SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
kuskuskuskuskusquote:
Patatje met.quote:
okquote:Op zondag 1 april 2012 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb dus zo'n boek over The Beatles en gisteren was ik erin aan het lezen en toen moest ik huilen omdat George Harrison dood ging.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb dus zo'n boek over The Beatles en gisteren was ik erin aan het lezen en toen moest ik huilen omdat George Harrison dood ging.
omgquote:Op zondag 1 april 2012 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaar die PIquote:
Ja daar let ik niet meer op ben gewend dat ie standaard boos isquote:
Hij zal nooit vergeten wordenquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:42 schreef leeell het volgende:
downloaden met minder dan 2mb p/s zou ik niet eens aan beginnen
0kquote:Op zondag 1 april 2012 20:42 schreef leeell het volgende:
Hahahahaquote:Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja daar let ik niet meer op ben gewend dat ie standaard boos is
quote:[..]
Hij zal nooit vergeten worden![]()
you wouuuund meeequote:
Niet meerquote:Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja daar let ik niet meer op ben gewend dat ie standaard boos is
Terecht alhoewel ik op maximaal 800 kb/s zitquote:Op zondag 1 april 2012 20:42 schreef leeell het volgende:
Q tegen Jean Luc Picard in TNGquote:
onterechte klachtquote:
Dat is de grap.quote:Op zondag 1 april 2012 21:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wist sowieso niet dat ik aanhangers heb?
Kwaliteit is binnen 1 uur en 9 minuten binnenquote:
Mwa irl maak je toch minder snel taalfouten dan dat je het schrijft / typt.quote:Op zondag 1 april 2012 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie in het echt anders is dan op FOK! anders sterkte voor het kind
Nou ik maak allemaal spelfouten als ik praat hoor maar niemand die het zietquote:Op zondag 1 april 2012 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mwa irl maak je toch minder snel taalfouten dan dat je het schrijft / typt.
zoiets heet autismequote:Op zondag 1 april 2012 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nou ik maak allemaal spelfouten als ik praat hoor maar niemand die het ziet [ afbeelding ]
fapping in silencequote:Op zondag 1 april 2012 21:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dat krijg je ervan als je 2 keer in mn fobo gluurt zonder iets te zeggen![]()
Ik durf gewoon niets te zeggen in het bijzijn van een Godquote:Op zondag 1 april 2012 21:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dat krijg je ervan als je 2 keer in mn fobo gluurt zonder iets te zeggen![]()
Woehoequote:Op zondag 1 april 2012 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn ouders eindelijk geaccepteerd dat ik ergotherapie ga doen
quote:Op zondag 1 april 2012 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn ouders eindelijk geaccepteerd dat ik ergotherapie ga doen
Ziet er trippy uit manquote:
Hij moet helemaal niks wetenquote:Op zondag 1 april 2012 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moest Jan zn verleden eens weten..
ik hang aan je lippenquote:Op zondag 1 april 2012 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertel, vertel!quote:Op zondag 1 april 2012 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:
Ja wtf, je postte 3 uur eerder en jij mag er al wel in en ik nog steeds niet.quote:Op maandag 2 april 2012 11:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eerst ff fappen, mag nu in kpd ditdat.
Deze man heeft fapzinquote:Op maandag 2 april 2012 13:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja wtf, je postte 3 uur eerder en jij mag er al wel in en ik nog steeds niet.
Geen zorgen Henkie, ik kan je ook wel de pics van KnetterKrankJorum dmennen.quote:
Je verzoek is ook afgewezen.quote:Op maandag 2 april 2012 13:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja wtf, je postte 3 uur eerder en jij mag er al wel in en ik nog steeds niet.
Gemeen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:01 schreef Zeroku het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1681237
Dit is wel iets voor Henkert.
quote:
Dat zou je zelf moeten weten, en anders moest je opa een pm sturen. Staat gewoon in het topic.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 14:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat zou je zelf moeten weten, en anders moest je opa een pm sturen. Staat gewoon in het topic.
SSTquote:Op maandag 2 april 2012 15:15 schreef JanPiraat het volgende:
De leeftijd op zijn idkaart zegt 18 jaar maar zijn piemeltje zegt 12![]()
mensen zonder humorquote:Op maandag 2 april 2012 15:37 schreef Trollscience het volgende:
Heb me kunnen gaan melden op school omdat ik een holocaust grap maakte tijdens geschiedenis![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus die gast flipte![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 15:40 schreef Trollscience het volgende:
Hoe krijg je het nummer van een Joodse meid?WheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus die gast flipte
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Mensen die denken dat de holocaust echt is gebeurdquote:Op maandag 2 april 2012 15:47 schreef Trollscience het volgende:
Dus lang verhaal kort:
Ik moest naar de teamleider en die begon te zeiken over hoe erg joden het wel niet hadden etc. En ik heb het gewoon allemaal geslikt, uiteindelijk zei ze dat ze mijn ouders zou mailen, en nu moet ik een brief schrijven waarin ik spijt betuig32 Alleen op speciaal onderwijs
sryquote:Op maandag 2 april 2012 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PTR DOE NORMAAL EDIT HET OF IK DOE EEN TR PLAATSEN VUIGELING !
quote:Op maandag 2 april 2012 15:40 schreef Trollscience het volgende:
Hoe krijg je het nummer van een Joodse meid?Hi-la-risch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus die gast flipteOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
WAT.quote:
Jep.quote:Op maandag 2 april 2012 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zet jij de eerste stap?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Angelique Huele, clusterhoofd behandeling, op het nummer 020 607 1745. Je brief en cv kun je vóór 3 april 2012, o.v.v. vacaturenummer 12.20.aa.3 mailen naar sollicitatie@reade.nl . De sollicitatiegesprekken zullen 16 of 17 april 2012 plaatsvinden.
Moet ik dan als onderwerp vacaturenummer 12.20.aa.3 doen? en geachte mevrouw Huele doen? mehh
echt? maar er staat niet u kunt sollicitatie naar haar sturenquote:
SUPERTOF!quote:Op maandag 2 april 2012 18:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Kash mag met Pasen bij mij logeren
Mijn ouders zijn echt met 360 graden van gedachten veranderd
Brief + CV, dat is sollicitatiebrief en cvquote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt? maar er staat niet u kunt sollicitatie naar haar sturen
ok ok en wat moet ik als onderwerp doen @ mail?quote:Op maandag 2 april 2012 18:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Brief + CV, dat is sollicitatiebrief en cv.
hmm ja?quote:Op maandag 2 april 2012 18:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik zou als onderwerp doen solliciatie vacaturenummer
En dan geachte heer/mevrouw omdat het inderdaad onduidelijk is of die Angelique ook over die brieven gaat.
Zie:quote:
onder vermelding van, dat wil zeggen dat zij meteen aan dat nummer kunnen zien waar je solliciatie over gaat, dus dat als onderwerp is voldoende.quote:o.v.v. vacaturenummer 12.20.aa.3
quote:Op maandag 2 april 2012 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke ik ben om.Nu snel sturen en eten
Bedankt!
Kiwi in je mond, banaan ergens anders.quote:Op maandag 2 april 2012 19:14 schreef Zeroku het volgende:
Heb al fruit gehad vandaag. Twee is genoeg.
Okéquote:
Ik heb dat jaren verplicht meegekeken met mamsquote:
Geile tune wel jaquote:
quote:
Ja mijn oma kijkt het altijdquote:Op maandag 2 april 2012 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb dat jaren verplicht meegekeken met mams
De strijd tussen 2 modehuizen oorspronkelijk.quote:Op maandag 2 april 2012 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..].
[..]
Ja mijn oma kijkt het altijdSnap nooit echt waar het over gaat
Ik zie ons wel rollebollen onder de dekens terwijl die openingstune keihard door de kamer galmtquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zie ons wel rollebollen onder de dekens terwijl die openingstune keihard door de kamer galmt![]()
Ja en ze zijn constant op Ridge aan het zeiken en Brooke komt er nog bij en ze steken elkaars huis in de fik en dat ene wijf was eigenlijk dood maar bleek later geschaakt te zijn, ik volg het allemaal niet meerquote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
De strijd tussen 2 modehuizen oorspronkelijk.
En iedereen neukt iedereen uiteindelijk welquote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
De strijd tussen 2 modehuizen oorspronkelijk.
klinkt als fokquote:Op maandag 2 april 2012 19:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En iedereen neukt iedereen uiteindelijk welen Ridge en Brooke veranderen maar nauwelijks van uiterlijk in 20 jaar
Hahaha wutttquote:Op maandag 2 april 2012 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die UI doet me denken aan die Oasis zanger.DIE ZEI EEN KEER DAT ZE GROTER ZOUDEN WORDEN DAN THE BEATLES BAH METEEN HEKEL AAN DIE KUTKLOTE BAND.
Jammer, erg jammer.quote:Op maandag 2 april 2012 20:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahaha wutttmisschien qua lichaamslengte ja maar ook niet meer dan dat
![]()
die hoef ik nooit meer te horen ook nu
Mwahh je moet hem wel 5 keer uitlaten en hij stinkt als hij nat isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet meer bij![]()
![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2012 21:45:20 ]
quote:
kan nietquote:Op maandag 2 april 2012 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn god zeg
hoe krijg je een pdf bestand fatsoenlijk naar een .doc bestand?of ppt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |