quote:Op zondag 1 april 2012 19:40 schreef DrNick het volgende:
Hier verder met deze stomme grap die er niet is.
Proficiat.quote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef blup het volgende:
[..]
thanks![]()
het was ff zoeken hoe ik je moest pakken.. toch gelukt
quote:
Ben je te achterlijk om te tellen?quote:
Verbaast mij niets. Beterschap nog trouwens.quote:Op zondag 1 april 2012 19:47 schreef datisstom het volgende:
[..]
3e. Dit is weel heel frustrerend trouwens, ik zie het gewoon niet.
Hemelliefquote:Op zondag 1 april 2012 19:47 schreef datisstom het volgende:
[..]
3e. Dit is weel heel frustrerend trouwens, ik zie het gewoon niet.
Beterschap?quote:Op zondag 1 april 2012 19:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verbaast mij niets. Beterschap nog trouwens.
Ik zag die gorilla gewoon hoorquote:
Er is geen grap.quote:Op zondag 1 april 2012 19:50 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Doe even vriendelijk en PM het dan, ik zie het ook niet xD
Oh echtwelquote:
quote:
De enige grap die er is zit in je broek.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 19:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het is bijna 20:00 uur, een hintje kan nu wel:
[ afbeelding ]
Klopt, dat zei ik dus net.quote:Op zondag 1 april 2012 19:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen zonder humorquote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De enige grap die er is zit in je broek.
Alsof het humor is dat er geen grap is.quote:
Ik merk wat irritatie?quote:Op zondag 1 april 2012 19:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alsof het humor is dat er geen grap is.
Hier snap ik nog steeds geen kut van.quote:Op zondag 1 april 2012 19:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Betekent niet dat jij dan slechte 'grappen' mag maken.quote:Op zondag 1 april 2012 19:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alsof het humor is dat er geen grap is.
kwik kwek en kwak?quote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef datisstom het volgende:
M'n neefjes waren net hier, beetje hun niveau dit topic.
Het zit hem in de achtergrondquote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hier snap ik nog steeds geen kut van.
Nee ik hoef die piemel niet te zien, bedankt voor het aanbod.quote:
? waar bied ik dat aan?quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik hoef die piemel niet te zien, bedankt voor het aanbod.
DM nou maar gewoon wat die grap is.quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee ok, ik snap vrouwen vaker niet, dan klopt dat in ieder geval gewoon
Deze is lastiger:quote:
Nup.quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Ligt het aan de layout of je het ziet ofzo??
Dat weet ik niet, ik zie het in de standaard lay-out wel. Maar ik heb geen abbo dus ik kan niet veel switchen, maar het lijkt me van niet. Het is namelijk best wel onafhankelijk van lay-out dingen lijkt mij...quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Nee. Want...quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef Verbodsbord het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Het plaatje sloeg juist nergens op.quote:
Wat is het dan? Ik heb Google image search al gebruikt en wordt nu helemal gekquote:Op zondag 1 april 2012 20:14 schreef Verbodsbord het volgende:
Oke serieus, wie heeft dit verzonnen
Hij is goed
Maak je eigen niet zo drukquote:Op zondag 1 april 2012 20:15 schreef remcoP het volgende:
[..]
Wat is het dan? Ik heb Google image search al gebruikt en wordt nu helemal gek
Wel. Ik wil het gewoon weten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging niet om het plaatje maar om wat ze uitbeelden...quote:Op zondag 1 april 2012 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het plaatje sloeg juist nergens op.
Ja lekker golfen met kakkers.quote:Op zondag 1 april 2012 20:17 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Het ging niet om het plaatje maar om wat ze uitbeelden...
Je mag mij dat plaatje ook wel DM-en.quote:Op zondag 1 april 2012 20:18 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik wil je het plaatje wel mailen, let op de hand van die linker gast
DM danquote:Op zondag 1 april 2012 20:20 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja hij moest wegen ik heb geen zin in een ban
Doe mij ook maar..quote:Op zondag 1 april 2012 20:18 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daarmee is behalve dat hij vast homo is.quote:Op zondag 1 april 2012 20:18 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
quote:
Fappende 12-jarigen op zolder.quote:
Dat zijn er 3 van 12.quote:
Een vogel?quote:Op zondag 1 april 2012 20:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat plaatje zegt me dus niks. Ik let op die gast links, maar dan nog. Beelden iets uit? Wat dan
Ik weet helemaal niks van een plaatje hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 20:34 schreef KritischeMassa het volgende:
Ja lekker zijn jullie, ik stuur dat plaatje in vertrouwen door en dan dit
Je ziet het gewoon niet.quote:Op zondag 1 april 2012 20:37 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik zei in het eerste deel is; de grap is dat er geen grap is. Hoe dom kan je zijn om dit nog niet door te hebben.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:37 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik zei in het eerste deel al eens; de grap is dat er geen grap is. Hoe dom kan je zijn om dit nog niet door te hebben.
Als je dat ding niet gebruikt niet nee.quote:
Er is ook geen grap.quote:Op zondag 1 april 2012 20:37 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik zei in het eerste deel al eens; de grap is dat er geen grap is. Hoe dom kan je zijn om dit nog niet door te hebben.
Nee het is irritant dat de functie zo verneukt is en ten tweede werkt het alleen mobiel.quote:Op zondag 1 april 2012 20:38 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik vond hem aardig hilarisch anders...
Je mag toch niet teveel verklappen?quote:Op zondag 1 april 2012 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee het is irritant dat de functie zo verneukt is en ten tweede werkt het alleen mobiel.
Er is niks, dus er valt ook niks te verklappen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Je mag toch niet teveel verklappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |