote:
-edit- Doei!

[ Bericht 9% gewijzigd door Ml-etje op 02-04-2012 13:04:38 ]
pi_109801013
quote:

[..]

[..]

-edit- eveneens doei!

[ Bericht 9% gewijzigd door Ml-etje op 02-04-2012 13:07:45 ]
pi_109801055
quote:
En ik hoef er alleen maar maple syrup, spinazie en blauwe kaas voor in huis te halen! *O*
Hoe handig. :P

is dat trouwens niet veel te zoet met maple syrup?

Net weer met de trap naar de 11e gegaan, was eerder boven dan mijn collega die met de lift ging. B-)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? maandag 2 april 2012 @ 13:07:43 #126
70532 loveli
N
pi_109801079
quote:
Thankies!
crap in = crap out
  maandag 2 april 2012 @ 13:08:07 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109801096
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

En ik hoef er alleen maar maple syrup, spinazie en blauwe kaas voor in huis te halen! *O*

Net weer met de trap naar de 11e gegaan, was eerder boven dan mijn collega die met de lift ging. B-)
Dat is altijd cool :D.

Zoiets had ik laatst ook: :D jij ging met de lift en ik met de trap en ik ben eerder :D
Zij: Maar ik ben onderweg nog even uitgestapt om iets af te leveren.

-O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_109801111
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:54 schreef loveli het volgende:
Banaan vanwege de kalium gok ik? Magnesium gebruik ik al (hoger gedoseerd).

En het is niet goed, want het is een vicieuze cirkel kramp => minder ontspannen zitten => meer kramp => meer last => minder ontspannen, de laatste keer werd daardoor een zenuw bekneld en het is slecht voor de doorbloeding.
Van de huisarts kan ik spierverslappers krijgen om die cirkel te verbreken, maar 3 dagen niet autorijden wegens valium zie ik niet zo zitten.
wat doe je voor ontspanning? Want constante spierspanning klinkt mij alsof je niet goed kan onstpannen.
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik zou niet met Groupon naar St Petersburg gaan. Op de een of andere manier vertrouw ik die lui voor geen meter: als ik een deal heb van Groupon valt het altijd tegen, ze komen negatief in het nieuws en ze schrijven teksten waar je jeuk van krijgt.
ik heb altijd prima ervaringen met groupon *afklopt*.
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

ik vind maple syrup minder zoet dan bijv. pannekoekenstroop :)
pi_109801147
Ik zou ook niet nu echt boeken via groupon, die ik liever zelf, maar wel leuk, st petersburg!
pi_109801210
Vinden jullie dit trouwens te veel? Qua eten? Ben nu even door eetmetert aan het halen - edit: zonder D is het 1200 kcals, inclusief wijn.

O: 200 rijstmelk met 5-korenvlokken, wat kokos en eetlepel lijnzaad
T: dubbele kleine bth ijbergsla/komkommer/kip
L: groentebouillon, 300 gr salade (sla, wortel, komkommer, feta, tomaat, courgette, olijven)
T: banaan, peer
D: Iets met gewoon vis/rijst/groente en 2 wijntjes ofzo
pi_109801258
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Oh ik ken een aantal mensen die voor groupon schrijven :P Vind het zelf altijd wel leuk!
pi_109801306
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:10 schreef Perruche het volgende:
Ik zou ook niet nu echt boeken via groupon, die ik liever zelf, maar wel leuk, st petersburg!
Salnkie-tours naar Moskou en St. Petersburg?
Doe wat je niet durft.
  maandag 2 april 2012 @ 13:15:15 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109801326
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Oh ik ken een aantal mensen die voor groupon schrijven :P Vind het zelf altijd wel leuk!
Ik vind het vooral heel geforceerd grappig en leuk willen doen :).

En Groupon is ook niet echt goed voor haar werknemers: je krijgt het minimale, want alle winst wordt geïnvesteerd in het bedrijf, maar het is wel heel erg leuk om te werken bij de snelst groeiende internetonderneming O+. Ja, my ass :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109801355
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Ml-etje op 02-04-2012 13:21:28 ]
pi_109801394
Jouw kont is de snelst groeiende internetonderneming, Vik?
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:11 schreef Perruche het volgende:
Vinden jullie dit trouwens te veel? Qua eten? Ben nu even door eetmetert aan het halen (zonder D)

L: groentebouillon, 300 gr salade (sla, wortel, komkommer, feta, tomaat, courgette, olijven)
Ik gok rond de 1500, maar boel wat ik niet ken of moeilijk in te schatten is :{
  maandag 2 april 2012 @ 13:17:09 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109801395
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:11 schreef Perruche het volgende:
Vinden jullie dit trouwens te veel? Qua eten? Ben nu even door eetmetert aan het halen - edit: zonder D is het 1200 kcals, inclusief wijn.

Ik vind het niet te veel hoor :).
Niet meer actief op Fok!
pi_109801398
Ze schrijven echt verschrikkelijk, het viel me inderdaad al op :P
pi_109801411
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Salnkie-tours naar Moskou en St. Petersburg?
Ben ik al geweest (moskou), petersburg ook maar daar wil ik nog wel eens heen, was zo mooi!
pi_109801420
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het vooral heel geforceerd grappig en leuk willen doen :).

En Groupon is ook niet echt goed voor haar werknemers: je krijgt het minimale, want alle winst wordt geïnvesteerd in het bedrijf, maar het is wel heel erg leuk om te werken bij de snelst groeiende internetonderneming O+. Ja, my ass :P.
hmm hmm
pi_109801469
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:17 schreef V1z0R het volgende:
Jouw kont is de snelst groeiende internetonderneming, Vik?

[..]

Ik gok rond de 1500, maar boel wat ik niet ken of moeilijk in te schatten is :{
Thanks Vik en Viz... Viz, is ongeveer 1200/1300 zonder D. Maar dan dus bijna een uur fietsen + evy vandaag. Dan hoop ik dat ik me bij het D in kan houden en geen D van Dessert neem!!
pi_109801499
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:17 schreef Probability het volgende:

[..]

hmm hmm
:?.
pi_109801513
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

Thanks Vik en Viz... Viz, is ongeveer 1200/1300 zonder D. Maar dan dus bijna een uur fietsen + evy vandaag. Dan hoop ik dat ik me bij het D in kan houden en geen D van Dessert neem!!
Dat moet dan maar he!
  Vis een optie? maandag 2 april 2012 @ 13:21:00 #143
70532 loveli
N
pi_109801542
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:08 schreef _aurum_ het volgende:
wat doe je voor ontspanning? Want constante spierspanning klinkt mij alsof je niet goed kan onstpannen.
Eigenlijk weinig, heb wel dat bewust aanspannen en daarna ontspannen van Tink geprobeerd en dat hou ik er nog even in. Ik merk dat ik bij bepaalde (werk gerelateerde) inspanning snel last heb van verkramping, maar ook dat wanneer ik verwacht dat ik last ga krijgen van bepaalde inspanning, ik minder kan ontspannen. Dus het niet kunnen vinden van m'n autokussentje voor een lange rit => spierspanning, omdat ik weet dat een lange rit voor verkramping kan zorgen als ik m'n kussentje mis :')

Alleen al weten dat deze week 4 fysiek zware dagen telt, geeft weer wat minder ontspanning. Dus het is niet alleen een fysieke reactie op spierbelasting (en ik probeer alles weer zoveel mogelijk te relativeren zodat alleen het fysieke deel overblijft, dat vind ik wel genoeg).
quote:
ik vind maple syrup minder zoet dan bijv. pannekoekenstroop :)
Grote kans dat het glucosegehalte hoger is, suiker = 50% glucose - 50% fructose, fructose heeft een hogere zoetkracht dan glucose.
crap in = crap out
pi_109801601
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat moet dan maar he!
Ja maar je kent mij en mijn ruggegraat, en er staat een erg lekker toetje op de kaart :').
pi_109801719
Drink je wel voldoende water, loveli?
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja maar je kent mij en mijn ruggegraat, en er staat een erg lekker toetje op de kaart :').
:')
pi_109801733
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

:?.
Discussies met Vik hebben geen zin :P
pi_109801786
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:27 schreef Probability het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze er gesolliciteerd dus d'r mening zal wel ergens op gebaseerd zijn denk ik...

Vizor :6.
  maandag 2 april 2012 @ 13:29:19 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109801801
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:27 schreef Probability het volgende:

[..]

Nou zeg, ik mag toch gewoon een opmerking maken daarover? Ik ben niet de enige die ze vreselijk vindt (creepy cookie zei het al, devilsanddust heb ik er ook wel eens over gehoord).
Niet meer actief op Fok!
pi_109801806
Li kan het niet iets mentaals zijn?
  maandag 2 april 2012 @ 13:30:23 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109801836
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze er gesolliciteerd dus d'r mening zal wel ergens op gebaseerd zijn denk ik...

En ook dat idd. Ik ben erg blij dat ik hier zit en niet bij Groupon.
Niet meer actief op Fok!
pi_109801855
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

O nee zeker niet :)
pi_109801879
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou zeg, ik mag toch gewoon een opmerking maken daarover? Ik ben niet de enige die ze vreselijk vindt (creepy cookie zei het al, devilsanddust heb ik er ook wel eens over gehoord).
Natuurlijk, maar je hoeft mij niet te overtuigen. Ik heb mijn mening, jij de jouwe.
pi_109801884
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Snap het wel, zie niet zo in waarom exen vrienden moeten blijven, zeker wanneer de relatie met de huidige partner er geen baat bij heeft.

Ik ben wel vrienden met veel van m'n exen. En ik vind dat echt heul fijn. Want ooit hield ik van ze, dus zijn het leuke mannen.
pi_109801912
Tot ze in je dagboek gaan lezen :)
pi_109801962
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:32 schreef V1z0R het volgende:
Dan verlies je per direct het predicaat 'goede vriend' / 'leuke man', want die doen dat niet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109801985
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:31 schreef Probability het volgende:

[..]

O nee zeker niet :)
Ik snap weer eens niets van je :D
pi_109802034
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 13:34 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik snap weer eens niets van je :D
Het was maar een grapje, dat een discussie met Vik niet kan ;)

Heb zeker niet bij groupon gesolliciteerd, ken toevallig een paar mensen die daar werken en vind de teksten altijd wel 'melig'.
pi_109802067
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben wel vrienden met veel van m'n exen. En ik vind dat echt heul fijn. Want ooit hield ik van ze, dus zijn het leuke mannen.
:W

Ik keek nog wel eens in je topic history voor sappige topics, maar ik zie er geen een meer ;(
  Vis een optie? maandag 2 april 2012 @ 13:36:27 #159
70532 loveli
N
pi_109802075
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
Li kan het niet iets mentaals zijn?
Ik geloof dat er wel verband is, maar de oorzaak is volgens mij in beginsel fysiek. Mensen die de hele dag in dezelfde houding achter de computer zitten hebben er ook last van.
Alleen ik krijg het niet meer naar een niveau dat ik er geen last van heb met werken, waardoor de vicieuze cirkel in stand blijft.

Heb jaren geleden ook mensendieck gehad en merk dat een goede houding (een groot deel van de) klachten voorkomt, maar op het moment krijg ik het niet terug naar een punt waarbij ik de cirkel kan breken (spierverslappers kunnen dat wel, maar daar wacht ik nog even mee tot ik niet meer kan bewegen :') ).
crap in = crap out
pi_109802159
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik keek nog wel eens in je topic history voor sappige topics, maar ik zie er geen een meer ;(
Nee, ik ben een beetje fok-moe de laatste tijd. Kom bijna alleen hier nog maar en dat zelfs minder.
pi_109802303
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:32 schreef V1z0R het volgende:
Ja dat was een minder goeie actie. Hoewel ik nu wel weer met hem spreek hoor. Maar we zijn niet heel goede vrienden nee.......en met veel anderen is het contact ook verwaterd, maar mijn beste vriend is een ex en die van daarvoor is ook één van mijn beste vrienden.

Met andere exen vind ik het ook wel leuk om bij te praten en zo, maar dat gaat dan wel vaak over 'toen' en dat is leuk voor een avond, maar als je daarna niks nieuws te bespreken hebt is het ook wel weer voldoende.
pi_109802350
Users die denken dat ze mij betalen ofzo en topics die meer lijken op een hotelkamer (get a room!).

Ik ga spontaan verder werken.
pi_109802435
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Inderdaad. :D. De aanbiedingen zijn niet slecht geloof ik, maar als een bedrijf denkt haar klanten aan te moeten spreken alsof ze achterlijk zijn...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_109802813
quote:
10s.gif Op maandag 2 april 2012 13:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja dat was een minder goeie actie. Hoewel ik nu wel weer met hem spreek hoor. Maar we zijn niet heel goede vrienden nee.......en met veel anderen is het contact ook verwaterd, maar mijn beste vriend is een ex en die van daarvoor is ook één van mijn beste vrienden.

Met andere exen vind ik het ook wel leuk om bij te praten en zo, maar dat gaat dan wel vaak over 'toen' en dat is leuk voor een avond, maar als je daarna niks nieuws te bespreken hebt is het ook wel weer voldoende.

Nee, precies. Zo ook nog een ex als goede vriendin, praat ik zo nog een hele avond mee weg. :)
  maandag 2 april 2012 @ 14:00:39 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109802924
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:57 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, precies. Zo ook nog een ex als goede vriendin, praat ik zo nog een hele avond mee weg. :)
ik dacht even dat dit een post van co was en dacht een lesbische episode te hebben gemist :')

* Viking84 druipt af.
Niet meer actief op Fok!
pi_109803237
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:32 schreef loveli het volgende:
:D O+
pi_109803275
quote:
8s.gif Op maandag 2 april 2012 13:42 schreef Ml-etje het volgende:
Users die denken dat ze mij betalen ofzo en topics die meer lijken op een hotelkamer (get a room!).

Ik ga spontaan verder werken.
:o

Kregen we maar betaald ;( voor elke edit en elk slotje een bonus O+

Net héél hard naar de UB gefietst, en weer terug en in de bibliotheek 115 treden omhoog en 115 treden weer omlaag gelopen! Neem daar altijd de trap, want de liften zijn erg klein en krap en zeer inefficiënt! :')

Alleen ben ik wel vergeten dat als ik vers brood wil eten, dat ik het dan ook moet bakken :') :@
Ja doei.
pi_109803316

Muffintop!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 april 2012 @ 14:12:07 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109803352
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:11 schreef V1z0R het volgende:

Muffintop!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik pas in een maatje 38 hoor *) "

In wiens wereld was dit een goed idee ;(

Mah eeeeyes.
pi_109803357
quote:

Muffintop!
SPOILER
V1z0R! :( IK had je die foto in goed vertrouwen gestuurd -O-
pi_109803377
quote:

Muffintop!
SPOILER
Maar ze heeft wel een size 0!!! aan... :{w
Ja doei.
  maandag 2 april 2012 @ 14:13:38 #172
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109803409
Ieuw!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_109803420
Hoi! :W
Druk hier... Lekker veel vrije dagen de komende tijd, maar de keerzijde is dat je dan minder dagen overhoudt voor hetzelfde werk. Lijstjesdump:
O: 2x brood met leverworst
L: 2x brood met kaas
T: 2x brood met leverworst
D: kikkererwtencurry of quiche, weet ik nog niet
T: fruit, mag er nog wel bij

quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mah eeeeyes.
Dat ja... :o
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_109803518
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:13 schreef Mini. het volgende:
Hoi! :W
Druk hier... Lekker veel vrije dagen de komende tijd, maar de keerzijde is dat je dan minder dagen overhoudt voor hetzelfde werk. Lijstjesdump:
O: 2x brood met leverworst
L: 2x brood met kaas
T: 2x brood met leverworst
D: kikkererwtencurry of quiche, weet ik nog niet
T: fruit, mag er nog wel bij

[..]

Dat ja... :o
Veel groente bij de D en dan issie mooi Mini!

En bedankt voor deze misselijkmakende foto Viz, heb meteen geen honger meer ;)
pi_109803789
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

V1z0R! :( IK had je die foto in goed vertrouwen gestuurd -O-
:@ sorry, dacht dat als ik je onherkenbaar erop zette dat je het niet erg zou vinden.
pi_109803939
Coco, we weten allemaal allang dat je een lekker wijf bent hoor :{w
pi_109803970
quote:

Muffintop!
SPOILER
What has been seen.. :'(
pi_109804131
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:16 schreef Nallie het volgende:

[..]

Veel groente bij de D en dan issie mooi Mini!

En bedankt voor deze misselijkmakende foto Viz, heb meteen geen honger meer ;)
Thanks, ga ik doen. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_109804177
quote:

Muffintop!
SPOILER
Awesome picture. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
pi_109804347
Lekker wief :9

Als je er goed op let zie je hoeveel vrouwen kleding dragen die te klein is, zelfs slanke meiden hebben ineens een muffin top als ze zich in een te kleine broek proppen, of rollen bij een te strakke bh :N

Lijst:

O - 3 vk knackebrod met pindakaas, kiwi
L - 3 vk bth hummus/vlees/kaas/tom&kom
T - banaan
S - armen/borst/schouders/rug & cardio
D - stamppotje met veel spinazie, wat erwten en een bos lenteui met een gegrild varkensfiletlapje, tomatensalade ernaast
T - koffie verkeerd
pi_109804377
Zonde is dat. HIer in de sportschool zit ook zo'n dame: práchtig lichaam _O_ maar broek 2 maten te klein ;(
Ja doei.
pi_109804619
Hm! Had nog wat zelfgebakken brood van 2 dagen geleden ontdekt! Dus in de oven geroosterd en van twee eitjes, sjalotje, peper en een lik zaanse mayo een salade gemaakt :9! Lekker!

Lijstje is dus nu alweer veranderd.
Ja doei.
pi_109805000
Lilalijstje:

O: appel, kiwi, yoghurt, speltflakes
T: koffie verkeerd, flink wat druiven
L: 2 kleine bh pindakaas, 1 kleine bh leverworst
T: halve komkommer, 10 cherrytomaatjes
T: bio reepje
S: Jillian en op de stepper, niet hardlopen, want kniepijn }:|
D: kikkererwten/tomaat/ui/aubergine/courgette/chorizo prutje
T: stukje raw brownie? Heb nog 2 stukjes O+

Oh en wat ik zelf vind: ik dacht misschien te weinig, maar nu valt het qua honger wel mee :Y
  maandag 2 april 2012 @ 14:55:03 #184
221912 minilot
Nancy boy
pi_109805005
Snotver.. éindelijk dacht ik: nu kan ik wel even gaan bijlezen - ontploft hier op mijn werk de telefoon door een landelijke kassa-storing. }:|

Vanavond dan maar. :)
  Vis een optie? maandag 2 april 2012 @ 14:59:58 #185
70532 loveli
N
pi_109805209
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:55 schreef minilot het volgende:
Snotver.. éindelijk dacht ik: nu kan ik wel even gaan bijlezen - ontploft hier op mijn werk de telefoon door een landelijke kassa-storing. }:|

Vanavond dan maar. :)
KPN-storing?
Zo ja => dan heb ik er straks ook last van.
crap in = crap out
pi_109805532
quote:

Muffintop!
SPOILER
Mensen zeggen toch vaak dat ze zich verslikken, of dat hun scherm onder weet ik veel wat voor etenswaar/drank zit, omdat iets grappig is of shockerend? Maar da's dan meestal figuurlijk.

Ik ben net bijgekomen van een 10 minuten durende hoestbui veroorzaakt door een brok boterham met geitenkaas, die door verkeerd inademen wegens zien van die foto, in mijn luchtwegen belandde. ;(

Wat een vies gedrocht.
  Vis een optie? maandag 2 april 2012 @ 15:11:07 #187
70532 loveli
N
pi_109805616
Zo blijkt weer, overgewicht is slecht voor je.
crap in = crap out
pi_109805636
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef loveli het volgende:
Zo blijkt weer, overgewicht is slecht voor je.
En voor je omgeving :+
pi_109805722
quote:
9s.gif Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Mensen zeggen toch vaak dat ze zich verslikken, of dat hun scherm onder weet ik veel wat voor etenswaar/drank zit, omdat iets grappig is of shockerend? Maar da's dan meestal figuurlijk.

Ik ben net bijgekomen van een 10 minuten durende hoestbui veroorzaakt door een brok boterham met geitenkaas, die door verkeerd inademen wegens zien van die foto, in mijn luchtwegen belandde. ;(

Wat een vies gedrocht.
:*
Was niet m'n bedoeling ons Co met een plaatje te vermoorden :@
pi_109806033
Pff ben al de hele dag aan het studeren maar geen zinnnn meer!
pi_109806040
He bah, ik zit te eten. Ik vind dat echt misselijkmakend, ugh.

Nou was ik al misselijk, moest eerder terug toen ik in de sportschool stond. Heb wel van een van de sportmevrouwen een kiwi gehad en een leuk gesprek, ze wist heel veel over medicatie en wat het met je lichaam doet als je er mee stopt.

En nu zit ik aan twee super super lekkere tofu burgers met een salade O+
pi_109806471
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef creepycookie het volgende:
He bah, ik zit te eten. Ik vind dat echt misselijkmakend, ugh.

Nou was ik al misselijk, moest eerder terug toen ik in de sportschool stond. Heb wel van een van de sportmevrouwen een kiwi gehad en een leuk gesprek, ze wist heel veel over medicatie en wat het met je lichaam doet als je er mee stopt.

En nu zit ik aan twee super super lekkere tofu burgers met een salade O+
Hoe bevalt je dat nu eigenlijk?
pi_109807617
quote:

Muffintop!
SPOILER
:o Hoe krijg je dat om je lijf? :o

Bah! :X
pi_109807670
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef An24 het volgende:

[..]

Het is inderdaad vooral 'knap' dat ze hem blijkbaar op een manier ook nog heeft dichtgekregen! :o
Ja doei.
pi_109807709
We hebben een noviteitje op kantoor. Om 16:00, als je een beetje honger begint te krijgen en denkt "hmmmmm, nu zou ik wel iets lekkers lusten' komt er een mevrouw met een wagen voor chocolade voorbij, *eet wortel

[ Bericht 0% gewijzigd door anna82 op 02-04-2012 16:10:13 ]
pi_109807853
Gisteren:
O: plakje suikerbrood
L: 2x geroosterd Allinson met roomboter en rauwe ham van Sigmes big + komkommer en ui
T: volle Griekse yoghurt
T: 2 1 bospenen
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: kliekje groenten/aardappelcurry met rijst of mie.
T: plakje suikerbrood

Vandaag:
O: plakje suikerbrood
L: 1x geroosterd Allinson met milner en 1 met geitenkaas, honing en ui
S: hardlopen
T: smoothie van volle Griekse yoghurt, mango, verse jus d'range en bevroren frambbos
T: wodka, katjang
D: meergranen tortilla met rode groentensaus, crème fraîche en geraspte kaas. Misschien een stukje kiprollade erbij, indien veel trek.
T: 2 blokje pure choco
  Vis een optie? maandag 2 april 2012 @ 16:09:23 #197
70532 loveli
N
pi_109807977
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef An24 het volgende:

[..]

Stretch.
crap in = crap out
pi_109808012
Ik vind dat ik weer eens een fijn lijstje heb vandaag. Het weekend was maar half :P

O: yoghurt met muesli en aardbeien
L: havermout met pindakaas, knackebrod met gekookt eitje
T: kwark met een banaan, wortels
D: oven aardappeltjes met rundertartaat en sperziebonen
S: 60 min xco, 30 min benen
T: whey, kwark

Mag nog wel iets bij maar heb echt geen honger meer, vanavond ff kijken wat ik doe.
pi_109808060
*O* Ik heb net gehoord dat ik een opleiding mag volgen.

* An24 wordt de Nederlandse "lie to me" deskundige mevrouw :') *O*
  maandag 2 april 2012 @ 16:12:12 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109808102
Meh broeken! }:| Als ik sta zakt ie af, als ik zit heb ik een buikrol :')

quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:02 schreef anna82 het volgende:
We hebben een noviteitje op kantoor. Om 16:00, als je een beetje honger begint te krijgen en denkt "hmmmmm, nu zou ik wel iets lekkers lusten' komt er een mevrouw met een wagen voor chocolade voorbij, *eet wortel
Sadisten :o
  maandag 2 april 2012 @ 16:12:43 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109808120
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef An24 het volgende:

[me=An24]wordt de Nederlandse "lie to me" deskundige mevrouw :') *O* [/me]
Ik heb geen idee wat dat is, maar meejuichen is leuk, dus yay! :D *O*
pi_109808176
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dattum.
Ja doei.
pi_109808178
quote:

[..]

http://www.paulekman.com/ *O*
pi_109808350
quote:

[..]

Dat dus *O* maar klinkt cool :D

Verder gaat het toch nog niet zo goed met me, net staan janken op mijn werk.
Mijn ogen zijn altijd wel waterig als ik verkouden ben maar nu was het wel extreem want er was verder niets aan de hand waarom ik zou janken.....
Vanavond dus maar niet dansen en morgen gaat dansen ook niet door want die lerares is zelf ook ziek (verdenk haar er van mij aangestoken te hebben).

Verder proberen toch maar een tentamen te leren maar dat wil tot nu toe nog niet echt lukken.
pi_109808801
Mensen, wat kan ik maken van bloemkool? :+
pi_109808899
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:28 schreef LieLie het volgende:
Mensen, wat kan ik maken van bloemkool? :+
Bloemkool soep (met komijn en kerrie)
Frittata
Cauliflower Cake
Bloemkool Salade (ottolenghi)
pi_109808977
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

Frittata
Cauliflower Cake
En curry natuurlijk!
pi_109809184
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

Frittata
Cauliflower Cake
Is er een online recept van de salade van Otto?
pi_109809201
Okay, ik heb geen fantastisch lijstje, maar toch maar...

O: zuurdesembrood met boter en kaas. Een gekookt ei en thee met melk.
T: twee rijstwafels met sandwichspread en goudkuipje.
L: vruchtenvlaai :')
T: verse broccoli, spinazie, courgettesoep en parmezaanse kaas.
D: wraps met avocado, kip, sla, tomaat en lenteui
T: even nog wat fruit naar binnen schuiven.

Wat ik er zelf van vind: gevalletje planning. Redelijk laat uit bed, dan druk bezig en ineens moeten haasten naar kantoor. Met overleg werd er getracteerd. Morgen beter plannen.
  maandag 2 april 2012 @ 16:40:41 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109809385
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^O^.

En je fruitexcuus begint oud te worden, XM :P. Waarom heb je niet standaard fruit in huis/op het werk?
Dat heb ik wel, maar kom net thuis. Niet op kantoor geweest. Donderdag pas weer. Vanochtend start vanuit hotel en daar lag geen fruit bij het buffet. Dus tja. Geen fruit. En verder vind ik fruit onderweg ontzettend onhandig. Ik eet een appel altijd gesneden in stukjes, omdat ik afbijten niet durf met mijn gebit.
pi_109809417
:W 9 uur geslapen, maar ik voel me nog steeds niet fit. Bah, er moet zoveel gebeuren. Heb er net 2 paracetamol ingemikt, kijken of het beter gaat. zo toch even aan het werk, want ik moet en zal morgen presenteren!
pi_109810137
Wat een geziek zeg! Beterschap Jagär en Sarabi (en nog meer?)

Ziek zijn :r
Ja doei.
pi_109810162
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een geziek zeg! Beterschap Jagär en Sarabi (en nog meer?)

Ziek zijn :r
Mar ;(
  maandag 2 april 2012 @ 16:59:25 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109810198
Plannen XM.. Je wilt het of niet....

Beterschap zieke mensjes...

Hoi Jeager :) Kut dat je ook niet lekekr bent zeg!

LIjstje:
O: kwark en vla
T's: appel, peer, cup a soup kerrie, rauwe wortelen, mandarijn, cappuccino
L: Kom minestronesoep met wokkelpasta en ballen, 3 boterhammen met gekookt ei en ham, 2 bekers melk
T's: blokje choco, appel, tros druiven
D: Witlof ham/kaas/ei uit de oven ((2 kg voor ons tweeen) met tagliatelle/ham/kaas/room
T: -

Hmmm, moet eens wat minderen met fruit maar vind het zo lekker :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109810309
quote:

*O* gaaf!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_109810380
Welke opleiding is het precies An /nieuwsgierig.

Ik zoek nog iets in de richting van communicatie eigenlijk maar dat is ook leuk :D

En wat Uniek zegt XM, er is meer dan een appel en die banaan hapt supersnel weg.
Al vind ik een hotel zonder fruit bij heet ontbijt ook wel een jammere.
pi_109810407
ik zal er ook eens een lijstje in gooien.

O: activa yoghurtje
T: meloen salade
T: beschuit met roomboter + kaas
L: 2 speltboterhammen met "farmer salade" en 1 met roomboter + gebraden gehakt
T: activa yoghurtje
T: glas verse jus
D: roti :9
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_109810412
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
:W 9 uur geslapen, maar ik voel me nog steeds niet fit. Bah, er moet zoveel gebeuren. Heb er net 2 paracetamol ingemikt, kijken of het beter gaat. zo toch even aan het werk, want ik moet en zal morgen presenteren!
Tis je ook niet gegund he! Sterkte :*
pi_109810425
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:02 schreef anna82 het volgende:
Whut :D

Gratiesch chocola dat rondgereden wordt langs bureau's? :o
pi_109810474
oh, en tof dat je een opleiding mag doen, An, en beterschap voor de andere zieken.

Tis wel stom, ik voel me niet ziek genoeg om in bed te blijven liggen, maar echt niet lekker zeg maar. Zo irritant, dat er tussen in..
pi_109810519
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Eigenlijk weinig, heb wel dat bewust aanspannen en daarna ontspannen van Tink geprobeerd en dat hou ik er nog even in. Ik merk dat ik bij bepaalde (werk gerelateerde) inspanning snel last heb van verkramping, maar ook dat wanneer ik verwacht dat ik last ga krijgen van bepaalde inspanning, ik minder kan ontspannen. Dus het niet kunnen vinden van m'n autokussentje voor een lange rit => spierspanning, omdat ik weet dat een lange rit voor verkramping kan zorgen als ik m'n kussentje mis :')

Alleen al weten dat deze week 4 fysiek zware dagen telt, geeft weer wat minder ontspanning. Dus het is niet alleen een fysieke reactie op spierbelasting (en ik probeer alles weer zoveel mogelijk te relativeren zodat alleen het fysieke deel overblijft, dat vind ik wel genoeg).

[..]

Grote kans dat het glucosegehalte hoger is, suiker = 50% glucose - 50% fructose, fructose heeft een hogere zoetkracht dan glucose.
ik gooi 'm ff over de schutting, wie weet heeft mijn lief er nog wat zinnigs over te zeggen (dit is een verkapte ik kom er nog op terug post :') )
pi_109810630
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en tof dat je een opleiding mag doen, An, en beterschap voor de andere zieken.

Tis wel stom, ik voel me niet ziek genoeg om in bed te blijven liggen, maar echt niet lekker zeg maar. Zo irritant, dat er tussen in..
Toch even gaan liggen? Dan voel je je vast sneller fit, beterschap!
pi_109810782
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef Ml-etje het volgende:

Ik zoek nog iets in de richting van communicatie eigenlijk maar dat is ook leuk :D

En wat Uniek zegt XM, er is meer dan een appel en die banaan hapt supersnel weg.
Het is een opleiding tot non-verbale strategische analist. De training leert je leugens doorzien door micro expressies te leren zien. Daarnaast leer je anders door te vragen, omdat je ervoor moet uitkijken dat je de non verbale communucatie verkeerd gaat interpreteren.
pi_109810805
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 17:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Het is een opleiding tot non-verbale strategische analist. De training leert je leugens doorzien door micro expressies te leren zien. Daarnaast leer je anders door te vragen, omdat je ervoor moet uitkijken dat je de non verbale communucatie verkeerd gaat interpreteren.
klinkt tof! En wat kan je er dagelijks mee?
pi_109810814
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 17:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Oeh klinkt goed zeg! Beetje in de omgeving te volgen ook?
pi_109810861
Ohw en hij kost een paar duizend euro, dus je moet wel duiten of een lieve baas hebben ;)
pi_109810905
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:14 schreef An24 het volgende:
Ohw en hij kost een paar duizend euro, dus je moet wel duiten of een lieve baas hebben ;)
SPOILER
  Vis een optie? maandag 2 april 2012 @ 17:18:36 #229
70532 loveli
N
pi_109811016
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ideaal als je puberkinderen hebt :')
crap in = crap out
pi_109811017
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Onder andere handig voor:

Personeelsselectie algemeen
Selectie van het hogere management in het bijzonder
Ontwikkeling van het management
Outplacement
H.R. Management
De inter-persoonlijke analyse van het conflict

Ik heb met ambtenaren te maken. Ik ben dan bij vergaderingen aanwezig, analyseer de communicatie en adviseer bij hoe te handelen bij conflicten, leugens etc.
pi_109811063
quote:
11s.gif Op maandag 2 april 2012 17:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

SPOILER
Succes! ;)
pi_109811131
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Onder andere handig voor:

Personeelsselectie algemeen
Selectie van het hogere management in het bijzonder
Ontwikkeling van het management
Outplacement
H.R. Management
De inter-persoonlijke analyse van het conflict

Ik heb met ambtenaren te maken. Ik ben dan bij vergaderingen aanwezig, analyseer de communicatie en adviseer bij hoe te handelen bij conflicten, leugens etc.
^O^ dank u voor het reclamepraatje :D
Stukje conflicthantering ook nog aanwezig? Dan past het helemaal in mijn "ik wil wat met communicatie"
pi_109811133
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Ideaal als je puberkinderen hebt :')
Freud zei al: moet ik dan maar een masker gaan dragen, in het geval van non verbale incontinentie? _O-
pi_109811200
quote:
17s.gif Op maandag 2 april 2012 17:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

^O^ dank u voor het reclamepraatje :D
Stukje conflicthantering ook nog aanwezig? Dan past het helemaal in mijn "ik wil wat met communicatie"
haha, tja, ik moest een businessplan schrijven, dus dan zit het lekker in het hoofd. Conflicthantering komt ook aan bod ja. Het ligt er ook aan waar je hem gaat volgen. Als je er op googelt kom je wel wat bedrijven tegen.
pi_109811252
Echt een hele slechte zondag gehad, moet er gewoon aan wennen dat mijn maag is gehalveerd na 2 weken heel netjes eten! Oog is nog groter dan de maag, ( een bord opscheppen, halverwege denken dit is teveel ).

Maar vandaag vrij netjes.

O= 2 volk. beschuit met pasta
T= cappuccino, appel
L= 2 bb met kaas
T= banaan
T= 2 borden sla :')
D= Beenham + aardappelen eventueel nog groente
T= Vla of melk

Misschien is het te weinig? Maar zoals ik bij jullie veel al lees, nemen jullie soms zelf een hapje ergens van, dat gaat nog eventjes duren bij mij voordat ik dat kan. : En niet het hele bord leeg eet ;)
pi_109811275
eventueel nog groente? Doe die groente maar sowieso.
Ja doei.
pi_109811295
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:23 schreef An24 het volgende:

[..]

haha, tja, ik moest een businessplan schrijven, dus dan zit het lekker in het hoofd. Conflicthantering komt ook aan bod ja. Het ligt er ook aan waar je hem gaat volgen. Als je er op googelt kom je wel wat bedrijven tegen.
Hmm ja heb ik gezien maar welke nou echt betrouwbaar is.

Mijn HR-Management opleiding ketste af op de waarde vh diploma.
pi_109811333
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:25 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hmm ja heb ik gezien maar welke nou echt betrouwbaar is.

Mijn HR-Management opleiding ketste af op de waarde vh diploma.
Is ook moeilijk. Ik stuur wel ff een PM met info.
pi_109811356
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Is ook moeilijk. Ik stuur wel ff een PM met info.
O+ lief!
pi_109811494
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
eventueel nog groente? Doe die groente maar sowieso.
+ witte kool! :) vult zo fijn.
pi_109811562
Volgens mij heb ik de verkeerde achternaam ofzo.

We hebben 2 reisbescheidens van de 2 reisorganisaties ontvangen beiden met een ander vertrektijdstip..
Ik bel me suf en nu weten ze welke vlucht we hebben durven ze dat niet op de mail te zetten :')
Ik wil een bevestiging :(
pi_109811610
En ook hier slaat het bluh-gehaalte toe... ga ook maar even niet hardlopen/Jillian. Hopelijk morgen weer. Zit hier te gloeien :') en val bij elke letter die ik lees zowat in slaap. Vanavond maar vroeg op bed :) Want ik weiger ook ziek te worden.
Ja doei.
pi_109811638
400 gram broccolli & sperzieboontjes op, nu moet ik wel beter worden toch :D
Over een half uurtje maar even proberen te studeren.
pi_109812533
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef Ml-etje het volgende:

*Communicatieboks*
pi_109812549
game.of.thrones.s02e01 ! :o O+ Snel kijken. :Y
pi_109812618

O: bakje magere kwark met havermout/muesli
T: appel, volk. allinson boterham pindakaas
L: 2 volk. allinson boterhammen pikante kipsalade
T: volk. allinson boterham pindakaas, mueslireep ( :P )
D: 2 kleine wrapjes met kip, groente, avocado en salsa :9~
T: ik denk nog wat fruit

En ik zag toevallig die dunne rozemarijncrackers staan in de supermarkt, dus die heb ik ook meegepakt! O-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109812700
Hier ook bluh, maar dat wisten jullie al. Je valt er wel lekker van af :')

Ben er vandaag achter gekomen waarom het eten @ work op maandag meh is, omdat vandaag de kok werkte die echt lekkere gerechten maakt die waar ik ruzie mee had omdat ie Indisch=Indiaas beweerde. Wat hem royaal vergeven is :+ Ik heb een enorme berg pastasalade op oO< met kip, rucola, paprika etc.

Wel sneu dat ik samen met een collega vrijwel de enige was :{ maar ja, je gaat niet hardop zeggen dat het waarschijnlijk komt omdat die ander slecht kookt en mensen daarom wegblijven op maandag.
Ik ging eigenlijk ook voor de soep & prefab saladebeker, met de gedachte van de appelmoes van vorige week nog in mijn hoofd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Syrena op 02-04-2012 18:04:57 (Argh) ]
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_109812850
Lijstje:

O: 1 bth 30+ kaas, banaan met kwark (meer banaan dan kwark, want na de banaan zat het bakje al bijna vol)
L: 2both kipfilet, salade (zo'n beker) met kipfilet en ananas en yoghurtdressing.
D: bloemkoolcurry met een kipschnitzel en naanbrood
S: fitness
T: (planning) kwark met blauwe bessen

Nouja, niet zo veel he? :+ Had geen tussendoortjes mee, fruit was op. Dus maar wat dingen naast de curry meegenomen om wat meer te hebben. En fruit, dus morgen beter ;)

Oh, en ik moest een beetje snel-snel boodschappen doen en had het recept voor de curry van de AH gezien. Moest een milde currypasta bij en bij de winkel hadden ze bijna niks dus iets van conimex meegepakt. Is het eerste ingredient dextrose..
  maandag 2 april 2012 @ 18:11:45 #249
221912 minilot
Nancy boy
pi_109812988
Zooo, poepoeh! Thuis, én al gegeten.
Wat een geniale boontjes zijn dit, zeg! Ui, sambal, kokosmelk, pinda.. :9
Mijn lief moest al weg dus heb ik de helft van zijn portie op, ergo: in totaal zo tegen de acht pond sperziebonen binnengekregen.
*O*

Nu eindelijk tijd om alles terug te lezen..

En ik ga kijken of ik een lowcarbig weekmenuutje voor de rest van de week in elkaar kan zetten. Ik eet niet zo vaak carbloos, dus ik vind het spannend!

Tot later! :W
pi_109813048
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:11 schreef minilot het volgende:
Zooo, poepoeh! Thuis, én al gegeten.
Wat een geniale boontjes zijn dit, zeg! Ui, sambal, kokosmelk, pinda.. :9
Mijn lief moest al weg dus heb ik de helft van zijn portie op, ergo: in totaal zo tegen de acht pond sperziebonen binnengekregen.
*O*

Nu eindelijk tijd om alles terug te lezen..

En ik ga kijken of ik een lowcarbig weekmenuutje voor de rest van de week in elkaar kan zetten. Ik eet niet zo vaak carbloos, dus ik vind het spannend!

Tot later! :W
4 kilo?? :+
pi_109813069
Eens even kijken of ik de lijst nog weet.
• yoghurt met havermout
• 9,5 km | 8,8 km/u
• brood: 3 boterhammen, 5 krekkers, beleg
• stevig doorstappen (heen en weer naar de doe-het-zelf)
• 4 roggebrood pindakaas
• uur sportschool
• groot glas rode wijn
• handje nootjes
avondeten: bloemkool, rode kroot, witlof, kaassausje, karbonade
toe: griesmeelpudding met zwarte bessen

Misschien ietsje veel eten, maar ook redelijk wat beweging. Best ok denk ik toch.
  maandag 2 april 2012 @ 18:15:28 #252
221912 minilot
Nancy boy
pi_109813131
Wat voor kaassausje Sig? Zelfgeknutseld?

quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 18:13 schreef LieLie het volgende:

[..]

4 kilo?? :+
Ahem, acht ons dus. Ik hou van groente, maar er zijn grenzen. :)
  maandag 2 april 2012 @ 18:17:21 #253
221912 minilot
Nancy boy
pi_109813205
Mijn lief heeft schijnbaar vanmiddag op de weecee in 'Born to Run' gelezen dat het goed is om af en toe te ontbijten met een grote salade om vroeg op de dag alvast veel groenten te tanken (zo deelt mijn lief mij zojuist mee vanuit de auto).
Of ik morgen een ontbijtsalade wil regelen dus! *)
pi_109813242
Oh, mijn pittige boontjes maak ik ook ongeveer zo! :9 lekker!
Ja doei.
pi_109813404
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat heb ik wel, maar kom net thuis. Niet op kantoor geweest. Donderdag pas weer. Vanochtend start vanuit hotel en daar lag geen fruit bij het buffet. Dus tja. Geen fruit. En verder vind ik fruit onderweg ontzettend onhandig. Ik eet een appel altijd gesneden in stukjes, omdat ik afbijten niet durf met mijn gebit.
Nou eet ik onderweg in de auto ook graag appel, en ik eet appel altijd gesneden in stukjes want ander vind ik appel niet half zo lekker.
In stukjes gesneden appel blijven lang goed in een ziplockzakje:

Te koop bij de betere supermarkt (hier is dat de jumbo).
Makkelijk open te ritsen en dan prima uit het zakje stukjes appel te eten.
pi_109813419
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef minilot het volgende:
Mijn lief heeft schijnbaar vanmiddag op de weecee in 'Born to Run' gelezen dat het goed is om af en toe te ontbijten met een grote salade om vroeg op de dag alvast veel groenten te tanken (zo deelt mijn lief mij zojuist mee vanuit de auto).
Of ik morgen een ontbijtsalade wil regelen dus! *)
In een ziplockzakje?
  maandag 2 april 2012 @ 18:24:45 #257
221912 minilot
Nancy boy
pi_109813486
quote:
10s.gif Op maandag 2 april 2012 18:22 schreef sigme het volgende:

[..]

In een ziplockzakje?
Nee hoor - we hebben morgen allebei vrij, dus uitslapen, onderuitgezakt op het zonnige balkon een grote salade als ontbijt eten en dan een uurtje of twee later lekker buiten kabouterstukjes hollen op onze slappe Schoenenreusgympies. :)

Over hollen gesproken: stomme vraag misschien maar kun jij eens een keer een cameraatje meenemen als je 's morgens vroeg met de honden uit rennen gaat? Ben zo benieuwd naar je omgeving!
  maandag 2 april 2012 @ 18:33:29 #258
221912 minilot
Nancy boy
pi_109813802
Sta na het afgelopen weekend weer op 59,5 kilo! }:| :D
pi_109813822
Ik had -1kg! :@
Ja doei.
pi_109813839
Maar ik denk dat de weegschaal met me fuckt, en dat het morgen +3 is ofzo :')
Ja doei.
pi_109813862
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:33 schreef minilot het volgende:
Sta na het afgelopen weekend weer op 59,5 kilo! }:| :D
Naar welk gewicht wil je?
Ik kan zelfs niet dromen van 59,5 _O-
  maandag 2 april 2012 @ 18:36:01 #262
221912 minilot
Nancy boy
pi_109813904
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Naar welk gewicht wil je?
Ik kan zelfs niet dromen van 59,5 _O-
Zo rond de 54 kilo, uiteindelijk. Ik ben erg klein hè? Een soort van dwerg. ;)
  maandag 2 april 2012 @ 18:38:01 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109813985
quote:
3s.gif Op maandag 2 april 2012 18:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou eet ik onderweg in de auto ook graag appel, en ik eet appel altijd gesneden in stukjes want ander vind ik appel niet half zo lekker.
In stukjes gesneden appel blijven lang goed in een ziplockzakje:
[ afbeelding ]
Te koop bij de betere supermarkt (hier is dat de jumbo).
Makkelijk open te ritsen en dan prima uit het zakje stukjes appel te eten.
Ook >24 uur? Want gister om 11:30 vertrokken. En vandaag nergens fruit gezien. Ze hadden in het hotel ook bijna alles light aan het ontbijtbuffet. Moest speuren naar gewone boter en beleg.
pi_109814036
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Aww noem jezelf geen dwerg.
Lukt het afvallen tot nu toe wel weer goed?
pi_109814054
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh, ik moest nog aan jou denken gisteren! Er was een voorstukje op van Julie & Julia en ik vind jou echt Julie! :D
pi_109814071
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee, maar minilot heet echt niet voor niks mini-lot!
pi_109814092
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee hoor - we hebben morgen allebei vrij, dus uitslapen, onderuitgezakt op het zonnige balkon een grote salade als ontbijt eten en dan een uurtje of twee later lekker buiten kabouterstukjes hollen op onze slappe Schoenenreusgympies. :)

Over hollen gesproken: stomme vraag misschien maar kun jij eens een keer een cameraatje meenemen als je 's morgens vroeg met de honden uit rennen gaat? Ben zo benieuwd naar je omgeving!
Heb je nu de gympies of de turnschoentjes genomen?

Dit is het zandpad waar ik ren (en dat ben ik en dat zijn de honden)

En dit is het grasland waar ik ren:

Vooral hond1, aan de hand hond2.
pi_109814100
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, ik moest nog aan jou denken gisteren! Er was een voorstukje op van Julie & Julia en ik vind jou echt Julie! :D
Leuke film. O+ Beetje saai einde is wel jammer.
pi_109814131
quote:
7s.gif Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Friese Stabijen/'s?
  maandag 2 april 2012 @ 18:42:29 #270
221912 minilot
Nancy boy
pi_109814161
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik hou juist van dwergen! ^O^

Nou ja, afvallen gaat an sich prima, maar mijn lief vierde in de afgelopen halve week tweemaal zijn verjaardag en ik ben bij dat soort gelegenheden nogal geneigd tot het serveren van een reusachtig luilekkerland aan hapjes - en dat tikt dan wel weer aan...
Feestelijkheden zijn voorbij, nu weer hapjesloos voort!

Heb je al een hoepel? :)
pi_109814182
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 18:41 schreef LieLie het volgende:

[..]

Friese Stabijen/'s?
De een wat meer dan de ander ;).
  maandag 2 april 2012 @ 18:43:53 #272
221912 minilot
Nancy boy
pi_109814210
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ooo, de ruimte! O+ En hoe geweldig geschikt voor blote voeten ook! Tof!

Enneh, de gympies. Turnschoenen waren er niet in mijn maat (op) en uberhaupt niet in de maat 46 van mijn lief.
  maandag 2 april 2012 @ 18:44:10 #273
221912 minilot
Nancy boy
pi_109814223
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef LieLie het volgende:

[..]

Drie keer gezien in de bios! :@ O+
pi_109814228
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 18:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ook >24 uur? Want gister om 11:30 vertrokken. En vandaag nergens fruit gezien. Ze hadden in het hotel ook bijna alles light aan het ontbijtbuffet. Moest speuren naar gewone boter en beleg.
Nee , je moet niet overdrijven denk ik. Wel best lang: ik had de groente er laatst wel 24 uur (lees: thuis laten liggen). En een dag zonder fruit overleef je prima, het kan wel een handige tip zijn voor dagen dat je wat veel auto moet rijden en best een appeltje zou lusten.
pi_109814249
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik hou juist van dwergen! ^O^

Nou ja, afvallen gaat an sich prima, maar mijn lief vierde in de afgelopen halve week tweemaal zijn verjaardag en ik ben bij dat soort gelegenheden nogal geneigd tot het serveren van een reusachtig luilekkerland aan hapjes - en dat tikt dan wel weer aan...
Feestelijkheden zijn voorbij, nu weer hapjesloos voort!

Heb je al een hoepel? :)
Gaat helemaal goed komen dus :D

Nee nog geen hoepel.....heb besloten dat ik eerste een Saidistok wil kopen
en ik heb sowieso geen geld dus nog even wachten op mijn vakantiegeld :D
  maandag 2 april 2012 @ 18:46:59 #276
221912 minilot
Nancy boy
pi_109814313
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:44 schreef Sarabi het volgende:

heb besloten dat ik eerste een Saidistok wil kopen

Ik moest het even Googlen.. Gaaf! :Y
pi_109814341
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:04 schreef Syrena het volgende:
Hier ook bluh, maar dat wisten jullie al. Je valt er wel lekker van af :')

Ben er vandaag achter gekomen waarom het eten @ work op maandag meh is, omdat vandaag de kok werkte die echt lekkere gerechten maakt die waar ik ruzie mee had omdat ie Indisch=Indiaas beweerde. Wat hem royaal vergeven is :+ Ik heb een enorme berg pastasalade op oO< met kip, rucola, paprika etc.

Wel sneu dat ik samen met een collega vrijwel de enige was :{ maar ja, je gaat niet hardop zeggen dat het waarschijnlijk komt omdat die ander slecht kookt en mensen daarom wegblijven op maandag.
Ik ging eigenlijk ook voor de soep & prefab saladebeker, met de gedachte van de appelmoes van vorige week nog in mijn hoofd.
Hoe gaat het nu? Nog nieuws of gaat dat niet zo snel? :*

De pastasalade klinkt best lekker trouwens!
pi_109814343
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 18:43 schreef sigme het volgende:

[..]

De een wat meer dan de ander ;).
Leuk! Mijn schoonouders hebben er één, lief beest!
pi_109814352
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik moest het even Googlen.. Gaaf! :Y
Twirlen op de buikdansmanier :D moet ik wel echt buiten gaan oefenen anders gaan er veel dingen sneuvelen.
  maandag 2 april 2012 @ 18:49:43 #280
221912 minilot
Nancy boy
pi_109814418
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Twirlen op de buikdansmanier :D moet ik wel echt buiten gaan oefenen anders gaan er veel dingen sneuvelen.
Ik heb tijdens het oefenen van hand- en armtrucs met de hoepel ook al het nodige aan glaswerk, lampen en een klein aquarium (!) om zeep geholpen. :Y
pi_109814481
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb tijdens het oefenen van hand- en armtrucs met de hoepel ook al het nodige aan glaswerk, lampen en een klein aquarium (!) om zeep geholpen. :Y
Haha, ik zie de vissen al vliegen :D
pi_109814724
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 15:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoe bevalt je dat nu eigenlijk?
Geen medicatie? Nou ik weet het niet...ik merk dat ik zo'n weekend met veel sociale dingen wel een beetje veel vind nog, terwijl dat met medicatie een eitje was. Ben een beetje voorzichtig aan het aftasten waar ik me prettig bij voel en niet. En proberen me van weinig dingen iets aan te trekken.

SPOILER
Maar de sportmevrouw vertelde eigenlijk wat ik zelf al doorhad, je gaat eerst even door een dal als je met zoiets stopt/begint, maar dat gaat vanzelf over :).

[ Bericht 0% gewijzigd door creepycookie op 02-04-2012 19:06:14 ]
  maandag 2 april 2012 @ 18:57:16 #283
221912 minilot
Nancy boy
pi_109814745
Inderdaad gewoon in elk geval een poosje volhouden Cookie! :Y Het stabiliseert als het goed is vanzelf wel weer. Hoe lang heb je er in totaal op gezeten voordat je besloot te stoppen/minderen?

-----

En: zo! Morgen lowcarb, én een ochtendsalade.
Als we morgen niet ontploffen van de pitamientjes, dan weet ik het ook niet!

Planning:
O: Salade van botersla, meloen, rode ui, komkommer, feta en zwarte olijven in een frambozendressing
L: Soep van restje hete kip, taugé, sugar snaps, gepocheerd ei en paddestoelen
D: Stoofpot van rode linzen, tomaten, wortel, knoflook en veel specerijen

Op naar de supermarkt!
pi_109814801
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:56 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Geen medicatie? Nou ik weet het niet...ik merk dat ik zo'n weekend met veel sociale dingen wel een beetje veel vind nog, terwijl dat met medicatie een eitje was. Ben een beetje voorzichtig aan het aftasten waar ik me prettig bij voel en niet. En proberen me van weinig dingen aan te trekken.

SPOILER
Maar de sportmevrouw vertelde eigenlijk wat ik zelf al doorhad, je gaat eerst even door een dal als je met zoiets stopt/begint, maar dat gaat vanzelf over :).
Heftig Cookie, maar wel heel knap van je!
En vooral maar afspreken met mensen die jou leuk/cool/tof en mooi vinden :Y
pi_109814828
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuke jas!
En jij leeft echt in een droom omgeving O+

Ik wil als ik later groot ben sigme worden :P
pi_109814844
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+ nice! Zo ziet het er hier in de omgeving ook een beetje uit ;)
pi_109814943
Mo, ik was nog heel verbaasd vandaag. Ik moest iemand bellen wiens naam met een g begint, dus ik toetste dat in, kwam jouw naam als eerste naar boven. Ik dacht 'huh, maar ik ken haar toch helemaal niet verder? :?' Maar toen bedacht ik me dat Facebook dat synchroniseert :+
pi_109814976
Cookie :* Jij bent een haske mooie / leuke dame!!

Syrena, sterkte. Is er al zicht op nieuws? :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109814986
Creepy: ik vind je erg dapper. Het klopt ook wel wat de sportmevrouw zegt. Al die stofjes In je hoofd moeten nu weer even zelf hun weg vinden. Succes!
pi_109815096
Thanks! Gaat ook wel lukken allemaal hoor :)
  maandag 2 april 2012 @ 19:08:24 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109815174

Weer een enigzins beschaafd lijstje na een niet zo net weekend:

O: kwark met jam en nootjes
L: 4 boterhammen met pindakaas (ander beleg was op :') )
T: handje drop, 2 paaseitjes :@
D: 2 volkorenwraps met paprika, vega-baconreepjes en zure room :9
pi_109815201
Ha, ik ga vanavond even op de weegschaal staan bij de sportschool. Die is ongeveer 2kg positiever dan die van mij en ik vind het wel motiverend om te zien dat een weegschaal waar ik opsta ook iets onder de 75 kan laten zien :D /sneu
  maandag 2 april 2012 @ 19:09:07 #293
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109815210
Creepycookie, ben je een kloon van iemand die ik ook nog ken?
  maandag 2 april 2012 @ 19:10:32 #294
221912 minilot
Nancy boy
pi_109815274
quote:

<bijleesmodus>

Wat ontzéttend cool zeg! :o

</bijleesmodus>
pi_109815321
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 19:10 schreef minilot het volgende:

[..]

<bijleesmodus>

Wat ontzéttend cool zeg! :o

</bijleesmodus>
Vind ik ook wel O+
pi_109815572
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 19:03 schreef Phaidra het volgende:
Cookie :* Jij bent een haske mooie / leuke dame!!

Syrena, sterkte. Is er al zicht op nieuws? :*
Eens mbt Cookie O+

Geen nieuws. Heb net ff gebeld met paps, morgen echo en dan opnieuw maagonderzoek. En daarna een afspraak maken op de poli voor de week erna :? Snap niet waarom daar 1 hele week tussen zit, of ze dan de uitslag pas krijgen van de echo/maag? Ik dacht dat de geelzucht snel verholpen moest worden? Dus ik nam aan: echo, er zit 'iets', meteen verder onderzoek naar wat het is en een stent plaatsen.

Dus nu denk ik dat zij al lang weten dat het alvleesklierkanker is en ze daar toch niks aan kunnen doen en er dus best een week gewacht kan worden :{ (en dat hij daarom ook vrijdag naar huis werd gestuurd ipv te blijven).

Geen wonder dat veel mensen hier naar België uitwijken :{
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 2 april 2012 @ 19:19:22 #297
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109815666
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 19:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Eens mbt Cookie O+

Geen nieuws. Heb net ff gebeld met paps, morgen echo en dan opnieuw maagonderzoek. En daarna een afspraak maken op de poli voor de week erna :? Snap niet waarom daar 1 hele week tussen zit, of ze dan de uitslag pas krijgen van de echo/maag? Ik dacht dat de geelzucht snel verholpen moest worden? Dus ik nam aan: echo, er zit 'iets', meteen verder onderzoek naar wat het is en een stent plaatsen.

Dus nu denk ik dat zij al lang weten dat het alvleesklierkanker is en ze daar toch niks aan kunnen doen en er dus best een week gewacht kan worden :{ (en dat hij daarom ook vrijdag naar huis werd gestuurd ipv te blijven).

Geen wonder dat veel mensen hier naar België uitwijken :{
Bij deze verhalen valt mijn mond inderdaad open. Bij ons is dat 's avonds nog onder de scanner en de dag erna het operatiekwartier in... Wat een verschil soms!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  maandag 2 april 2012 @ 19:19:34 #298
221912 minilot
Nancy boy
pi_109815677
Beeeeh Syrena, wat rot allemaal! Wachten op uitsluitsel is ellendig. Doorgaan met duimen dan maar! :*
pi_109815683
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 19:09 schreef LadyBlack het volgende:
Creepycookie, ben je een kloon van iemand die ik ook nog ken?
Ja. Ik hing in disco's. :D
pi_109815700
Oh en An, super cool natuurlijk! *O*
pi_109815717
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Oops :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')