Hehe, geweldig!quote:Op maandag 2 april 2012 07:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Henk: blijkbaar heb ik ze gister gezien in die koets.. De wansmaak!
Daar kan ik me iets bij voorstellen!quote:Op maandag 2 april 2012 07:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Een koninklijke tokkie bruiloft misschien.Ik ben zo snel mogelijk doorgereden toen ik dat gevaarte zag staan.
Goedemorgen, wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 2 april 2012 07:45 schreef ZetaOS het volgende:
Ik lees veel over rennen, maar squatten lees ik hier nergens wat over!
Geloof me, met mijn kont zit het wel goed.quote:Op maandag 2 april 2012 07:45 schreef ZetaOS het volgende:
En u bent Mark Rippetoe?quote:Op maandag 2 april 2012 07:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geloof me, met mijn kont zit het wel goed.
Beter lezen, komt regelmatig voorbij.quote:Op maandag 2 april 2012 07:45 schreef ZetaOS het volgende:
Ik ben HenkPietKlaasWim en ik heb vanochtend al 80 traptredes beklommen op het ene station en 198 tredes op kantoor. En dan ben ik nog vergeten te tellen hoeveel tredes het is op CS!quote:
Dan kan je morgen een kwartier langer in bed liggen.quote:Op maandag 2 april 2012 08:39 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! De omlegging bij de a4 is open, dus ik was een kwartier te vroeg op werk
Zure matten!quote:Op maandag 2 april 2012 07:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij roze matten denk ik aan dat snoepgoed van vroegah.
Dat rood was altijd meer rozequote:Op maandag 2 april 2012 08:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zure matten!Maar die waren toch rood of groen?!
Vandaag is 'ie weer netjes toch?!quote:Op maandag 2 april 2012 08:39 schreef .Bo het volgende:
Zo, na een weekend met véél paasbrood met poedersuiker, ijs, maisboterhammen met hagelslag, slagroom en chocola weet ik weer waarom ik hier weer m'n lijstjes neer wil zetten. Planning voor vandaag:
S: 15 minuten spieroefeningen
O: magere kwark met warme kersen (opgewarmde diepvrieskersen, geen sirooptoestanden)
T/L/T: 5 vk boterhammen kaas/vegetarische filet american (probeersel)/sandwichspread
T: kiwi
D: peultjes, broccoli, tofu en rijst
T: karnemelk/sinaasappelsap
Mijn meneer was zich er al op aan het verheugenquote:Op maandag 2 april 2012 08:39 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! De omlegging bij de a4 is open, dus ik was een kwartier te vroeg op werk
Dat spul bestaat gewoon nog en is nog steedsquote:Op maandag 2 april 2012 07:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij roze matten denk ik aan dat snoepgoed van vroegah.
quote:Op maandag 2 april 2012 09:00 schreef sigme het volgende:
Ziezo, rondje gewandeldraafd. 9,5 km met 8,8 km/u. Ongeveer 4 km op blote voeten.
Jep, c'est moi. En ik had een hele post getypt en toen was het topic dicht en mijn post wegquote:Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik wil graag even horen hoe zij het heeft aangepakt. Ik kom op internet allemaal ingewikkelde schema's tegen, terwijl ik gewoon 200 meter wil sprinten, 100 meter wandelen/dribbelen, 200 meter sprinten etc. Maar ik weet niet of dat wel effectief is enzo.
En nog steeds. Ik zag ze onlangs bij de etos liggen. Dat was zo lekker he!quote:
ik doe weer m'n best jaquote:Op maandag 2 april 2012 08:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vandaag is 'ie weer netjes toch?!
En dat heb ik persoonlijk ook hoor, doordeweeks netjes en 's weekends niet zoAlleen dan meer shoarma, pizza, bier i.p.v. paasbrood, ijs, slagroom of chocola
Slaap is goed!quote:Op maandag 2 april 2012 09:06 schreef MarMar het volgende:
Mogge!
Gister goed mn rust gepakt, voel me een stukje beter, hopelijk zet het niet door verder!
Lijstje werd wel miserabel; na de lunch alleen nog yoghurt met een banaan en een bakje blanke vla gehad en bekant 12 uren geslapen vannacht.
Lijstje voor vandaag:
O: warme appel met yoghurt
T: thee, sinaasappel
L: soepje, ff kijken watvoor groente ik daar nog voor kan gaan gebruiken, prei denk ik.
T: thee, 2 kiwi's
D: bloemkool, rundertartaartje
T: kwark of yoghurt met fruit.
In elk geval worden het de fruitvitamientjes en de soep vandaag.
oeh, weinig hoor! of zijn het dubbele boterhammen?quote:Op maandag 2 april 2012 08:59 schreef Perruche het volgende:
Morning! Oh Zeta is er weer.
Planning:
O: 200 rijstmelk met 5-korenvlokken, kokos en lijnzaad
B: 20 minuten fietsen
T: bth ijbergsla/komkommer/kip
L: grote kom soep (hoop ik)
T: bth ijbergsla/komkommer/kip
T: banaan
S: Evy les 4
D: uit, hopelijk iets met vis ofzo?
B: 30 minuten fietsen
Ja het zijn kleine dubbele...quote:Op maandag 2 april 2012 09:20 schreef .Bo het volgende:
[..]
oeh, weinig hoor! of zijn het dubbele boterhammen?
Cool! Doe eens een linkje, ik wil wel!quote:Op maandag 2 april 2012 09:24 schreef Perruche het volgende:
Er staat op Groupon een aanbieding voor st. Petersburg..., wie wil er mee?
ja het is wel echt een heel grote kom met waarschijnlijk ook wel groenten in stukjes en iets van pasta of rijst erbij. Misschien neem ik bij die banana nog een extra yoghurt ofzo?quote:Op maandag 2 april 2012 09:29 schreef .Bo het volgende:
Ah oke, dat scheelt wel. vind vooral soep als lunch niet veel, maar dat is natuurlijk vooral op mijn eigen eetlust (vraatzucht?) gebaseerd.
Voor de gelegenheid iets meer doorbakken, maar misschien skip ik het vlees ook wel vandaag.quote:Op maandag 2 april 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Slaap is goed!
Rauw rundvlees als je ziek bent trouwens? Of bak je het tartaartje wel goed door?
En beterschap trouwens!
W0000t! Show me!quote:Op maandag 2 april 2012 09:24 schreef Perruche het volgende:
Er staat op Groupon een aanbieding voor st. Petersburg..., wie wil er mee?
Een goede herinnering aan waarom ik het Maendelijcks Kwaed altijd zo lang mogelijk uitstel zodat het feitelijk niet meer maandelijks maar meer halfjaarlijks isquote:
Ik zeg mirenaquote:Op maandag 2 april 2012 09:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een goede herinnering aan waarom ik het Maendelijcks Kwaed altijd zo lang mogelijk uitstel zodat het feitelijk niet meer maandelijks maar meer halfjaarlijks is![]()
Mooie dag vandaag?
Njah, ach. Ik beweeg ook wat minder dan jijquote:Op maandag 2 april 2012 10:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben ook grote kommen met soep en erg gevuld met ballen of spek, goed gevuld maar ik eet er toch drie boterhammen en 400ml melk, van alleen soepje is toch niet genoeg?
Er zijn hier een aantal mensen die dat wel doen. Er wordt alleen niet al te veel over gesproken, problem? De rest doen andere vormen van beweging/oefeningen die daar ook op neer komen.quote:Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef Weissman het volgende:
ZetaOS heeft wel gelijk, er wordt nauwelijks aandacht besteed aan squat en andere elementen van krachttraining die ervoor zorgen dat je een mooi figuurtje krijgt.
quote:Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef Weissman het volgende:
ZetaOS heeft wel gelijk, er wordt nauwelijks aandacht besteed aan squat en andere elementen van krachttraining die ervoor zorgen dat je een mooi figuurtje krijgt.
In rijstemelk zit trouwens helemaal geen eiwit, iig ik keek in de supermarkt op een pak en was een beetje teleurgesteld..quote:Op maandag 2 april 2012 11:14 schreef minilot het volgende:
Poeeee. Weekend achter de rug waarin mijn lief zowel op vrijdag als op zondag mensen over de vloer had voor zijn verjaardag, plus tussenin ngo een bezoekje aan de Efteling en zaterdag op kantoor werken: ik besta momenteel voor driekwart uit hapjes, alcohol en fastfood.Ik ben nog maar even niet op de weegschaal gaan staan..
Een echte maandag vol goede voornemens dus!Ik denk dat ik een beetje ga lowcarben..
Lijstje!
O: Twee glazen rijstmelk, een banaan
B: Half uur naar werk gewandeld
T: Kiwi en koffie (zwart)
L: Grote bak mesclunsalade met homemade honingmosterd-dressing, pompoenpitten en wat plakjes geitenbrie
B: Kwartier naar huis fietsen
D: Kippenborst en uien, gestoofd in een pittige boemboe van de toko. Erbij per persoon een halve kilo van deze sperziebonen met kokosmelk, sambal en pinda's.
S: Jillian: level 1, met gewichtjes van 2 kg
Wat ik er zelf van vind? Lekker! Veel groen, aardig wat eiwit en weinig carbs.
Verder beginnen mijn lief en ik deze week helemaal opnieuw met het Couch 2 5k-programma, maar dan óf met heel slappe gympies met een piepdunne zool, óf op Sockwa's (zodra we ze binnen hebben) óf op blote voeten (als het weer en de ondergrond het toelaten). We gaan helemaal niet meer op onze hardloopschoenen lopen!![]()
Wel gek hoor, helemaal opnieuw beginnen. Maar we hebben er zin in!![]()
Straks eens even twee topics bijlezen..
Ja hoi, ik hoef niet meer te squatten voor een mooi figuurtje, maar heb wel iets aan tips tegen spierspanning. Weet je daar iets tegen?quote:Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef Weissman het volgende:
Van squatten krijg ik dikke kuiten, dus nee bedanktquote:Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef Weissman het volgende:
Dat valt wel mee, voornamelijk bovenbenen en een kont.quote:Op maandag 2 april 2012 11:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Van squatten krijg ik dikke kuiten, dus nee bedankt
Ik zeg dat ik dikke kuiten krijg van squatten. Mijn onderbenen waren verdubbeld in omvangquote:Op maandag 2 april 2012 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, voornamelijk bovenbenen en een kont.
^^quote:Op maandag 2 april 2012 11:27 schreef Probability het volgende:
Ik hoef ook geen dikkere bovenbenen, zit al genoeg vorm in en m'n kont is ook al top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |