quote:Op zondag 1 april 2012 19:40 schreef DrNick het volgende:
Hier verder met deze stomme grap die er niet is.
Proficiat.quote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef blup het volgende:
[..]
thanks![]()
het was ff zoeken hoe ik je moest pakken.. toch gelukt
quote:
Ben je te achterlijk om te tellen?quote:
Verbaast mij niets. Beterschap nog trouwens.quote:Op zondag 1 april 2012 19:47 schreef datisstom het volgende:
[..]
3e. Dit is weel heel frustrerend trouwens, ik zie het gewoon niet.
Hemelliefquote:Op zondag 1 april 2012 19:47 schreef datisstom het volgende:
[..]
3e. Dit is weel heel frustrerend trouwens, ik zie het gewoon niet.
Beterschap?quote:Op zondag 1 april 2012 19:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verbaast mij niets. Beterschap nog trouwens.
Ik zag die gorilla gewoon hoorquote:
Er is geen grap.quote:Op zondag 1 april 2012 19:50 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Doe even vriendelijk en PM het dan, ik zie het ook niet xD
Oh echtwelquote:
quote:
De enige grap die er is zit in je broek.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 19:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het is bijna 20:00 uur, een hintje kan nu wel:
[ afbeelding ]
Klopt, dat zei ik dus net.quote:Op zondag 1 april 2012 19:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen zonder humorquote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De enige grap die er is zit in je broek.
Alsof het humor is dat er geen grap is.quote:
Ik merk wat irritatie?quote:Op zondag 1 april 2012 19:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alsof het humor is dat er geen grap is.
Hier snap ik nog steeds geen kut van.quote:Op zondag 1 april 2012 19:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Betekent niet dat jij dan slechte 'grappen' mag maken.quote:Op zondag 1 april 2012 19:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alsof het humor is dat er geen grap is.
kwik kwek en kwak?quote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef datisstom het volgende:
M'n neefjes waren net hier, beetje hun niveau dit topic.
Het zit hem in de achtergrondquote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hier snap ik nog steeds geen kut van.
Nee ik hoef die piemel niet te zien, bedankt voor het aanbod.quote:
? waar bied ik dat aan?quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik hoef die piemel niet te zien, bedankt voor het aanbod.
DM nou maar gewoon wat die grap is.quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee ok, ik snap vrouwen vaker niet, dan klopt dat in ieder geval gewoon
Deze is lastiger:quote:
Nup.quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Ligt het aan de layout of je het ziet ofzo??
Dat weet ik niet, ik zie het in de standaard lay-out wel. Maar ik heb geen abbo dus ik kan niet veel switchen, maar het lijkt me van niet. Het is namelijk best wel onafhankelijk van lay-out dingen lijkt mij...quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Nee. Want...quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef Verbodsbord het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Het plaatje sloeg juist nergens op.quote:
Wat is het dan? Ik heb Google image search al gebruikt en wordt nu helemal gekquote:Op zondag 1 april 2012 20:14 schreef Verbodsbord het volgende:
Oke serieus, wie heeft dit verzonnen
Hij is goed
Maak je eigen niet zo drukquote:Op zondag 1 april 2012 20:15 schreef remcoP het volgende:
[..]
Wat is het dan? Ik heb Google image search al gebruikt en wordt nu helemal gek
Wel. Ik wil het gewoon weten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging niet om het plaatje maar om wat ze uitbeelden...quote:Op zondag 1 april 2012 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het plaatje sloeg juist nergens op.
Ja lekker golfen met kakkers.quote:Op zondag 1 april 2012 20:17 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Het ging niet om het plaatje maar om wat ze uitbeelden...
Je mag mij dat plaatje ook wel DM-en.quote:Op zondag 1 april 2012 20:18 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik wil je het plaatje wel mailen, let op de hand van die linker gast
DM danquote:Op zondag 1 april 2012 20:20 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja hij moest wegen ik heb geen zin in een ban
Doe mij ook maar..quote:Op zondag 1 april 2012 20:18 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daarmee is behalve dat hij vast homo is.quote:Op zondag 1 april 2012 20:18 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
quote:
Fappende 12-jarigen op zolder.quote:
Dat zijn er 3 van 12.quote:
Een vogel?quote:Op zondag 1 april 2012 20:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat plaatje zegt me dus niks. Ik let op die gast links, maar dan nog. Beelden iets uit? Wat dan
Ik weet helemaal niks van een plaatje hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 20:34 schreef KritischeMassa het volgende:
Ja lekker zijn jullie, ik stuur dat plaatje in vertrouwen door en dan dit
Je ziet het gewoon niet.quote:Op zondag 1 april 2012 20:37 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik zei in het eerste deel is; de grap is dat er geen grap is. Hoe dom kan je zijn om dit nog niet door te hebben.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:37 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik zei in het eerste deel al eens; de grap is dat er geen grap is. Hoe dom kan je zijn om dit nog niet door te hebben.
Als je dat ding niet gebruikt niet nee.quote:
Er is ook geen grap.quote:Op zondag 1 april 2012 20:37 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik zei in het eerste deel al eens; de grap is dat er geen grap is. Hoe dom kan je zijn om dit nog niet door te hebben.
Nee het is irritant dat de functie zo verneukt is en ten tweede werkt het alleen mobiel.quote:Op zondag 1 april 2012 20:38 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik vond hem aardig hilarisch anders...
Je mag toch niet teveel verklappen?quote:Op zondag 1 april 2012 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee het is irritant dat de functie zo verneukt is en ten tweede werkt het alleen mobiel.
Er is niks, dus er valt ook niks te verklappen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Je mag toch niet teveel verklappen?
daar zag ik gister nacht nog niksquote:
Die vlieg?quote:
Bewijs het maar, volgens mij werkt 'ie alleen mobiel.quote:Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, je ziet het alleen op een mobiel wat sneller
Er is ook niks te zien, je blijft in een loop. Zo nou heb ik genoeg gezegd.quote:Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, je ziet het alleen op een mobiel wat sneller
hmf....... doe nog is een hint (via DM)quote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er is ook niks te zien, je blijft in een loop. Zo nou heb ik genoeg gezegd.
De josti's... goeden hintquote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef KritischeMassa het volgende:
Nou op het risico dat ik gebanned word dan maar, ik heb van Fendy geen reactie gekregen dus wie zwijgt stemt toe zal ik maar zeggen...
[ afbeelding ]
Je ziet het eerst niet, maar als je goed kijkt begrijp je wel wat ik bedoel...
Een kerstboom in de zomer.quote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef KritischeMassa het volgende:
Nou op het risico dat ik gebanned word dan maar, ik heb van Fendy geen reactie gekregen dus wie zwijgt stemt toe zal ik maar zeggen...
[ afbeelding ]
Ja de rest is te klein.quote:Op zondag 1 april 2012 20:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Je let op de in het oog springende zaken, daarom zie je het dus niet.
Heb je er geen grotere versie van dan.quote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef KritischeMassa het volgende:
[ afbeelding ]
nee is een screenshot van een filmpje wat ik waarschijnlijk niet mag postenquote:Op zondag 1 april 2012 20:51 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Heb je er geen grotere versie van dan.
Doe eens een betere hintquote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef KritischeMassa het volgende:
[ afbeelding ]
ja idd, stel je voor dat we die vindenquote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef remcoP het volgende:
[..]
nee is een screenshot van een filmpje wat ik waarschijnlijk niet mag posten
Huh wat? Ik weet zelf van niks.quote:
Godver, hoe heb je die gevondenquote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja idd, stel je voor dat we die vinden
wtf, echt?
google image searchquote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Godver, hoe heb je die gevonden
noujazeg, heb ik toch bijna de nieuwe functie gevondenquote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Godver, hoe heb je die gevonden
Ik snap alleen nog steeds niet wat dit nou met die 1 april grap op FOK! te maken heeftquote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja idd, stel je voor dat we die vinden
wtf, echt?
er is geen grap, en wat er is dat is niet grappigquote:Op zondag 1 april 2012 20:55 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet wat dit nou met die 1 april grap op FOK! te maken heeft.
Die is er ook gewoon niet, nu is het wel leuk geweest.quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef KritischeMassa het volgende:
Wel google image search kunnen gebruiken maar de grap niet zien... ongelofelijk
Doe dat maar idd, en wacht tot morgenquote:
Wat er morgen wordt verteld is dan gewoon niet waar want niet bewijsbaar.quote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doe dat maar idd, en wacht tot morgen
quote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat er morgen wordt verteld is dan gewoon niet waar want niet bewijsbaar.
Ik wil hem uitvergroot, uitgekauwd voorgeschoteld hebben...quote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat er morgen wordt verteld is dan gewoon niet waar want niet bewijsbaar.
Nee ik wil wraak voor het verspillen van mijn tijdquote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef Doodloper het volgende:
[..]
er is geen grap, en wat er is dat is niet grappig
deal with it, ga leuke grappen zoeken
ik wil wel ff een boterham kauwen en hem dan aan je voeren?quote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik wil hem uitvergroot, uitgekauwd voorgeschoteld hebben...
Net als een vogeltje die zijn eten krijgt
Voor je moeder.quote:Op zondag 1 april 2012 20:59 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik heb een kant en klare proteļne shake in de aanbieding
Als die zo makkelijk was, dan hadden meerdere hem wel gezien, en waren er wel meer topics in GC, ONZ, KLB en FB geweest denk ikquote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef KritischeMassa het volgende:
Als je het weet dan zie je het meteen
nee, dank je... heb net mijn pizza op... uitgekauwd en uitvergroot op mijn bordje..quote:Op zondag 1 april 2012 20:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wil wel ff een boterham kauwen en hem dan aan je voeren?
ja. ware liefdequote:Op zondag 1 april 2012 21:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, dank je... heb net mijn pizza op... uitgekauwd en uitvergroot op mijn bordje..![]()
lief he van mijn vriendje dat ie dat voor me doet...
nee dank je ... heb mijn eiwitten al binnen voor vandaagquote:Op zondag 1 april 2012 20:59 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik heb een kant en klare proteļne shake in de aanbieding
Zo te zien zijn het wel typische fokkers.quote:Op zondag 1 april 2012 21:03 schreef AdoraBelle het volgende:
De grap is dus dat er geen grap is.
Hier nog maar een hint:
[ afbeelding ]
Komt dan ook uit een FOK! topicquote:Op zondag 1 april 2012 21:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo te zien zijn het wel typische fokkers.
Ja dat kon ik nog wel lezen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Komt dan ook uit een FOK! topic.
Nog even voor de duidelijkheid: dit is geen hint. Dus niet gaan zoeken naar iets wat er niet is.
Gebrek aan seks, neem een banaan!quote:
Ik heb een gebrek aan bananenquote:Op zondag 1 april 2012 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gebrek aan seks, neem een banaan!
* dolfina-chica geeft adorabelle een banaanquote:Op zondag 1 april 2012 21:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ook. En ik wil zo graag een banaan
.
quote:Op zondag 1 april 2012 21:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica geeft adorabelle een banaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door AdoraBelle op 01-04-2012 21:16:42 ]
Ik klik er maar niet op.quote:
oeeee niet zo verleidelijk die banaan opeten he!!!quote:Op zondag 1 april 2012 21:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
* AdoraBelle steekt de banaan tussen d'r lippen en... bijt een stukje af.
Mijn hoogtevreesalarm gaat af.quote:
Zo stel ik me SuperrrTuxxx nu voor:quote:Op zondag 1 april 2012 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gebrek aan seks, neem een banaan!
Ik ben een pinguin, geen banaan.quote:Op zondag 1 april 2012 21:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zo stel ik me SuperrrTuxxx nu voor:
[ afbeelding ]
Nee dat hoor je verkeerd. Een negotiator.quote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dan vast niet van de republikeinen, die roepen gewoon dat Obama een nigger is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Wel ja?quote:
Als je daar intrapt ben je toch wel de grootste kneus ooitquote:
Haha dat sowiesoquote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
Als je daar intrapt ben je toch wel de grootste kneus ooit
Ligt eraan...quote:Op zondag 1 april 2012 22:28 schreef BELASTING het volgende:
Hallo. Nog anderhalf uur. Komt dan het antwoord in dit topic?
Waaraan?quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 1 april 2012 22:42 schreef Morera het volgende:
Het was iets typisch fok he, die hele 1 aprilgrap is een grote trollhoax
dat kan ik niet zeggen...quote:
Beter welquote:Op zondag 1 april 2012 22:28 schreef BELASTING het volgende:
Hallo. Nog anderhalf uur. Komt dan het antwoord in dit topic?
Ja, na 12en komt een of andere mod zeggenquote:
Maar dat was al bekend dus.quote:Op zondag 1 april 2012 23:16 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ja, na 12en komt een of andere mod zeggen
"DE GRAP WAS DAT ER EIGENLIJK HELEMAAL GEEN GRAP WAS![]()
![]()
![]()
D XD"
Ben ik nu ook mee bezig.quote:Op zondag 1 april 2012 23:18 schreef datisstom het volgende:
Ik ga m'n slaap opgeven om tot 00:00 te kunnen wachten, keep that in mind.
Ik moet daarna snel gaan slapen want m'n wekker gaat weer om half 5quote:Op zondag 1 april 2012 23:21 schreef datisstom het volgende:
[..]
En daarna moet ik nog op m'n osm uitslag wachten.
Die van mij om 6:45 om het vervolgens steeds 10 minuten verder te zetten.quote:Op zondag 1 april 2012 23:23 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik moet daarna snel gaan slapen want m'n wekker gaat weer om half 5
Mja, mijne 4 uur, maar half 5 is wel uiterlijk zeg maar.quote:Op zondag 1 april 2012 23:23 schreef datisstom het volgende:
[..]
Die van mij om 6:45 om het vervolgens steeds 10 minuten verder te zetten.
Herkenbaar.quote:Op zondag 1 april 2012 23:26 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Mja, mijne 4 uur, maar half 5 is wel uiterlijk zeg maar.
Werken (loop de Televaagquote:Op zondag 1 april 2012 23:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Herkenbaar.Waarom moet je zo vroeg op dan?
Komt wel goed.quote:
Online Soccer Manager. Kuttig voetbalspel waarvan de dagelijkse uitslag voor 2:30 online komt.quote:Op zondag 1 april 2012 23:33 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Maar wat is dat osm dan?
Blijf je daarvoor wakker?quote:Op zondag 1 april 2012 23:38 schreef datisstom het volgende:
[..]
Online Soccer Manager. Kuttig voetbalspel waarvan de dagelijkse uitslag voor 2:30 online komt.
Mijn competitie wordt altijd om 00:20 al bijgewerktquote:Op zondag 1 april 2012 23:38 schreef datisstom het volgende:
[..]
Online Soccer Manager. Kuttig voetbalspel waarvan de dagelijkse uitslag voor 2:30 online komt.
Ja mang.quote:Op zondag 1 april 2012 23:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Blijf je daarvoor wakker?
Ga slapen.
quote:Op zondag 1 april 2012 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn competitie wordt altijd om 00:20 al bijgewerkt
Idd, en dan vertellen ze ons dat er geen grap was.quote:Op zondag 1 april 2012 23:50 schreef datisstom het volgende:
[..]
Wel hoor, nog een minuut of 10 en dan is het 2 april.
Maar dat is toch stom zeg!quote:Op zondag 1 april 2012 23:50 schreef datisstom het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat maakt de grap niet minder.quote:Op zondag 1 april 2012 23:50 schreef datisstom het volgende:
[..]
Er is geen grap.quote:Op zondag 1 april 2012 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat maakt de grap niet minder.
Hč? Wat?quote:Op zondag 1 april 2012 23:53 schreef LompeHork het volgende:
Toch grappig dat de mensen die stellig ontkennen toch blijven posten hier.
Je weet dat een dag altijd een datum heeft en dat deze om de (ongeveer) 24 uur verandert? If so, wat is daar stom aan?quote:
Oh niets.quote:Op zondag 1 april 2012 23:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hč? Wat?
HIer is 't nog een uur langer 1 april
Zie boven.quote:Op zondag 1 april 2012 23:54 schreef datisstom het volgende:
[..]
Je weet dat een dag altijd een datum heeft en dat deze om de (ongeveer) 24 uur verandert? If so, wat is daar stom aan?
Hé, zat jij net iets toe te voegen aan je account? LastFm of twitter ofzo? Ik zag er live een icoontje bij springen!quote:
Wut?quote:Op zondag 1 april 2012 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hé, zat jij net iets toe te voegen aan je account? LastFm of twitter ofzo? Ik zag er live een icoontje bij springen!
Ongehoord. Kut nummer trouwens.quote:Op maandag 2 april 2012 00:01 schreef LompeHork het volgende:
Jullie hebben "The Final Countdown" van Europe nog niet afgeluisterd.
Benieuwd welke blauwe dat mag meedelen.quote:Op maandag 2 april 2012 00:02 schreef Dimens het volgende:
INB4 "Er was helemaal geen grap en dat was de grap."
Ja nu is de grap toch wegquote:Op maandag 2 april 2012 00:03 schreef LompeHork het volgende:
Jullie zien hem NU nog steeds niet?
Ik ga slapen, ik zie wel wanneer jullie het eindelijk vinden!
Dus er is nietsquote:Op maandag 2 april 2012 00:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik zie het niet meer. Viel dat speciale dingetje automatisch uit precies om middernacht?quote:Op maandag 2 april 2012 00:03 schreef LompeHork het volgende:
Vanaf heden is FOK! voorgoed verdeeld in twee kampen. De leugenaars tegenover diegene die het weigerden om mee in het complot der dwazen te stappen. Wees fier, wij horen bij de laatste partijquote:Op maandag 2 april 2012 00:03 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Dus er is niets
Aka iemand kon geen grap verzinnen en verzon dat de grap was dat er geen grap was
goede grap grappenmakers
kuch
Dat zal dan wel een newbie mod zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 00:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Benieuwd welke blauwe dat mag meedelen.Weten we meteen wie ze het minst graag hebben...
echt sneu die leugenaarsquote:Op maandag 2 april 2012 00:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vanaf heden is FOK! voorgoed verdeeld in twee kampen. De leugenaars tegenover diegene die het weigerden om mee in het complot der dwazen te stappen. Wees fier, wij horen bij de laatste partij
Laten wij ten strijden trekken met 1000 bommen en granaten.quote:Op maandag 2 april 2012 00:06 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
echt sneu die leugenaars
ik verklaar ze de oorlog
quote:Op maandag 2 april 2012 00:06 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Laten wij ten strijden trekken met 1000 bommen en granaten.
quote:Op maandag 2 april 2012 00:06 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
echt sneu die leugenaars
ik verklaar ze de oorlog
That's the spirit... Oorlog en bloedvergieten om een aprilgrap die er geen wasquote:Op maandag 2 april 2012 00:06 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Laten wij ten strijden trekken met 1000 bommen en granaten.
Precies. Wij zullen FOK! afbreken tot de laatste binaire 0.quote:Op maandag 2 april 2012 00:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
That's the spirit... Oorlog en bloedvergieten om een aprilgrap die er geen was
De leugenaars zullen branden gebanned worden...quote:Op maandag 2 april 2012 00:09 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Precies. Wij zullen FOK! afbreken tot de laatste binaire 0.
Ineens geen blauwe meer te bespeurenquote:Op maandag 2 april 2012 00:13 schreef MaJo het volgende:
Beetje flauw als er daadwerkelijk iets was en het nu nog niet wordt verteld
Nee die balen dat iedereen al wist dat er niks was.quote:Op maandag 2 april 2012 00:16 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nee, die liggen achter nu in een deuk..
Ik heb alleen MyAT gezien hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 00:17 schreef Hondenbrokken het volgende:
Al die mensen die de hele dag op fok hebben zitten zoeken naar wat die grap nou was
En dan nog denken dat het grappig wasquote:
Waarschijnlijkquote:Op maandag 2 april 2012 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan nog denken dat het grappig was
De enige extra moeite die ik gedaan heb, is die biggenbanner extra bekeken omdat Tuxxie zei dat die op piemels leken... Was meer voor de piemels dan voor die grap die er niet wasquote:Op maandag 2 april 2012 00:17 schreef Hondenbrokken het volgende:
Al die mensen die de hele dag op fok hebben zitten zoeken naar wat die grap nou was
Afgaand op je UI heb jij er de middelen voor...quote:Op maandag 2 april 2012 00:17 schreef IrCute het volgende:
Als de ''grap'' was dat er niks was, dan ben ik teleurgesteld en moeten alle modjes dood.
Lol, crazy much?quote:Op maandag 2 april 2012 00:17 schreef IrCute het volgende:
Als de ''grap'' was dat er niks was, dan ben ik teleurgesteld en moeten alle modjes dood.
Hé MaJo, jij hier?quote:Op maandag 2 april 2012 00:13 schreef MaJo het volgende:
Beetje flauw als er daadwerkelijk iets was en het nu nog niet wordt verteld
Klein beetje lief doen, C4 is verder best een toffe peerquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klein beetje lief doen, C4 is verder best een toffe peer
Ik haakte in op de andere gekke omschrijvingen.quote:Op maandag 2 april 2012 00:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
De enige extra moeite die ik gedaan heb, is die biggenbanner extra bekeken omdat Tuxxie zei dat die op piemels leken... Was meer voor de piemels dan voor die grap die er niet was
Ik weet het wel... maar kan die biggen nu niet meer zien zonder aan piemels te denkenquote:Op maandag 2 april 2012 00:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik haakte in op de andere gekke omschrijvingen.
quote:Op maandag 2 april 2012 00:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik weet het wel... maar kan die biggen nu niet meer zien zonder aan piemels te denken![]()
![]()
Oei... daar moet je iets aan doen..quote:Op maandag 2 april 2012 00:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik weet het wel... maar kan die biggen nu niet meer zien zonder aan piemels te denken![]()
![]()
Lekker veel biggetjes!quote:Op maandag 2 april 2012 00:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
![]()
Daar heb je een punt. LYNCH DIE KEREL!quote:Op maandag 2 april 2012 00:29 schreef Tmaatje het volgende:
[..]Sorry maar hij is nu even de verkeerde man op de verkeerde plaats en zeker in het verkeerde topic...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |