SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
WAT.quote:
Jep.quote:Op maandag 2 april 2012 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zet jij de eerste stap?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Angelique Huele, clusterhoofd behandeling, op het nummer 020 607 1745. Je brief en cv kun je vóór 3 april 2012, o.v.v. vacaturenummer 12.20.aa.3 mailen naar sollicitatie@reade.nl . De sollicitatiegesprekken zullen 16 of 17 april 2012 plaatsvinden.
Moet ik dan als onderwerp vacaturenummer 12.20.aa.3 doen? en geachte mevrouw Huele doen? mehh
echt? maar er staat niet u kunt sollicitatie naar haar sturenquote:
SUPERTOF!quote:Op maandag 2 april 2012 18:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Kash mag met Pasen bij mij logeren
Mijn ouders zijn echt met 360 graden van gedachten veranderd
Brief + CV, dat is sollicitatiebrief en cvquote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt? maar er staat niet u kunt sollicitatie naar haar sturen
ok ok en wat moet ik als onderwerp doen @ mail?quote:Op maandag 2 april 2012 18:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Brief + CV, dat is sollicitatiebrief en cv.
hmm ja?quote:Op maandag 2 april 2012 18:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik zou als onderwerp doen solliciatie vacaturenummer
En dan geachte heer/mevrouw omdat het inderdaad onduidelijk is of die Angelique ook over die brieven gaat.
Zie:quote:
onder vermelding van, dat wil zeggen dat zij meteen aan dat nummer kunnen zien waar je solliciatie over gaat, dus dat als onderwerp is voldoende.quote:o.v.v. vacaturenummer 12.20.aa.3
quote:Op maandag 2 april 2012 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke ik ben om.Nu snel sturen en eten
Bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |