Kiwi in je mond, banaan ergens anders.quote:Op maandag 2 april 2012 19:14 schreef Zeroku het volgende:
Heb al fruit gehad vandaag. Twee is genoeg.
Okéquote:
Ik heb dat jaren verplicht meegekeken met mamsquote:
Geile tune wel jaquote:
quote:
Ja mijn oma kijkt het altijdquote:Op maandag 2 april 2012 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb dat jaren verplicht meegekeken met mams
De strijd tussen 2 modehuizen oorspronkelijk.quote:Op maandag 2 april 2012 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..].
[..]
Ja mijn oma kijkt het altijdSnap nooit echt waar het over gaat
Ik zie ons wel rollebollen onder de dekens terwijl die openingstune keihard door de kamer galmtquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zie ons wel rollebollen onder de dekens terwijl die openingstune keihard door de kamer galmt![]()
Ja en ze zijn constant op Ridge aan het zeiken en Brooke komt er nog bij en ze steken elkaars huis in de fik en dat ene wijf was eigenlijk dood maar bleek later geschaakt te zijn, ik volg het allemaal niet meerquote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
De strijd tussen 2 modehuizen oorspronkelijk.
En iedereen neukt iedereen uiteindelijk welquote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
De strijd tussen 2 modehuizen oorspronkelijk.
klinkt als fokquote:Op maandag 2 april 2012 19:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En iedereen neukt iedereen uiteindelijk welen Ridge en Brooke veranderen maar nauwelijks van uiterlijk in 20 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |